Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän Spotify-kuuntelijoitten määrä on suunnilleen puolittunut kuukaudessa, samoin instassa kato jatkuu.
Sama käynyt myös Jokereille. Tavastian aikaan heillä oli vielä yli miljoona kuuntelijaa kuukaudessa, nyt vähän päälle 500t.
Eikö tämä ole aika luonnollista kehitystä? Viisuista on jo pari kuukautta ja ihmiset odottavat uutta hittiä. Käärijän tiktok seuraajien määrä nousee kovempaa tahtia, kuin mitä instasta katoaa niitä.
Eikös tiktok olekin perinteisesti lasten ja teinien suosikkikanava?
Lapsille ja teineillehän K pääasiassa sisältöä tekee! Ei ne jutut aikuisia naurata tai kiinnosta!
Eikö lapset ja teinit ole melkein kaikissa fandomeissa keskiössä? Mukaan lukien JO, joiden keikat ovat täynnä nuoria tyttöjä, ja valitettiin niin paljon Suomen keikkojen ikärajasta, kun liput tulivat julki?
Sloveniassa/Balkanilla joo mutta Suomessa ja muualla Balkanin sanoisin että ikähaarukka on reippaasti täysikäisen puolella. Musiikillisesti nuo kiinnostaa harvaa teiniä, Bojan kiinnostaa söpöytensä vuoksi. Täällä av:llakin on hyvin analysoitu JO:n musiikkia hyvinkin aikuiseen makuun sopivaksi ja jopa vähän iskelmälliseksi vaikka rockia onkin. Samahan on Måneskinillä vaikka heillä ei taas sitä iskelmällistä vivahdetta. Ei hekään mitään teinisuosikkeja ole.
Validi mielipide, mutta en tiedä onko käsityksesi hieman vääristynyt tämän mamma-palstan vuoksi.. Itse olen tiktokissa yms. seurannut fandomia.. Olen alle 30-v, mutta hävetti ostaa ne JO-liput ikäni vuoksi. Siis sen pohjalta, minkä ikäiseksi kuvittelin Suomen fanit fandomin perusteella. Voin onneksi vielä soluttautua jotenkuten nuorisoksi :D Ja mielestäni tietenkin minkä ikäiset tahansa voivat käydä keikoilla yms. mutta reaktioni oli vain selkäytimestä lähtenyt tunne, jota olen loogiikkaa käyttäen yrittänyt taltuttaa. En ole ennen käynyt millään keikoilla, joten en tiedä siitä maailmasta paljoa, ja luonteeltani introvertti :)
En usko että on hirveän vääristynyt :), tunnen omani lisäksi aika paljon teinityttöjä eikä JO:n keikat kiinnosta. Bojanin tunnistavat. Poikkeuksiakin varmasti on, juuri niitä jotka jaksaa tiktokissa fanittaa. Luulen että Tavastian ikärajaton keikkakin meni lähinnä aikuisille. Mielenkiintoista kyllä nähdä mikä ikäjakauma keikoilla on. Mulla vain vahva usko että päälle parikymppisistä meihin keski-ikäisiin mammoihin. :D Kiva muuten kun olet menossa keikalle jos et ole ennen millään käynyt. 👍
Kyllä se känkkäränkkä tulee joskus Käärijällekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli eilen sellainen ajatus, että somehiljaisuus oli ehkä sittenkin K:n idea.
1. K:n tunteet vaikuttavat oikeilta ja voimakkailta. Todistusaineisto: mm.turkoosin maton ihastus, josta ei voi puhua.
2. K haluaa pienen tauon selvittää omia tunteitaan ja pelastaa oman parisuhteen. todistusaineisto: Tauko teki hyvää, sillä K muuttui seesteiseksi, ja on vihdoin sinut tunteidensa kanssa.
3. K:lla oli valta päättää somehiljaisuuden rikkomisesta. Todistusaineisto: K tykkäsi JO postauksesta, jonka jälkeen B tunsi turvalliselta tykätä vastavuoroisesti K:n postauksesta
mutta tämän perusteella K on jäänyt parisuhteeseen. Koska tyttis näkyy edelleen. Se saa sydämeni särkymään. Muutoin hyvää analyysia.
Ehkä näin siinä sitten saattoi käydä. Toivottavasti on tyytyväinen päätökseensä ja tulee onnelliseksi suhteessaan.
Huoh. Ja ei ole missään vaiheessa mitään muuta harkinnutkaan.
