Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
43321/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja antakaa nyt herras jestas myös ihmisille tilaa mokailla, koska siinä se varsinainen oppiminen tapahtuu! Vai miten se oli muotoiltu siinä Bojanin sanoittamassa Novi valissa?

Delajmo napake

Čisto iz vsake

Izpira se zlato

Let's make mistakes

Out of everything

Gold is being washed away

(Idea vähän katoaa tässä käännöksessä, Lady SLO osasi kääntää paremmin)

Hitsi kun molempien herrojen biisien sanoituksista saisi hienoja kirjottuja huoneentauluja. Eiköhän lisätä konferenssin salin 120 käsityönurkkauksen ohjelmaan!!

Aivan varmasti vielä hyvä tulee Käärijän crewn hommasta!

"Enkä pelkääkään tätä maailmaa" olisi kyllä aika ässä kirjottuna huoneentauluna💚

Nynnyille naisille ihan sopiva. Itse en tuntisi tuollaista tarvitsevani.

Vierailija
43322/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin sen B:n sortsi-kuvan 💙

https://twitter.com/umazanemisli/status/1667462697703833600

On siinä Jan myös - mulla tahtoo nykyisin katse mennä helpommin Janiin, en tiedä mistä johtuukaan. 🤷

Janiin vai etsitkö vain saumoja?

Mä en ole niitä saumaihmisiä :D joten voin rehellisesti sanoa että Janiin

Saumaihmisiä!🤣 Onneksi meitä on joka lähtöön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43323/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ystävän luona kahvilla ja hänen 15 vuotias tytär on tosi kova JO ja K fani.Kyselee aina kaikenlaista minulta,jos tiedän onko Suomen lehdissä tai muualla ollut mitään.Kertoi kuinka olivat kavereidensa kanssa olleet innoissaan boyfriend stoorista ja heidän mielestään K ja Häärijä kuva oli vain hauska.Joku oli heille kuulemma sanonut netissä että K ja B ei tykkää toisistaan ja olivat kiivaasti tapelleet vastaan.Ja nyt sitten olivat varmoja,että kyllä ne rakastaa toisiaan 💚 On niin ihana jutella nuoren kanssa joka elää hetkessä ja uskoo iloisiin asioihin.Minä ainakin jatkan myös positiivisella linjalla vaikka harhoissa en eläkään.

Oli innoissaan kun kuuli että sain Lontoon liput.Pyysi että vienkö K:lle lahjoja jos he kavereiden kanssa ostavat ja tottakai vien.Aloin kyllä jo tosissani miettimään,että jos kysyisinkin äidiltään ja ottaisin tytön mukaani,kun mulla on kaksi lippua.Ukko voi jäädä kotiin.

Ja Tavalle mulla on kyltti idea JO keikalle : Bojan you better RAWRRRR your heart out.

💚🌹🌹

Tyttö mukaan! Ihana ajatus ja varmasti ikimuistoinen kokemus hänelle. 💚

Vierailija
43324/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin noi Rekon stoorit.. Ihana tietenkin nähdä jokerin pojat iloisina yms., mutta en ole seurannut heitä enää kovin tarkasti.. Tulee nostalginen olo, mutta samalla haikea viisuaikojen vuoksi. Haluaisin nähdä K:n menoa heidän kanssaan, mutta nyt on irkkupojat siellä pitämässä hauskaa.. Kaikki näyttävät tulevan hyvin toimeen, B:nkin nauru on samantyyppinen kuin viisuaikana K:n kanssa.. Ehkä pitää hyväksyä että aika menee eteenpäin ja heillä on omat kuvionsa D: En halua olla liian nega, mutta tällaisia mietteitä nousi 

Mulla on ollut samoja ajatuksia. JO:ta ja K:ta kuuntelen kyllä edelleen ja tykkään molemmista. Shippauksen suhteen ajattelin katsoa syyskuun yli. Tapaavatko Sloveniassa tai Suomessa jos K:lla on vapaata. Mitään materiaalia en odota someihin mutta jotenkin ajattelen, että jos eivät enää kovin aktiivisesti ole myöhemmin tekemisissä, niin ehkä tämän osalta voi heittää kirveen kaivoon. Ja tiedän kyllä ettei heillä ystävyyttä kummempaa ole. 

