Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
42661/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kuuntelen urheilucastii ,ja mitä !!Kärtsä unohti Urheilujätkän Ilosaaressa,vaikka Jesse oli messissä ja se oli settilistassa...😂,Kärtsän keikalla sattuu ja tapahtuu...😅

Onkohan Jesse sit "ottanut" Kääryleen "tiukkaan" puhutteluun 😉

Vierailija
42662/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne seksifantasiat halvensivat myös lukijaa, siis. En ajattelekaan, että kys kohteet tuollaista paskaa päätyisivätkään lukemaan. Mutta muut, jotka lukee.

Fanit ovat aina idolinsa kaltaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42663/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla olisi monta ketjua,minne voisit poistelija mennä.Esim.Love Island ketjussa puhutaan seksistä HYI ja ihan oikeilla ihmisillä. Se on jännä että niin kauan kuin sinä uskoit harhoihisi poikien suhteesta,niin viestit eivät poistuneet. Liityitkö ihan yön yli johonkin l ahkoon vai mikä tuli? Mua ei haittaa vaikka kuin mesoat täällä ja hyppään sun kommentit yli,mutta tuo viestien poistatus on häiriköintiä ja hyvin itsekästä. Olisiko pieni itsetutkiskelun paikka? Mesoat monta päivää kahdella palstalla ja samalla sanot,ettei sinua kiinnosta tippaakaan. Olet kiusaaja ja toivottavasti itsekin sen huomaat.

Vierailija
42664/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran tää ihana JO keikkataltiointi Belgrade Beer Festiltä, jonka joku oli eilen löytänyt:

Vierailija
42665/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta, toivottavasti täällä tänään parempi meininki!

K on muuten tykännyt Jokereiden uusimmasta ig-julkaisusta😊

Mulla on kyl edelleen super ihana fiilis, että tykkäilevät taas toistensa jutuista.

Pakko kai se on tykkäillä, kun Jokerikeikka Turussa ammottaa vielä tyhjyyttään. Kun tähän promootioleikkiin on lähdetty

Täytyy muistaa se, että Logomo salin kapasiteetti on 3500 ihmistä. Tuskin edes oletettiin, että he myyvät salin täyteen. Teatro sali olisi ollut taas ehkä liian pieni. Käärijän, Kuumaan ja Erika Vikmanin yhteiskeikallekin löytyy vielä paljon paikkoja.

Paljonko sinne Teatroon mahtuikaan? Mä uskon kyllä, että Logomo on myynyt ihan hyvin. Torstai ja Turku varmasti vaikuttaa myyntiin, itsekin jouduin ottamaan hotellin kun ei sieltä pääse pois.

Kyl ne liput varmaan ois jo myyty loppuun jos sieltä pääsis ulkopaikkakuntalaiset pois :D Ja kaikilla ei oo sit varaa majotuksiin. Mut onneks siellä tosiaan saa sitä salin kokoa muutettua :)

Vierailija
42666/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kuuntelen urheilucastii ,ja mitä !!Kärtsä unohti Urheilujätkän Ilosaaressa,vaikka Jesse oli messissä ja se oli settilistassa...😂,Kärtsän keikalla sattuu ja tapahtuu...😅

Onkohan Jesse sit "ottanut" Kääryleen "tiukkaan" puhutteluun 😉

Ethän nyt vain vihjaile, että K olis saanut Jessen kädestä???

Vierailija
42667/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Johannes & Kuumaa nyt kuitenkin kuulu ketjuun, kun niillä on Pikkujoulu-keikka yhdessä?

https://logomo.fi/wp-content/uploads/2023/06/the-pikkujoulut-2023.jpg

Uhmalla koitan pysyykö postaus 😄

Mun mielestä Johannes kuuluu ehdottomasti ketjuun kerta sitä on Kärtsän toimesta jo makuuhuoneeseenkin vongattu.

Ai niin joo, niinpä tekikin K 😊

Vierailija
42668/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja Belgradissa Bojan huutelee Are you? kun fanilla kyltti Demoni kappaleen jälkeen (Suomen vierailu ollut jo tässä kohtaa) ja juoksu CCC:n perässäkin ollut täällä

Vierailija
42669/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilujätkä ihan paras, miten on voinut unohtaa?

