Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoi. Mulla meni aamulla kuppi nurin tän täällä olleen piippaamisen kanssa ja pidin taukoa, enpä näköjään ole paljosta jäänyt paitsi. 🙄 (Okei, myönnän, en edes jaksanut lukea aivan kaikkia yksityiskohtia kaikista viesteistä, vaan lähinnä harpoin vikalle sivulle.)
Nuo kuva- yms linkit on kyllä olleet aika hyviä tänään! 😎
Ihan p*skoja. En ole avannut yhtäkään!
Joo mä mietinki että vieläköhän sulla on paha olo. Ei vissiin ala helpottaan?
Kirjotappa kokeeksi pari oikeesti positiivista viestiä tänne ja tunnustele oisko niiden jälkeen helpompi olla?
Se ois todella feikkiä. En saa tiristettyä yh-tään mitään mukavaa aiheeseen liittyen omasta päästäni. Olen vain niin surullinen. Eikä voi huutaa ja raivotakaan kellekään, koska syyllinen p*skapää on netissä. (Käärijä)
No täällähän sinä olet huutanut ja raivonnut jo tuntikausia. Toivottavasti kohta alkaa helpottaa, ei oikein jaksais enää kuunnella tuota kiukuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taas hyvä hetki kaivaa ketjun alkupäästä yksi kommentti esiin; Ei haittaa vaikka olisivat heteroita. Kyllä maailmaan rakkautta mahtuu, täytyy vaan ymmärtää, että sitä on kaikenlaista.
Minun kirjoittamani kommentti. Tarkoitin sillä sitä, että minulle Bojanin ja Käärijän seksuaalinen suuntautuminen on yhden tekevää, eikä se estä shippaamista. Heidän välissään on selvästi rakkautta, mutta onko se platonisia vai mitä, se ei kuulu meille muille.
No, sen pysty ymmärtämään niin, että voi ne heterotkin painaa toisiaan menemään.
Mulla on liput Münchenin keikalle mulle ja miehelle <3 Joskus sitä miettii, että kaikkea sitä... Meiltä on tuonne nimittäin viiden tunnin ajomatka, keikka on tiistaina keskellä normityöviikkoa, pienet lapset pitää saada hoitoon ja liputkin oli kalliita (55e) ja silti ne oli pakko saada 😅 Nyt mietin pitäiskö vielä hotellikin varata yöksi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku 12 vuotias kiukuttelee kun ei ole saanutkaan isiltä karkkirahaa.
Tiedä kuin kiihkeitä keskusteluja se eilinen postaus on herättänyt B ja K välillä....siellä on punasteltu puolin ja toisin.Tänään oli kiva sitten iloisena liihotella Ilosaaressa.
Joo ja kyllä mä näen niin et B on se joka ottaa ranteista kiinni ja alistaa Kääryleen.Kunnolla vaan miestä seinälle 🥵Joo kyllä. K on kova vihjailemaan tuhmia ja kiukuttelemaan ja pullistelemaan mut B on isompi, vahvempi ja vakaampi. Kyl se on miestä seinälle tai lattiaa tai pöytää tai auton konepeltiä vasten.
Nimim. "Onko teillä kaikilla vaan seksi mielessä?" "ON"
Vastasin silti gallupiin top vaikka ymmärrän nyt tämänkin.
Mutta voi vitt että voikin olla ollut kiihoittava kevät ja kesä. Välillä on tuntunut että isken kiinni kehen tahansa. Siis melkein kuka vaan vastaantulija käy. No mies sen pitää olla. Ehkä?
Oikeasti en ole ollenkaan tuommoinen enkä ole myöskään toteuttanut tuota. Ihan ollaan kuivilla oltu. Samperi soikoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi homous iskeä yllättäen. Mun dipl ins mies 46v kihertää salaa Käärijäpäivityksille ja yrittää peitellä sitä multa. Peittely-yritykset suspicious
Ja Jatkan vielä, että tästäpä soppa on syntynyt - myönnän, että oon saanu Kärtsästä ja näistä touhuistaan ns "potkua" pitkin kevättä. Ja nyt jo sitten kirsikkana kakkuun oma ukko kuvittelee mut Kärtsäksi, kääk! 😳🙈😂
No ootko sä kärtsänä bottom vai top? (En tiedä mitä sukupuolta olet mut sträppärit ym on keksitty!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä kuin kiihkeitä keskusteluja se eilinen postaus on herättänyt B ja K välillä....siellä on punasteltu puolin ja toisin.Tänään oli kiva sitten iloisena liihotella Ilosaaressa.
Joo ja kyllä mä näen niin et B on se joka ottaa ranteista kiinni ja alistaa Kääryleen.Kunnolla vaan miestä seinälle 🥵Joo kyllä. K on kova vihjailemaan tuhmia ja kiukuttelemaan ja pullistelemaan mut B on isompi, vahvempi ja vakaampi. Kyl se on miestä seinälle tai lattiaa tai pöytää tai auton konepeltiä vasten.
Nimim. "Onko teillä kaikilla vaan seksi mielessä?" "ON"
Antero Mertaranta tulee ja laittaa koko köörin (Jokerit ja Käärijän) seinää vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim. "Onko teillä kaikilla vaan seksi mielessä?" "ON"Mulle on kelvannut tässä välillä korvike materiaali ja kyllä sekin oli aika kiihottavaa, kun Nace laittoi pelkällä katsellaan Bojanin perääntymään. Harmi kun Käärijällä ei ole oikein ympärillään tällaista tiimiä, jonka kanssa asiat oikeasti näyttäisivät kuumilta. Tai siis tanssijoiden kanssa joo, mutta saisi olla jotakin vielä intiimimpää. Kyllä maailma menetti paljon, kun se ei saanut B&K duoa.
