Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt joku vinkki?
Mitä tarkoittaa muuten bulge? Tai no ei mitään, taidan tietääkin......
Al
Minä en nyt ymmärtänyt. Taaskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se Kris näyttää vähän haltijalta
Kris näyttää kieltämättä haltijalta. Mä en ole oikein Krisin fani. Minusta hän on jotenkin niin tavallisen näköinen ja hiukan tylsä. Tiedän, että moni pitää häntä kauniina.
Totta keltahousu/vyö auki-keikalta on muistaakseni sellanenkin kuva jossain missä K on tuossa horny jailissa mutta selkäpuolelta kuvattuna. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en nyt tiedä mitä täältä on poistettu (varmaan kaikki), ku en yleensä jaksa lukea viestejä uudelleen mutta käydäänpä läpi illan osallistujat:
-suoraan pullosta skumppaa juova K on joka välissä
-B vahvoine reisineen ja käsivarsineen
-uutena vaarallisena elementtinä Olavi
-puhtoinen ja viaton Johannes
-Janin yksityishenkilö
-mysteerianus
-ihqut Niko ja JoonasMuita? Häärijän jalat?
Häärijän jalatkin on kielletty hedelmä?🤣
No ainakin sen pyllistys oli. Eikö joku saanut hepulit täällä juuri sen takia?😂
Joo sen pyllistyksen hedelmiähän tässä ollaan koko viikonloppu nautittu
Ei vitt tätä menoa taas. Olin jo monta tuntia poissa mutta yksi ilmeisesti jaksaa koko päivän purkaa tänne omaa oloaan. Keksi jotain muuta ihan oikeasti. Ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Iih, olen Ne Bi Smel -jankkaaja (en tykkää Ne Bi Smelin albumiversiosta vaikka rakastan biisiä) ja kaikissa liveversioissa on jotain hämäriä audio-ongelmia, mutta Belgrade Beer Festin keikalla ongelma on ratkaistu! Voin lopettaa jankkaamisen, jee. Keikan aloittaminen Katrinalla + Ne Bi Smelillä on kyllä vähän härski veto IMO, minusta kun molemmat ovat huomattavasti parempia kuin vaikka Carpe Diem. :P
Haa mä olen Rakastan räkäistä Ne Bi Smel -jankkaaja ja samaa mieltä että Katrina ja NBS on parhaat biisit (Padamin ohella). Olen niin onnellinen tuosta livetaltioinnista ja mun puolesta B vois vielä enemmän revitellä NBS:ssä eikä varoa yhtään. Mut aletaan olla jo hyvällä mallilla tulkintaa. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyl nähdä lähikuvan JA hidasteen tosta Olavin ja Johanneksen suudelmasta. Eri kuvakulmia myös mielellään. Se on niiiin hottia meinaan. Tulee ihan puun takaa Johannekselle.
Missäs tää suutelma on nähtävissä?
Olavin instastoorissa
Johannes harjoittelee K varten. Ei siinä sen kummempaa.
Onko Johannes partiolainen? Aina valmiina 😉
Mulla on kesken äitinsä kirjoittama kirja mutta mielestäni ei ole kertonut siinä onko Johannes partiolainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iih, olen Ne Bi Smel -jankkaaja (en tykkää Ne Bi Smelin albumiversiosta vaikka rakastan biisiä) ja kaikissa liveversioissa on jotain hämäriä audio-ongelmia, mutta Belgrade Beer Festin keikalla ongelma on ratkaistu! Voin lopettaa jankkaamisen, jee. Keikan aloittaminen Katrinalla + Ne Bi Smelillä on kyllä vähän härski veto IMO, minusta kun molemmat ovat huomattavasti parempia kuin vaikka Carpe Diem. :P
Haa mä olen Rakastan räkäistä Ne Bi Smel -jankkaaja ja samaa mieltä että Katrina ja NBS on parhaat biisit (Padamin ohella). Olen niin onnellinen tuosta livetaltioinnista ja mun puolesta B vois vielä enemmän revitellä NBS:ssä eikä varoa yhtään. Mut aletaan olla jo hyvällä mallilla tulkintaa. 🔥
Muuten voin olla täysin samaa mieltä parhauksista, jos live-NBS lasketaan, mutta Vem Da Gres myös kuuluu parhauslistalle. :)
Vierailija kirjoitti:
Repesin. :) https://twitter.com/barve0ceana/status/1680614641754316800
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vitt tätä menoa taas. Olin jo monta tuntia poissa mutta yksi ilmeisesti jaksaa koko päivän purkaa tänne omaa oloaan. Keksi jotain muuta ihan oikeasti. Ihan mitä tahansa.
Keksin. Mä poistatan täältä ilkeiden psykopaattisten kirjoittajien itsekeskeiset jokainen mies on homo ja K muka liian kiltti (vaikka ei tod ole) -läpät.
Ootko suuttunut siitä kun Johannesta sanotaan kiltiksi, ei kai Kärtsää ole kiltiksi sanottu vaan tosi tuhmaksi ainakin tän vkl aikana. Eikös se ole hyvä asia että edes JOKU, edes yksi näistä miehistä on kiltti. :D
Vierailija kirjoitti:
Tässä se Kris näyttää vähän haltijalta
Totta. Ehkä se onkin.
Mä en lue niitä ficcejä, miksi mä ne haluaisin poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksin. Mä poistatan täältä ilkeiden psykopaattisten kirjoittajien itsekeskeiset jokainen mies on homo ja K muka liian kiltti (vaikka ei tod ole) -läpät.
Paraneeko olosi edes? Kokeile jotain muuta konstia.
Itsen lähden nyt lukemaan ficciä jossa pannaan joka miestä vaikka miten päin ja siellä on b ja kiltti-k ja johannekset ja olavit ja ties ketkä. Sitäpä et voi poistaa. Mietippä sitä.
Kerro sitten, että olisiko Olavi vai Käärijä joka vie poikuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko suuttunut siitä kun Johannesta sanotaan kiltiksi, ei kai Kärtsää ole kiltiksi sanottu vaan tosi tuhmaksi ainakin tän vkl aikana. Eikös se ole hyvä asia että edes JOKU, edes yksi näistä miehistä on kiltti. :D
Niinhän sitä luulisi mutta kun mikään ei ole hyvä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, kiehtovaa nähdä oikeasti ihan totaalisen mielisairaan hullun toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Katselin vanhoja Käärijäjuttuja ja silmiin pisti että Jere haluaa oppia tanssimaan vieläkin paremmin ja myös soittamaan koskettimia. (Jos olisi aikaa)
K on rohkea tyyppi, enkä ihmettelisi vaikka seuraavaksi nähtäisiin melodisempaa ja popahtavampaakin Käärijää.. äänihän sillä on tosi ihana ja viisuista on voinut saada vaikutteita.. ja asenne on että kaikkia ei tarvitse miellyttää.. vaan tekee omaa juttua. Siis mulle todellakin ok jos jatkaa samalla räppilinjalla, mutta tällaista pohdin..
Sitä vaan mietin että jos tohon tanssiin vetää vielä seuraavan vaihteen (onko sellaista olemassakaan) niin läkähdytään kuumuuteen🔥🥵🔥🥵
Leila💖
Koska Käärijältä edes on tulossa uutta musaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli se yksi avonainen vetskari, siis mieti avonainen vetskari. Sen jälkeen alkoi kunnon Kaunarit draama.
Pöyhösen por*notehdas ja Käärijän kiroilukoulu.
Kris on ihana :)