Voitko todella tietää tämän? K ensimmäistä kertaa elämässä tilanteessa, jossa ottajia olisi pilvin pimein, kaiken huipulla taivaallinen Bojan. kyllä siinä varmaan kenen tahansa pienessä mielessä kävisi "entä jos?" Varsinkin tuollaisen K:n kaltaisen flirttiaddiktin.
No, viimeisellä lauseella kuvasit itsekin jo vastauksen tähän, eli ei käy, kyseessä on juurikin vain flirtti.
Vain flirtti? En tiedä teistä muista, mutta mulla on kaikki suhteet aina alkanut flirtistä. Tokikaan kaikki flirtit eivät ole johtaneet suhteeseen, mutta en puhuisi flirtistä noin vähättelevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille 💚
En näköjään hirveesti ole menettänyt täällä,kun eilen makasin koko illan ryytyneenä.Harryn jäljiltä 🥰
Minulla on ainakin lippu korkealla ja purjeet pullollaan,kohti uusia seikkailuja.Tiedä mitä sieltä seuraavaksi tulee kun yhteyskin on auki.
Kyllä ne meidät osaa aina yllättää🤣
Nyt pitäis raahautua kauppaan,Suomi kahvi on loppu eikä päivä lähde muuten käyntiin.
Kivaa sunnuntaita kaikille 💚🌹🌹
Ps.Jono Blind Channelin Nikoon 🥵Ei olisi pitänyt eilen mainita Blind Channelia, koska sä alat selvästi käymään kuumana kaikkiin tummatukkaisiin miehiin.😜 Joko Jan unohtui? Vai haaveiletko Janista ja Nikosta yhdessä?
Auts! En ole tuo jolle vastasit, mutta tuo viimeinen lauseesi sai aikaan jotain, jota täytyy ehkä miettiä vähän enemmänkin. 🥵
Vierailija kirjoitti:
Viestiä trolleille ja jankkaajille! 😀
https://twitter.com/fruitylobster/status/1680442044668321794
Mitäköhän viestejä se fani on lähettänyt?🙈 Aika paha.
Jan-faneille! Ja on tässä B:kin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteissa lukee ettei oo aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alempana on selvennetty, että kyseessä vitsi eli photoshopilla tehty :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille 💚
En näköjään hirveesti ole menettänyt täällä,kun eilen makasin koko illan ryytyneenä.Harryn jäljiltä 🥰
Minulla on ainakin lippu korkealla ja purjeet pullollaan,kohti uusia seikkailuja.Tiedä mitä sieltä seuraavaksi tulee kun yhteyskin on auki.
Nyt pitäis raahautua kauppaan,Suomi kahvi on loppu eikä päivä lähde muuten käyntiin.
Ps.Jono Blind Channelin Nikoon 🥵Ei olisi pitänyt eilen mainita Blind Channelia, koska sä alat selvästi käymään kuumana kaikkiin tummatukkaisiin miehiin.😜 Joko Jan unohtui? Vai haaveiletko Janista ja Nikosta yhdessä?
Auts! En ole tuo jolle vastasit, mutta tuo viimeinen lauseesi sai aikaan jotain, jota täytyy ehkä miettiä vähän enemmänkin. 🥵
Mä aloin myös käymään kuumana, kun joku mainitsit nimet Jan ja Niko samassa lauseessa.🤭 Voisin kuvitella heidät jossakin synkässä ja salaperäisessä linnassa, jota ympäröi usva. Kuu yrittää pilkistää usvan läpi. Muuten on pimeää, mutta kynttilät valaisevat näitä kahta mustasukkaista ja salaperäistä hahmoa, jotka intensiivisesti katsovat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaa asiansa kun trolleista on kyse 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille 💚
Mä aloin myös käymään kuumana, kun joku mainitsit nimet Jan ja Niko samassa lauseessa.🤭 Voisin kuvitella heidät jossakin synkässä ja salaperäisessä linnassa, jota ympäröi usva. Kuu yrittää pilkistää usvan läpi. Muuten on pimeää, mutta kynttilät valaisevat näitä kahta mustasukkaista ja salaperäistä hahmoa, jotka intensiivisesti katsovat toisiaan.
Okei, team Janiko tästä lähtien. Pakko saada tätä lisää. Sen verran lupaava alku.