Jep, samoilla linjoilla.. Syyskuun jälkeen en varmaan jaksa enää haravoida mitään tiedonjyväsiä mistään mahdollisesta kontaktista yms. K:n fani olen, ja menen yhdelle euroopan konsertille, joten sitä on sitten odottaminen!

Vierailija
43325/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sydän edelleen särkynyt K:n ja Bojanin takia. Tuntevatkohan he itse lainkaan samoin?

Niin mullakin 💔

En usko, että K, ongelmat, JOS Bojan oli oikeasti ihastunut, ovat hänestä lähtöisin.

Jos B:kään ei ollutkaan aidosti ja oikeasti ihastunut (rakastunut), sitten ei varmaan ole mitään ongelmaa.

Vierailija
43326/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sydän edelleen särkynyt K:n ja Bojanin takia. Tuntevatkohan he itse lainkaan samoin?

Niin mullakin 💔

En usko, että K, ongelmat, JOS Bojan oli oikeasti ihastunut, ovat hänestä lähtöisin.

Jos B:kään ei ollutkaan aidosti ja oikeasti ihastunut (rakastunut), sitten ei varmaan ole mitään ongelmaa.

Siis muotoilen hieman selkeämmin: Jos B oli oikeasti ihastunut, ongelmat aiheutti tässä K.

Vierailija
43327/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun innostus Jokereihin vaan kasvaa kovaa kyytiä. Ei ole kuitenkaan ollut Kääryle-fanituksesta pois. Mut Jokereissa on niin paljon seurattavaa ja ihasteltavaa!

Vierailija
43328/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaavat ja tykkäävät, ei hätää<3

Mutta miltä tasolta? Läheisyyden ja välittämisen tasoja voi olla niin montaa. Ihmettelisin, jos olisivat siinä samalla kartalla enää.

Vierailija
43329/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin noi Rekon stoorit.. Ihana tietenkin nähdä jokerin pojat iloisina yms., mutta en ole seurannut heitä enää kovin tarkasti.. Tulee nostalginen olo, mutta samalla haikea viisuaikojen vuoksi. Haluaisin nähdä K:n menoa heidän kanssaan, mutta nyt on irkkupojat siellä pitämässä hauskaa.. Kaikki näyttävät tulevan hyvin toimeen, B:nkin nauru on samantyyppinen kuin viisuaikana K:n kanssa.. Ehkä pitää hyväksyä että aika menee eteenpäin ja heillä on omat kuvionsa D: En halua olla liian nega, mutta tällaisia mietteitä nousi 

Mulla on ollut samoja ajatuksia. JO:ta ja K:ta kuuntelen kyllä edelleen ja tykkään molemmista. Shippauksen suhteen ajattelin katsoa syyskuun yli. Tapaavatko Sloveniassa tai Suomessa jos K:lla on vapaata. Mitään materiaalia en odota someihin mutta jotenkin ajattelen, että jos eivät enää kovin aktiivisesti ole myöhemmin tekemisissä, niin ehkä tämän osalta voi heittää kirveen kaivoon. Ja tiedän kyllä ettei heillä ystävyyttä kummempaa ole. 

eikö B  puhunut 30-40 vuodem ystävyydestä

Vierailija
43330/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin pois sulta tai meiltä, jos Bojanilla ja Jokereilla on hauskaa muidenkin kuin Käärijän kanssa? Viisut on ohi ja elämä jatkuu. Ehkä saamme vielä joku päivä materiaalia Käärijästä ja Jokereista yhdessä, mutta nyt pitää nauttia heistä erikseen.

