Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin sen B:n sortsi-kuvan 💙
On siinä Jan myös - mulla tahtoo nykyisin katse mennä helpommin Janiin, en tiedä mistä johtuukaan. 🤷
Janiin vai etsitkö vain saumoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on myös K:ta lähietäisyydeltä ja tää oikeasti kuumottaa 🔥🔥🔥🔥
Tää on kuuma! Kuuma! Kuuma! Kuuma! Kuuma!🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Tässä on vanhempi versio, joka löytyy Youtubesta enää reaktioversiona: https://www.youtube.com/watch?v=7XtQcPFdhXc Ne silmät, ne silmät
Rakastan tätä Princeä ja hänen Käärijä videoitaan.
Tästä tuli mieleen, että tämän ketjut Leilat ja Anna-Liisat voisivat yhdessä alkaa tekemään reaktiovideoita Käärijästä ja Jokereista. Viisu ja Rietas tietty mukaan kommentoimaan. Kanavan liikevaihto olisi vuodessa ainakin 10 miljoonaa.🤪
😂
Katsoin noi Rekon stoorit.. Ihana tietenkin nähdä jokerin pojat iloisina yms., mutta en ole seurannut heitä enää kovin tarkasti.. Tulee nostalginen olo, mutta samalla haikea viisuaikojen vuoksi. Haluaisin nähdä K:n menoa heidän kanssaan, mutta nyt on irkkupojat siellä pitämässä hauskaa.. Kaikki näyttävät tulevan hyvin toimeen, B:nkin nauru on samantyyppinen kuin viisuaikana K:n kanssa.. Ehkä pitää hyväksyä että aika menee eteenpäin ja heillä on omat kuvionsa D: En halua olla liian nega, mutta tällaisia mietteitä nousi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aioin heittää syyskuulle Janille jonkun kivan lelun, minkä sisälle on piilotettu mikrofoni ja kamera. Onkohan joku oikeasti yrittänyt?
Heitä ennemmin kamerakalsarit.
Mitäköhän kokoa sen pitää olla?🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä Jan myös - mulla tahtoo nykyisin katse mennä helpommin Janiin, en tiedä mistä johtuukaan. 🤷
Milloin mustakin on tullut tällainen Pokka pitää sarjan Rose?😅 Pitäkää mut sitten aisoissa Tampereella.
Tyttökultien Blanche
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää kyllä tuosta warnerista sanoa, että on mielestäni todella huonosti hoitanut K:n markkinointia.. heillä on ainutlaatuinen a4tisti listoillaan, mutta eivät panosta häneen mitenkään. K joutuu itse hoitamaan kaiken mainostuksen yms. Esim. Alan Walker remixiä he eivät promonneet mitenkään.. K:lla on potentiaalia Euroopan tasolla, mutta Warner ei mainosta K:ta mitenkään 😬
Kaikella rakkaudella, veikkaan että Kärtsäri on hyppinyt Warnerin silmille niin monta kertaa, ettei Warnerin jehuja enää kiinnosta auttaa.
Käärijä on maininnut aika monella keikalla, kuinka on kielletty tekemästä sitä, tätä tai tuota. Tiedä sitten, onko kieltäjänä ollut Warner, manageri vai oma äiti.
Tai sen oma pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumppu löysi röhnötyskuvan :D
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723111944318500864?source=share
Hirvee!
Ai kauhee, näyttää että Kärtsällä olis silikonit. :D
Vierailija kirjoitti:
Turha täällä on vängätä näiden kanssa, jotka eivät näytä tietävän musabisneksestä mitään. Luulevat vaan tietävänsä ja k on heidän mielestään ainoa menestynyt artisti maailmassa.
Niinpä... ihmetellään, kun joku suomalaisartisti myy keikkoja ulkomaillakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Nace saamassa vauvan puolisonsa kanssa?
Tietääkö joku? Vai mitä ne baby shower kommentit on?
Missä niitä on ollu?
Nacen instassa.
