Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
41201/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en ihan ymmärrä tätä suuntaa mihin K on menossa. Seuraajia tippuu tuhat päivässä, meistä osa mukaanlukien. Mutta jos hän on kotonaan tässä roolissa, omapa on asiansa.

Tiktokissa kasvaa seuraajien määrä.

Jep IG:ssä enemmän kukkahattutätejä, tiktokissa nuorisofaneja, jotka pitävät hänen meiningistään 🤭💚

Vierailija
41202/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä jotkut niin varmana esittävät tietonsa Käärijän seksuaalisuudesta? Oletteko kenties lähipiiriä vai miten "tiedätte" niin hyvin? Ja miten kivikaudella te oikeen elätte kun ajattelette että ihminen on vaan just sitä yhtä lajia.Jos on heterona itseää pitänyt niin ei varmasti voi olla mitään muita suuntauksia?

Seksuaalusuus ei aina mene sukupuolen mukaan,voi olla kiinnostunut tietystä ihmisestä ,mutta ei muista saman sukupuolen edustajista. Olkoon vaikka mikä,mutta se ei meille kuulu.Se on ihan hänen oma asiansa.

V ituttaa nuo "tietäjät".

Muakin naurattaa oletus, että jos sillä on tyttöystävä, se on hetero. C'moon nyt.

No, käärijä ainakin on. Todistapa, että ei ole ihan perushetero.

OK OK OK OK Sinun mielestä hän on 1000000000000% hetero. Jestas sentään näiden kanssa! :D

Jere on kertonut olevansa hetero, joten miksi vähättelette hänen sanomisiaan. Itse olen miespuolinen homoseksuaali ja kun nuoruudessani yritin kertoa lähipiirille asiasta, niin sain jatkuvasti vaan kuulla, miten tulen löytämään vielä sopivan naisen ja etkö voisi ottaa vaikka naapurin Tiinaa. Jere tekee paljon hyvää työtä seksuaalivähemmistöjen puolesta ja arvostan häntä sen takia. Se miten hän eilen ampui instassa are you kommenteillaan alas kiusaajat, oli hieno teko. Vähän siis kunnioitusta häntä ja hänen seksuaalisuuttaan kohtaan.

Ehkä juuri tämän takia meidän homojen on helppoa hyväksyä se, että Jere on hetero. Olemme joutuneet omassa elämässämme jatkuvasti puolustelemaan itseämme ja tiedämme, miltä se tuntuu. Minusta on hienoa nähdä, että noinkin tyypillinen lätkä-hetero puolustaa oikeuksiamme. Ihailen Jereä ja Jokereiden itseluottamusta, he uskaltavat leikitellä rooleilla ja seksuaalisuudella. Se asenne, millä Jere tosiaan vastaa niihin homo kommentteihin on aivan loistava. T: viisugay

Kiitos näkökulmastasi! Vastaavia reaktioita olen nähnyt tumblrissa, twitterissä, tiktokissa ja IG:sisä.. K ei muovaudu mihinkään lätkäheteron raameihin, ja siitä voin nostaa hänelle hattua! 💪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41203/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaanpa sitten näitä samoja vauhkoajia jotka nyt on niin pettyneitä Käärijään,jos K meneekin Sloveniaan tai jos tulee jotain shippi materiaalia.Sitten se K onkin taas niin ihana.

Vierailija
41204/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en ihan ymmärrä tätä suuntaa mihin K on menossa. Seuraajia tippuu tuhat päivässä, meistä osa mukaanlukien. Mutta jos hän on kotonaan tässä roolissa, omapa on asiansa.

Ehkä siihen suuntaan, missä kokee voivansa olla vapaasti oma itsensä? Jos se tarkoittaa, että puhtaasti ja pelkästään viisu-Käärijään ja CCC:n ihastuneita putoilee kyydistä, niin sitten niitä putoilee. Ei K voi sementoida koko artistiuttaan tuon yhden kortin varaan, etenkin kun on tehnyt omaa juttuaan tinkimättömästi jo vuosikausia. Eiköhän se halua jatkaa samalla tinkimättömyydellä tästä eteenpäinkin, ja ne tykkää ketkä tykkää. Loput siirtyy seuraamaan muita artisteja.

Itselle juuri tuo tinkimättömyys ja tietynlainen uhmakas kapinallisuus tekee K:sta aina vain mielenkiintoisemman (ja kuumemman) hahmon.

