Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
44181/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vierekkäin kaksi 178cm pituista: Bojan ja fani https://twitter.com/alsikgodwas/status/1681227564646293506?s=12

Kengät ei näy ja toisella tukka pöyheänä ja toisella märkä tukka litteänä tiukan hupun alla. Sanoisin että saman pituiset. Ehkä B liioitellut sentin pari max mutta ei paljon.

Mä olen vain 162 cm niin voin vapaaehtoisena olla sen vieressä Suomessa niin se näyttää teille pidemmältä, deal? 😇🥰

Vierailija
44182/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin pituus ja reidet, oliks vielä jotain muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44183/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finland is not western country

Kuuluu Skandinaviaan Bojanin mukaan.

Bojan tarvitsee nyt maantiedon oppia kyllä

Kyllä Suomi tulee liittää Skandinavian niemimaahan jos Bojan niin sanoo 🙏

No jos me valloitetaan ruotsi ja liitetään se Suomeen, niin eikö me sen jälkeen olla Skandinavian maa? (Ihan siis tosissani kysyn asiaa tietty)

Mä liittäisin mielummin Slovenian Suomeen. Miten se onnistuisi?

Kyllähän se Ruotsi sillon aikoinaan valloitti melkein koko Euroopan, toki ei ne tainnu ihan nykyisen Slovenian alueelle asti päästä. Mutta eiköhän se meiltä onnistu! Ainahan me Ruotsia matkitaan kaikessa. 🤷🏻

Vierailija
44184/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vierekkäin kaksi 178cm pituista: Bojan ja fani https://twitter.com/alsikgodwas/status/1681227564646293506?s=12

Kengät ei näy ja toisella tukka pöyheänä ja toisella märkä tukka litteänä tiukan hupun alla. Sanoisin että saman pituiset. Ehkä B liioitellut sentin pari max mutta ei paljon.

Mä olen vain 162 cm niin voin vapaaehtoisena olla sen vieressä Suomessa niin se näyttää teille pidemmältä, deal? 😇🥰

Sopii se. 😀 Mä haluaisin seisoa Kärtsän vieressä niin tietäisi onko se pidempi (oon 168 cm).

Vierailija
44185/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta on tainnut lähteä moni og-keskustelija pois. Jos miettii millainen ilmapiiri ja tykkäysmäärä ennen oli. Melkein aina saan alapeukkua joka on kiinnostavaa. Viestien sisältö ei enää kelpaa.

Vierailija
44186/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla mikään Noa-jankkaaja, mutta huomasin juuri hänen tarinassaan, että hän on tägännyt warner records -sijainnin ig-tarinaansa.. Onko hänkin warnerin artisti? Siinä mielessä yhteistyö K:n kanssa voisi ehkä olla hieman todennäköisempää/helpompaa...

Vierailija
44187/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on 153 cm pitkä ja reidet on 200 cm leveät. Tämä on faktaa, näin lukee Wikipediassa.

Vierailija
44188/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos me valloitetaan ruotsi ja liitetään se Suomeen, niin eikö me sen jälkeen olla Skandinavian maa? (Ihan siis tosissani kysyn asiaa tietty)

Kyllähän se Ruotsi sillon aikoinaan valloitti melkein koko Euroopan, toki ei ne tainnu ihan nykyisen Slovenian alueelle asti päästä. Mutta eiköhän se meiltä onnistu! Ainahan me Ruotsia matkitaan kaikessa. 🤷🏻

Mitäpä sitä ei Bojanin vuoksi tekisi. 😅

Vierailija
44189/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregorille Skandinavian maat onkin jo opetettu.

Vierailija
44190/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole aika pieni pläntti. Jos Ahvenanmaata siirtäisi pohjoisemmaksi ja laittaisi Slovenian Ahvenanmaan paikalle, kai se siihen mahtuisi tai Ruotsi ja Norja siirtyköön vähän länteen 🤔

Vierailija
44191/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CuWoMNYNf8b/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Muru 🥰

Joku on taas käynyt pöyhimässä hänen hiuksiaan, kuka lie?🧐

Vain Bojan, yksinoikeudella.🥰

Vierailija
44192/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais kyllä lukkiutua jo koko ketju. Täällä on enemmän hahmoja ku asukkaita kiinassa ja päähenkilöiden pituudesta jankataan tuhannetta kertaa.

