Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tullut vähän nopeampaan tahtiin kuvia K:n instaan.. oli ihania kuvia tuossa uusimmassa paketissa 💚
Iso kiitos taas kaikille kuva-ja videolinkkien laittajille 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se eilinen tais olla ihan yks ja sama ihminen.
Minä kirjoitin illalla muutaman viestin tyttiksestä ja sormuksista ja sain hyvin ärhäkät ärhentelyt ja syytökset trollaamisesta. En tiedä mitä aiemmin päivällä on tapahtunut.
Höps. Osoitti vaan sen, ettet ole paljon seuraillut Kärtsän touhuja. Pieni opastushetki vain, älä ylitulkitse
Ilmeisesti kovin moni muukaan ei ole, jos kerran se keskustelu täällä viikoittain käydään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin mikissä treenikämpillä on tuollainen samanlainen vihreä teippi kuin käärijänkin mikissä😚
Ja Käärijän kodin huoneessa on sellaiset samanlaiset sälekaihtimet, kuin Bojaninkin kodin ikkunassa!
No, arvaus vaan.
😂😏
Vierailija kirjoitti:
Joku ehkä on miettinyt, minkä takia sekosi tästä shipistä, tai että mistä shippaaminen ylipäätään johtuu? Minulla on teoria, joka koskee ainakin 100% itseäni. Shipatessa se pari (ensin ehkä vain toinen) on ihmisen mielestä niin ihana, että hän toivoisi, että joku rakastaisi häntä. Jos joku sitten vaikuttaa rakastavan häntä, tämä toive täyttyy. Ja koska se joku rakastaa tätä ihanaa henkilöä, niin hänenkin täytyy olla vain ihana. Näin molemmista tulee ihania. Mutta miksi näin tapahtuu? Uskon, että se on jollain tavalla sellaista tunteensiirtoa, jossa se ajatus siitä, että voi kun sitä ihanaa ihmistä rakastaisi joku, eli "Voi kun joku rakastaisi minua!" JA sitten joku alkaa rakastaa "minua". Eli sitä ihanaa ihmistä. Ja klips, näin oletkin koukussa.
Tämä vain, kun osa shippaajista on sanonut, ettei siinä omassa parisuhteessa tai sinkkuelämässä ole oikein sitä jotakuta, joka minua rakastaisi, ollut.
Ei ollut minullakaan.
Kyllä, hyvä analyysi. Tunteensiirtoa todella ja itsekin sukelsin siihen kaninkoloon. Nyt räpiköin jotenkin taas kuivilla ja vähän etääntyneenä. Vielä paatissa mukana keikkuen, ehkä snadisti merisairaana jo.
Samikset B ja K 😍
https://www.tumblr.com/izpira-se-zlato/723000783475474432/they-did-it-a…
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty menemään Käärijän keikalle, koska en halua altistua sen valheille / showlle Bojanista tai siitä, että se (Käärijä, hahmo) muka rakastaa yhtään ketään.
Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty menemään Käärijän keikalle, koska en halua altistua sen valheille / showlle Bojanista tai siitä, että se (Käärijä, hahmo) muka rakastaa yhtään ketään.
Voimia.
Ei siihen voimia vaadita, sen vain aina muistaa, kun joku sanoo, että ois jokin hyvä ympäristö (+40) keikalle ja alkaa jo innostua.
Vierailija kirjoitti:
Samikset B ja K 😍
Onpas kuumat kuvat ja molemmissa tosi hieno valaistus, hyvät kuvaajat 🔥
Vierailija kirjoitti:
Näköjään jo pelkkä ajatus Jn ja gfn kihloihinmenosta on teistä niin kauhea, että sekin viesti piti poistaa!
Pieni tärkeä muistutus
Viestithän eivät poistu ainoastaan asiattomaksi painamalla. Poistaminen on aina moderaattorin käsissä. Olen ymmärtänyt, että moderaattori itse myös seuraa aktiivisesti ja osallistuen tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi, että on magee kuva K:n instassa toi naamarikuva huh!
Niin on! 😍 Plus, olenko ainoa jolle tuli kuvasta (ihan pieni ja ihan viaton) Eyes Wide Shut -fiilis...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään jo pelkkä ajatus Jn ja gfn kihloihinmenosta on teistä niin kauhea, että sekin viesti piti poistaa!
Pieni tärkeä muistutus
Viestithän eivät poistu ainoastaan asiattomaksi painamalla. Poistaminen on aina moderaattorin käsissä. Olen ymmärtänyt, että moderaattori itse myös seuraa aktiivisesti ja osallistuen tätä ketjua.
Ei tarvitse olla kummoinen sherlokki tajutakseen, että sinä olet se kyseinen moderaattori.
Kyllä noi viestit poistuu niin äkkiä että en usko että mode niitä läheskään aina edes lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samikset B ja K 😍
Onpas kuumat kuvat ja molemmissa tosi hieno valaistus, hyvät kuvaajat 🔥
Onpas oivaltava valokuvaparibongaus! Wow!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on! 😍 Plus, olenko ainoa jolle tuli kuvasta (ihan pieni ja ihan viaton) Eyes Wide Shut -fiilis...
Et todellakaan ole ainoa 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni tärkeä muistutus
Äskeisessä viestissänikään ei ollut mitään asiatonta, mode ei sitä olisi poustsnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni tärkeä muistutus
Ei tarvitse olla kummoinen sherlokki tajutakseen, että sinä olet se kyseinen moderaattori.
No enpä ole. Believe or not.
Lähipiiri ei kuulu ketjuun, ei ihme, että viestejä poistuu
Mun kirjoittamia täysin asiallisia viestejä on poistunut myös. Voi olla että eivät ole sopineet jonkun hc-shipparin käsitykseen miesten suhteesta. En mitenkään usko että mode olisi niitä erikseen lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa 😁😅 ja shippaajana mietin myös heti että B ajattelee Eyes Wide Shutia kun näkee tuon, on niin perillä kaikesta meemikamasta ja muusta että varmaan päässään yhdistää 😁
https://www.tumblr.com/carpblu/722927287794794496/there-you-go-lovely-p…
Inspiraatiota international Bojan and Käärijä shipping congress 2023 salin 120 käsityöpajaan