Vierailija
41205/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä jotkut niin varmana esittävät tietonsa Käärijän seksuaalisuudesta? Oletteko kenties lähipiiriä vai miten "tiedätte" niin hyvin? Ja miten kivikaudella te oikeen elätte kun ajattelette että ihminen on vaan just sitä yhtä lajia.Jos on heterona itseää pitänyt niin ei varmasti voi olla mitään muita suuntauksia?

Seksuaalusuus ei aina mene sukupuolen mukaan,voi olla kiinnostunut tietystä ihmisestä ,mutta ei muista saman sukupuolen edustajista. Olkoon vaikka mikä,mutta se ei meille kuulu.Se on ihan hänen oma asiansa.

V ituttaa nuo "tietäjät".

Muakin naurattaa oletus, että jos sillä on tyttöystävä, se on hetero. C'moon nyt.

No, käärijä ainakin on. Todistapa, että ei ole ihan perushetero.

OK OK OK OK Sinun mielestä hän on 1000000000000% hetero. Jestas sentään näiden kanssa! :D

Jere on kertonut olevansa hetero, joten miksi vähättelette hänen sanomisiaan. Itse olen miespuolinen homoseksuaali ja kun nuoruudessani yritin kertoa lähipiirille asiasta, niin sain jatkuvasti vaan kuulla, miten tulen löytämään vielä sopivan naisen ja etkö voisi ottaa vaikka naapurin Tiinaa. Jere tekee paljon hyvää työtä seksuaalivähemmistöjen puolesta ja arvostan häntä sen takia. Se miten hän eilen ampui instassa are you kommenteillaan alas kiusaajat, oli hieno teko. Vähän siis kunnioitusta häntä ja hänen seksuaalisuuttaan kohtaan.

Ehkä juuri tämän takia meidän homojen on helppoa hyväksyä se, että Jere on hetero. Olemme joutuneet omassa elämässämme jatkuvasti puolustelemaan itseämme ja tiedämme, miltä se tuntuu. Minusta on hienoa nähdä, että noinkin tyypillinen lätkä-hetero puolustaa oikeuksiamme. Ihailen Jereä ja Jokereiden itseluottamusta, he uskaltavat leikitellä rooleilla ja seksuaalisuudella. Se asenne, millä Jere tosiaan vastaa niihin homo kommentteihin on aivan loistava. T: viisugay

Mennäänkö naimisiin Viisu?💍

Vierailija
41206/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä oikeasti surullinen tasosta, jolle K on taas vajonnut. Noita kuvia ei ois pitänyt mun mielestä julkistaa. Hauska läppä (joo hohohoo) ehkä kavereille, mutta ei isommalle yleisölle kyllä, varsinkin niille, ketkä ovat toivoneet aitoa yhteyttä ja ihastumista K:n ja B:n välille ja nähneet sen heidän välisen juttunsa kauniina etc. 

Kyllä tulee entistä enemmän se vaikutelma, että Lil Nas X:n video pyörii mielessä ja nyt pitää sitä mukailla, ja että Ruissista jakoon ilmestynyt biisivalinta (THAT'S WHAT I WANT) ei todellakaan ollut sattumaa.

No ei tietenkään ollut sattumaa. Ihmiset luulee että J heikon enkun takia hän ei ymmärtäisi biisien sanoja. Tämä on tullut osoitettua vääräksi. Jo bussissa tiesi tasan tarkkaan miten Bieberin biisi menee ja Lil Nas X on aivan kulttiukko räpskenessä ja tasan tiesi tuon biisin ja videon. Se oli minusta kerrankin tyylikkäästi tehty kun oli kaverin tililtä vaan laitettu mut tässä mentiin hyvän maun yli niin että roiskui ja kestäisin sen jos kohteena ei olis B. Mulla alkaa olla dealbreaker tunnelmat sori. En olisi halunnut että tää menee näin.

Ihanko dealbreaker 🤦🏻 Oikeasti naurattaa kun jengi reagoi täällä niin kuin olisi ITSE osallisena tässä jutusta. Nyt sitä pipoa löysemmälle.

Joo kyllä se B taas niin mielensä pahotti noista K:n jutuista

Jep pieni, viaton B baby, tarvii suojelua pahalta K:lta. Huh näitä loukkaantuneita. B on iso poika ja tekee ihan isojen poikien juttuja omalla vapaa-ajallaan ja toisten JO:n jäsenten kanssa sekä lavalla että lavan ulkopuolella.

