Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tarkempia tietoja Kärtsän Euroopan kiertueen lipunmyyntiin liittyen, Saksan keikoista lisäinfoa huomenna.
https://www.livenation.fi/artist-k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4-1430519
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista porukkaa toi mr.siili ja kaverinsa kenen kanssa oli Ruississa. Siilin instagramin perusteella K on tuntenut hänet jo useamman vuoden ajan.
Ööö mitäs erityisen mielenkiintoista noissa
Työkaveri mies sanoi mulle kerran olevansa homososiaalinen, mutta hetero. Kun yritin vähän selvittää sen suuntautumista. Vetää kyllä puoleensa homomiehiä. Tuli vaan K sta mieleen samantyyppinen luonne
Oon seurannut ketjua muutaman viikon. Harmittaa että huonon kielitaidon ja myöhäisen heräämisen takia en oikein pääse tähän mukaan. Kielitaidolla tarkotin haastatteluja. Yli puolet menee ohi. Voi kumpa voisi kelata taaksepäin. Muistan nähneeni kyllä niitä videoita K:n ja B:n välillä jo viisujen aikaan. Katsoin myös timeline videon mutta kuten sanottu. JO on tuntematon. Tutustumalla saisi varmasti enemmän irti, mutta kannattaako tässä enää? Voiko mitenkään saada shippilaivaa kumiveneellä enää kiinni jos satamasta lähtee...
Vierailija kirjoitti:
Oon seurannut ketjua muutaman viikon. Harmittaa että huonon kielitaidon ja myöhäisen heräämisen takia en oikein pääse tähän mukaan. Kielitaidolla tarkotin haastatteluja. Yli puolet menee ohi. Voi kumpa voisi kelata taaksepäin. Muistan nähneeni kyllä niitä videoita K:n ja B:n välillä jo viisujen aikaan. Katsoin myös timeline videon mutta kuten sanottu. JO on tuntematon. Tutustumalla saisi varmasti enemmän irti, mutta kannattaako tässä enää? Voiko mitenkään saada shippilaivaa kumiveneellä enää kiinni jos satamasta lähtee...
Laivan perässä on vesipyörteitä, jotka imaisee yhden kumiveneen sisuksiinsa kuin kärpäsen. Paluuta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista porukkaa toi mr.siili ja kaverinsa kenen kanssa oli Ruississa. Siilin instagramin perusteella K on tuntenut hänet jo useamman vuoden ajan.
rennon oloisia äijiä kun pitävät toisiaan kädestä ja kehuvat komistuksiksi kommenteissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kanssa, että tunnelma jotenkin nousee, ja mun fiilis nousee, tai sitten putoan johonkin koloon, kun katson näitä linkkejä. Laiva jatkaa, barve oceana.
Mun on pitänyt monta kertaa kirjoittaa tämä, mut en ole uskaltanut ja voi olla että ei nytkään pitäis mutta siis, mulla on sellainen olo, ollut jonkin aikaa, että jotain, jotain, tapahtuu taustalla ja tää ei ole kaikki tässä. Me nähdään vielä jotain tähän koko hommaan liittyen, jotain ehkä todella yllättävääkin.
Mä en tiedä onko se sit ihan sitä mitä haluttais, mut jotain tapahtuu. Tää on mun vahva intuitio. Katotaan oonko väärässä, aika usein ollut oikeassa, mutta ei voi tietysti tietää. Mutta ainakin nyt sanoin sen ja merkkaan tän muistiin ja sit palaan tähän jos on aihetta..
Oisko jotain tarkennusta tähän? Onko jotain positiivista? K & B suhde? Yhteistä biisiä? Muuta, mitä? Haluan uskoa tähän intuitioon, ainakin jos "jotain" on hyvä juttu 🤗
En osaa sanoa, intuitio ei kerro. On vaan sellainen olo, että tää ei ollut vielä tässä. Ja se on vahvistunut viime aikoina
intuitioon itekin uskon ettei tää tässä ollu palsta viel räjähtää meno menee sit sekasemmin koska hiljaisuus enteilee aina jotain tapahtuu
Mä oon huomannut, että K:n esitykset ovat meneet raisuvammiksi sen ruotsin yksityiskeikan jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt pääse yli siitä että K on fiilannut ja halunnut postauksen just tosta That's what I want -biisistä. Byääh. Ja ettö mä oon ollut noin 10 m päässä K:sta videon perusteella enkä ole tietty mitään huomannut. Selvää on että vähintään alitajunta on ajanut K:n tuohon biisiin tai sitten on selvääkin selvempi viesti. Katsokaa se musavideo. Rakastuvat, ihanaa poikarakkautta - mutta toinen onkin kimpassa naisen kanssa. 💔 Ja silti... need a boy who can cuddle with me all night.... That's what I fuc...ing want!
Eikö tuo artisti ollut yksi festareiden isoimmista nimistä... Miksi K olisi skipannut tämän esityksen, vaikka siinä ei mitään piiloviestiä olisikaan?
