Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
42021/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiiri ei kuulu ketjuun, ei ihme, että viestejä poistuu

Tämäkään ei täällä päde, kaikista muista lähipiiriin kuuluvista on kyllä juttua sivukaupalla!

Vierailija
42022/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kuulu kenenkään kansalaisuudesta pilkan teko myöskään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42023/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti taas kasa viestejä, enkä nää niissäkään mitään varsinaista logiikkaa miksi poistu.. jäljellä kuitenkin kasa hyvin samantapasia kommentteja lähipiiristä

Vierailija
42024/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähti taas kasa viestejä, enkä nää niissäkään mitään varsinaista logiikkaa miksi poistu.. jäljellä kuitenkin kasa hyvin samantapasia kommentteja lähipiiristä

jaa eiku lähti nekin sitte näköjään

Vierailija
42025/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo poistaja on terrorisoinut ketjua jo useamman viikon, miten sen saisi pois täältä!?!

Vierailija
42026/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun viestini poistui.Joku ei vamaan tykännyt siitä,että olen onnellinen ja saan shippauksesta ja samanhenkisistä ihmisistä iloa.

💚🌹🌹

Vierailija
42027/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan K on lentokoneessa vai odottaakohan se lennon lähtöä 😊

Vierailija
42028/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä näköjään itsekkään ehtinyt edes nähdä sitä omaa pitkähköä viestiä aiheesta yrittäjän salakuvaaminen ja erään henkilön tympeä ilme. No jokatapauksessa videon tilanne tuskin alkoi ihan tuosta koska Häärijä oli jo roolissaan hääräilemässä omiaan.

Katsotaan pysyykö tämäkään kauaa täällä. Jos ei niin on aika tehdä taas jotain muuta.

Vierailija
42029/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo poistaja on terrorisoinut ketjua jo useamman viikon, miten sen saisi pois täältä!?!

No tuskinpa on yksi ja sama henkilö, joskus poistuu selviä trollauksia ja joskus muihin aiheisiin liittyviä. Ilmeisesti joku poistatussota meneillään.

Vierailija
42030/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samikset B ja K 😍

https://www.tumblr.com/izpira-se-zlato/723000783475474432/they-did-it-a…

Onpas kuumat kuvat ja molemmissa tosi hieno valaistus, hyvät kuvaajat 🔥

Todellakin!

Sanokaas, miksi B:llä on niin märät hiukset? Tai siis kastellut joo älysin, mutta älkää nyt sanoko, että se on tehny saman kuin K Porissa :D 

Näkyiskö jollain videolla, niitä löytyy ainakin täältä

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan

Vierailija
42032/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samikset B ja K 😍

https://www.tumblr.com/izpira-se-zlato/723000783475474432/they-did-it-a…

Onpas kuumat kuvat ja molemmissa tosi hieno valaistus, hyvät kuvaajat 🔥

Todellakin!

Sanokaas, miksi B:llä on niin märät hiukset? Tai siis kastellut joo älysin, mutta älkää nyt sanoko, että se on tehny saman kuin K Porissa :D 

Tai ehkä siksi, että Sloveniassa on helleaalto ja vedät keikkaa pitkähihaisessa paidassa ja housuissa jossain 34c helteessä. 😅 Toisaalta voinut ihan hyvin kaataa vedetkin päälleen viilentääkseen itseään.

Vierailija
42033/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42034/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään jo pelkkä ajatus Jn ja gfn kihloihinmenosta on teistä niin kauhea, että sekin viesti piti poistaa!

Pieni tärkeä muistutus

Viestithän eivät poistu ainoastaan asiattomaksi painamalla. Poistaminen on aina moderaattorin käsissä. Olen ymmärtänyt, että moderaattori itse myös seuraa aktiivisesti ja osallistuen tätä ketjua.

Tämänhän voi testata. Laittaa jonkun vanhan instakuvan positiivisella tekstillä ja sitten ilmiantaa sen tai joku toinen ilmiantaa. Jos  häipyy niin kukaan ei lue, jos ei häivy niin palstalla on oikea moderaattori.

Vierailija
42035/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi, että on magee kuva K:n instassa toi naamarikuva huh!

Niin on! 😍 Plus, olenko ainoa jolle tuli kuvasta (ihan pieni ja ihan viaton) Eyes Wide Shut -fiilis...

Et todellakaan ole ainoa 😉

Käärijä lainaa taas elementtejä muilta?

Vierailija
42036/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään jo pelkkä ajatus Jn ja gfn kihloihinmenosta on teistä niin kauhea, että sekin viesti piti poistaa!

Pieni tärkeä muistutus

Viestithän eivät poistu ainoastaan asiattomaksi painamalla. Poistaminen on aina moderaattorin käsissä. Olen ymmärtänyt, että moderaattori itse myös seuraa aktiivisesti ja osallistuen tätä ketjua.

Tämänhän voi testata. Laittaa jonkun vanhan instakuvan positiivisella tekstillä ja sitten ilmiantaa sen tai joku toinen ilmiantaa. Jos  häipyy niin kukaan ei lue, jos ei häivy niin palstalla on oikea moderaattori.

Ei tarvitse testata! Minun monta kilttiä ja hyväntahtoista viestiä on poistettu, niitä ei olisi mode voinut poistaa millään syyllä ne luettuaan.

Vierailija
42037/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42038/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat matkalla Britteihin

https://instagram.com/stories/gregorzalokar/3148130743388180252?igshid=…

Awww söpöläiset!

Vierailija
42039/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tossa ilosaarirockissa on ollut keskellä yleisöä lavan edessä tuollainen karsina? Ts. tyhjä alue? K:n instakuvat.

Vierailija
42040/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni tärkeä muistutus

Ei tarvitse testata! Minun monta kilttiä ja hyväntahtoista viestiä on poistettu, niitä ei olisi mode voinut poistaa millään syyllä ne luettuaan.

Samoin

Täällä ei näköjään saisi olla iloinen ja kellään ei saisi olla hauskaa koska joku on pettynyt.

Tuo on jo muiden häiriköintiä ja todella itsekästä käytöstä.

Ketju on lukittu.