Yhtälaillahan vois B:täkin syyttää K:n vedätyksestä jos sille linjalle lähdetään. Koko ajanhan se euroviisuissa oli K:ssa kiinni ja jätti bändinsäkin omaan nojaan, ku piti roikkua K:ssa kiinni. Mutta en syytä kumpaakaan mistään huijauksesta. Ihan oikeasti ystävystyivät ja ovat edellee ystäviä jotka pitävät hauskaa omien bändikavereiden kanssa, ilman että kummankaan sydän särkyy tai loukkaantuvat. Molemmat ovat aikuisia miehiä ja tietävät mitä tekevät.

Samaa mieltä. En tajua miksi jotkut täällä haluaa niin sitkeästi tehdä Bsta viattoman uhrin, jota on loukattu ja jonka sydän on särjetty jne. En usko siihen yhtään. Ei B ole mikään naiivi, viaton teini vaan aikuinen mies.

No, jos olet sitä mieltä , ettei hän ihastunut, niin sitten ei tietenkään. Aika moni vaan on sitä mieltä, että hän ihastui. Mutta ei ole tunnetusti saanut vastakaikua.

Mistä tiedetään ettei tunnetusti saanut vastakaikua? Todistaako meidän mielipide sen, että hän todella ihastui? Ei me tiedetä totuudesta mitään.

Puoli Eurooppaa seurasi ihastuneena sitä _molemminpuolista_ihastumista.

Niin, joka ei johda mihinkään, koska Käärijä vain esitti. Tai oli enintään viisukuplassa vähän sekaisin.

Esitti? Älä nyt naurata. 

Niin, uskon, että ikävä kyllä vain esitti. Tai ainakaan ei siinä ollut hänen puoleltaan mitään aikeita edetä viisujen jälkeisessä maailmassa, ei edes, vaikka aika olisi toinen (ei seurustelua, ammatillinen vapaus ym). Itse siis luulin näitä miesten kanssa vehtailuja merkiksi hänen uusista heränneistä taipumuksistaan, mutta eivät ne ole sitä. Paljon raadollisempi ja todenperäisempi selitys on, että hän tekee sitä, koska sillä saa huomiota uralle ja koska hän vain tykkää koittaa "shokeerata" ja koska hän on tuollainen pelailijaluonne.

Todella ikävää.

Pelailijaluonteesta hyvin kaukana. Todella ikävää lähinnä tää sun kommentti.

Mistä sä sen tiedät? 

Mun mielestä vaikuttaa ihan pelailijaluonteelta. En koe, että puhuessaan (ainakaan näistä suhdeasioista) vastaa ikinä rehellisesti ja vakavissaan. 

Plus on se ainakin ihan konkreettiin palaaja, kaikkia pitkävetoja yms pelaa ja on pelannut. 

Vierailija
41207/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LMAO I opened forum when was already closed, and then looked at the number of pages and thought to myself "well something must have happened"..and then checked ig and everything was absolutely clear.😂😂 And how am I supposed to go through like 60 comments that happened since the last time I checked?🥲 WILD!!

Bonus Bojan's first like in a long time

Vierailija
41208/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siihen suuntaan, missä kokee voivansa olla vapaasti oma itsensä? Jos se tarkoittaa, että puhtaasti ja pelkästään viisu-Käärijään ja CCC:n ihastuneita putoilee kyydistä, niin sitten niitä putoilee. Ei K voi sementoida koko artistiuttaan tuon yhden kortin varaan, etenkin kun on tehnyt omaa juttuaan tinkimättömästi jo vuosikausia. Eiköhän se halua jatkaa samalla tinkimättömyydellä tästä eteenpäinkin, ja ne tykkää ketkä tykkää. Loput siirtyy seuraamaan muita artisteja.

Itselle juuri tuo tinkimättömyys ja tietynlainen uhmakas kapinallisuus tekee K:sta aina vain mielenkiintoisemman (ja kuumemman) hahmon.

Uhmakas kapinallisuus tekee Käärijästä mielenkiintoisemman ja kuumemman. Hyvin sanottu, kiitos.🥵🔥

Vierailija
41209/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan nyt itsekin mielipiteeni, kun tää aihe tuntuu kuohahduttavan ihmisiä aika paljon moneen suuntaan. Mä olen homo ja nostan K:lle ainoastaan hattua itsevarmuudesta, sekä siitä, kuinka luonnollisesti hoitaa esimerkiksi myös miesten väliset tilanteet. Ihmisenä, joka on kohdannut paljon homofobiaa, en voi ymmärtää, miten kukaan saisi näitä K:n juttuja nähtyä sellaisina tai myöskään queerbaitingina. Mun mielestä K rokkaa sitä mitä tekee, ja päinvastoin tulee sellanen lämmin, hyväksyväinen fiilis. Ja onhan tätä nyt kuumaa seurailla puhkeamista kukkaan, mutta se ei ollut se pointti.

