Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt mitä oon miettinyt jo jonkun aikaa. Jos oisin Käärijän gf, kyllä mulla vähän häiritsisi, harmittaisi ja tulisi surullinen fiilis siitä jos toinen antaa faneille ymmärtää olevansa aina yksin, mainostavansa että kukaan ei huoli, ja jos se sanoo lavoilla että hän on yksin.
Mulla ei ole mitään Käärijän gf vastaan, mutta en ymmärrä miksei voi vaan olla kommentoimatta että onko yksin vai yhdessä jonkun kanssa. Kun siitähän ne spekulaatiota lähtee Jos eka sanoo jotain, sitten sanoo toista, ja sitten tulee seiskan kanteen kuva ja taas seuraavalla keikalla sanotaan että on yksin?
Kyllä itsellä olis vähän surullinen fiilis siitä että vaikka suhdetta salailtais, silti toinen antais ymmärtää olevansa sinkku
Oon kans samaa mieltä ja aiemminkin nostanu tän esiin. Ei ole mun mielestä kauheen kiva asetelma. Sen vielä ymmärtää jos lavahahmona puhuu, mutta haastatteluissa myös sanonut näitä asioita, kuten haaveilevansa kumppanista ja vihjaillut, että jos sais naisia baarista tuoda kotiin jne.
Eiköhän tää aihe oo käyty läpi gf ja J välillä. J Sanonut myös että jos hänellä tyttöystävä olisi niin ei sanoisi esim tällaisia kommentteja jos ei olisi selkeästi luotu hahmoa, Käärijä on ilmeisesti aika tarkkaan mietitty brändi. Ja että hänen yksityiselämänsä ei liity tähän artistiin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvasta, vaan K:n rentoutuneemmasta ja ns. hehkuvammasta olemuksesta
Raskausajan hehku ... Oh I see it clearly now.
K:n ja Bojanin vauva tulee kyllä olemaan kaunis!
No tää kyllä selittäisi sitä somehiljaisuutta ja tunnetta siitä, että taustalla isot pyörät pyörii! Ai että mä olen niin onnellinen poikien puolesta, tää on varmasti just sitä mitä he ovat molemmat toivoneet, vaikka kyseessä taitaakin olla yllätysvauva. 😍 Boitsu taisi itse unohtaa Carpe diem kumit just kriittisessä paikassa...
Mutta kumpi jää äitiyslomalle? Varmaan K, koska on jo haaveillut lopettamisesta? Bojan nuorempana jaksaa paahtaa ja tienata elantoa.
Kyllä se K on ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Siis B painanut K:n paksuks viime Suomen reissulla? Wow. Kevätkääryle siis heille tulossa. Nyt vois joku taiteilija piirtää kuvan miltä heidän tuleva lapsi näyttäisi.
Fanficcia ruuhkavuosista odotellessa...
Tuossa aiemmin joku kirjoitti teoriansa siitä, että K on nyt saanut käsiteltyä ja hyväksyttyä yllättävät tunteensa, ja että asia on selvitetty nyt toisenkin osapuolen kanssa, että mitään ei edes voisi tulla jo ihan välimatkan takia. Jotenkin rauhoittava ja maan pinnalle palauttava asia. Ehkä kaikkien olisi aika hyväksyä se, että jotain pientä potentiaalia ehkä mahdollisesti saattoi olla, mutta mikään muu ei ole lopulta mahdollista. Eiköhän kumpikin toivo ihan tavallista ja arkista suhdetta, eikä mitään etäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvasta, vaan K:n rentoutuneemmasta ja ns. hehkuvammasta olemuksesta
Raskausajan hehku ... Oh I see it clearly now.
K:n ja Bojanin vauva tulee kyllä olemaan kaunis!
No tää kyllä selittäisi sitä somehiljaisuutta ja tunnetta siitä, että taustalla isot pyörät pyörii! Ai että mä olen niin onnellinen poikien puolesta, tää on varmasti just sitä mitä he ovat molemmat toivoneet, vaikka kyseessä taitaakin olla yllätysvauva. 😍 Boitsu taisi itse unohtaa Carpe diem kumit just kriittisessä paikassa...
Mutta kumpi jää äitiyslomalle? Varmaan K, koska on jo haaveillut lopettamisesta? Bojan nuorempana jaksaa paahtaa ja tienata elantoa.
Kyllä se K on ehdottomasti.
K kuitenkin on se joka on raskaana, joten on biologinen yhteys lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CukHT7zNNuN/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Princess I'll always love you, my princess I always will ... 🎶
Se Bogart Co:n biisi on niin ihana! Ja sen musavideo, josta saisi varmaan kans väännettyä jotain tähän shippiin, raastavia tunteita....
Voi apua, piti käydä katsomassa, ja toi on niin raastava... Nuorempi polvi ei ehkä tiedä, niin laitetaan nyt linkki, vaikka onkin ihan OT, toisaalta voisi sopia vaikka B:n fiiliksiin...:
Ja nuori Ressu siinä niin söpönä.
