Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kiva kun Gregor on taas mukana, niin saadaan enemmän somematskua kulisseista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vitt tätä menoa taas. Olin jo monta tuntia poissa mutta yksi ilmeisesti jaksaa koko päivän purkaa tänne omaa oloaan. Keksi jotain muuta ihan oikeasti. Ihan mitä tahansa.
Keksin. Mä poistatan täältä ilkeiden psykopaattisten kirjoittajien itsekeskeiset jokainen mies on homo ja K muka liian kiltti (vaikka ei tod ole) -läpät.
Paraneeko olosi edes? Kokeile jotain muuta konstia.
Itsen lähden nyt lukemaan ficciä jossa pannaan joka miestä vaikka miten päin ja siellä on b ja kiltti-k ja johannekset ja olavit ja ties ketkä. Sitäpä et voi poistaa. Mietippä sitä.
Kerro sitten, että olisiko Olavi vai Käärijä joka vie poikuuden?
Saaga jatkuu. Miettikää jos Cheekin ura jatkuisi, kestäisikö se esiintymistä Käärijän ja Olavin kanssa?🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyl nähdä lähikuvan JA hidasteen tosta Olavin ja Johanneksen suudelmasta. Eri kuvakulmia myös mielellään. Se on niiiin hottia meinaan. Tulee ihan puun takaa Johannekselle.
Missäs tää suutelma on nähtävissä?
Olavin instastoorissa
Johannes harjoittelee K varten. Ei siinä sen kummempaa.
Onko Johannes partiolainen? Aina valmiina 😉
Mulla on kesken äitinsä kirjoittama kirja mutta mielestäni ei ole kertonut siinä onko Johannes partiolainen :D
Johannes pitäisi kyllä jättää tuhmien juttujen ulkopuolelle.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en nyt tiedä mitä täältä on poistettu (varmaan kaikki), ku en yleensä jaksa lukea viestejä uudelleen mutta käydäänpä läpi illan osallistujat:
-suoraan pullosta skumppaa juova K on joka välissä
-B vahvoine reisineen ja käsivarsineen
-uutena vaarallisena elementtinä Olavi
-puhtoinen ja viaton Johannes
-Janin yksityishenkilö
-mysteerianus
-ihqut Niko ja JoonasMuita? Häärijän jalat?
Häärijän jalatkin on kielletty hedelmä?🤣
No ainakin sen pyllistys oli. Eikö joku saanut hepulit täällä juuri sen takia?😂
Joo sen pyllistyksen hedelmiähän tässä ollaan koko viikonloppu nautittu
Persikoita varmaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun Gregor on taas mukana, niin saadaan enemmän somematskua kulisseista.
Gregor on best.
Laitetaanpa uudestaan
Itsen lähden nyt lukemaan ficciä jossa pannaan joka miestä vaikka miten päin ja siellä on b ja kiltti-k ja johannekset ja olavit ja ties ketkä. Sitäpä et voi poistaa. Mietippä sitä.
Vielä on seitsemisen minuuttia aikaa kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vitt tätä menoa taas. Olin jo monta tuntia poissa mutta yksi ilmeisesti jaksaa koko päivän purkaa tänne omaa oloaan. Keksi jotain muuta ihan oikeasti. Ihan mitä tahansa.
Keksin. Mä poistatan täältä ilkeiden psykopaattisten kirjoittajien itsekeskeiset jokainen mies on homo ja K muka liian kiltti (vaikka ei tod ole) -läpät.
Ootko suuttunut siitä kun Johannesta sanotaan kiltiksi, ei kai Kärtsää ole kiltiksi sanottu vaan tosi tuhmaksi ainakin tän vkl aikana. Eikös se ole hyvä asia että edes JOKU, edes yksi näistä miehistä on kiltti. :D
Se oli se yksi avonainen vetskari, siis mieti avonainen vetskari. Sen jälkeen alkoi kunnon Kaunarit draama.
Vares ja avonainen vetskari. Vares ja kielletty pyllistys.
Mä kans oon ihan fiiliksissä et Gregor on taas kuvioissa! Luojalle kiitos et se ei jättänyt Juoksuja. Tai saanu monoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sitten, että olisiko Olavi vai Käärijä joka vie poikuuden?
