Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
42061/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks tossa ilosaarirockissa on ollut keskellä yleisöä lavan edessä tuollainen karsina? Ts. tyhjä alue? K:n instakuvat.

Kai se helpottaa järkkärien työtä jos jotain sattuu, esim. tappelu tai joku pyörtyy yleisössä.

Eikös siellä ollut erotettu anniskelualue ja perhekarsina? Ainakin jollain videolla näkyi että lapsia oli vanhempien harteilla vain toisella puolella yleisöä.

Olipa typerän näköinen ratkaisu.

No valita Ilosaaren järjestäjille äläkä tänne.

Miksi mä heille valittaisin? Ei se mun keikkafiiliksiin mitenkään vaikuttanut, kun en ollut siellä.

No miksi sitten tänne valitat

Vierailija
42062/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään jo pelkkä ajatus Jn ja gfn kihloihinmenosta on teistä niin kauhea, että sekin viesti piti poistaa!

Pieni tärkeä muistutus

Viestithän eivät poistu ainoastaan asiattomaksi painamalla. Poistaminen on aina moderaattorin käsissä. Olen ymmärtänyt, että moderaattori itse myös seuraa aktiivisesti ja osallistuen tätä ketjua.

Tämänhän voi testata. Laittaa jonkun vanhan instakuvan positiivisella tekstillä ja sitten ilmiantaa sen tai joku toinen ilmiantaa. Jos  häipyy niin kukaan ei lue, jos ei häivy niin palstalla on oikea moderaattori.

Ei tarvitse testata! Minun monta kilttiä ja hyväntahtoista viestiä on poistettu, niitä ei olisi mode voinut poistaa millään syyllä ne luettuaan.

Testasinpa silti. Sori sille joka laittoi sen vanhan tavastiafiilistelylinkin ihkutekstillä ja perään vihreän sydämen. Sinne meni. Pari kertaa päivitin sivua ja sitten oli poistunut.

Tämän perusteella täällä ei ole oikeaa moderaattoria. Ellei se viesti sitten ilmesty takaisin jossain kohtaa. Enkä laittanut edes siihen syytä miksi pitäisi poistaa. 

Typerää kyllä jos poistuu jo yhden ilmoituksen takia ja ilman tarkistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42063/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään jo pelkkä ajatus Jn ja gfn kihloihinmenosta on teistä niin kauhea, että sekin viesti piti poistaa!

Pieni tärkeä muistutus

Viestithän eivät poistu ainoastaan asiattomaksi painamalla. Poistaminen on aina moderaattorin käsissä. Olen ymmärtänyt, että moderaattori itse myös seuraa aktiivisesti ja osallistuen tätä ketjua.

Tämänhän voi testata. Laittaa jonkun vanhan instakuvan positiivisella tekstillä ja sitten ilmiantaa sen tai joku toinen ilmiantaa. Jos  häipyy niin kukaan ei lue, jos ei häivy niin palstalla on oikea moderaattori.

Ei tarvitse testata! Minun monta kilttiä ja hyväntahtoista viestiä on poistettu, niitä ei olisi mode voinut poistaa millään syyllä ne luettuaan.

Testasinpa silti. Sori sille joka laittoi sen vanhan tavastiafiilistelylinkin ihkutekstillä ja perään vihreän sydämen. Sinne meni. Pari kertaa päivitin sivua ja sitten oli poistunut.

Tämän perusteella täällä ei ole oikeaa moderaattoria. Ellei se viesti sitten ilmesty takaisin jossain kohtaa. Enkä laittanut edes siihen syytä miksi pitäisi poistaa. 

Mitä siis laitoit ilmiantoon? Miks piti poistaa? Kysyn testimielessä siis.

Vierailija
42064/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni tärkeä muistutus

Minun positiiviset poistetut viestit ei ainakaan oo tullu ikinä takaisin.

Vierailija
42065/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi, että on magee kuva K:n instassa toi naamarikuva huh!