Vierailija
42670/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblrissa oli muuten äänestys, missä oli vaihtoehtoina erilaisia kuumia tempauksia, mitä K voisi keikallaan tehdä. Voiton vei ehdotus, että Matti vuorostaan vie K:ta hihnassa

https://www.tumblr.com/king-krisu/722945443790733312/final-reasult-from…

https://www.tumblr.com/king-krisu/722945336689229824?source=share

Vierailija
42671/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kerran tää ihana JO keikkataltiointi Belgrade Beer Festiltä, jonka joku oli eilen löytänyt:

Are you!? 😁 N. 24min kohdalla.

Vierailija
42672/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyl edelleen super ihana fiilis, että tykkäilevät taas toistensa jutuista.

Pakko kai se on tykkäillä, kun Jokerikeikka Turussa ammottaa vielä tyhjyyttään. Kun tähän promootioleikkiin on lähdetty

Täytyy muistaa se, että Logomo salin kapasiteetti on 3500 ihmistä. Tuskin edes oletettiin, että he myyvät salin täyteen. Teatro sali olisi ollut taas ehkä liian pieni. Käärijän, Kuumaan ja Erika Vikmanin yhteiskeikallekin löytyy vielä paljon paikkoja.

Paljonko sinne Teatroon mahtuikaan? Mä uskon kyllä, että Logomo on myynyt ihan hyvin. Torstai ja Turku varmasti vaikuttaa myyntiin, itsekin jouduin ottamaan hotellin kun ei sieltä pääse pois.

Teatroon mahtui vain 350. Iso Logomosali venyy ja paukkuu. Se on muunneltava tila. Logomon sivuilta:

Logomo-salin katsomo on ainutlaatuisen muunneltava. Salin kokoa voidaan muuttaa siirtämällä katsomo kolmeen eri paikkaan. Näin saliin mahtuu yleisöä tilanteen mukaan 7503500

Uskon että tuo 750 meni kuitenkin, koska sen jälkeen kun siirrettiin isoon saliin, näytti jonkin aikaa loppuunmyytyä. En usko että myy loppuun koska tosiaan 3500 asti mahtuisi enimmillään sisään väkeä. Luulen ettö ovat asettaneet siihen johonkin M-kokoon salin nyt, eli jostain tuosta välimaastosta löytynee kapasiteetti.

Vierailija
42673/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni suunnilleen 24,43

Vierailija
42674/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin pari päivää sitten tän vuoden viisuja taas ja ajattelin että Sloveniassa olis kyllä pitänyt olla sisältövaroitus. 😆 Että tämä Justin Bieber -tukkainen tässä vähän lapsenkasvoinen pastellipökä on oikeasti lavalla kuuma kuin hellankoukku. 💥

Vierailija
42675/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teatroon mahtui vain 350. Iso Logomosali venyy ja paukkuu. Se on muunneltava tila. Logomon sivuilta:

Logomo-salin katsomo on ainutlaatuisen muunneltava. Salin kokoa voidaan muuttaa siirtämällä katsomo kolmeen eri paikkaan. Näin saliin mahtuu yleisöä tilanteen mukaan 7503500

Uskon että tuo 750 meni kuitenkin, koska sen jälkeen kun siirrettiin isoon saliin, näytti jonkin aikaa loppuunmyytyä. En usko että myy loppuun koska tosiaan 3500 asti mahtuisi enimmillään sisään väkeä. Luulen ettö ovat asettaneet siihen johonkin M-kokoon salin nyt, eli jostain tuosta välimaastosta löytynee kapasiteetti.

Okei, se oli tosiaan noin pieni. No tuskin he tosiaan ajattelivat, että myyvät 10x isomman loppuun, mutta kiva jos sitä salia saa muunneltua tilanteen mukaan, niin ei tuu tuntumaan tyhjältä kuitenkaan. :)

Ja sekä työssäkäyville että alaikäisille varmasti on tuo päivä hankala. Itsellä epäsäännöllinen vuorotyö, jotain iloa siitäkin.

Vierailija
42676/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun tuolla Jokereiden kaupassa on niin moni tuote sold out.Olisin tilannut itselle paidan.Tilaukseen ois menny myös kortsut ja ne kalsarit.Oisin vieny Kärdelle fanilahjaksi kyltin kera,että painu simne Sloveniaan.

