Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
41961/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Spotify-kuuntelijoitten määrä on suunnilleen puolittunut kuukaudessa, samoin instassa kato jatkuu.

Sama käynyt myös Jokereille. Tavastian aikaan heillä oli vielä yli miljoona kuuntelijaa kuukaudessa, nyt vähän päälle 500t.

Eikö tämä ole aika luonnollista kehitystä? Viisuista on jo pari kuukautta ja ihmiset odottavat uutta hittiä. Käärijän tiktok seuraajien määrä nousee kovempaa tahtia, kuin mitä instasta katoaa niitä.

Eikös tiktok olekin perinteisesti lasten ja teinien suosikkikanava?

Lapsille ja teineillehän K pääasiassa sisältöä tekee! Ei ne jutut aikuisia naurata tai kiinnosta!

Eikö lapset ja teinit ole melkein kaikissa fandomeissa keskiössä? Mukaan lukien JO, joiden keikat ovat täynnä nuoria tyttöjä, ja valitettiin niin paljon Suomen keikkojen ikärajasta, kun liput tulivat julki? 

Sloveniassa/Balkanilla joo mutta Suomessa ja muualla Balkanin sanoisin että ikähaarukka on reippaasti täysikäisen puolella. Musiikillisesti nuo kiinnostaa harvaa teiniä, Bojan kiinnostaa söpöytensä vuoksi. Täällä av:llakin on hyvin analysoitu JO:n musiikkia hyvinkin aikuiseen makuun sopivaksi ja jopa vähän iskelmälliseksi vaikka rockia onkin. Samahan on Måneskinillä vaikka heillä ei taas sitä iskelmällistä vivahdetta. Ei hekään mitään teinisuosikkeja ole.

Tiktokissa on läsnä kyllä vahvasti se teinikannattajakunta. Harmittelevat kun Bojan ja Kris ovat lähes 10 vuotta heitä vanhempia ja askartelevat kaikenlaista fanikamaa. Kyllä heillä selvästi musiikillistakin kiinnostusta löytyy, kun analysoivat kappaleita ja niiden herättämiä mielikuvia, mutta onhan se pääasiallisesti vähän sellaista poikabändi-tyyppistä fanitusta. Tiedän että lapseni tuttavissa on sekä intohimoisia Käärijäfaneja, että JO-faneja. Bojan oli kuulemma käynyt laittamassa sydämen yhden hänen kaverinsa piirtämään kuvaan instassa. Mutta tosiaan, monenikäisiä faneja on molemmilla. Äitini pitää myös JO:n musiikista. Hän on sellainen indiemusaharrastaja, joten kiinnostus taitaa olla enemmän musiikillista (tai sitten ei kehtaa myöntää muuta 😊)

Hahaa, äitisi on kuitenkin salapuutarhuri!! 😁😍 vie pokkana balkaninruusu tulisiaseksi ja katso mitä tapahtuu. Myös jerikonruusun voisit viedä...

Vierailija
41962/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsirk kirjoitti:

Kyllä se känkkäränkkä tulee joskus Käärijällekin

Tuleehan se känkkäränkkä jos keikalle pitää mennä, kun videopuhelu Bojanin kanssa on vielä ihan kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41963/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilosaaren keikalta iloinen K 😊💚

https://twitter.com/Joydina7/status/1680523960599937024

Vierailija
41964/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun laittavat keikkapätkiä mutta on kyllä niin että vähän ahistaa katsoa pikkutyttöjen muuria tuolla pyörtyilemässä ja kirkumassa. Voisko ne vetää jonkun 40+ keikan Suomessa 😅

Yritän miettiä sitä Harry Styles -fania jolla oli I'm too old to be a Harry fan -kyltti ja Harry oli karjaissut Never! Tällä asenteella sit vaan.

Vierailija
41965/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille 💚

En näköjään hirveesti ole menettänyt täällä,kun eilen makasin koko illan ryytyneenä.Harryn jäljiltä 🥰

Minulla on ainakin lippu korkealla ja purjeet pullollaan,kohti uusia seikkailuja.Tiedä mitä sieltä seuraavaksi tulee kun yhteyskin on auki.

Kyllä ne meidät osaa aina yllättää🤣

Nyt pitäis raahautua kauppaan,Suomi kahvi on loppu eikä päivä lähde muuten käyntiin.