Niin on! 😍 Plus, olenko ainoa jolle tuli kuvasta (ihan pieni ja ihan viaton) Eyes Wide Shut -fiilis...

Et todellakaan ole ainoa 😉

Käärijä lainaa taas elementtejä muilta?

Niin, kuinka hän sen laskelmoikaan etukäteen, että joku fani toisi juuri tuon lahjan, että voisi härskisti kopioida

Vierailija
42066/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat matkalla Britteihin

https://instagram.com/stories/gregorzalokar/3148130743388180252?igshid=…

Voi ei, onko heillä taas välilaskullinen lento? Toivottavasti eivät taas vaihteeksi hukkaa matkatavaroitaan.🤞

Varmasti hukkuu jotain. Matkalaukku tai Bojan. Sattuu ja tapahtuu. Dublin-videolla näkyi miten Jure oli taas lyönyt päänsä ja samaan kohtaan tullut melkonen vekki, mihin se keikalla sillon aiemmin löi päänsä tai löikö itseensä vahingossa?

On siinä Rekolla kyllä tuossa katraassa paimentamista 😅

Taitavat joutua paimentamaan Rekoa 😛

Vierailija
42067/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tossa ilosaarirockissa on ollut keskellä yleisöä lavan edessä tuollainen karsina? Ts. tyhjä alue? K:n instakuvat.

Yleisöä jaettu turvallisuussyistä. Erikoinen ratkaisu mutta ehkä tuo paransi myös näkyvyyttä siine kauemmaksi.

Vierailija
42068/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni tärkeä muistutus

Mitä siis laitoit ilmiantoon? Miks piti poistaa? Kysyn testimielessä siis.

Testimielessä eli halusin testata lähteekö neutraali ja positiivinen viesti. Minkä siis ei pitäisi lähteä jos täällä on oikea kunnolliinen moderaattori joka lukee viestin ja toteaa että ei syytä poistaa. Itse linkki oli vanha joten ei niin paha laittaa poistoon kuin joku uusi juttu.

Ja yleensä ilmiannan vain tosi törkeät viesti. Olisinkohan yhden tai kaksi ilmiantanut oikeasti tässä parin kuukauden aikana.

Vierailija
42069/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä näköjään itsekkään ehtinyt edes nähdä sitä omaa pitkähköä viestiä aiheesta yrittäjän salakuvaaminen ja erään henkilön tympeä ilme. No jokatapauksessa videon tilanne tuskin alkoi ihan tuosta koska Häärijä oli jo roolissaan hääräilemässä omiaan.

Katsotaan pysyykö tämäkään kauaa täällä. Jos ei niin on aika tehdä taas jotain muuta.

Kenellä oli tympeä ilme?

Vierailija
42070/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisöä jaettu turvallisuussyistä. Erikoinen ratkaisu mutta ehkä tuo paransi myös näkyvyyttä siine kauemmaksi.

Näin minäkin ajattelin.. Lisäksi tuo mahdollisti K:n juoksemisen yleisön läpi, ja useampi pääsi lähelle häntä :)

Vierailija
42071/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Connor lausuu Bojanin nimen "Bohan" ja Nace varmaan on "Neis", mut itse tosiaan sanoo "Natse" ja Bojan "Bojan".

Vierailija
42072/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi, että on magee kuva K:n instassa toi naamarikuva huh!

Niin on! 😍 Plus, olenko ainoa jolle tuli kuvasta (ihan pieni ja ihan viaton) Eyes Wide Shut -fiilis...

Et todellakaan ole ainoa 😉

Käärijä lainaa taas elementtejä muilta?

Niin, kuinka hän sen laskelmoikaan etukäteen, että joku fani toisi juuri tuon lahjan, että voisi härskisti kopioida

Ja kukaan muuhan ei maailmassa ole ko.leffan jälkeen käyttänyt naamioita😊

Vierailija
42073/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella ne siis poistuu? Riittääkö että yksi ilmiantaa? Eikä ilmeisesti mee moden kautta. Itse olen joskus ilmiantanut jonkun ulkonäköä haukkuvan kommentin, eikä se lähtenyt ainakaan saman tien.