Mikä lapselle nimeksi? Pitäisi soopia sekä suomalaiseen että slovenialaiseen suuhun. Jan olisi hyvä, mutta onko jo liikaa Janeja sitten lähipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt mitä oon miettinyt jo jonkun aikaa. Jos oisin Käärijän gf, kyllä mulla vähän häiritsisi, harmittaisi ja tulisi surullinen fiilis siitä jos toinen antaa faneille ymmärtää olevansa aina yksin, mainostavansa että kukaan ei huoli, ja jos se sanoo lavoilla että hän on yksin.
Mulla ei ole mitään Käärijän gf vastaan, mutta en ymmärrä miksei voi vaan olla kommentoimatta että onko yksin vai yhdessä jonkun kanssa. Kun siitähän ne spekulaatiota lähtee Jos eka sanoo jotain, sitten sanoo toista, ja sitten tulee seiskan kanteen kuva ja taas seuraavalla keikalla sanotaan että on yksin?
Kyllä itsellä olis vähän surullinen fiilis siitä että vaikka suhdetta salailtais, silti toinen antais ymmärtää olevansa sinkku
Oon kans samaa mieltä ja aiemminkin nostanu tän esiin. Ei ole mun mielestä kauheen kiva asetelma. Sen vielä ymmärtää jos lavahahmona puhuu, mutta haastatteluissa myös sanonut näitä asioita, kuten haaveilevansa kumppanista ja vihjaillut, että jos sais naisia baarista tuoda kotiin jne.
Eiköhän tää aihe oo käyty läpi gf ja J välillä. J Sanonut myös että jos hänellä tyttöystävä olisi niin ei sanoisi esim tällaisia kommentteja jos ei olisi selkeästi luotu hahmoa, Käärijä on ilmeisesti aika tarkkaan mietitty brändi. Ja että hänen yksityiselämänsä ei liity tähän artistiin mitenkään.
Ei kyllä kovin tarkkaan kaikkea ole valitettavasti mietitty.
Vierailija kirjoitti:
K nuoltavana: https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/722270451473268736
Ne siis oikeesti nuolee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis B painanut K:n paksuks viime Suomen reissulla? Wow. Kevätkääryle siis heille tulossa. Nyt vois joku taiteilija piirtää kuvan miltä heidän tuleva lapsi näyttäisi.
Kevätkääryle! Mulla turskahti kahvit nenästä pöydälle 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mikä lapselle nimeksi? Pitäisi soopia sekä suomalaiseen että slovenialaiseen suuhun. Jan olisi hyvä, mutta onko jo liikaa Janeja sitten lähipiirissä.
Bore
Vierailija kirjoitti:
Miksi, miksi, miksi huono läppä Bsta painamassa Kn paksuksi Suomessa käydessään on musta oikeasti kuuma
MIKÄ MINUA VAIVAA
Vierailija kirjoitti:
Raskautumisen tarkempi ajankohta on vielä vähän epäselvä, jotkut ovat veikkailleet Euroviisuviikon aikana (vai jo prepartyissa 😱). Suomen reissukin mahdollinen. Osaako joku ekspertti arvioida K:n massusta, monennellako viikolla mennään?
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli jos se onkin totta.
En tiedä, mutta lääketiede on kehittynyt huimasti viimeaikoina. Ja Bojanin vanhemmat ovat molemmat lääkäreitä. Ehkä ovat päässeet käsiksi johonkin uuteen hedelmöitysteknologiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu toki se on heidänvälinen asia. Mutta tää K-J akseli ei ainakaan minulle näyttäydy niin selvänä. Itse vaan osaan asettua toisen ihmisen asemaan helposti ja sillätavalla myös nähdä ja ihmetellä näitä asioita. Onhan tuo nyt faneillekin vähän tympeetä heilua tuon linjan kanssa edes takaisin, tai ylipäänsä sitten ottaa tuota asiaa esille, kun eihän se meille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, miksi, miksi huono läppä Bsta painamassa Kn paksuksi Suomessa käydessään on musta oikeasti kuuma
MIKÄ MINUA VAIVAA
Tuskin olet ainoa, kun netin erilaisissa fanifiktio ja -taidepiireissä (en siis meinaa K&B-fanijuttuja vaan yleisemmin, deviantART sun muut) mpreg eli male pregnancy on ihan juttu, itse en ole koskaan tajunnut mutta en ala kinksheimata.
Vierailija kirjoitti:
Jerbo? Bore? Jare? Bonita?
Naurattaa muuten yhdessä ficissa minkä eilen luin oli K:n edesmennyt koira nimetty Myrtiksi 🤭
Keväällä tosiaan näkee pitikö paikkaansa? Maaliskuu? Seiska ottaa selvää