Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö Jokereiden turkoosin maton haastiksia jostain muitakin kun vaan viisujen virallinen? Haluisin kans nähä käyttäytyykö Bojan niissä jotenkin oudosti mitä täällä on puhuttu
https://www.tumblr.com/leopardom/716766383833317376/more-info-about-k%C…
Tässä yksi ja mun mielestä Bojan jotenkin vaivautuneen oloinen tässä tai ainakin kehonkieli on jotenkin erikoista.
Näyttää jotenkin tosi nuorelta ja hämmentyneeltä Bojan-raasu tässä. Toimittaja kiusaa nolosti.
Vieressä kaveri hymyilee ymmärtäväisesti: "Kyl me tiedetään mistä on kyse".
Kääryle on ku baby seal tossa stoorissa.
Vierailija kirjoitti:
Joku fani oli kysynyt bojanilta suomen reissusta ja milloin käärijä tulisi Sloveniaan ja vasta puhuvat kun bojan tulee suomeen
Niin siis että Bojan on edelleen tulossa kesäkuun alussa ja siellä sitten puhuvat, että milloin käärijä tulisi sloveniaan. Vai että puhuvat suomen reissusta, kun käärijä palaa reissusta?
Missä tää kysymys?
Vierailija kirjoitti:
[quo uunite=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö Jokereiden turkoosin maton haastiksia jostain muitakin kun vaan viisujen virallinen? Haluisin kans nähä käyttäytyykö Bojan niissä jotenkin oudosti mitä täällä on puhuttu
Tässä yksi ja mun mielestä Bojan jotenkin vaivautuneen oloinen tässä tai ainakin kehonkieli on jotenkin erikoista.[/quote.
Näyttää jotenkin tosi nuorelta ja hämmentyneeltä Bojan-raasu tässä. Toimittaja kiusaa nolosti.
Vieressä kaveri hymyilee ymmärtäväisesti: "Kyl me tiedetään mistä on kyse".
Mua vähän nolottaa Bojanin puolesta tossa, vaikka ottaakin kysymyksen vastaan hyvin ja on heti kärryillä hommasta. Mut näyttää vähän ku ois hukassa tossa. Ja kaverit virnistelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi ja mun mielestä Bojan jotenkin vaivautuneen oloinen tässä tai ainakin kehonkieli on jotenkin erikoista.
Katseli ujona maahan kun kosinnasta tuli puhe. Ja bändikavereissa se sama tuttu jännittyminen.
Ja kädet pyörii hermostuneen näkösenä elenä ympäriinsä kysymyksen kuullessa ja vastauksen alussa, kunnes alkaa matkimaan!
Nää käsienpyörittelyeleet näyttää kyllä mun silmään samalta hermostuneelta peukalonpyörittelyltä ku HSn Käärijäklipissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän uusimmassa stoorissa on hyvin syöneen ja levänneen näköinen kaveri 💋🔥 Ihana!
Oh nou! Käärijä on paksuna! Siis ei tän näin pitäny mennä! Se on hermafrodiitti. Mä tiesin, et se peittelee koko ajan jotain.
Aika iso vaavi tulossa. Eihän siitä Turquoise Carpet yöstä oo ku muutama viikko...
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ja Suomen jääkiekkojoukkue voisivat yhdessä järjestää ulkoilmakonsertin. Kaikille vain vihreät vaatteet ja musiikintoistolaitteiden nupit kaakkoon.
Ja fiilistellä sitä et he kaikki on häviäjiä. 🥺😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän uusimmassa stoorissa on hyvin syöneen ja levänneen näköinen kaveri 💋🔥 Ihana!
Oh nou! Käärijä on paksuna! Siis ei tän näin pitäny mennä! Se on hermafrodiitti. Mä tiesin, et se peittelee koko ajan jotain.
Haukut sitten toista hermafrodiitiksi. Eikö teillä shippaajilla ole minkäänlaisia rajoja? Saastaista p**** levitätte päivästä toiseen. Häpeäisitte!!!!
Palstahullu keskustelee yksinään kärtsästä ja multipeukuttaa viestejään. Kunnon sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, joten kuten B pystyy leikkimään mukana, mutta vähän tiukkaa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukut sitten toista hermafrodiitiksi. Eikö teillä shippaajilla ole minkäänlaisia rajoja? Saastaista p**** levitätte päivästä toiseen. Häpeäisitte!!!!
Se on itte joka toista sanoo. Hermafrodiitiks.
Vierailija kirjoitti:
Jonnet valtasivat ketjun. Joko koulu loppui vai lintsaako he.
Veetin amiksessa on rokulipäivä.
Vierailija kirjoitti:
All inclusive pöperöt on ainakin maistuneet pojulle. Taitaa esiintymisasu kiristää, kun palaa Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso vaavi tulossa. Eihän siitä Turquoise Carpet yöstä oo ku muutama viikko...
Pikku Bojan tulossa 🤗 Voi muuten platinatukka vähä yllättyy.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/hirunoka/717407882270916608/my-mother-saw-bbcbla…
Ihana tuo kommentti tässä gifissä: "My mother saw @bbcblackjack's Jere and Bojan gifs below, and asked: Are they married?"
Nyt vasta huomasin että tuossa toisessa kuvassahan b antaa poskipusun jerelle 💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlesin kruunajaismatkalla sai alkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonnet valtasivat ketjun. Joko koulu loppui vai lintsaako he.
Veetin amiksessa on rokulipäivä.
Ei sais nauraa mut naurattaa. Vaikka aikuinen ihminen oonki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/hirunoka/717407882270916608/my-mother-saw-bbcbla…
Ihana tuo kommentti tässä gifissä: "My mother saw @bbcblackjack's Jere and Bojan gifs below, and asked: Are they married?"
Nyt vasta huomasin että tuossa toisessa kuvassahan b antaa poskipusun jerelle 💔
Ei anna, sanottiin sulle jo. Käypä tarkistuttamasi näkösi ja lääkityksesi.
Vierailija kirjoitti:
Palstahullu keskustelee yksinään kärtsästä ja multipeukuttaa viestejään. Kunnon sekopää.
No mä vähän miettisinkin, että onko Pb hullu päätynyt tähän ketjuun. Samanlaista vuoropuhelua oli silloin UMK ketjussa.
Ei ole. Paremminkin sitten Bojaniin.