Saaga jatkuu. Miettikää jos Cheekin ura jatkuisi, kestäisikö se esiintymistä Käärijän ja Olavin kanssa?🤣
Cheekkiki ois kyllä aika hot täällä meidän bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lähti.
Tää on jo hupaisaa.🤣
Vierailija kirjoitti:
Mä siis niin toivon, että tää ketju lukitaan, ennen kuin tästä tulee noiden psykopaattiakkojen heikkotasoisten homovitsien kuhan jollain on munat niin se kuumasti homoilee meille -ketju.
Hyvii hommii
Vaik tulee paskaa niskaa
On kaiketi mahollista saada sandaalista
Eikä näil liksoil oo niin paljon fakin brassaamista mutta
Silti tää on niin fantastista
Hyvii hommii
Niin fantastista
-Käärijä
Johanneskin jo harjoitteli Olavin kanssa niin ei sitten jänskätä niin paljoa kun joutuu k kanssa tekemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en nyt tiedä mitä täältä on poistettu (varmaan kaikki), ku en yleensä jaksa lukea viestejä uudelleen mutta käydäänpä läpi illan osallistujat:
-suoraan pullosta skumppaa juova K on joka välissä
-B vahvoine reisineen ja käsivarsineen
-uutena vaarallisena elementtinä Olavi
-puhtoinen ja viaton Johannes
-Janin yksityishenkilö
-mysteerianus
-ihqut Niko ja JoonasMuita? Häärijän jalat?
Häärijän jalatkin on kielletty hedelmä?🤣
No ainakin sen pyllistys oli. Eikö joku saanut hepulit täällä juuri sen takia?😂
Joo sen pyllistyksen hedelmiähän tässä ollaan koko viikonloppu nautittu
Persikoita varmaan 😉
Tämäkin taisi poistua jo kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko suuttunut siitä kun Johannesta sanotaan kiltiksi, ei kai Kärtsää ole kiltiksi sanottu vaan tosi tuhmaksi ainakin tän vkl aikana. Eikös se ole hyvä asia että edes JOKU, edes yksi näistä miehistä on kiltti. :D
Se oli se yksi avonainen vetskari, siis mieti avonainen vetskari. Sen jälkeen alkoi kunnon Kaunarit draama.
Vares ja avonainen vetskari. Vares ja kielletty pyllistys.
Uusia ficciotsikoita? 😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lähti.
Miten on edes mahdollista että yks ihminen (oletan ainakin) voi terrorisoida koko ketjua ja mode ei huomaa tai välitä
Persikat.
Johannes.
Kihlat tyttiksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeita Ilosaaren kuvia 💚
En kestä! K on niin kuvauksellinen ja komea 💚💚💚
Ihania kuvia kyllä.
On!💓 Käärijä on jotenkin sellainen, että kamera ei voi koskaan mennä liian lähelle. Aina vois mennä vähän lähemmäs ja aina löytys jotain uutta!
Hyvin sanottu jajotenkin näissä viimeaikaisissa kuvissa, sen siniset silmät korostuvat ihanasti 💚
Aivan ihania kuvia. Toivoisin että useammin olisi joku ulkopuolinen kuvaaja mukana. Liian tuttuun kohteeseen turtuu ja tuntuu että Mikellä ei ole sellaista hienotunteisuutta kuvattavaa kohtaan
- tiettykään, se on broidi - missä K pääsisi aina oikeuksiinsa. Kuvien ei aina tarvitse olla täydellisen realistinen dokumentaatio joka vatsankaaresta tai koko lavan leveydestä vaan nää tunnelmahetket on upeita. Arvostan tietty myös sitä tosi paljon että Mikke jaksaa kuvata melkein joka keikan, se on ihan älyttömän arvokasta kun tätäkin vuotta aletaan laittaa pakettiin. 💜
Vau nää Vitan kuvat, tunnetta täynnä. Eka ei kyllä edes näytä Bojanilta.
https://www.instagram.com/p/CuwyAkmtOvB/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Älä heitä tuopilla, tai tuolilla
Mut jos oot sillä päällä ni mä väistän ne ku luodin
Ja ku mä poistun täst puodista
Vaatteet riekaleina ni se menee muodista
Se on tän alan yks parhaista puolista
-Käärijä