Kivaa sunnuntaita kaikille 💚🌹🌹

Ps.Jono Blind Channelin Nikoon 🥵

Ei olisi pitänyt eilen mainita Blind Channelia, koska sä alat selvästi käymään kuumana kaikkiin tummatukkaisiin miehiin.😜 Joko Jan unohtui? Vai haaveiletko Janista ja Nikosta yhdessä?

Auts! En ole tuo jolle vastasit, mutta tuo viimeinen lauseesi sai aikaan jotain, jota täytyy ehkä miettiä vähän enemmänkin. 🥵

Mä aloin myös käymään kuumana, kun joku mainitsit nimet Jan ja Niko samassa lauseessa.🤭 Voisin kuvitella heidät jossakin synkässä ja salaperäisessä linnassa, jota ympäröi usva. Kuu yrittää pilkistää usvan läpi. Muuten on pimeää, mutta kynttilät valaisevat näitä kahta mustasukkaista ja salaperäistä hahmoa, jotka intensiivisesti katsovat toisiaan.

Okei, team Janiko tästä lähtien. Pakko saada tätä lisää. Sen verran lupaava alku.

Siis just noi intensiiviset katseet on niin helppo kuvitella, huh huh. Team Janiko täälläkin.

Mä olen kirjoittanut Janista ficcin. Hän on siinä yön vampyyri, sain siihen idean varaketjusta. Tällä hetkellä aloin jatkamaan ja muokkaamaan tuota aiempaa tekstiäni Janista ja Nikosta.

Ketä kiinnostaa joku leuaton s.pesä? Jättäisitte edes Nikon rauhaan.

Vierailija
41966/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CuNidy1ufYl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Pieni Bojan & Kris -hetki.

B vaikuttaa todella kypsältä Krisin häiriköintiin. En ihmettele 😁

Vierailija
41967/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä noi aurinkolasit?

Vierailija
41968/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että mieheni kysyi vihaisesti kuka on Bojan. Oli nähnyt kun puhelimella selaan koko ajan B sitä ja B tätä. Annoin sen ymmärtää, että se on minun salarakas, mieluummin kuin olisin kertonut shippauksesta. Ja niin varmaan oikeastikin tekisin, mieluummin jäisin pettämisestä kiinni kuin tästä toisenlaisesta sekoamisesta.

Vierailija
41969/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on aina vaan yhtä ihana!

B: Your english is getting so much better

K: Really?

B: No

Vierailija
41970/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se eilinen tais olla ihan yks ja sama ihminen.

Vierailija
41971/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
41972/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CuNidy1ufYl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Pieni Bojan & Kris -hetki.

Bn pieni nyökkäys siinä alussa, että joo joo, tule sitten 😄😍

Vierailija
41973/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko tilanne siis se että joku on ottanut fanifiktion todesta ja syyttää nyt siitä käärijää ja tätä ketjua? Onko tämä vähän sama kuin se twitter-keissi, jossa ao3-kirjoitusten pohjalta alkoi levitä harhaiset ahdisteluspekulaatiot? Aina on näitä joilla on vaikeuksia erottaa fiktio ja todellisuus, joten miten tällaiseen pitäisi suhtautua?

Kyllä, mutta näetkö, että täällä on edelleen ihmisiä, jotka eivät tajua kaiken olevan aitoa läppää tällä hetkellä? Ja jotka ripustautuvat ajatuksiin, että viisukuplan aikaisissa tapahtumissa alkoi versoa jotain ihanaa, jonka jatkoa nyt sitten odotellaan. 

Täällä tosi moni postaa viestejä, joista ei tietenkään näe, onko mukana vain tarinankerronnan värittämää hihitystä, että "oispa näin", vaan voi lukea, että "tuokin uskoo, että pinnan alla väreilee sitä ja tätä ja ne suunnittelee tapaamista". En itse todellakaan tajunnut, että eivät kaikki sellaiset viestit ole aitoa uskoa mieskaksikon romanssiin.

Sori mutta en siis ihan nyt ymmärrä, että miksi se sua haittaa tai sulle kuuluu mitenkään, mihin muut ihmiset täällä uskoo, jos haluavat uskoa (leikillisesti)? Miksi se haittaa sua henkilökohtaisesti? Miksi haluat puuttua siihen? Ei tässä ketään vahingoiteta. Sun ei oikeasti tarvi nyt huolehtia muista ihmisistä, vaan voisit huolehtia vain itsestäsi.