44193/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B:n eilisiä keikkakuvia ja olisko toi viimeinen viestiä K:lle 😂

https://www.tumblr.com/rbf451/723149416474738688/at-manchester-academy-…

Kyllä tuo Bojanin yllä oleva mummolan verho on onnekas lajissaan!

Ihailen tuota "verhoa", sillä onhan se kerrassaan upea. Voisin viedä sen vaikka kesämökille ja keksiä sille jonkun kivan käyttötarkoituksen. Ja huom! Tämä ei ole viittaus tuohon "verhonkantajaan", tai ainakaan kokonaan😂

Onpas hän hiestä märkä..

Oi joi, oi joi....no,  no,  no, but...

Bojanin paidan kankaasta, mahtaako se olla kuitenkaan verhokangasta? Minusta se näuttää trikookankaalta. Väreiltään ja kuvioiltaan retro-henkinen ja sopisi kankaana jɓ ohonkin omanlaiseensa ympäristöön. Minusta paita tuollaisenaan voisi olla - anteeksi vaan pyjaman paita.

Vierailija
44194/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaan ja Suomen oma jumalainen mies 😍

https://twitter.com/dailykaarija/status/1681289642459426818

Johan tässä kuumottaa, kun K:ta katselee...

Vierailija
44195/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sais kyllä lukkiutua jo koko ketju. Täällä on enemmän hahmoja ku asukkaita kiinassa ja päähenkilöiden pituudesta jankataan tuhannetta kertaa.

Äläs nyt: Tänäänkin opiskeltu poliittista historiaa ja maantiedettä. Jos ei kiinnosta, voit mennä lukemaan muita palstoja.

Vierailija
44196/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun sydän suli sille B:n hei suomelle. En muutenkaan tiedä mitä hittoa mulle on tapahtunut, mutta oon huomannut että JOn musiikki on soinut viime aikoina täällä etenevissä määrin. Asun yksin, niin minä kai sitä aina soimaan laitan. Ja tänään sitten töissä soi päässä Plastika, vaikka se on ainoa sana jonka biisistä osaan. Pelottaa mikä tää tauti on ja kuinka pahaksi se vielä etenee. Raportti päättyy tähän.

Vierailija
44197/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan voittas painimatsin, K vai B?

Onko uusia veikkauksia? Osa tämänkin keskustelun viesteistä on jonnekin kadonnut.

Vierailija
44198/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B:n eilisiä keikkakuvia ja olisko toi viimeinen viestiä K:lle 😂

https://www.tumblr.com/rbf451/723149416474738688/at-manchester-academy-…

Kyllä tuo Bojanin yllä oleva mummolan verho on onnekas lajissaan!

Ihailen tuota "verhoa", sillä onhan se kerrassaan upea. Voisin viedä sen vaikka kesämökille ja keksiä sille jonkun kivan käyttötarkoituksen. Ja huom! Tämä ei ole viittaus tuohon "verhonkantajaan", tai ainakaan kokonaan😂

Onpas hän hiestä märkä..

Oi joi, oi joi....no,  no,  no, but...

Bojanin paidan kankaasta, mahtaako se olla kuitenkaan verhokangasta? Minusta se näuttää trikookankaalta. Väreiltään ja kuvioiltaan retro-henkinen ja sopisi kankaana jɓ ohonkin omanlaiseensa ympäristöön. Minusta paita tuollaisenaan voisi olla - anteeksi vaan pyjaman paita.

Kuosi muistuttaa klassista Missonia, on tulevankin syksyn mallistossa. Minusta on tyylikästä!

Vierailija
44199/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko uusia veikkauksia? Osa tämänkin keskustelun viesteistä on jonnekin kadonnut.

Mä väitän että K sen veisi. Toki ei voi ihan varma olla JOS B:llä on oikeasti se judotausta.

Vierailija
44200/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K voittaisi, koska menisi makaamaan B:n päälle kuin pehmoinen kissa ja alkaisi purista siinä ja vähän näykkisi niskaa. B ei voisi muuta kuin rapsuttaa. 

Ketju on lukittu.