Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiön tyypit hakkaa parasta aikaa päätänsä seinään 😂
Todennäköisesti on hätäkokous Jokereidenkin puolella. Siellä laaditaan hätäviestintästrategiaa päästä eroon K:n liittyvästä materiaalista.
Tai sitten päinvastoin. Huomenna julkaistaan se JO:n uusi jossa on osansa K:llakin.
Lontoo ja Glasgow loppuunmyyty taas!
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1679908911678095372
Vierailija kirjoitti:
Mua niin huutistuttaa,kommentit täynnä Bojania.Yes yes nyt ei shippailla. Joku oli kommentoinut,että katsoin ensin että kuvassa oli B K:n kanssa.
Voi kuvitella kuin siellä Rekon shippisormia syyhyttää 🤣🤣
Missä tota voi kommentoida? (Ei storyyn ainakaan, muiden luettavaksi siis)
Yrittää selvästi K siirtää huomiota itseensä, olis jättänyt ton Häärijän pois niin ois olla parempi viesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti on hätäkokous Jokereidenkin puolella. Siellä laaditaan hätäviestintästrategiaa päästä eroon K:n liittyvästä materiaalista.
Tai sitten päinvastoin. Huomenna julkaistaan se JO:n uusi jossa on osansa K:llakin.
Siis uusi kappale
Vierailija kirjoitti:
Käärijä & Häärijä 🔥 älä avaa linkkiä työpaikalla ;)
Mun sängystä hajosi laudat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai ketkä ne sanokaan täällä pari päivää sitten, että jotain on tapahtumassa ;D Intuitio ei petä.
Minä minä! Ja intuitio sanoo, että ei jää tähänkää . En tiedä edelleenkään, että mitä hittoa, mut jotain ja ei ole montaa päivää siitä kun Bojanilla kuvassa oli se #justinbieper, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Argh. Mitä on tapahtunut? Kertokaa.
Mene käärijän instaan
K se vetää aina välillä syvään päätyyn. Ehkä hänen mottonsa on ennemmin överit kuin vajarit xD
Jaa oisko se Pete sitten seuraavana vuorossa? 🤔
Ulkomaan keikoissahan osassa ikäraja alkaen 8v, vain Dublin K18
Vierailija kirjoitti:
Häärijä on suositumpi kuin Jokereiden jäsenet, tietty Bojan pois laskuista.
En yhtään ihmettele, jos Häärijästä tulee vielä joku päivä tiktokkaaja tai tubettaja. Jäätävän hyvää materiaalia häneltä.
Olenko ainoa joka pelkää että tää oli tässä ja B:llä menee kuppi nurin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä ketju on täynnä seksuaalissävytteisiä tekstejä ja ne kaikki pitäisi poistaa. Täällä on esineellistetty koko Joker outin bändi, Käärijä sekä Kuumaa. Ettekö oikeasti mieti, miltä näistä ihmisistä tuntuu tällainen? Entä jos teidän lapsistanne kirjoitettaisiin näin, olisiko se Ok? Ne Leilan kirjoitukset toisessa ketjussa ovat todella ala-arvoisia. Onneksi niiden julkaisu täällä on estetty.
Niin mitä sinä teet täällä?
No nähtävästi tein sinuun suuren vaikutuksen, koska sun piti päästä kommentoimaan. Vähän hidasta toimintaa sulta, kyseinen kommentti on ollut täällä jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka pelkää että tää oli tässä ja B:llä menee kuppi nurin?
En usko ja jos menee kuppi nurin niin ehkä heidän ystävyytensä ei kuitenkaan ollut kovin vakaalla pohjalla.
Go Käärijä! Ota oma osuutesi tästä shippishowsta! Se toinen kun kerran tympeesti luuli vaan napsivansa rusinat pullasta. Kunnolla kuittia vaan sloveenille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uusi kappale
Ei oo tulossa uutta biisiä nyt, huomenna tulee Dublin vlog.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua niin huutistuttaa,kommentit täynnä Bojania.Yes yes nyt ei shippailla. Joku oli kommentoinut,että katsoin ensin että kuvassa oli B K:n kanssa.
Voi kuvitella kuin siellä Rekon shippisormia syyhyttää 🤣🤣Ei voi mitään mutta tulee vaan olo, että Käärijällä alkaa olla niin ikävä, ettei oikeen enää hallitse itteensä. Sama oli ennen Suomenvierailua, ne kaikki babyt sydämineen yms. En tiedä, jos näin ei ole, on ainakin hiton taitava saamaan aikaan moisen efektin.
En oikein usko, että ei hallitse itseään, ei hän mikään eläin ole. Hämmentää vaan seuraajia. Jos tilanne olisi noin hallitsematon, kai he olisivat oikeasti yhdessä. Siis jos B on samaa mieltä
Sen takia nämä kuvat ovatkin minusta tosi ärsyttäviä, en tykkää yhtään. Toivoisin, että K ois arvostanut vähän enemmän heidän poikarakkauttaan viisuissa, mutta ei toi sille vaikuta. Siis että jakaa noita kuvia yleisölle, kun siinä ei ole kuitenkaan Bojan ja ei voi olla aivan varma, liittyykö kuvasto Liverpoolin nostattamiin tunteisiin ja juttuihin (ja jos liittyy, en näe noita kuvia rakkautena) vaiko vain johonkin ihan muuhun.
Mutta onko tämä mies edelleen siis naisen kanssa ihan parisuhteessa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai ketkä ne sanokaan täällä pari päivää sitten, että jotain on tapahtumassa ;D Intuitio ei petä.
Minä minä! Ja intuitio sanoo, että ei jää tähänkää . En tiedä edelleenkään, että mitä hittoa, mut jotain ja ei ole montaa päivää siitä kun Bojanilla kuvassa oli se #justinbieper, eikö?
Niin muuten olikin!😛
Argh. Mitä on tapahtunut? Kertokaa.