Toivottavasti ei ryhdy himmailemaan sen vuoksi, kuinka jotkut antaa negatiivista palautetta. Itse koen olevani vain päivä päivältä enemmän fani ja ihailen sitä, millainen Jere on ja miten Käärijä esiintyy. Puolesta loukkaantumisella ymmärrän, että ihmiset eivät tarkoita pahaa - päinvastoin, mutta tiettyjen termien heittely tosi nopein johtopäätöksin on vähän ikävää ja vie siten myös kyseisiltä termeiltä pois niiden merkitystä. K ei varmasti ole pahantahtoinen.

- Kukkapaita

Vierailija
41210/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että Bojan kyllä tuntee Jeren, toisin kuin täällä monet kuvittelee tuntevansa. Mehän tunnetaan vain Käärijä, josta kuoriutuu jatkuvasti uusia kerroksia! Tajuattehan te jotka tuntuvat pettyvän Bojanin puolesta kuinka törkeää tuollainen on? Samoin kuin heterona homojen puolesta mielensä pahoittaminen. Tulee mieleen kiista Espoon betoniporsaista, taideteoksista jotka poistettiin. Porsaiden väitettiin loukkaavan muslimeja, vaikka todellisuudessa muslimiyhteisöltä ei kysytty mitään.

Vierailija
41211/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhmakas kapinallisuus tekee Käärijästä mielenkiintoisemman ja kuumemman. Hyvin sanottu, kiitos.🥵🔥

Manifestoin että joku osaisi sanoa tiivistetysti ja hyvin miten asiat on, ja nyt se tuli! 😚

Vierailija
41212/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tullut ihania kommentteja palstan seksuaalivähemmistöiltä! Kiitos, niitä on mielenkiintoista lukea 💚

Vierailija
41213/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin seuraamaan K:ta vasta viisuiltana ja kattelin, että varmaankin homoseksuaali. Yllätti, kun uutisoitiin gf.

No, viehättävä hän on, oli sitten millainen tahansa.

Vierailija
41214/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden tästä kauppaan ostamaan uutta mekkoa ja korkokenkiä. Syksyksi on varattuna kampaaja ja kosmetologi. Näillä eväillä sitten Nacen kaatoon.🥳

Vierailija
41215/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan nyt itsekin mielipiteeni, kun tää aihe tuntuu kuohahduttavan ihmisiä aika paljon moneen suuntaan. Mä olen homo ja nostan K:lle ainoastaan hattua itsevarmuudesta, sekä siitä, kuinka luonnollisesti hoitaa esimerkiksi myös miesten väliset tilanteet. Ihmisenä, joka on kohdannut paljon homofobiaa, en voi ymmärtää, miten kukaan saisi näitä K:n juttuja nähtyä sellaisina tai myöskään queerbaitingina. Mun mielestä K rokkaa sitä mitä tekee, ja päinvastoin tulee sellanen lämmin, hyväksyväinen fiilis. Ja onhan tätä nyt kuumaa seurailla puhkeamista kukkaan, mutta se ei ollut se pointti.

Toivottavasti ei ryhdy himmailemaan sen vuoksi, kuinka jotkut antaa negatiivista palautetta. Itse koen olevani vain päivä päivältä enemmän fani ja ihailen sitä, millainen Jere on ja miten Käärijä esiintyy. Puolesta loukkaantumisella ymmärrän, että ihmiset eivät tarkoita pahaa - päinvastoin, mutta tiettyjen termien heittely tosi nopein johtopäätöksin on vähän ikävää ja vie siten myös kyseisiltä termeiltä pois niiden merkitystä. K ei varmasti ole pahantahtoinen.

- Kukkapaita

Kiitos kommentista ja onpa mukava nähdä "allekirjoituksesi" 💚

Vierailija
41216/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

En mäkään pahalla sano sitä p*skapääks.

Kuulostat ihan 12-vuotiaalta.

Vierailija
41217/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä oikeasti surullinen tasosta, jolle K on taas vajonnut. Noita kuvia ei ois pitänyt mun mielestä julkistaa. Hauska läppä (joo hohohoo) ehkä kavereille, mutta ei isommalle yleisölle kyllä, varsinkin niille, ketkä ovat toivoneet aitoa yhteyttä ja ihastumista K:n ja B:n välille ja nähneet sen heidän välisen juttunsa kauniina etc. 

