Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Eikä kuulu kenenkään kansalaisuudesta pilkan teko myöskään
Lähti taas kasa viestejä, enkä nää niissäkään mitään varsinaista logiikkaa miksi poistu.. jäljellä kuitenkin kasa hyvin samantapasia kommentteja lähipiiristä
Vierailija kirjoitti:
Lähti taas kasa viestejä, enkä nää niissäkään mitään varsinaista logiikkaa miksi poistu.. jäljellä kuitenkin kasa hyvin samantapasia kommentteja lähipiiristä
jaa eiku lähti nekin sitte näköjään
Vierailija kirjoitti:
Tuo poistaja on terrorisoinut ketjua jo useamman viikon, miten sen saisi pois täältä!?!
Minun viestini poistui.Joku ei vamaan tykännyt siitä,että olen onnellinen ja saan shippauksesta ja samanhenkisistä ihmisistä iloa.
💚🌹🌹
Jokohan K on lentokoneessa vai odottaakohan se lennon lähtöä 😊
Vierailija kirjoitti:
Enpä näköjään itsekkään ehtinyt edes nähdä sitä omaa pitkähköä viestiä aiheesta yrittäjän salakuvaaminen ja erään henkilön tympeä ilme. No jokatapauksessa videon tilanne tuskin alkoi ihan tuosta koska Häärijä oli jo roolissaan hääräilemässä omiaan.
Katsotaan pysyykö tämäkään kauaa täällä. Jos ei niin on aika tehdä taas jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo poistaja on terrorisoinut ketjua jo useamman viikon, miten sen saisi pois täältä!?!
No tuskinpa on yksi ja sama henkilö, joskus poistuu selviä trollauksia ja joskus muihin aiheisiin liittyviä. Ilmeisesti joku poistatussota meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samikset B ja K 😍
https://www.tumblr.com/izpira-se-zlato/723000783475474432/they-did-it-a…
Onpas kuumat kuvat ja molemmissa tosi hieno valaistus, hyvät kuvaajat 🔥
Todellakin!
Sanokaas, miksi B:llä on niin märät hiukset? Tai siis kastellut joo älysin, mutta älkää nyt sanoko, että se on tehny saman kuin K Porissa :D
Näkyiskö jollain videolla, niitä löytyy ainakin täältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samikset B ja K 😍
https://www.tumblr.com/izpira-se-zlato/723000783475474432/they-did-it-a…
Onpas kuumat kuvat ja molemmissa tosi hieno valaistus, hyvät kuvaajat 🔥
Todellakin!
Sanokaas, miksi B:llä on niin märät hiukset? Tai siis kastellut joo älysin, mutta älkää nyt sanoko, että se on tehny saman kuin K Porissa :D
Tai ehkä siksi, että Sloveniassa on helleaalto ja vedät keikkaa pitkähihaisessa paidassa ja housuissa jossain 34c helteessä. 😅 Toisaalta voinut ihan hyvin kaataa vedetkin päälleen viilentääkseen itseään.
https://www.instagram.com/p/CuuYXfkoBPV/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Muutama hyvä kuva Kärtsästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään jo pelkkä ajatus Jn ja gfn kihloihinmenosta on teistä niin kauhea, että sekin viesti piti poistaa!
Pieni tärkeä muistutus
Viestithän eivät poistu ainoastaan asiattomaksi painamalla. Poistaminen on aina moderaattorin käsissä. Olen ymmärtänyt, että moderaattori itse myös seuraa aktiivisesti ja osallistuen tätä ketjua.
Tämänhän voi testata. Laittaa jonkun vanhan instakuvan positiivisella tekstillä ja sitten ilmiantaa sen tai joku toinen ilmiantaa. Jos häipyy niin kukaan ei lue, jos ei häivy niin palstalla on oikea moderaattori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi, että on magee kuva K:n instassa toi naamarikuva huh!
Niin on! 😍 Plus, olenko ainoa jolle tuli kuvasta (ihan pieni ja ihan viaton) Eyes Wide Shut -fiilis...
Et todellakaan ole ainoa 😉
Käärijä lainaa taas elementtejä muilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään jo pelkkä ajatus Jn ja gfn kihloihinmenosta on teistä niin kauhea, että sekin viesti piti poistaa!
Pieni tärkeä muistutus
Viestithän eivät poistu ainoastaan asiattomaksi painamalla. Poistaminen on aina moderaattorin käsissä. Olen ymmärtänyt, että moderaattori itse myös seuraa aktiivisesti ja osallistuen tätä ketjua.
Tämänhän voi testata. Laittaa jonkun vanhan instakuvan positiivisella tekstillä ja sitten ilmiantaa sen tai joku toinen ilmiantaa. Jos häipyy niin kukaan ei lue, jos ei häivy niin palstalla on oikea moderaattori.
Ei tarvitse testata! Minun monta kilttiä ja hyväntahtoista viestiä on poistettu, niitä ei olisi mode voinut poistaa millään syyllä ne luettuaan.
Pojat matkalla Britteihin
https://instagram.com/stories/gregorzalokar/3148130743388180252?igshid=…
Vierailija kirjoitti:
Pojat matkalla Britteihin
https://instagram.com/stories/gregorzalokar/3148130743388180252?igshid=…
Awww söpöläiset!
Miks tossa ilosaarirockissa on ollut keskellä yleisöä lavan edessä tuollainen karsina? Ts. tyhjä alue? K:n instakuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni tärkeä muistutus
Ei tarvitse testata! Minun monta kilttiä ja hyväntahtoista viestiä on poistettu, niitä ei olisi mode voinut poistaa millään syyllä ne luettuaan.
Samoin
Täällä ei näköjään saisi olla iloinen ja kellään ei saisi olla hauskaa koska joku on pettynyt.
Tuo on jo muiden häiriköintiä ja todella itsekästä käytöstä.
Tämäkään ei täällä päde, kaikista muista lähipiiriin kuuluvista on kyllä juttua sivukaupalla!