Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pahaa pelkään, että toi poissaolo liittyy K:n yksityiselämään tosiaan, toivottavasti tieto ei vuoda ennen syksyä mistään, kun voi vaikuttaa ulkomaan keikkojen myyntiin? Ei ole mahdotonta nimimerkillä kokemusta on lyhyen seurustelun jälkeen tuo tilanne
Aaa totta, raskaana oleva mies ja Euroopan kiertue ei koskaan ole hyvä yhdistelmä.
Nyt pärähti kunnon huutikset 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What do you expect when the whole forum is literally called "Baby"...
Juurikin näin. On palattu juurille.
Itseäni onkin ihmetyttänyt tämä, että vauvafoorumilla on keskustelu jossa tämmönen lapseton seksuaalivähemmistön edustajakin on roikkunut kuukausitolkulla kuin kotonaan. Mutta ehkäpä sopii jotenkin draaman kaareen että tämäkin ketju ja tarina päättyy kuin päättyykin - vauvaan.
Itse seilaan toisaalle viimeistään silloin, mutta kenties kohtaamme jälleen odottamattoman s
toveruuden merkeissä jollakin uudella laivalla. Hieno matka on ollut.
K:stahan tuli jo isä keikalla, kun adoptoi fanin :) Se oli kyllä suloinen klippi!
Eli ymmärsinkö oikein, että vauva on tulossa, mutta palstalla on vielä eriäviä näkemyksiä siitä, onko K isä vai äiti?
Onkohan K edes muistanut tulevalle isälle ilmoittaa vai ilmoittiko massu kuvalla ? Siellä se vaan liihottelee äitiyden huumassa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Eli ymmärsinkö oikein, että vauva on tulossa, mutta palstalla on vielä eriäviä näkemyksiä siitä, onko K isä vai äiti?
Näin juuri
Vierailija kirjoitti:
Jep, tavallinen keskiviikko :D
Sain just liput Berliiniin! Niitä onkin jo myynnissä, vaikka huomenna piti alkaa myynti. Ja tästä päivän puheenaiheesta: Täytyypä tarkkailla siellä tilannetta 👀
Vierailija kirjoitti:
Sain just liput Berliiniin! Niitä onkin jo myynnissä, vaikka huomenna piti alkaa myynti. Ja tästä päivän puheenaiheesta: Täytyypä tarkkailla siellä tilannetta 👀
Siskoni asuu Saksassa, ja olisi tullut kanssani Berliinin keikalle :( Mutta vaikea lento- ja työasiat niin pitkälle ennustaa...
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Itse odottelen Skotlannin lippuja kieli pitkällä. Keikkapaikka on kivenheiton päässä kotoa.
Toivottavasti joku tekee illalla yhteenvedon tämän päivän keskusteluista..
It's crazy It's fairy baby 😂
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
What on earth..?
Sorry for this. We finns just are not the most sanest people on this planet. :D
LOL Onko sinulla helleaalto? Sillä välin en usko, että speedo-mallinnusta ole vielä jaettu... Voin olla väärässä.
https://twitter.com/goofygawin/status/1678858926165557248?fbclid=IwAR2-…
https://twitter.com/jekorout/status/1678888063555043329?fbclid=IwAR2OKk…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt mitä oon miettinyt jo jonkun aikaa. Jos oisin Käärijän gf, kyllä mulla vähän häiritsisi, harmittaisi ja tulisi surullinen fiilis siitä jos toinen antaa faneille ymmärtää olevansa aina yksin, mainostavansa että kukaan ei huoli, ja jos se sanoo lavoilla että hän on yksin.
Mulla ei ole mitään Käärijän gf vastaan, mutta en ymmärrä miksei voi vaan olla kommentoimatta että onko yksin vai yhdessä jonkun kanssa. Kun siitähän ne spekulaatiota lähtee Jos eka sanoo jotain, sitten sanoo toista, ja sitten tulee seiskan kanteen kuva ja taas seuraavalla keikalla sanotaan että on yksin?