Näin sen, mutta mikähän juttu se oikeasti siis oli..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoi. Mulla meni aamulla kuppi nurin tän täällä olleen piippaamisen kanssa ja pidin taukoa, enpä näköjään ole paljosta jäänyt paitsi. 🙄 (Okei, myönnän, en edes jaksanut lukea aivan kaikkia yksityiskohtia kaikista viesteistä, vaan lähinnä harpoin vikalle sivulle.)
Kirjotappa kokeeksi pari oikeesti positiivista viestiä tänne ja tunnustele oisko niiden jälkeen helpompi olla?
Se ois todella feikkiä. En saa tiristettyä yh-tään mitään mukavaa aiheeseen liittyen omasta päästäni. Olen vain niin surullinen. Eikä voi huutaa ja raivotakaan kellekään, koska syyllinen p*skapää on netissä. (Käärijä)
No täällähän sinä olet huutanut ja raivonnut jo tuntikausia. Toivottavasti kohta alkaa helpottaa, ei oikein jaksais enää kuunnella tuota kiukuttelua.
Se on tarkoituskin.
Ketähän on Jokereista on top?
Onpas yllättävän tasainen tuo top/bottom-äänestys. Aikaisemmin tässä ketjussa oli kyllä ihan selkeä konsensus että K on top!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim. "Onko teillä kaikilla vaan seksi mielessä?" "ON"Mulle on kelvannut tässä välillä korvike materiaali ja kyllä sekin oli aika kiihottavaa, kun Nace laittoi pelkällä katsellaan Bojanin perääntymään. Harmi kun Käärijällä ei ole oikein ympärillään tällaista tiimiä, jonka kanssa asiat oikeasti näyttäisivät kuumilta. Tai siis tanssijoiden kanssa joo, mutta saisi olla jotakin vielä intiimimpää. Kyllä maailma menetti paljon, kun se ei saanut B&K duoa.
Voisko joku vielä kerran laittaa linkin Nace>Bojan videoon? Pliis 💕 ja anteeksi kun meni ekalla kerralla ohi.
Jere on bottom/vers, K on top.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Jan. Syön hattuni jos ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liput Münchenin keikalle mulle ja miehelle <3 Joskus sitä miettii, että kaikkea sitä... Meiltä on tuonne nimittäin viiden tunnin ajomatka, keikka on tiistaina keskellä normityöviikkoa, pienet lapset pitää saada hoitoon ja liputkin oli kalliita (55e) ja silti ne oli pakko saada 😅 Nyt mietin pitäiskö vielä hotellikin varata yöksi 🤭
Olen kyllä todella kateellinen 😁 meiltä lähimpään keikkapaikkaan olis 2,5 tunnin lento eikä mies ole oikein innostunut, mutta ehkä nappaan kuitenkin liput kun niitä vielä saa ja mietin vasta sitten seuran ja matkan käytännöllisen toteutuksen 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku vielä kerran laittaa linkin Nace>Bojan videoon? Pliis 💕 ja anteeksi kun meni ekalla kerralla ohi.
Niin ja selityksen, että oliko tuossa taustalla jotakin vai mikä homma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti sitten jotain ihan muuta. Jotain mikä saa sut aina iloiseksi? Ei tarvi tänne sitä kertoa mitä se on mutta omaksi iloksi mieti ja keskity hetki siihen. Sitten hengitä syvään ja sano itsellesi että on ihan ok olla surullinen ja tuntea pettymystä mutta niistä tunteista pitää myös osata päästää irti. Ja palaa takas niihin onnellisiin mietteisiin. Ja toista riittävän monta kertaa.
Sen jälkeen kannattaa syödä ja mennä hetkeksi nukkumaan jos voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim. "Onko teillä kaikilla vaan seksi mielessä?" "ON"ei voi olla, koska K ei tule ikinä katsahtamaankaan Bojaniin päin noin oikeasti. Ottakaa jotkut keksityt ihmiset tuollaisten juttujen kohteiksi, jos ette oikeasti usko noita juttujanne!!!!!!!!!!!!!!!! Toi on törkeää sivullisten ihmisten häpäisyä ja loukkaamista, jos ITSEKIN TIEDÄTTE JO VALEHTELEVANNE!!!!!
Asetupa nyt.Katkeaa vielä verisuoni päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Bojan poistanut kaikki tykkäykset Käärijän kuvista? Kun avaan listan tykkääjistä ja alan hakea "boj..." ei tule bojania.
Ei oo poistanut. Mä seuraan Bojania ja kyllä ainakin mä näen ne tykkäykset.
Ok, kiitos! Ehkä mä en näe sen takia, kun en seuraa Bojania.
Vierailija kirjoitti:
JO:sta on AO3ssa yks kinkytyylinen kompilaatioficci jossa vaikka kuka tekee vaikka kenelle vaikka mitä mutta Nace on muistaakseni aina top ja dominoiva. Ainakin Janin rope top ja sit se pistää Bojania vasten seinää jollain s/m-klubilla.
Että Nace ehkä. Mun mielikuvituksessa Jan on switch ja vers ja taipuu kaikkeen.
Mulle on kelvannut tässä välillä korvike materiaali ja kyllä sekin oli aika kiihottavaa, kun Nace laittoi pelkällä katsellaan Bojanin perääntymään. Harmi kun Käärijällä ei ole oikein ympärillään tällaista tiimiä, jonka kanssa asiat oikeasti näyttäisivät kuumilta. Tai siis tanssijoiden kanssa joo, mutta saisi olla jotakin vielä intiimimpää. Kyllä maailma menetti paljon, kun se ei saanut B&K duoa.