Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Jos joku loukkaantuu jostain postauksessa, niin sitten loukkaantuu. Ei se sun sanomana parane, että ai eikö tästä tarvitsekaan loukkaantua.
Jos joku on sitä mieltä, että postaus on vttuilua jollekin, niin sitten on sitä mieltä. Se että sinä sanot ettei se ole, ei muuta asiaa. Ainoa joka voi muuttaa, on se kenelle vtuillun ajateltiin kohdistuvan, jos hän sanoo että ei haitannut, niin se on eri asia.
Jos mun mielestä K on tekopyhä kusettaja, niin mikään sun sanoma ei sitä muuta. Tai jos mun mielestä K on ihanin ja vilpittömin ihminen maanpäällä, ei sitäkään sun sanoma muuta.
Tämä on keskustelupalsta, jossa ihmiset keskustelee asioista oman näkökantansa kautta. Ei tarvitse samalla sekunnilla alkaa epäilemään toisen mielenterveyttä jos ei satu olemaan samaa mieltä just sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
555k seuraajaa, eli melkein kymppi pudonnut tässä viime aikoina
Tiktokissa noussut.
Tuhansilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä oikeasti surullinen tasosta, jolle K on taas vajonnut. Noita kuvia ei ois pitänyt mun mielestä julkistaa. Hauska läppä (joo hohohoo) ehkä kavereille, mutta ei isommalle yleisölle kyllä, varsinkin niille, ketkä ovat toivoneet aitoa yhteyttä ja ihastumista K:n ja B:n välille ja nähneet sen heidän välisen juttunsa kauniina etc.
Kyllä tulee entistä enemmän se vaikutelma, että Lil Nas X:n video pyörii mielessä ja nyt pitää sitä mukailla, ja että Ruissista jakoon ilmestynyt biisivalinta (THAT'S WHAT I WANT) ei todellakaan ollut sattumaa.
No ei tietenkään ollut sattumaa. Ihmiset luulee että J heikon enkun takia hän ei ymmärtäisi biisien sanoja. Tämä on tullut osoitettua vääräksi. Jo bussissa tiesi tasan tarkkaan miten Bieberin biisi menee ja Lil Nas X on aivan kulttiukko räpskenessä ja tasan tiesi tuon biisin ja videon. Se oli minusta kerrankin tyylikkäästi tehty kun oli kaverin tililtä vaan laitettu mut tässä mentiin hyvän maun yli niin että roiskui ja kestäisin sen jos kohteena ei olis B. Mulla alkaa olla dealbreaker tunnelmat sori. En olisi halunnut että tää menee näin.
Ihanko dealbreaker 🤦🏻 Oikeasti naurattaa kun jengi reagoi täällä niin kuin olisi ITSE osallisena tässä jutusta. Nyt sitä pipoa löysemmälle.
Joo kyllä se B taas niin mielensä pahotti noista K:n jutuista
Jep pieni, viaton B baby, tarvii suojelua pahalta K:lta. Huh näitä loukkaantuneita. B on iso poika ja tekee ihan isojen poikien juttuja omalla vapaa-ajallaan ja toisten JO:n jäsenten kanssa sekä lavalla että lavan ulkopuolella.
Yhtälaillahan vois B:täkin syyttää K:n vedätyksestä jos sille linjalle lähdetään. Koko ajanhan se euroviisuissa oli K:ssa kiinni ja jätti bändinsäkin omaan nojaan, ku piti roikkua K:ssa kiinni. Mutta en syytä kumpaakaan mistään huijauksesta. Ihan oikeasti ystävystyivät ja ovat edellee ystäviä jotka pitävät hauskaa omien bändikavereiden kanssa, ilman että kummankaan sydän särkyy tai loukkaantuvat. Molemmat ovat aikuisia miehiä ja tietävät mitä tekevät.
