Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
41921/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei tota kebabvideota. Miksei sen anneta olla rauhassa missään. Ihan peura ajovaloissa -ilme vaikka vetääkin roolin päälle pikaisesti. Aina ei kyllä tarvis.

Vierailija
41922/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö tuolla K on k**pää jankkaajalla jonkun kebab paikan nimikin tunteisiin.🤣🤣🤣

Luulin, että olivat Malmilla. Ei sen kummempaa. 

Mutta jollain meni tunteisiin se, että nimestä vois olettaa tuollaista. 🙄

Vastaislin sit hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41923/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanfiction ei oo mikään uusi juttu.

Ja siinä on ihan tarkoituksella toi FICTION. Fiktiota.

Unelmia, päiväunia ja sen sellaista on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Tosikot älkööt vaivautuko.

K ja B on aivan mahtava kaksikko!

Käärijällähän on jo jonkinlainen faniklubi eikös sitä fiktiota voisi jakaa siellä, samanmielisten kanssa?

Shippaajat ovat yleensä jotain ihan muuta, kuin faneja. Taustalla yleensä jopa väheksyntää shippauksen kohdetta kohtaan itsenäisenä toimijana.

Tämän olen huomannut! Heti tulee p*skamyrsky niskaan, kun ei tee niin kuin shippaaja olisi olettanut tai halunnut

Vierailija
41924/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tuolla K on k**pää jankkaajalla jonkun kebab paikan nimikin tunteisiin.🤣🤣🤣

Kaikki mitä K tekee on hänen mielestään peestä. Syytön ravintolan omistajakin saa huutia, koska K söi siellä.

Vääristelet.

Vierailija
41925/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko tilanne siis se että joku on ottanut fanifiktion todesta ja syyttää nyt siitä käärijää ja tätä ketjua? Onko tämä vähän sama kuin se twitter-keissi, jossa ao3-kirjoitusten pohjalta alkoi levitä harhaiset ahdisteluspekulaatiot? Aina on näitä joilla on vaikeuksia erottaa fiktio ja todellisuus, joten miten tällaiseen pitäisi suhtautua?

Kyllä, mutta näetkö, että täällä on edelleen ihmisiä, jotka eivät tajua kaiken olevan aitoa läppää tällä hetkellä? Ja jotka ripustautuvat ajatuksiin, että viisukuplan aikaisissa tapahtumissa alkoi versoa jotain ihanaa, jonka jatkoa nyt sitten odotellaan. 

Täällä tosi moni postaa viestejä, joista ei tietenkään näe, onko mukana vain tarinankerronnan värittämää hihitystä, että "oispa näin", vaan voi lukea, että "tuokin uskoo, että pinnan alla väreilee sitä ja tätä ja ne suunnittelee tapaamista". En itse todellakaan tajunnut, että eivät kaikki sellaiset viestit ole aitoa uskoa mieskaksikon romanssiin.

Sori mutta en siis ihan nyt ymmärrä, että miksi se sua haittaa tai sulle kuuluu mitenkään, mihin muut ihmiset täällä uskoo, jos haluavat uskoa (leikillisesti)? Miksi se haittaa sua henkilökohtaisesti? Miksi haluat puuttua siihen? Ei tässä ketään vahingoiteta. Sun ei oikeasti tarvi nyt huolehtia muista ihmisistä, vaan voisit huolehtia vain itsestäsi.

Se ei haittaa, jos joku uskoo leikillisesti. Se haittaa, jos joku odottelee niitä tapahtumia ihan tosissaan. En ainakaan itse halua käyttää aikaani tällaisiin leikkeihin. Mä teen mieluiten asioita, joita ei tarvitse salailla.

Mutta mitä väliä silläkään on, jos joku muu uskoo tosissaan? Miksi se on sulle nyt niin tärkeää? Onko sillä sun elämään jotain vaikutusta, että joku muu uskoo? Jos on niin, voisitko kuvailla, mitä konkreettisia vaikutuksia sillä on sun elämään?

Tässä on se, että tee toisille se, mitä toivoisit itsellesi tehtävän. Eli, jos edelleen uskoisin, toivoisin, että joku sais mut tajuamaan, ettei ne tunnejutut, joihin peilailin tässä, ole tosia. Voi niihin peilailla, vaikkeivät olekaan, mut itse en halua. Ja siis en toivo, että ihminen peilailee ja tulee myöhemmin kokeneeksi, että peilaili läppätarjonnalle. Jos sen tiedostaa, ja haluaa peilata, ok!

