Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K taas fanittaa Kuumaa 😉
https://www.tumblr.com/hirunoka/722657554180767744/bonus?source=share
https://www.instagram.com/p/CumgAIiN1gx/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== tässä sama päivitys Instassa kommentteineen. Kuumaa: "Missä nähdään tällä viikolla? Kärtsä: "Mun makuuhuoneessa"
Huh heijaa ... Hän ilmeisesti kuitenkin pitää näkemästään eli Johanneksesta. Vaikka mikä vitsi oliskin kyseessä. Ei ole Johannes vastannut mitään. Kokeekohan kiusalliseksi häirinnäks vai onko ihan et jees jees ... Itsehän aloitti sitten tämänkin ...
Johannes on samaa sarjaa Bojanin ja Robinin kanssa. Sellainen kaunis hymypoika. Johannes ei ole niin eläväisen oloinen kuin nämä kaksi, hän on paljon hillitympi. Tai ehkei ole hillitympi K:oon makkarissa.🤭
Mä olen edelleen vahvasti team KB sekä JB (eli lavalla ja lavan ulkopuolella) ja toivon, että nämä kaikki muut vihjailut ja leikkiactionit Benkun, Johanneksen, Matin, Jukan/Jaakon jne. kanssa ovat tietoista hämäystä. Eli mitä useammin ja useamman kanssa näitä M/M-juttuja nyt on, sitä vähemmän toivotaan sen oikean yhteyden eli JB:n juttujen herättävän jatkossa huomiota KUN he tapaavat ja JOS siitä joku nappaisi paljastavia väläyksiä julkisuuteenkin. Whos with me?
Täsmälleen näin. Selvästi K lämmittelee meitä ja psyykkisesti valmistelee itseään syys/elokuista mahdollisesti paljastuvaa kaapista poistumistaan varten.
Paluu kesäkuulle: Minkä näette Twilightin katseluyön viestin katsojille olevan? Kolmen promillen chacha oli hauska, tämä ennemminkin surumielinen. K kiljaisee aarjuut, johon B jotenkin pakonomaisesti myös. K vastaa (huom) JEES! B sanoo (ko?) "Sorry Jere, it doesn't matter what You are..." .Sen keskeyttää K tsst, tsst... Tulkitaanko, ettei Btä haittaa, ettei K ole bi/bo, hän silti rakastaa...Vahvistetaanko viesti Bn selän taa asetetuilla irto(vitsi)jaloilla?
Ei tämä ihan salkkarit
-näytelmältäkään vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Maailma ei oikeasti kestäisi mitään suhdepaljastusta. Tulisi sellainen energiapiikki kun kaikki sekoaisi, että koko pallo romahtaisi itseensä. Ainakin Euroopan kohdalta, haha.
Ja miten Kreml reagoisi? Ao3-hakkerointi ei olisi mitään siihen verattuna!
Evvk on siis nykyisin Artis manager, ei trainee enää? Onkohan ollut kauankin, en ole itse kiinnittänyt huomiota edes?
Mä haluan vaan K&B yhteen, heillä se yhteys on, ja nyt kun se tuntuu näivettyneen, nämä muut liehunnat tuntuu vaan falskeilta ja vähän creepyltä. Itse en vaan yhtään lämpeä näille muille M/M herutuksille. Jos tarkoitus on vieraannuttaa laivasta, se ainakin mulla tehoaa. Olen siirtynyt nyt vaan seuraamaan JO-touhuja ja ihastelemaan tavallisen taivaallista B:tä.
Vierailija kirjoitti:
Maailma ei oikeasti kestäisi mitään suhdepaljastusta. Tulisi sellainen energiapiikki kun kaikki sekoaisi, että koko pallo romahtaisi itseensä. Ainakin Euroopan kohdalta, haha.
Mä en valitettavasti usko että sellaista suhdepaljastusta koskaan nähdään, mutta jos ajatuksella leikkii, niin tää olisi kyllä sellainen pommi, että vähän aikaa olisivat kyllä kaikki mahdolliset somet niiiiin sekaisin :D. Ja luulen että vaikka kyseessä olisi kaksi naisten ja tyttöjen kuolauksen kohdetta, heidän yhdessäolonsa ei silti haittaisi ketään, tuntuu että se olisi tyyliin koko fandomin toive. No mutta, tämä tilanne täytyy vain kuvitella, koska todellisuudessa se ei koskaan tapahdu :/
Vierailija kirjoitti:
K itsekin tykkää että häntä shipataan eri miehiin. Jokeritkin jatkuvasti ovat nuolemassa toisiaan. Ja K on tiettävästi varattu. Ainoat syyt radiohiljaisuudelle valitettavasti tosiaan olivat että toiselle heistä tai molemmille tuli aitoja tunteita ja siksi pelleily loppui.
K osaa hyödyntää fanien sekapäisyyden näihin miesjuttuihinsa liittyen. Toki uskon aika vahvasti et joku mielenkiinto on joka tapauksessa miehiinkin, koska tulee niin luontevasti kaikki. Eikä näytä yhtään vaivaannuttavalta tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K taas fanittaa Kuumaa 😉
https://www.instagram.com/p/CumgAIiN1gx/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== tässä sama päivitys Instassa kommentteineen. Kuumaa: "Missä nähdään tällä viikolla? Kärtsä: "Mun makuuhuoneessa"
Huh heijaa ... Hän ilmeisesti kuitenkin pitää näkemästään eli Johanneksesta. Vaikka mikä vitsi oliskin kyseessä. Ei ole Johannes vastannut mitään. Kokeekohan kiusalliseksi häirinnäks vai onko ihan et jees jees ... Itsehän aloitti sitten tämänkin ...