Sovitaanko, että Bojtsu ja Kärtsä on tästä lähtien vain softis eroottisia nukkeja tässä ketjussa? Ei mitään deepimpää. (Niinkuin mulle on ollu tähänkin asti 🤭😋)
T Annaliisa, long term Kärtsäfani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille 💚
Okei, team Janiko tästä lähtien. Pakko saada tätä lisää. Sen verran lupaava alku.
Siis just noi intensiiviset katseet on niin helppo kuvitella, huh huh. Team Janiko täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän Spotify-kuuntelijoitten määrä on suunnilleen puolittunut kuukaudessa, samoin instassa kato jatkuu.
Sama käynyt myös Jokereille. Tavastian aikaan heillä oli vielä yli miljoona kuuntelijaa kuukaudessa, nyt vähän päälle 500t.
Eikö tämä ole aika luonnollista kehitystä? Viisuista on jo pari kuukautta ja ihmiset odottavat uutta hittiä. Käärijän tiktok seuraajien määrä nousee kovempaa tahtia, kuin mitä instasta katoaa niitä.
Eikös tiktok olekin perinteisesti lasten ja teinien suosikkikanava?
Lapsille ja teineillehän K pääasiassa sisältöä tekee! Ei ne jutut aikuisia naurata tai kiinnosta!
Eikö lapset ja teinit ole melkein kaikissa fandomeissa keskiössä? Mukaan lukien JO, joiden keikat ovat täynnä nuoria tyttöjä, ja valitettiin niin paljon Suomen keikkojen ikärajasta, kun liput tulivat julki?
Sloveniassa/Balkanilla joo mutta Suomessa ja muualla Balkanin sanoisin että ikähaarukka on reippaasti täysikäisen puolella. Musiikillisesti nuo kiinnostaa harvaa teiniä, Bojan kiinnostaa söpöytensä vuoksi. Täällä av:llakin on hyvin analysoitu JO:n musiikkia hyvinkin aikuiseen makuun sopivaksi ja jopa vähän iskelmälliseksi vaikka rockia onkin. Samahan on Måneskinillä vaikka heillä ei taas sitä iskelmällistä vivahdetta. Ei hekään mitään teinisuosikkeja ole.
Tiktokissa on läsnä kyllä vahvasti se teinikannattajakunta. Harmittelevat kun Bojan ja Kris ovat lähes 10 vuotta heitä vanhempia ja askartelevat kaikenlaista fanikamaa. Kyllä heillä selvästi musiikillistakin kiinnostusta löytyy, kun analysoivat kappaleita ja niiden herättämiä mielikuvia, mutta onhan se pääasiallisesti vähän sellaista poikabändi-tyyppistä fanitusta. Tiedän että lapseni tuttavissa on sekä intohimoisia Käärijäfaneja, että JO-faneja. Bojan oli kuulemma käynyt laittamassa sydämen yhden hänen kaverinsa piirtämään kuvaan instassa. Mutta tosiaan, monenikäisiä faneja on molemmilla. Äitini pitää myös JO:n musiikista. Hän on sellainen indiemusaharrastaja, joten kiinnostus taitaa olla enemmän musiikillista (tai sitten ei kehtaa myöntää muuta 😊)
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CubtIzdtUDw/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Upee kuva Bojanista.
On!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille 💚
Siis just noi intensiiviset katseet on niin helppo kuvitella, huh huh. Team Janiko täälläkin.
Mä olen kirjoittanut Janista ficcin. Hän on siinä yön vampyyri, sain siihen idean varaketjusta. Tällä hetkellä aloin jatkamaan ja muokkaamaan tuota aiempaa tekstiäni Janista ja Nikosta.
https://www.instagram.com/reel/CuNidy1ufYl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Pieni Bojan & Kris -hetki.
Validi mielipide, mutta en tiedä onko käsityksesi hieman vääristynyt tämän mamma-palstan vuoksi.. Itse olen tiktokissa yms. seurannut fandomia.. Olen alle 30-v, mutta hävetti ostaa ne JO-liput ikäni vuoksi. Siis sen pohjalta, minkä ikäiseksi kuvittelin Suomen fanit fandomin perusteella. Voin onneksi vielä soluttautua jotenkuten nuorisoksi :D Ja mielestäni tietenkin minkä ikäiset tahansa voivat käydä keikoilla yms. mutta reaktioni oli vain selkäytimestä lähtenyt tunne, jota olen loogiikkaa käyttäen yrittänyt taltuttaa. En ole ennen käynyt millään keikoilla, joten en tiedä siitä maailmasta paljoa, ja luonteeltani introvertti :)