No mikäs hvetti sai sutkin uskomaan 'peilatessasi' et ne ois jotenkin tosia? Ootko vähän tyhmä? Etkö vaan ollukin niitä, jotka kommentoi niille, jotka kävi asiasta muistuttelemassa, että " hei, 100% fiktiota, lue etusivu"

🙄🙄

Vierailija
41926/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko tilanne siis se että joku on ottanut fanifiktion todesta ja syyttää nyt siitä käärijää ja tätä ketjua? Onko tämä vähän sama kuin se twitter-keissi, jossa ao3-kirjoitusten pohjalta alkoi levitä harhaiset ahdisteluspekulaatiot? Aina on näitä joilla on vaikeuksia erottaa fiktio ja todellisuus, joten miten tällaiseen pitäisi suhtautua?

Kyllä, mutta näetkö, että täällä on edelleen ihmisiä, jotka eivät tajua kaiken olevan aitoa läppää tällä hetkellä? Ja jotka ripustautuvat ajatuksiin, että viisukuplan aikaisissa tapahtumissa alkoi versoa jotain ihanaa, jonka jatkoa nyt sitten odotellaan. 

Täällä tosi moni postaa viestejä, joista ei tietenkään näe, onko mukana vain tarinankerronnan värittämää hihitystä, että "oispa näin", vaan voi lukea, että "tuokin uskoo, että pinnan alla väreilee sitä ja tätä ja ne suunnittelee tapaamista". En itse todellakaan tajunnut, että eivät kaikki sellaiset viestit ole aitoa uskoa mieskaksikon romanssiin.

Shippimaailma kuvitteellinen maailma eikä mitään voodoo-nukkeilua jossa pakotetaan todellisia ihmisiä johonkin omien toiveiden suuntaan. Kyse on aikuisten leikistä, jossa tässä tapauksessa seuraamamme kaksikko on selvästi lähtenyt leikkiin mukaan. Surullista että joillakin ei selvästi ole kykyä leikkiä, vaan päin vastoin tarve väheksyä sitä (vaikka tiedetään esim leikin kansainterveydelliset hyödyt)

Seli seli, koitat vain normalisoida omaa ajankäyttöäsi, vaikket pidä sitä edes niin normaalina, että voisit tästä terveestä leikistäsi ystävillesikään kertoa? Tai osa teistä ei kehtaa mennä edes leikkiseurattavienne keikoille? 

Joo, mä elän ihan todellisuudessa, eikä mullaolisi ollut mitään kehtaamisongelmia mennä kummankaan keikoille, Jo-keikkaliput onkin. 

Lisäksi eipä tosiaan tullut mieleen, että kyseessä on jokin leikki, koska suhtaudun kaikkin tunneasioihin ihan tosissani.

Minusta tähän asti tämän suhteen pohdinnassa on ollut riittävästi totuuspohjaa. Enää ei ole. Kummankin osapuolen kiinnostus näyttää hiipuneen. En halua pelkkien kuvitelmien varassa minäkään jatkaa. Ei siinä ole mitään järkeä, silloin myös henkilöt voisivat yhtä hyvin olla keksittyjä.

Miksi ihmeessä olet tässä ketjussa sitten? Tuolla on paljon muita ketjuja missä keskustella.Vai oletko niin itsekäs että koska itselläsi ei ole hauskaa niin muillakaan ei saa olla?

Joo, eilen olin. Mutta tänään, katsotaan, irrottaudunko.

Kyllä oikeesti kannattaa irrottautua. Tulee sullekki parempi mieli.

Vierailija
41927/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta en siis ihan nyt ymmärrä, että miksi se sua haittaa tai sulle kuuluu mitenkään, mihin muut ihmiset täällä uskoo, jos haluavat uskoa (leikillisesti)? Miksi se haittaa sua henkilökohtaisesti? Miksi haluat puuttua siihen? Ei tässä ketään vahingoiteta. Sun ei oikeasti tarvi nyt huolehtia muista ihmisistä, vaan voisit huolehtia vain itsestäsi.

Se ei haittaa, jos joku uskoo leikillisesti. Se haittaa, jos joku odottelee niitä tapahtumia ihan tosissaan. En ainakaan itse halua käyttää aikaani tällaisiin leikkeihin. Mä teen mieluiten asioita, joita ei tarvitse salailla.

Mutta mitä väliä silläkään on, jos joku muu uskoo tosissaan? Miksi se on sulle nyt niin tärkeää? Onko sillä sun elämään jotain vaikutusta, että joku muu uskoo? Jos on niin, voisitko kuvailla, mitä konkreettisia vaikutuksia sillä on sun elämään?

