Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mä näen vuoronperään nää herrat alistamassa toisiaan. En ole vielä päättänyt kumpi on kumpi. Kummassakin on useampi huomioitava tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Jere on bottom/vers, K on top.
TÄMÄ! B oli Tavastiatilanteessa bottom vain koska siinä oli Käärijä eikä Jere.
Tiedän yhden nuorehkon gayn, joka kertoi kerran olleensa bottom ja todennut yksinkertaisesti et ei oo vaan yhtään hänen juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Bojan poistanut kaikki tykkäykset Käärijän kuvista? Kun avaan listan tykkääjistä ja alan hakea "boj..." ei tule bojania.
Ei oo poistanut. Mä seuraan Bojania ja kyllä ainakin mä näen ne tykkäykset.
Ok, kiitos! Ehkä mä en näe sen takia, kun en seuraa Bojania.
Mitkä tykkäykset? Eihän se oo tykänny nyt ku yhestä postauksesta, jossa useampi kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku 12 vuotias kiukuttelee kun ei ole saanutkaan isiltä karkkirahaa.
Tiedä kuin kiihkeitä keskusteluja se eilinen postaus on herättänyt B ja K välillä....siellä on punasteltu puolin ja toisin.Tänään oli kiva sitten iloisena liihotella Ilosaaressa.
Joo ja kyllä mä näen niin et B on se joka ottaa ranteista kiinni ja alistaa Kääryleen.Kunnolla vaan miestä seinälle 🥵Joo kyllä. K on kova vihjailemaan tuhmia ja kiukuttelemaan ja pullistelemaan mut B on isompi, vahvempi ja vakaampi. Kyl se on miestä seinälle tai lattiaa tai pöytää tai auton konepeltiä vasten.
Nimim. "Onko teillä kaikilla vaan seksi mielessä?" "ON"ei voi olla, koska K ei tule ikinä katsahtamaankaan Bojaniin päin noin oikeasti. Ottakaa jotkut keksityt ihmiset tuollaisten juttujen kohteiksi, jos ette oikeasti usko noita juttujanne!!!!!!!!!!!!!!!! Toi on törkeää sivullisten ihmisten häpäisyä ja loukkaamista, jos ITSEKIN TIEDÄTTE JO VALEHTELEVANNE!!!!!
Asetupa nyt.Katkeaa vielä verisuoni päästä.
Mulla on niin matalat verenpaineet, että hyvä jos nuorempana helteillä pystyssä pysyin. Aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ps. todellisuudessa myös top/bottom ei oo kiinni kenenkään koosta tai ulkoäöstä, vaan siitä mistä kukin sattuu tykkäämään. Tietysti kaksi versiä vois keskenään painia siitä kumman vuoro on tänään olla mitäkin ;D
B ja K painimassa keskenään, kumpi on tällä kertaa bottom. Kiitos tästä mielikuvasta. 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Bojan poistanut kaikki tykkäykset Käärijän kuvista? Kun avaan listan tykkääjistä ja alan hakea "boj..." ei tule bojania.
Ei oo poistanut. Mä seuraan Bojania ja kyllä ainakin mä näen ne tykkäykset.
Ok, kiitos! Ehkä mä en näe sen takia, kun en seuraa Bojania.
Mitkä tykkäykset? Eihän se oo tykänny nyt ku yhestä postauksesta, jossa useampi kuva.
Ai ever?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoi. Mulla meni aamulla kuppi nurin tän täällä olleen piippaamisen kanssa ja pidin taukoa, enpä näköjään ole paljosta jäänyt paitsi. 🙄 (Okei, myönnän, en edes jaksanut lukea aivan kaikkia yksityiskohtia kaikista viesteistä, vaan lähinnä harpoin vikalle sivulle.)
Nuo kuva- yms linkit on kyllä olleet aika hyviä tänään! 😎
Ihan p*skoja. En ole avannut yhtäkään!
Joo mä mietinki että vieläköhän sulla on paha olo. Ei vissiin ala helpottaan?
Kirjotappa kokeeksi pari oikeesti positiivista viestiä tänne ja tunnustele oisko niiden jälkeen helpompi olla?
Se ois todella feikkiä. En saa tiristettyä yh-tään mitään mukavaa aiheeseen liittyen omasta päästäni. Olen vain niin surullinen. Eikä voi huutaa ja raivotakaan kellekään, koska syyllinen p*skapää on netissä. (Käärijä)
No mieti sitten jotain ihan muuta. Jotain mikä saa sut aina iloiseksi? Ei tarvi tänne sitä kertoa mitä se on mutta omaksi iloksi mieti ja keskity hetki siihen. Sitten hengitä syvään ja sano itsellesi että on ihan ok olla surullinen ja tuntea pettymystä mutta niistä tunteista pitää myös osata päästää irti. Ja palaa takas niihin onnellisiin mietteisiin. Ja toista riittävän monta kertaa.
Sen jälkeen kannattaa syödä ja mennä hetkeksi nukkumaan jos voi.
Mannantaina töihin ja sen jälkeen vain illaksi raivoamaan tänne jos ehdin, enää ei tartte saavuttaa kaikkia sivuja ja avata yhtäkään paskan linkkiä, missä se pulloperse vois patsastella!!! Eiköhän se unohdu siinä ihan itekseen, vaikka niin kauan kuin tää p*skaketju täällä pyörii, tulen haukkumaan tänne henkilöitä, jotka shippailevat jotain valhep*skaa.