Kyllä tulee entistä enemmän se vaikutelma, että Lil Nas X:n video pyörii mielessä ja nyt pitää sitä mukailla, ja että Ruissista jakoon ilmestynyt biisivalinta (THAT'S WHAT I WANT) ei todellakaan ollut sattumaa.

No ei tietenkään ollut sattumaa. Ihmiset luulee että J heikon enkun takia hän ei ymmärtäisi biisien sanoja. Tämä on tullut osoitettua vääräksi. Jo bussissa tiesi tasan tarkkaan miten Bieberin biisi menee ja Lil Nas X on aivan kulttiukko räpskenessä ja tasan tiesi tuon biisin ja videon. Se oli minusta kerrankin tyylikkäästi tehty kun oli kaverin tililtä vaan laitettu mut tässä mentiin hyvän maun yli niin että roiskui ja kestäisin sen jos kohteena ei olis B. Mulla alkaa olla dealbreaker tunnelmat sori. En olisi halunnut että tää menee näin.

Ihanko dealbreaker 🤦🏻 Oikeasti naurattaa kun jengi reagoi täällä niin kuin olisi ITSE osallisena tässä jutusta. Nyt sitä pipoa löysemmälle.

Joo kyllä se B taas niin mielensä pahotti noista K:n jutuista

Jep pieni, viaton B baby, tarvii suojelua pahalta K:lta. Huh näitä loukkaantuneita. B on iso poika ja tekee ihan isojen poikien juttuja omalla vapaa-ajallaan ja toisten JO:n jäsenten kanssa sekä lavalla että lavan ulkopuolella.

Yhtälaillahan vois B:täkin syyttää K:n vedätyksestä jos sille linjalle lähdetään. Koko ajanhan se euroviisuissa oli K:ssa kiinni ja jätti bändinsäkin omaan nojaan, ku piti roikkua K:ssa kiinni. Mutta en syytä kumpaakaan mistään huijauksesta. Ihan oikeasti ystävystyivät ja ovat edellee ystäviä jotka pitävät hauskaa omien bändikavereiden kanssa, ilman että kummankaan sydän särkyy tai loukkaantuvat. Molemmat ovat aikuisia miehiä ja tietävät mitä tekevät.

Samaa mieltä. En tajua miksi jotkut täällä haluaa niin sitkeästi tehdä Bsta viattoman uhrin, jota on loukattu ja jonka sydän on särjetty jne. En usko siihen yhtään. Ei B ole mikään naiivi, viaton teini vaan aikuinen mies.

No, jos olet sitä mieltä , ettei hän ihastunut, niin sitten ei tietenkään. Aika moni vaan on sitä mieltä, että hän ihastui. Mutta ei ole tunnetusti saanut vastakaikua.

Mistä tiedetään ettei tunnetusti saanut vastakaikua? Todistaako meidän mielipide sen, että hän todella ihastui? Ei me tiedetä totuudesta mitään.

Puoli Eurooppaa seurasi ihastuneena sitä _molemminpuolista_ihastumista.

Ärsyttää tämä, että shippaajat olisivat syyllisiä ja kohteet ihan viattomia. Kun varsinkin K on aktiivisesti itse antanut aihetta suhdehuhuihin.

Ja B:kö ei ollenkaan...hah

Se ei ole vetänyt sitä läskiksi eikä leikiksi.

Ei yhtään ei.🤭

Vierailija
41218/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katotaanpa sitten näitä samoja vauhkoajia jotka nyt on niin pettyneitä Käärijään,jos K meneekin Sloveniaan tai jos tulee jotain shippi materiaalia.Sitten se K onkin taas niin ihana.

No en kyllä ole mikään heti luuli kumihuuli tapaus enää. Katson kaikkea, mitä se shittipää postaa epäluulon vallassa. enkä takuulla oo yhtään, että iiiih, ihanaa. Ennemmin toivon, ettei oikeasti Bojankaan luule, että on mitään aitoa tunnetta tarjolla ja kyseessä 🥶

Ei tää oo enää todellista.Ei h elvetti mikä ihmisiä riivaa. Oletko joku 15 vuotias korkeintaan.Tai taitaa nekin olla kyllä fiksumpia.

Vierailija
41219/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LMAO I opened forum when was already closed, and then looked at the number of pages and thought to myself "well something must have happened"..and then checked ig and everything was absolutely clear.😂😂 And how am I supposed to go through like 60 comments that happened since the last time I checked?🥲 WILD!!

Bonus Bojan's first like in a long time

My bad, 60 PAGES, not comments😭😭

Vierailija
41220/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.