Tässä on se, että tee toisille se, mitä toivoisit itsellesi tehtävän. Eli, jos edelleen uskoisin, toivoisin, että joku sais mut tajuamaan, ettei ne tunnejutut, joihin peilailin tässä, ole tosia. Voi niihin peilailla, vaikkeivät olekaan, mut itse en halua. Ja siis en toivo, että ihminen peilailee ja tulee myöhemmin kokeneeksi, että peilaili läppätarjonnalle. Jos sen tiedostaa, ja haluaa peilata, ok!

No mikäs hvetti sai sutkin uskomaan 'peilatessasi' et ne ois jotenkin tosia? Ootko vähän tyhmä? Etkö vaan ollukin niitä, jotka kommentoi niille, jotka kävi asiasta muistuttelemassa, että " hei, 100% fiktiota, lue etusivu"

🙄🙄

Mä katsoin niitä euroviisuklippejä ja sit luin, että ihmiset uskoo niillä olevan "jonkun jutun". Kyllä mä luin, että shipin pitää olla mielikuvitusta, mutta mulla ei siis ollut, kun musta ne näytti oikeasti rakastuneilta. 

Että en todellakaan huudellut noin kuin kuvittelet.

Vierailija
41928/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokenttävideota odotellessa...

Vierailija
41929/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shippimaailma kuvitteellinen maailma eikä mitään voodoo-nukkeilua jossa pakotetaan todellisia ihmisiä johonkin omien toiveiden suuntaan. Kyse on aikuisten leikistä, jossa tässä tapauksessa seuraamamme kaksikko on selvästi lähtenyt leikkiin mukaan. Surullista että joillakin ei selvästi ole kykyä leikkiä, vaan päin vastoin tarve väheksyä sitä (vaikka tiedetään esim leikin kansainterveydelliset hyödyt)

Seli seli, koitat vain normalisoida omaa ajankäyttöäsi, vaikket pidä sitä edes niin normaalina, että voisit tästä terveestä leikistäsi ystävillesikään kertoa? Tai osa teistä ei kehtaa mennä edes leikkiseurattavienne keikoille? 

Joo, mä elän ihan todellisuudessa, eikä mullaolisi ollut mitään kehtaamisongelmia mennä kummankaan keikoille, Jo-keikkaliput onkin. 

Lisäksi eipä tosiaan tullut mieleen, että kyseessä on jokin leikki, koska suhtaudun kaikkin tunneasioihin ihan tosissani.

Minusta tähän asti tämän suhteen pohdinnassa on ollut riittävästi totuuspohjaa. Enää ei ole. Kummankin osapuolen kiinnostus näyttää hiipuneen. En halua pelkkien kuvitelmien varassa minäkään jatkaa. Ei siinä ole mitään järkeä, silloin myös henkilöt voisivat yhtä hyvin olla keksittyjä.

Miksi ihmeessä olet tässä ketjussa sitten? Tuolla on paljon muita ketjuja missä keskustella.Vai oletko niin itsekäs että koska itselläsi ei ole hauskaa niin muillakaan ei saa olla?

Joo, eilen olin. Mutta tänään, katsotaan, irrottaudunko.

Kyllä oikeesti kannattaa irrottautua. Tulee sullekki parempi mieli.

Samaa mieltä. Kaikella hyvällä etäisyyden otto on hyväksi, ajatukset lähtee kiertämään kehää niin herkästi. Tiedän että olet vihainen ja pettynyt Tsemppiä ja testaa vaikka päivä pari että teet ihan muuta. Tulee uusia viikkoja ja testaa millainen olo silloin on. Manifestoin sulle mielenrauhaa ilman mitään sarvia ja hampaita.

Vierailija
41930/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lento vissiin vielä lähteny ;)

Vierailija
41931/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄🙄

Mä katsoin niitä euroviisuklippejä ja sit luin, että ihmiset uskoo niillä olevan "jonkun jutun". Kyllä mä luin, että shipin pitää olla mielikuvitusta, mutta mulla ei siis ollut, kun musta ne näytti oikeasti rakastuneilta. 

Tää ketju osoittaa, miten pihalla naiset ovat keskivertoheteromuusikkomiehen tunneilmaisusta.

Nimim. Sellaisen kanssa 17 elänyt Käärijäfani, non-shippaaja

Vierailija
41932/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄🙄

Tää ketju osoittaa, miten pihalla naiset ovat keskivertoheteromuusikkomiehen tunneilmaisusta.