Pulloperse?
Sä oot muuten varmasti ihastuttava työkaveri, jota kovasti jo työpaikalla odotellaan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Ps. todellisuudessa myös top/bottom ei oo kiinni kenenkään koosta tai ulkoäöstä, vaan siitä mistä kukin sattuu tykkäämään. Tietysti kaksi versiä vois keskenään painia siitä kumman vuoro on tänään olla mitäkin ;D
Olet oikeassa, mutta jostakin syystä joku ihminen huokuu sellaista top asennetta ja joku toinen taas ei. Se on tietysti ihmisen omissa mielikuvissa, eikä vastaa tosi tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä nyt jankataan topeista ja bottomista. Nää kaks ei tuu keskenään oleen yhtään mitään eikä missään.
Hei uus JANKKAUS unlocked! Ketju voi hyvin!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä nyt jankataan topeista ja bottomista. Nää kaks ei tuu keskenään oleen yhtään mitään eikä missään.
Just näin. On kyllä häiriintynyttä hommaa. Sais Sanoma poistaa koko ketjun.
Haluaisin kyllä olla kärpäsenä katossa
https://twitter.com/shblvd/status/1680233297220104192?s=20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketähän on Jokereista on top?
JO:sta on AO3ssa yks kinkytyylinen kompilaatioficci jossa vaikka kuka tekee vaikka kenelle vaikka mitä mutta Nace on muistaakseni aina top ja dominoiva. Ainakin Janin rope top ja sit se pistää Bojania vasten seinää jollain s/m-klubilla.
Että Nace ehkä. Mun mielikuvituksessa Jan on switch ja vers ja taipuu kaikkeen.
Muistatko ficin nimeä?
LadySLO can you please help? What does he say in this, what is that word he changed in lyrics??👀
https://twitter.com/ema_unofficial/status/1679932383703736320?t=Honyg-D…
Otetaas vielä galluppi: toivoisin onlyfanssiin..
Yläpeukku: K&B kimpassa
Alapeukku: jompikumpi erikseen eli K tai B
Vierailija kirjoitti:
Jere on bottom/vers, K on top.
En ole ikinä ollut yhtä samaa mieltä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B ja K painimassa keskenään, kumpi on tällä kertaa bottom. Kiitos tästä mielikuvasta. 🥵
Hei älkää, toi mielikuva on liian hot..... Molemmat jo vähän hikisiä, kun vuorotellen painavat toista maahan tai seinää vasten.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoi. Mulla meni aamulla kuppi nurin tän täällä olleen piippaamisen kanssa ja pidin taukoa, enpä näköjään ole paljosta jäänyt paitsi. 🙄 (Okei, myönnän, en edes jaksanut lukea aivan kaikkia yksityiskohtia kaikista viesteistä, vaan lähinnä harpoin vikalle sivulle.)
Nuo kuva- yms linkit on kyllä olleet aika hyviä tänään! 😎
Ihan p*skoja. En ole avannut yhtäkään!
Joo mä mietinki että vieläköhän sulla on paha olo. Ei vissiin ala helpottaan?
Kirjotappa kokeeksi pari oikeesti positiivista viestiä tänne ja tunnustele oisko niiden jälkeen helpompi olla?
Se ois todella feikkiä. En saa tiristettyä yh-tään mitään mukavaa aiheeseen liittyen omasta päästäni. Olen vain niin surullinen. Eikä voi huutaa ja raivotakaan kellekään, koska syyllinen p*skapää on netissä. (Käärijä)
No mieti sitten jotain ihan muuta. Jotain mikä saa sut aina iloiseksi? Ei tarvi tänne sitä kertoa mitä se on mutta omaksi iloksi mieti ja keskity hetki siihen. Sitten hengitä syvään ja sano itsellesi että on ihan ok olla surullinen ja tuntea pettymystä mutta niistä tunteista pitää myös osata päästää irti. Ja palaa takas niihin onnellisiin mietteisiin. Ja toista riittävän monta kertaa.
Sen jälkeen kannattaa syödä ja mennä hetkeksi nukkumaan jos voi.
Mannantaina töihin ja sen jälkeen vain illaksi raivoamaan tänne jos ehdin, enää ei tartte saavuttaa kaikkia sivuja ja avata yhtäkään paskan linkkiä, missä se pulloperse vois patsastella!!! Eiköhän se unohdu siinä ihan itekseen, vaikka niin kauan kuin tää p*skaketju täällä pyörii, tulen haukkumaan tänne henkilöitä, jotka shippailevat jotain valhep*skaa.
Jos vain pystyt, kannattaa antaa tän ketjun pyöriä vaan ihan omaa tahtia ja sun miettiä itelle jotain muuta kivaa tekemistä. Negatiivisuus vaan kasvattaa negatiivisuutta, enkä siis tarkoita sitä että täällä tunnelma happanee vaan se tapahtuu myös sun omassa päässä. Kannattaa miettiä onko tää sen arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketähän on Jokereista on top?
JO:sta on AO3ssa yks kinkytyylinen kompilaatioficci jossa vaikka kuka tekee vaikka kenelle vaikka mitä mutta Nace on muistaakseni aina top ja dominoiva. Ainakin Janin rope top ja sit se pistää Bojania vasten seinää jollain s/m-klubilla.
Että Nace ehkä. Mun mielikuvituksessa Jan on switch ja vers ja taipuu kaikkeen.Muistatko ficin nimeä?
Paskap*rse löysi etanan