Auttakaa, soosuun tiliotteet, miten saa s- mobiilisti tiliotteen, en löydä?
Tässä kyse työhaastatteluun menemisestä yli 700 kilometrin päähän kun rahaa ei ole!
Pitää siis hakea tt- tukea junalippuihin että pääsee haastatteluun mutta en saa noita tiliotteita. Voiko niitä edes saada mobiilisti?
Näkyy vain yhtenäisesti tapahtumat ja tätä ei soosu hyväksy vaan tiliotteen pitää olla kuukausittain jaoteltu!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mobiilista ei saa tiliotetta, verkkopankista saa.
Ei mulla ole verkkopankkia, on vaan tämä mobiili.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mobiilista ei saa tiliotetta, verkkopankista saa.
Ei mulla ole verkkopankkia, on vaan tämä mobiili.
ap
Onko teidän paikkakunnalla kirjastoa? Siellä voi käyttää tietokoneita maksutta ja tulosteet edullisia. Jos kirjastoa ei ole, sinulta menee siten työpaikka sivu suun.
Vuosi 2024 ja vielä löytyy ihmisiä, joilla ei tietokonetta. Käytettyjä koneita saa muutamalla kympillä. Niillä hoituu tuollaiset asiat. Siihen ei tarvita 2 tonnin pelikonetta.
Tiliotteen saa ehkä ladattua (mene tiliote kohtaan, joka on eri kuin tilitapahtumat) ja sitten tulostus erikseen? Mutta taas tilitapahtumat mahdoton saada ladattua (se menee yhteen nippuun) ellei ota ruudunkaappauskuvan ja tulosta. Ellei tulostin sovi jotenkin pankin systeemin kanssa yhteen.
Tilitapahtumat ei kelpaa, pitää olla tiliote. Itse kirjauduin puhelimella verkkopankkiin s-mobiilin tunnuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 2024 ja vielä löytyy ihmisiä, joilla ei tietokonetta. Käytettyjä koneita saa muutamalla kympillä. Niillä hoituu tuollaiset asiat. Siihen ei tarvita 2 tonnin pelikonetta.
No huh huh... Myös kännykän selaimella voit kirjautua nettipankkiin.
Miksi et voisi kirjautua S-Pankkiin ihan selaimella? Eikö sieltä saa tiliotetta?