Nimim. Sellaisen kanssa 17 elänyt Käärijäfani, non-shippaaja

Samoilla linjoilla! On täällä hauskoja tekstejä, mutta noi k*usetus -jankkaukset yllättivät, kun minulle ei ollut missään vaiheessa epäselvää mikä on vitsailua noiden välillä :D

Vierailija
41933/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta tuosta tyhjyyteen tuijottavasta Käärijästä formulalakanoissaan tuli mieleen tämä meemi 😅

Vierailija
41934/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
41935/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiliseltä, B ja oma pukuhuone :D

https://twitter.com/onaplstika/status/1680509243982479360

Nii eiks toi oo oma bajamaja? Uran huippu saavutettu 😄

Vierailija
41936/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiliseltä, B ja oma pukuhuone :D

https://twitter.com/onaplstika/status/1680509243982479360

Nii eiks toi oo oma bajamaja? Uran huippu saavutettu 😄

No voihan se olla molempia! :D Ja todellakin huipulla on!

Vierailija
41937/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Spotify-kuuntelijoitten määrä on suunnilleen puolittunut kuukaudessa, samoin instassa kato jatkuu.

Sama käynyt myös Jokereille. Tavastian aikaan heillä oli vielä yli miljoona kuuntelijaa kuukaudessa, nyt vähän päälle 500t.

Eikö tämä ole aika luonnollista kehitystä? Viisuista on jo pari kuukautta ja ihmiset odottavat uutta hittiä. Käärijän tiktok seuraajien määrä nousee kovempaa tahtia, kuin mitä instasta katoaa niitä.

Eikös tiktok olekin perinteisesti lasten ja teinien suosikkikanava?

Lapsille ja teineillehän K pääasiassa sisältöä tekee! Ei ne jutut aikuisia naurata tai kiinnosta!

Eikö lapset ja teinit ole melkein kaikissa fandomeissa keskiössä? Mukaan lukien JO, joiden keikat ovat täynnä nuoria tyttöjä, ja valitettiin niin paljon Suomen keikkojen ikärajasta, kun liput tulivat julki? 

Sloveniassa/Balkanilla joo mutta Suomessa ja muualla Balkanin sanoisin että ikähaarukka on reippaasti täysikäisen puolella. Musiikillisesti nuo kiinnostaa harvaa teiniä, Bojan kiinnostaa söpöytensä vuoksi. Täällä av:llakin on hyvin analysoitu JO:n musiikkia hyvinkin aikuiseen makuun sopivaksi ja jopa vähän iskelmälliseksi vaikka rockia onkin. Samahan on Måneskinillä vaikka heillä ei taas sitä iskelmällistä vivahdetta. Ei hekään mitään teinisuosikkeja ole.

Vierailija
41938/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Malmin pizzeria -video näyttää musta siltä, että Jeren ensireaktio on että voi v***u mä haluun vaan pizzaa antakaa mun olla. Mut sitten tietysti ottaa sen artistiminän käyttöön ja samalla gf piiloutuu kameralta. Käy sääliksi Jereä, luulen, että ei UMK:hon lähtiessään tiennyt mille alkoi. Kaikki yksityisyys on mennyt.

Mistä tän videon näkee?

https://www.tiktok.com/@khaled.azizi/video/7256109956414426395

Piilo shokkiin? Omituisesti ilmaistu? Pitäskö olla malmilainen et ymmärtää. Mua huvitti tossa se miten pieni se Häärijä on, eikä Jere paljon isompi.

Aivan ihania ja niin super cute. Tykkään ihan kauheasti tosta J koosta ja siitä miten lavalla muuntautuu ihan muuksi. Muuten ahdistava video kyllä ja en ihmettele että haluaa turvamiehen moniin paikkoihin. Ihan kokonsakin takia noi karpaasit ympärillä snadisti ahdistaa.

No ehkä toi kebulan pitäjäkin olisi voinut ensin kysyä, saako kuvata. Varmasti kaikista rasittavinta toi et tungetaan vaan kameraa naamaan ja kuvataan ja videoidaan ilman lupaa.

K sanoi siinä Ruisrock-haastattelussa just että toivois että ihmiset kysyis luvan ensin, ennenkuin alkavat kuvata jossain kaupassa tms.

Vierailija
41939/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiä trolleille ja jankkaajille! 😀

https://twitter.com/fruitylobster/status/1680442044668321794

Vierailija
41940/123801 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lento vissiin vielä lähteny ;)

Juu vielä odotellaan, odotellaan 😀 päivä on vielä nuori.

Ketju on lukittu.