Ei tokikaan, olin vain nostalginen. Hauskaa näyttää olevan, mutta minun mielenkiintoni tuota toista bändiä kohtaan on 0.. Ja kiinnostus jokereitakin kohtaan on pikkuhiljaa himmentynyt... Ehkä jatkan heidän seuraustaan, kun K on taas kuvioissa tai Suomen reissulla :)

En tarkoittanut millään pahalla. Olihan se viisuaika kaikin tavoin poikkeuksellista tänä vuonna. Kaipaan sitä tunnelmaa, kun kevät oli kauneimmillaan ja suomen valtasi neonvihreä kuume. Istuin raflassa juomassa pina coladaa ja kadulla nuoriso huudatti cha cha chaata. Ihmiset tuntuivat olevan poikkeuksellisen positiivisella tuulella. Käärijä yhdisti meidät ainakin hetkeksi.💚💚💚

Vierailija
43331/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mullakin 💔

Siis muotoilen hieman selkeämmin: Jos B oli oikeasti ihastunut, ongelmat aiheutti tässä K.

Siis minkä takia nyt on taas pitäny särkee sydän niiden takia? Eihän tässä oo tapahtunu mitään negatiivista. Ennemmin on tullu nyt positiivisia murusia esim. noiden tykkäysten muodossa.

Vierailija
43332/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun innostus Jokereihin vaan kasvaa kovaa kyytiä. Ei ole kuitenkaan ollut Kääryle-fanituksesta pois. Mut Jokereissa on niin paljon seurattavaa ja ihasteltavaa!

Mulla kans! Ja jos jatkossakin tekevät samantyyppistä musiikkia, kuuntelen kyllä hamaan tappiin asti!

43333/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on myös K:ta lähietäisyydeltä ja tää oikeasti kuumottaa 🔥🔥🔥🔥

https://twitter.com/onaplstika/status/1680866552852226052

Tää on kuuma! Kuuma! Kuuma! Kuuma! Kuuma!🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Tässä on vanhempi versio, joka löytyy Youtubesta enää reaktioversiona: https://www.youtube.com/watch?v=7XtQcPFdhXc&nbsp;  Ne silmät, ne silmät 

Tämä philipiiniläinen Prince on aivan mainio näissä reaktiovideoissaan. Antautuu hyvin kokonaisvaltaisesti (alkaa mm. hikoilemaan) toteaa myös selvästi, että Käärijä on kuuma ja supersexy. Tykkää kovasti Käärijästä.

Vierailija
43334/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja antakaa nyt herras jestas myös ihmisille tilaa mokailla, koska siinä se varsinainen oppiminen tapahtuu! Vai miten se oli muotoiltu siinä Bojanin sanoittamassa Novi valissa?

Delajmo napake

Čisto iz vsake

Izpira se zlato

Let's make mistakes

Out of everything

Hitsi kun molempien herrojen biisien sanoituksista saisi hienoja kirjottuja huoneentauluja. Eiköhän lisätä konferenssin salin 120 käsityönurkkauksen ohjelmaan!!

"Enkä pelkääkään tätä maailmaa" olisi kyllä aika ässä kirjottuna huoneentauluna💚

Muistan kun Katri Utula haastatteli lapsia ennen Black Boxin konserttia ja kysyi heiltä, mikä on parasta CCC:ssä, niin sanoivat juuri tuon pätkän. Se on ihana pieni lausahdus ja jotenkin ymmärrettävää, että lapset siitä pitävät.

Vierailija
43335/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on saatu naimalupa Alessandran poikkikseltskin! 💚

https://vm.tiktok.com/ZGJVeVUca/

Vierailija
43336/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin pois sulta tai meiltä, jos Bojanilla ja Jokereilla on hauskaa muidenkin kuin Käärijän kanssa? Viisut on ohi ja elämä jatkuu. Ehkä saamme vielä joku päivä materiaalia Käärijästä ja Jokereista yhdessä, mutta nyt pitää nauttia heistä erikseen.