Samaa mieltä. En tajua miksi jotkut täällä haluaa niin sitkeästi tehdä Bsta viattoman uhrin, jota on loukattu ja jonka sydän on särjetty jne. En usko siihen yhtään. Ei B ole mikään naiivi, viaton teini vaan aikuinen mies.
No, jos olet sitä mieltä , ettei hän ihastunut, niin sitten ei tietenkään. Aika moni vaan on sitä mieltä, että hän ihastui. Mutta ei ole tunnetusti saanut vastakaikua.
Mistä tiedetään ettei tunnetusti saanut vastakaikua? Todistaako meidän mielipide sen, että hän todella ihastui? Ei me tiedetä totuudesta mitään.
Ei niillä ole mitään suhdetta, se nyt on aika selvää. = Ei vastakaikua.
Ja en osaa sanoa, ihastuiko, spekuloin tilanteeseen, jossa niin olisi.
Sitä ei voida poissulkeakaan.
Minä kyllä shippaan,mutta en ole harhainen enkä elä Delulu Landissa.En kyllä nyt ymmärrä mitä täällä mesotaan.Eilenhän on tapahtunut vaan hyviä asioita.Minä en odota ,että asiat menisivät niinkuin minä haluaisin vaan niinkuin niiden kuuluu mennä. Ovat ne sitten mitä vaan niin toivon että kaikki ovat onnellisia.
Kukaan meistä ei tiedä mitä taustalla tapahtuu eikä meidän tarvitsekaan. Mikä ihme tämä negatiivinen tunnelma oikein on,kun eihän mitään pahaa ole tapahtunut.
Kone lähtee kohta.Peace out ja toivottavasti täällä ilmapiiri paranee 💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Jos K&B:n tavoitteena on ollut shippaamisen vähentäminen, niin vaikuttaisiko nyt siltä, että itse asiassa se eilinen kuva sittenkin on jossain määrin onnistunut tuossa tavoitteessa. Kun ainakin näillä palstoilla nyt jotkut shippaajat ovat ilmeisesti päätyneet sellaiseen tulkintaan, että K:n puolelta ei mitään aitoja tunteita ole koskaan ollutkaan ja ei ole enää järkeä shipata tms. Tämähän saattoi siis olla ihan hyväkin veto tuossa mielessä, siis nimenomaan himmaamaan hardcore-shippaajien intoa.
Joo, mutta mä ainakin aikaisemmin ajattelin, että siksi, koska niillä oikeasti oli jotain, mutta eivät halunneet siihen päälle shippaajia. Nyt ajattelen, että ehkä eivät halua shippaajiakaan, mutta ei niillä siis todellakaan myöskään mitään ole kiehumassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos K&B:n tavoitteena on ollut shippaamisen vähentäminen, niin vaikuttaisiko nyt siltä, että itse asiassa se eilinen kuva sittenkin on jossain määrin onnistunut tuossa tavoitteessa. Kun ainakin näillä palstoilla nyt jotkut shippaajat ovat ilmeisesti päätyneet sellaiseen tulkintaan, että K:n puolelta ei mitään aitoja tunteita ole koskaan ollutkaan ja ei ole enää järkeä shipata tms. Tämähän saattoi siis olla ihan hyväkin veto tuossa mielessä, siis nimenomaan himmaamaan hardcore-shippaajien intoa.
No mulle ainakin tehosi. En tiedä kuinka hc shippaaja olin, mutta laivan kyydissä olen roikkunut tähän asti, mutta on ihan hyvä lopetella. Mietin samaa, kun omat fiiliksetkin meni tuohon suuntaan, että tämä saattoi olla tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä jotkut niin varmana esittävät tietonsa Käärijän seksuaalisuudesta? Oletteko kenties lähipiiriä vai miten "tiedätte" niin hyvin? Ja miten kivikaudella te oikeen elätte kun ajattelette että ihminen on vaan just sitä yhtä lajia.Jos on heterona itseää pitänyt niin ei varmasti voi olla mitään muita suuntauksia?