Kyllä itsellä olis vähän surullinen fiilis siitä että vaikka suhdetta salailtais, silti toinen antais ymmärtää olevansa sinkku
Oon kans samaa mieltä ja aiemminkin nostanu tän esiin. Ei ole mun mielestä kauheen kiva asetelma. Sen vielä ymmärtää jos lavahahmona puhuu, mutta haastatteluissa myös sanonut näitä asioita, kuten haaveilevansa kumppanista ja vihjaillut, että jos sais naisia baarista tuoda kotiin jne.
Eiköhän tää aihe oo käyty läpi gf ja J välillä. J Sanonut myös että jos hänellä tyttöystävä olisi niin ei sanoisi esim tällaisia kommentteja jos ei olisi selkeästi luotu hahmoa, Käärijä on ilmeisesti aika tarkkaan mietitty brändi. Ja että hänen yksityiselämänsä ei liity tähän artistiin mitenkään.
Eli Käärijänä se voi panna bojania edestä ja takaa🤔😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt mitä oon miettinyt jo jonkun aikaa. Jos oisin Käärijän gf, kyllä mulla vähän häiritsisi, harmittaisi ja tulisi surullinen fiilis siitä jos toinen antaa faneille ymmärtää olevansa aina yksin, mainostavansa että kukaan ei huoli, ja jos se sanoo lavoilla että hän on yksin.
Mulla ei ole mitään Käärijän gf vastaan, mutta en ymmärrä miksei voi vaan olla kommentoimatta että onko yksin vai yhdessä jonkun kanssa. Kun siitähän ne spekulaatiota lähtee Jos eka sanoo jotain, sitten sanoo toista, ja sitten tulee seiskan kanteen kuva ja taas seuraavalla keikalla sanotaan että on yksin?
Kyllä itsellä olis vähän surullinen fiilis siitä että vaikka suhdetta salailtais, silti toinen antais ymmärtää olevansa sinkku
Oon kans samaa mieltä ja aiemminkin nostanu tän esiin. Ei ole mun mielestä kauheen kiva asetelma. Sen vielä ymmärtää jos lavahahmona puhuu, mutta haastatteluissa myös sanonut näitä asioita, kuten haaveilevansa kumppanista ja vihjaillut, että jos sais naisia baarista tuoda kotiin jne.
Eiköhän tää aihe oo käyty läpi gf ja J välillä. J Sanonut myös että jos hänellä tyttöystävä olisi niin ei sanoisi esim tällaisia kommentteja jos ei olisi selkeästi luotu hahmoa, Käärijä on ilmeisesti aika tarkkaan mietitty brändi. Ja että hänen yksityiselämänsä ei liity tähän artistiin mitenkään.
Eli Käärijänä se voi panna bojania edestä ja takaa🤔😁
Tai pamahtaa ite paksuksi, kun bojka kävi suomen reissulla kyntämässä.
Vierailija kirjoitti:
K:stahan tuli jo isä keikalla, kun adoptoi fanin :) Se oli kyllä suloinen klippi!
Eli perheeseen kuuluu jo hyljevauva, adoptiolapsi ja tuleva yllätysbaby. Mikä ihana perhe. 🥰Toivottavasti saadaan pian haastattelu ja kuvat MeNaisiin.
Onkin sitten linnan juhlissa viimeisillään meidän K jos on prepartyjen aikaan alulle pantu. Menee vielä lapsivedet tanssilattialle ja Sale joutuu kätilöksi. Toivottavasti meidän massujussi on muistanut kertoa juhlista,että JO ei ole keikalla silloin.
Jos se voisi olla totta
Eikä unta pettävää
Aina aamu yksinäinen
Minut siitä herättää
Jos se voisi olla totta
Nyt mä kuolen ikävään
Sua päivisin mä muistan
Siitä yöllä unta nään