Ei tuokaan mun ilmiantama lähtenyt heit vaan ehkä minutti tai pari meni. Siellä joku naputtaa poistoja mutta ei kuitenkaan lue viestejä.

Vierailija
42074/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se helpottaa järkkärien työtä jos jotain sattuu, esim. tappelu tai joku pyörtyy yleisössä.

Eikös siellä ollut erotettu anniskelualue ja perhekarsina? Ainakin jollain videolla näkyi että lapsia oli vanhempien harteilla vain toisella puolella yleisöä.

Olipa typerän näköinen ratkaisu.

No valita Ilosaaren järjestäjille äläkä tänne.

Miksi mä heille valittaisin? Ei se mun keikkafiiliksiin mitenkään vaikuttanut, kun en ollut siellä.

No miksi sitten tänne valitat

Mutta kun ei ole, päinvastoin sun epätoivoinen jankkaaminen vain naurattaa.

Että sullois p*ska fiilis

Vierailija
42075/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella ne siis poistuu? Riittääkö että yksi ilmiantaa? Eikä ilmeisesti mee moden kautta. Itse olen joskus ilmiantanut jonkun ulkonäköä haukkuvan kommentin, eikä se lähtenyt ainakaan saman tien.

Ei tuokaan mun ilmiantama lähtenyt heit vaan ehkä minutti tai pari meni. Siellä joku naputtaa poistoja mutta ei kuitenkaan lue viestejä.

Täällä jo tunnistaa mitkä viestit varmasti poistuu, oon seurannu joskus kauanko menee, joskus ne lähtee heti ja joskus on menny yli 10 minuuttiakin.

Vierailija
42076/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokohan K on lentokoneessa vai odottaakohan se lennon lähtöä 😊

Juu Manchester kutsuu :)

Siis täältä poistuu nekin viestit joissa lukee että K ei ole menossa minnekään Britteihin.. mikä hiton järki?? No eläkää harhoissanne.

Okei no on kyllä outoa jos ei voi todeta että K ei ole matkustamassa mihinkään vaan on suomessa

No on todella. Itsekin laitoin ihan neutraalin toteamuksen että en usko että K on menossa Britteihin tai edes Sloveniaan niin eikun poistoon. MIKSI? Jos olen sitä mieltä niin sitten olen.

Vierailija
42077/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on edelleen niin  hauska pätkä, Matti & Häärijä

https://www.tiktok.com/@paidatonkiehuja/video/7253068415747869979?is_fr…

Vierailija
42078/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Connor lausuu Bojanin nimen "Bohan" ja Nace varmaan on "Neis", mut itse tosiaan sanoo "Natse" ja Bojan "Bojan".

Vai Conor?

Vierailija
42079/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokohan K on lentokoneessa vai odottaakohan se lennon lähtöä 😊

Juu Manchester kutsuu :)

Siis täältä poistuu nekin viestit joissa lukee että K ei ole menossa minnekään Britteihin.. mikä hiton järki?? No eläkää harhoissanne.

Okei no on kyllä outoa jos ei voi todeta että K ei ole matkustamassa mihinkään vaan on suomessa

No on todella. Itsekin laitoin ihan neutraalin toteamuksen että en usko että K on menossa Britteihin tai edes Sloveniaan niin eikun poistoon. MIKSI? Jos olen sitä mieltä niin sitten olen.

Joku ei halua, että se sanotaan hänelle.

Vierailija
42080/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää Ilosaaren hienoja kuvia 😊

https://www.tumblr.com/wednesdayday/722998813271490560/the-colours-inka…

Kiitos postauksesta, upeita kuvia!

Tää on kans ihana K Etelin ja Katrin kanssa 😍

https://www.tumblr.com/musicalislife/722998813624762368/he-looks-happy-…

Ketju on lukittu.