Seksuaalusuus ei aina mene sukupuolen mukaan,voi olla kiinnostunut tietystä ihmisestä ,mutta ei muista saman sukupuolen edustajista. Olkoon vaikka mikä,mutta se ei meille kuulu.Se on ihan hänen oma asiansa.
V ituttaa nuo "tietäjät".Sama. Ottaa päähän nuo "tietäjät", jotka huutavat täällä joka välissä noita "varmoja tietojaan".
Minua taas ärsyttää teidän kaltaiset tietäjät, joilla on tarve kyseenalaistaa toisten sanomiset. Jos Jere kertoo olevansa hetero, niin miksi sitten pitää lähteä spekuloimaan muuta. Miksei voida luottaa hänen sanomisiinsa tässä kohtaa, vaan halutaan lähteä muuttamaan totuutta (enkä tarkoita shippausta tällä, vaan arkielämää). Jos Jere kertoo myöhemmin olevansa jotakin muuta, niin sekin on Ok. En kauheasti myöskään ymmärrä ihmisten tarvetta mässäillä toisten seksuaalisella suuntautumisella, koska sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä. Itse olen homo ja vähän kyllästynyt tähän keskusteluun Jeren suuntaamisesta, koska hän on mitä on ja piste. Annetaan ihmisten rauhassa olla, mitä he ovat. Mitä tulee esiintyjiin, niin kautta aikojen monilla artisteilla on ollut se ns. esiintyjä minä, jonka kautta he uskaltavat hullutella, luoda visioita, viihdyttää muita, pääsevät eroon esiintymispelostaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Euroviisujen myötä tulleita kansainvälisiä seuraajia, joita häiritsee se, etteivät ymmärrä kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Eräs seuraaja eilen:
"All homophobic people in the comments can just go fuck themselves"
Ehkä osa noudatti neuvoa :-)
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä shippaan,mutta en ole harhainen enkä elä Delulu Landissa.En kyllä nyt ymmärrä mitä täällä mesotaan.Eilenhän on tapahtunut vaan hyviä asioita.Minä en odota ,että asiat menisivät niinkuin minä haluaisin vaan niinkuin niiden kuuluu mennä. Ovat ne sitten mitä vaan niin toivon että kaikki ovat onnellisia.
Kukaan meistä ei tiedä mitä taustalla tapahtuu eikä meidän tarvitsekaan. Mikä ihme tämä negatiivinen tunnelma oikein on,kun eihän mitään pahaa ole tapahtunut.
Käärijä on kuuma ja Jokerit on kuumia, se riittää mulle.🔥🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olin jotenkin siinä, että näiden välinen rakkaus ois ollut minusta vain niin ihanaa. Nyt kun tiedän, että sitä ei ole todellakaan tulossa, putosi kokonaan pohja pois siitä, että mitä niiden välit mua kiinnostaa tai mulle kuuluu. Siis varmaan seurailen tätä keissiä, mutta aikaisemmin halusin avata joka linkin ja imeä joka tiedonmurun ja koin, että se oli arvokasta itselleni. Nyt mulle on ihan sama, ovatko tykänneet mistä, julkaisseetko mitä kuvia, kenen muun kanssa hyörivät, ihan sama.
Jos vielä tapaavat en tiedä mitä saisi tapahtua, että innostun, ( = uskoisin) että niillä oiskin suhde. Toivottavasti en ala enää luulemaan, että niille on tulossa suhde! Se aiheuttaa juurikin sitä fakin joka vihjeessä roikkumista, mitä pidän ihan kusetuksena, jos siihen oletukseen tulevasta suhteesta ei voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä oikeasti surullinen tasosta, jolle K on taas vajonnut. Noita kuvia ei ois pitänyt mun mielestä julkistaa. Hauska läppä (joo hohohoo) ehkä kavereille, mutta ei isommalle yleisölle kyllä, varsinkin niille, ketkä ovat toivoneet aitoa yhteyttä ja ihastumista K:n ja B:n välille ja nähneet sen heidän välisen juttunsa kauniina etc.