Se ei haittaa, jos joku uskoo leikillisesti. Se haittaa, jos joku odottelee niitä tapahtumia ihan tosissaan. En ainakaan itse halua käyttää aikaani tällaisiin leikkeihin. Mä teen mieluiten asioita, joita ei tarvitse salailla.

Mutta mitä väliä silläkään on, jos joku muu uskoo tosissaan? Miksi se on sulle nyt niin tärkeää? Onko sillä sun elämään jotain vaikutusta, että joku muu uskoo? Jos on niin, voisitko kuvailla, mitä konkreettisia vaikutuksia sillä on sun elämään?

En ole kenelle vastasit, mutta esim. eilinen trolli, joka oli oikeasti uskonut shippiin ja koki pettymyksen huuteli koko päivän täällä palstalla ja latisti tunnelmaa. Se oli konkreettinen seuraus, joka aiheutti mielipahaa muille. Onneksi tämä on vain nettipalsta, ja voi irtautua ja käydä ulkona hengittääs happee, ei ole niin vakavaa :)

Ethän sinä voi anonyymilla palstalla tietää kirjoittajan henkilöllisyyttä. Mulle on ainakin käynyt niin, että olen laittanut kommentin tai pari ja sitten joku toinen on jatkanut juttua ja lukijat ovat luulleet meitä samaksi kirjoittajaksi.

Mulle kans käynyt näin. Toisaalta olisi kiva kun kaikilla olisi nimimerkit mutta eihän sitä sitten uskaltaisi sen vertaa avautua näistä asioista mitä nyt.

Vierailija
41974/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehkä on miettinyt, minkä takia sekosi tästä shipistä, tai että mistä shippaaminen ylipäätään johtuu? Minulla on teoria, joka koskee ainakin 100% itseäni. Shipatessa se pari (ensin ehkä vain toinen) on ihmisen mielestä niin ihana, että hän toivoisi, että joku rakastaisi häntä. Jos joku sitten vaikuttaa rakastavan häntä, tämä toive täyttyy. Ja koska se joku rakastaa tätä ihanaa henkilöä, niin hänenkin täytyy olla vain ihana. Näin molemmista tulee ihania. Mutta miksi näin tapahtuu? Uskon, että se on jollain tavalla sellaista tunteensiirtoa, jossa se ajatus siitä, että voi kun sitä ihanaa ihmistä rakastaisi joku, eli "Voi kun joku rakastaisi minua!" JA sitten joku alkaa rakastaa "minua". Eli sitä ihanaa ihmistä. Ja klips, näin oletkin koukussa. 

Tämä vain, kun osa shippaajista on sanonut, ettei siinä omassa parisuhteessa tai sinkkuelämässä ole oikein sitä jotakuta, joka minua rakastaisi, ollut. 

Ei ollut minullakaan.

Vierailija
41975/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, että on magee kuva K:n instassa toi naamarikuva huh!

Vierailija
41976/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin illalla muutaman viestin tyttiksestä ja sormuksista ja sain hyvin ärhäkät ärhentelyt ja syytökset trollaamisesta. En tiedä mitä aiemmin päivällä on tapahtunut.

Se on vaan se, kun noista sormuksista käydään viikottain se sama keskustelu.

Vierailija
41977/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin illalla muutaman viestin tyttiksestä ja sormuksista ja sain hyvin ärhäkät ärhentelyt ja syytökset trollaamisesta. En tiedä mitä aiemmin päivällä on tapahtunut.

Se on vaan se, kun noista sormuksista käydään viikottain se sama keskustelu.

Siinä en tiedä mitään, kun on ihan oikeakin elämä enkä ehdi roikkua täällä viikosta toiseen enkä syynätä kaikkia kymmeniätuhansia viestejä.

Vierailija
41979/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei tänään ei mene läpi nimi I g o r 🤭

Kaksi kertaa aiheesta laittanut, siis Janin kissan nimi ja kumpikaan viesti ei mennyt läpi.

Vierailija
41980/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi, että on magee kuva K:n instassa toi naamarikuva huh!

Se on nyt se Eyes wide shut.

Ketju on lukittu.