Johannes on samaa sarjaa Bojanin ja Robinin kanssa. Sellainen kaunis hymypoika. Johannes ei ole niin eläväisen oloinen kuin nämä kaksi, hän on paljon hillitympi. Tai ehkei ole hillitympi K:oon makkarissa.🤭
Mä olen edelleen vahvasti team KB sekä JB (eli lavalla ja lavan ulkopuolella) ja toivon, että nämä kaikki muut vihjailut ja leikkiactionit Benkun, Johanneksen, Matin, Jukan/Jaakon jne. kanssa ovat tietoista hämäystä. Eli mitä useammin ja useamman kanssa näitä M/M-juttuja nyt on, sitä vähemmän toivotaan sen oikean yhteyden eli JB:n juttujen herättävän jatkossa huomiota KUN he tapaavat ja JOS siitä joku nappaisi paljastavia väläyksiä julkisuuteenkin. Whos with me?
Täsmälleen näin. Selvästi K lämmittelee meitä ja psyykkisesti valmistelee itseään syys/elokuista mahdollisesti paljastuvaa kaapista poistumistaan varten.
Paluu kesäkuulle: Minkä näette Twilightin katseluyön viestin katsojille olevan? Kolmen promillen chacha oli hauska, tämä ennemminkin surumielinen. K kiljaisee aarjuut, johon B jotenkin pakonomaisesti myös. K vastaa (huom) JEES! B sanoo (ko?) "Sorry Jere, it doesn't matter what You are..." .Sen keskeyttää K tsst, tsst... Tulkitaanko, ettei Btä haittaa, ettei K ole bi/bo, hän silti rakastaa...Vahvistetaanko viesti Bn selän taa asetetuilla irto(vitsi)jaloilla?
Ei tämä ihan salkkarit
-näytelmältäkään vaikuta.
B sanoo: I know what you are....
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=I%20know%20what%20you%2…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K taas fanittaa Kuumaa 😉
Ei tämä ihan salkkarit
-näytelmältäkään vaikuta.B sanoo: I know what you are....
Palaset vaan loksahtelee paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evvk on siis nykyisin Artis manager, ei trainee enää? Onkohan ollut kauankin, en ole itse kiinnittänyt huomiota edes?
Ja toi firma Evolution management toimii Moskovassa?
Ihan Suomessa näyttäs toimivan EVElution management https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/evelution+management/337373…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toi firma Evolution management toimii Moskovassa?
Ihan Suomessa näyttäs toimivan EVElution management https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/evelution+management/337373…
No ni hups sentään.
Mä olen sitä mieltä että tuo K:n yhtäkkiä lisääntynyt kiinnostus miehiin on ihan teatteria ja taktikointia. Se kiihtyi Ruotsin yksityiskeikan jälkeen josta oletettavasti maksettiin todella hyvin. Maailmalla on pilvin pimein rikkaita gaymiehiä ja K haistaa markkinaraon. Uskokaa pois että raha tuotakin kuviota pyörittää.
Kyllä tämä kuva pitää tänäänkin tänne laittaa 🔥🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan vaan K&B yhteen, heillä se yhteys on, ja nyt kun se tuntuu näivettyneen, nämä muut liehunnat tuntuu vaan falskeilta ja vähän creepyltä. Itse en vaan yhtään lämpeä näille muille M/M herutuksille. Jos tarkoitus on vieraannuttaa laivasta, se ainakin mulla tehoaa. Olen siirtynyt nyt vaan seuraamaan JO-touhuja ja ihastelemaan tavallisen taivaallista B:tä.
Mä pysyn laivassa vaan kahta kauheemmin kiinni ton K:n touhun takia :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä että tuo K:n yhtäkkiä lisääntynyt kiinnostus miehiin on ihan teatteria ja taktikointia. Se kiihtyi Ruotsin yksityiskeikan jälkeen josta oletettavasti maksettiin todella hyvin. Maailmalla on pilvin pimein rikkaita gaymiehiä ja K haistaa markkinaraon. Uskokaa pois että raha tuotakin kuviota pyörittää.
Tähän en täysin voi uskoa, koska tää kaikki miesten välinen kommunikointi näyttää hänelle mitä luonnollisimmalta asialta. Toisekseen, raha ei ole kyseiselle artistille se pääasia. Moni muu artisti olisi menestyksen myötä jo perunut noi peräkylien ns. pikkukeikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pysyn laivassa vaan kahta kauheemmin kiinni ton K:n touhun takia :D
Mu mielestä nuo flirttailut muihin miehiin juuri todistaa, kuinka K:lla ja B:lla oli maaginen yhteys. Ei noista esimerkiksi Benkun kanssa otetuista kuvista välity yhtään sama kemia, vaikka toinen onkin aidosti gay.
Tänään tasan kaksi kuukautta Euroviisujen finaalista. Melkoista aikaa ollut sen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä kuva pitää tänäänkin tänne laittaa 🔥🔥🔥🔥
On se niin pantava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän en täysin voi uskoa, koska tää kaikki miesten välinen kommunikointi näyttää hänelle mitä luonnollisimmalta asialta. Toisekseen, raha ei ole kyseiselle artistille se pääasia. Moni muu artisti olisi menestyksen myötä jo perunut noi peräkylien ns. pikkukeikat.
K sanoi keväällä jossain haastattelussa että hänen unelma nimenomaan on kiertää Suomea niin miksi edes olisi perunut Suomen keikkoja. Vaikka noita Euroopan keikkoja on tulossa niin täällä se kuitenkin perusmarkkina-alue on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K taas fanittaa Kuumaa 😉
Ei tämä ihan salkkarit
-näytelmältäkään vaikuta.B sanoo: I know what you are....
I know what you are on samaan aikaan viittaus homofobiseen koiraan ja twilightiin