Ei tokikaan, olin vain nostalginen. Hauskaa näyttää olevan, mutta minun mielenkiintoni tuota toista bändiä kohtaan on 0.. Ja kiinnostus jokereitakin kohtaan on pikkuhiljaa himmentynyt... Ehkä jatkan heidän seuraustaan, kun K on taas kuvioissa tai Suomen reissulla :)

En tarkoittanut millään pahalla. Olihan se viisuaika kaikin tavoin poikkeuksellista tänä vuonna. Kaipaan sitä tunnelmaa, kun kevät oli kauneimmillaan ja suomen valtasi neonvihreä kuume. Istuin raflassa juomassa pina coladaa ja kadulla nuoriso huudatti cha cha chaata. Ihmiset tuntuivat olevan poikkeuksellisen positiivisella tuulella. Käärijä yhdisti meidät ainakin hetkeksi.💚💚💚

Nou hätä, en ottanut viestiäsi pahalla :) Aina välillä sitä pysähtyy miettimään, kuinka nopeasti aika menee, ja kuinka nopeasti nuo hetket keväältä olivatkaan ohi <3

Vierailija
43337/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö B  puhunut 30-40 vuodem ystävyydestä

Onko tätä jossain videolla? En muista nähneeni kertaakaan. Kaiken muun osaankin ulkoa kaikista ilmansuunnista...

Vierailija
43338/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyskin voi hiipua. Jokaisella varmasti ollut joskus elämässään sellainen tilanne. K:ta ja B:tä erottaa jo eri maat ja muusikon duuni. Enkä mitään sellaista toivo, mutta en myöskään ihmettelisi jos Slovenian reissu jäisi väliin eikä muutenkaan enää aktiivisesti lähtisi toisiaan tapaamaan. Yksityisesti varmasti tulee jollain tapaa aina vaihtamaan kuulumisia vähintään. Realistisesti ajateltuna kummallakin menee todella lujaa muualla.

43339/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Delajmo napake

Čisto iz vsake

Izpira se zlato

Let's make mistakes

Out of everything

Muistan kun Katri Utula haastatteli lapsia ennen Black Boxin konserttia ja kysyi heiltä, mikä on parasta CCC:ssä, niin sanoivat juuri tuon pätkän. Se on ihana pieni lausahdus ja jotenkin ymmärrettävää, että lapset siitä pitävät.

Käärijällekin tuo "Enkä pelkääkään tätä maailmaa" on tärkeä. Jossain haastiksessa sanoi kokevansa omakseen Ccc:ssä sen

pehmeämmän miehen, joka tulee esille siinä, kun laulun sävel muuttuu.

Vierailija
43340/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävyyskin voi hiipua. Jokaisella varmasti ollut joskus elämässään sellainen tilanne. K:ta ja B:tä erottaa jo eri maat ja muusikon duuni. Enkä mitään sellaista toivo, mutta en myöskään ihmettelisi jos Slovenian reissu jäisi väliin eikä muutenkaan enää aktiivisesti lähtisi toisiaan tapaamaan. Yksityisesti varmasti tulee jollain tapaa aina vaihtamaan kuulumisia vähintään. Realistisesti ajateltuna kummallakin menee todella lujaa muualla.

Niin, sehän tässä on surullisinta <3 Se on täysin normaalia, eikä ole kenenkään vika. Mutt tietenkin kevään viisuhurmiossa haluaisi uskoa, että he ovat erityisen hyvät ystävät, mutta ei se aina mene niin :< Uskon että ovat yhteyksissä, mutta voi hiipua juuri tuollaiseen että laittavat viestiä kerran viikossa/jos jotain merkittävää tapahtuu... Toivon että tämä todistetaan vääräksi :)

Ketju on lukittu.