Joku fani oli laittanut olen raskaana-gifin siihen kuvan alle ja Nace vastas nauruhymiöllä, sen jälkeen tämä nainen ootti jo kaksosia!😅
Vierailija kirjoitti:
AIkamoista vähättelyä ettei esim. pinkeillä miehillä ja Häärijällä ole ollut osaa eikä arpaa hypetyksessä tai ylipäätänsä. Ja mielestäni tuplaajat oli mukana Liverpoolissa keikoilla.
Sillä ole mitään tekemistä tämän hypen kanssa sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin noi Rekon stoorit.. Ihana tietenkin nähdä jokerin pojat iloisina yms., mutta en ole seurannut heitä enää kovin tarkasti.. Tulee nostalginen olo, mutta samalla haikea viisuaikojen vuoksi. Haluaisin nähdä K:n menoa heidän kanssaan, mutta nyt on irkkupojat siellä pitämässä hauskaa.. Kaikki näyttävät tulevan hyvin toimeen, B:nkin nauru on samantyyppinen kuin viisuaikana K:n kanssa.. Ehkä pitää hyväksyä että aika menee eteenpäin ja heillä on omat kuvionsa D: En halua olla liian nega, mutta tällaisia mietteitä nousi
Onko se jotenkin pois sulta tai meiltä, jos Bojanilla ja Jokereilla on hauskaa muidenkin kuin Käärijän kanssa? Viisut on ohi ja elämä jatkuu. Ehkä saamme vielä joku päivä materiaalia Käärijästä ja Jokereista yhdessä, mutta nyt pitää nauttia heistä erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha täällä on vängätä näiden kanssa, jotka eivät näytä tietävän musabisneksestä mitään. Luulevat vaan tietävänsä ja k on heidän mielestään ainoa menestynyt artisti maailmassa.
Niinpä... ihmetellään, kun joku suomalaisartisti myy keikkoja ulkomaillakin...
Ainoa SUOMENKIELINEN, joka myy Suomen ulkopuolella keikkoja loppuun
Mä rakastan noita Gregorin ja Joksujen stooreja! Ihana seurata kaikkea ihan tavallistakin mitä touhuavat. Gregorilla on onneks kamera aina mukana. Pojat on ihania. Super söpöä oli se autossa laulaminen eilen, kun hoilasivat Kokomoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n monet ilmeet! 😊
K on kyllä niin ilmeikäs 😃
Ja kuvauksellinen! Samoin B :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aioin heittää syyskuulle Janille jonkun kivan lelun, minkä sisälle on piilotettu mikrofoni ja kamera. Onkohan joku oikeasti yrittänyt?
G-kuppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janiin vai etsitkö vain saumoja?
Mä en ole niitä saumaihmisiä :D joten voin rehellisesti sanoa että Janiin
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut samoja ajatuksia. JO:ta ja K:ta kuuntelen kyllä edelleen ja tykkään molemmista. Shippauksen suhteen ajattelin katsoa syyskuun yli. Tapaavatko Sloveniassa tai Suomessa jos K:lla on vapaata. Mitään materiaalia en odota someihin mutta jotenkin ajattelen, että jos eivät enää kovin aktiivisesti ole myöhemmin tekemisissä, niin ehkä tämän osalta voi heittää kirveen kaivoon. Ja tiedän kyllä ettei heillä ystävyyttä kummempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotenkin pois sulta tai meiltä, jos Bojanilla ja Jokereilla on hauskaa muidenkin kuin Käärijän kanssa? Viisut on ohi ja elämä jatkuu. Ehkä saamme vielä joku päivä materiaalia Käärijästä ja Jokereista yhdessä, mutta nyt pitää nauttia heistä erikseen.
Ei tokikaan, olin vain nostalginen. Hauskaa näyttää olevan, mutta minun mielenkiintoni tuota toista bändiä kohtaan on 0.. Ja kiinnostus jokereitakin kohtaan on pikkuhiljaa himmentynyt... Ehkä jatkan heidän seuraustaan, kun K on taas kuvioissa tai Suomen reissulla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalsareiden vai kameran? Pitäisikö näitä kysyä Jokereilta instassa.😜
Kiron joihinkin instakuviin jo v.2022 kommentoinut että Alaks olee?
Ja: Komistus.
Ihan on samaa tyyliä kuin nykyisinkin. Vain ehkä isompi vaihde päällä nyt.