Kyllä tulee entistä enemmän se vaikutelma, että Lil Nas X:n video pyörii mielessä ja nyt pitää sitä mukailla, ja että Ruissista jakoon ilmestynyt biisivalinta (THAT'S WHAT I WANT) ei todellakaan ollut sattumaa.
No ei tietenkään ollut sattumaa. Ihmiset luulee että J heikon enkun takia hän ei ymmärtäisi biisien sanoja. Tämä on tullut osoitettua vääräksi. Jo bussissa tiesi tasan tarkkaan miten Bieberin biisi menee ja Lil Nas X on aivan kulttiukko räpskenessä ja tasan tiesi tuon biisin ja videon. Se oli minusta kerrankin tyylikkäästi tehty kun oli kaverin tililtä vaan laitettu mut tässä mentiin hyvän maun yli niin että roiskui ja kestäisin sen jos kohteena ei olis B. Mulla alkaa olla dealbreaker tunnelmat sori. En olisi halunnut että tää menee näin.
Ihanko dealbreaker 🤦🏻 Oikeasti naurattaa kun jengi reagoi täällä niin kuin olisi ITSE osallisena tässä jutusta. Nyt sitä pipoa löysemmälle.
Joo kyllä se B taas niin mielensä pahotti noista K:n jutuista
Jep pieni, viaton B baby, tarvii suojelua pahalta K:lta. Huh näitä loukkaantuneita. B on iso poika ja tekee ihan isojen poikien juttuja omalla vapaa-ajallaan ja toisten JO:n jäsenten kanssa sekä lavalla että lavan ulkopuolella.
Yhtälaillahan vois B:täkin syyttää K:n vedätyksestä jos sille linjalle lähdetään. Koko ajanhan se euroviisuissa oli K:ssa kiinni ja jätti bändinsäkin omaan nojaan, ku piti roikkua K:ssa kiinni. Mutta en syytä kumpaakaan mistään huijauksesta. Ihan oikeasti ystävystyivät ja ovat edellee ystäviä jotka pitävät hauskaa omien bändikavereiden kanssa, ilman että kummankaan sydän särkyy tai loukkaantuvat. Molemmat ovat aikuisia miehiä ja tietävät mitä tekevät.
Samaa mieltä. En tajua miksi jotkut täällä haluaa niin sitkeästi tehdä Bsta viattoman uhrin, jota on loukattu ja jonka sydän on särjetty jne. En usko siihen yhtään. Ei B ole mikään naiivi, viaton teini vaan aikuinen mies.
No, jos olet sitä mieltä , ettei hän ihastunut, niin sitten ei tietenkään. Aika moni vaan on sitä mieltä, että hän ihastui. Mutta ei ole tunnetusti saanut vastakaikua.
Mistä tiedetään ettei tunnetusti saanut vastakaikua? Todistaako meidän mielipide sen, että hän todella ihastui? Ei me tiedetä totuudesta mitään.
Puoli Eurooppaa seurasi ihastuneena sitä _molemminpuolista_ihastumista.
Niin, joka ei johda mihinkään, koska Käärijä vain esitti. Tai oli enintään viisukuplassa vähän sekaisin.
Esitti? Älä nyt naurata.
Sieltä on näköjään tullut jotkut alas kovaa ja korkealta ja lyöneet vielä päänsä matkalla,kun täällä niin ulistaan. Mikään ei osoita että B ja K välit olisivat muuttuneet
Mitä heidän välillään sitten on ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä jotkut niin varmana esittävät tietonsa Käärijän seksuaalisuudesta? Oletteko kenties lähipiiriä vai miten "tiedätte" niin hyvin? Ja miten kivikaudella te oikeen elätte kun ajattelette että ihminen on vaan just sitä yhtä lajia.Jos on heterona itseää pitänyt niin ei varmasti voi olla mitään muita suuntauksia?