Vierailija
42677/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan, että jos toi jatkuu joka ilta, ja pääsen palstalle (mitä nyt en välttämättä kyllä pääse) ja kommentteja joutuu poistelemaan tuota tahtia, eli varmaan 100 illassa, niin jokuhan väitti, että ketjut voivat poistua silloin kokonaan. Jos sieltä poistuu paljon kommentteja.

Niin ei ehkä kannattaisi iltaisin ryhtyä tuollalailla lapsellisesti häiriköimään ketjua.

Mä nyt vielä yhden viestin vastaan sulle, sen jälkeen en enää jaksa.

Sun homma ei ole moderoida tätä viestiketjua mieleiseksesi. Varsinkaan, kun itse KOKO VIIKONLOPUN olet täällä tulkuttanut omaan vääristyneeseen mielikuvaasi sopivia kirjoituksia ja dissannut ja mollannut kaikkia muita viestejä.

Voin minäkin tehdä niin että aina kun näen sun kirjoittaman viestin, ja usko pois, sen kyllä näkee mikä viesti on sinulta, poistatan sen. Ja älä huoli, mulla on kyllä aikaa poistattaa vaikka 2000 viestiä illassa.

Tässä vaiheessa se, että poistuuko tämä ketju kokonaan on aivan yks hailee, ei täällä voi mitään keskustelua enää kuitenkaan harrastaa. Harmi sinänsä, tämä oli (huom OLI) kyllä aivan ihana paikka ja mun kesäpäivien pelastus.

Tämä on muuten mielenkiintoista. Yksi ihminen voi pilata ketjun poistattamalla muiden kommentit ja trollaamalla ketjun täyteen omaa pahaa oloaan. Tällä tavoin saa pilattua ihan minkä tahansa ketjun. Minulle on myös jo ihan sama vaikka tämä ketju poistuisi kokonaan, koska keskustelu jatkuu muillakin alustoilla. Sitä ei trolli pysty estämään. Saihan näitä kahta ihastella täällä jo pari kuukautta.😊

Huom poistatin VAIN muiden huonot kommentit. Ei kukaan K&B fani shippaaja voi niitä kaivata.

Eiliseltä klo 21 jälkeen siis. Niissä ei ollut MITÄÄN aidolla mielellä ja sydämellä kirjoitettua K:sta eikä varsinkaan B:stä. Pelkkä häiriköintiä muiden henkilöiden nimillä.

Kyllä se häiriköinti on jatkunut jo muutaman päivän. Se tässä ihmetyttää, että joku saa purkauksillaan pilattua täysin ketjun ilmapiirin. Se että jatkuvasti solvataan Käärijää ja nimitellään häntä, ei ole asiallista.

Ei Käärijä ole solvattavissa. Sillä on the Voima.

Ja se on myös Jere of Finland, kuumuus varoitus! 🔥🔥🔥🔥

https://www.tumblr.com/zomb1edude/723042698337173504/i-present-to-you-j…

No nyt on löytynyt upeaa fanitaidetta! 🔥

Vierailija
42678/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä löytyy Ilosaaren K kuvia 😊

https://twitter.com/Gintsunen/status/1680669940561444870

Vierailija
42679/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin pari päivää sitten tän vuoden viisuja taas ja ajattelin että Sloveniassa olis kyllä pitänyt olla sisältövaroitus. 😆 Että tämä Justin Bieber -tukkainen tässä vähän lapsenkasvoinen pastellipökä on oikeasti lavalla kuuma kuin hellankoukku. 💥

Mun mielestä siinä viisuesityksessä se ei ole kuuma, vaan just se pastellipökä. Monissa monissa muissa taltioinneissa sitten onkin, kuuma nimittäin. Ja siksi vähän sääli että siellä viisuissa oli tollainen vähän pliisu poikabändibiisi ja -esitys. Rahkeita kerran on.

Vierailija
42680/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumblrissa oli muuten äänestys, missä oli vaihtoehtoina erilaisia kuumia tempauksia, mitä K voisi keikallaan tehdä. Voiton vei ehdotus, että Matti vuorostaan vie K:ta hihnassa

https://www.tumblr.com/king-krisu/722945443790733312/final-reasult-from…

https://www.tumblr.com/king-krisu/722945336689229824?source=share

.

"Can this be a bingo instead of a poll?"

Totaalirepeäminen heti aamuun 😂😂😂

Ketju on lukittu.