Seksuaalusuus ei aina mene sukupuolen mukaan,voi olla kiinnostunut tietystä ihmisestä ,mutta ei muista saman sukupuolen edustajista. Olkoon vaikka mikä,mutta se ei meille kuulu.Se on ihan hänen oma asiansa.
V ituttaa nuo "tietäjät".Sama. Ottaa päähän nuo "tietäjät", jotka huutavat täällä joka välissä noita "varmoja tietojaan".
Minua taas ärsyttää teidän kaltaiset tietäjät, joilla on tarve kyseenalaistaa toisten sanomiset. Jos Jere kertoo olevansa hetero, niin miksi sitten pitää lähteä spekuloimaan muuta. Miksei voida luottaa hänen sanomisiinsa tässä kohtaa, vaan halutaan lähteä muuttamaan totuutta (enkä tarkoita shippausta tällä, vaan arkielämää). Jos Jere kertoo myöhemmin olevansa jotakin muuta, niin sekin on Ok. En kauheasti myöskään ymmärrä ihmisten tarvetta mässäillä toisten seksuaalisella suuntautumisella, koska sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä. Itse olen homo ja vähän kyllästynyt tähän keskusteluun Jeren suuntaamisesta, koska hän on mitä on ja piste. Annetaan ihmisten rauhassa olla, mitä he ovat. Mitä tulee esiintyjiin, niin kautta aikojen monilla artisteilla on ollut se ns. esiintyjä minä, jonka kautta he uskaltavat hullutella, luoda visioita, viihdyttää muita, pääsevät eroon esiintymispelostaan jne.
Vastaan taas tähän, että ei kenenkään tarvitse lokeroida, onko Jere homo vai ei. Pointti on siinä, että tunteeko hän oikeaa fyysistä vetoa miehiin, onko se uutta, ja jos on, niin onko se sillä tasolla, että koska hän mitä ilmeisemmin voisi, niin aikooko tai haluaako hän viedä asiaa käytäntöön?
Ei siinä tarvitse ketään lokeroida, mutta kai noi nyt on vähän oleellisia kysymyksiä, jos kaksi miestä vaikuttaisivat olevan toisiinsa ihastuneita. Ja ei, en usko enää, että hän aikoo toteuttaa mitään tuollaista käytännössä, hän vain pelleilee aiheella. Eikä se ole minusta tippaakaan kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä on näköjään tullut jotkut alas kovaa ja korkealta ja lyöneet vielä päänsä matkalla,kun täällä niin ulistaan. Mikään ei osoita että B ja K välit olisivat muuttuneet
Mitä heidän välillään sitten on ollutkin.
Toivottavasti et kuitenkaan usko, että heille ois kehittymässä jotain fyysistä :D
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä järjen äänestä! Olen sun kanssa tismalleen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä heidän välillään sitten on ollutkin.Toivottavasti et kuitenkaan usko, että heille ois kehittymässä jotain fyysistä :D
Mitäs se toisaalta sinun p*rsettä kaivaa jos joku muu semmosta uskookin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kone lähtee kohta.Peace out ja toivottavasti täällä ilmapiiri paranee 💚🌹🌹Käärijä on kuuma ja Jokerit on kuumia, se riittää mulle.🔥🔥🔥🔥
Tulikuuma 🔥
https://64.media.tumblr.com/155c50635d0188d909a758cba21ba2ed/af054c251b…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kone lähtee kohta.Peace out ja toivottavasti täällä ilmapiiri paranee 💚🌹🌹Käärijä on kuuma ja Jokerit on kuumia, se riittää mulle.🔥🔥🔥🔥
Paitsi, ettei K oo kuuma.
Kyl se on! 🔥😍😛
Tiktokissa noussut.