No Lil Nas X oli sunnuntaina, K itse esiintyi perjantaina. On tullut alueelle varta vasten. Ylipäätään on tosi kiinnostavaa että diggailee Nasia, joka on todella extravagantisti ja avoimesti gay rap-piireissä. Itsehän rakastan ko. artistia, jysähti aikanaan kunnolla joten K:n fiilaus tähän on mulle ihan järisyttävää ja oikeastaan tajuan itseäni ja tämän laivan kyydissä keikkumistani taas vähän paremmin tämän yhteyden jälkeen. Tuo biisi josta on fiilistelypätkä, ei ollut avausnumero eikä esim eka biisi ja silti just tuon biisin K oli valinnut fiilistelypätkään. Ainoa Nasin biisi, joka suoraan kertoo poikarakkaudesta. Sek su aalista sisältöä on kyllä monessa mutta ei tällä tavalla että juoni on kuin kirjoitettu heille. En tiedä mikä yhteys shippimaailmassa pitäisi olla selvemmin levitetty eteen ettei tästä shippirillit huurru. Jos ei viesti niin vahvaa alitajunnan ohjausta.
Oonko mä nyt kattonu jotain muuta klippiä kun ei kai tuo Kärtsän postaus ollu vaan sen jonku siili-tyypin? Niin eihän se sillon ole välttämättä Kn valinta juuri tuosta kappaleesta ottaa videota?
Niin siis onko Käärijä jakanut tätä missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rennon oloisia äijiä kun pitävät toisiaan kädestä ja kehuvat komistuksiksi kommenteissa
Kyllä siellä banaaniakin aika köhköh vihjailevasti syödään. 🤭😅
Vierailija kirjoitti:
Yes yes, mukaan vaan. Fiilistelyn voi aloittaa vaikka YouTubesta, josta löytyy kaikki parhaat palat, eikä kielitaidon puute haittaa esim.
Ja sitten toki kaikki klipit erikseen, hidastettuina ja kymmenestä eri kuvakulmasta. Welcome!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt pääse yli siitä että K on fiilannut ja halunnut postauksen just tosta That's what I want -biisistä. Byääh. Ja ettö mä oon ollut noin 10 m päässä K:sta videon perusteella enkä ole tietty mitään huomannut. Selvää on että vähintään alitajunta on ajanut K:n tuohon biisiin tai sitten on selvääkin selvempi viesti. Katsokaa se musavideo. Rakastuvat, ihanaa poikarakkautta - mutta toinen onkin kimpassa naisen kanssa. 💔 Ja silti... need a boy who can cuddle with me all night.... That's what I fuc...ing want!
Eikö tuo artisti ollut yksi festareiden isoimmista nimistä... Miksi K olisi skipannut tämän esityksen, vaikka siinä ei mitään piiloviestiä olisikaan?
No Lil Nas X oli sunnuntaina, K itse esiintyi perjantaina. On tullut alueelle varta vasten. Ylipäätään on tosi kiinnostavaa että diggailee Nasia, joka on todella extravagantisti ja avoimesti gay rap-piireissä. Itsehän rakastan ko. artistia, jysähti aikanaan kunnolla joten K:n fiilaus tähän on mulle ihan järisyttävää ja oikeastaan tajuan itseäni ja tämän laivan kyydissä keikkumistani taas vähän paremmin tämän yhteyden jälkeen. Tuo biisi josta on fiilistelypätkä, ei ollut avausnumero eikä esim eka biisi ja silti just tuon biisin K oli valinnut fiilistelypätkään. Ainoa Nasin biisi, joka suoraan kertoo poikarakkaudesta. Sek su aalista sisältöä on kyllä monessa mutta ei tällä tavalla että juoni on kuin kirjoitettu heille. En tiedä mikä yhteys shippimaailmassa pitäisi olla selvemmin levitetty eteen ettei tästä shippirillit huurru. Jos ei viesti niin vahvaa alitajunnan ohjausta.
Oonko mä nyt kattonu jotain muuta klippiä kun ei kai tuo Kärtsän postaus ollu vaan sen jonku siili-tyypin? Niin eihän se sillon ole välttämättä Kn valinta juuri tuosta kappaleesta ottaa videota?
Niin siis onko Käärijä jakanut tätä missään?
Ei kai? Tai jos on, on menny multa ohi.
Jodelissa kerrotaan kahden palstalaisen kohtaamisesta kirkkareilla. 😀 Kuka tunnustaa? Arvostan, että ootte estotta pystyneet tunnustamaan. 😄
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa kerrotaan kahden palstalaisen kohtaamisesta kirkkareilla. 😀 Kuka tunnustaa? Arvostan, että ootte estotta pystyneet tunnustamaan. 😄
Pitäskö keksiä joku salakoodi että tunnistetaan toisemme jos/kun vastaisuudessakin sattuu useampi samaan paikkaan? Se kukkapaita? Vai onko se liian yleinen että tuleeko liikaa huteja? Joku salainen tervehdys? Vai ootteko te jo jotain sopinu? 😅
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Mäkin olin siellä, mutta miten ihmeessä olisin pystynyt tunnistamaan toisen "samanlaisen"? Olisin kyllä iloisesti tervehtinyt 😄 Pitäisikö meillä olla ruusu rintapielessä tai jonkin muu merkki, että tunnistetaan toisemme keikoilla?
Tuli oltua alueen ulkopuolella pojan kanssa, eipä tietoa ketä muita oli?
Tuhansien ihmisten festarikeikoilla voi kyllä olla vaikea paikantaa puutarhurikollegoita, ellei se tunnusmerkki ole joku neonvärinen hattu tms. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Mäkin olin siellä, mutta miten ihmeessä olisin pystynyt tunnistamaan toisen "samanlaisen"? Olisin kyllä iloisesti tervehtinyt 😄 Pitäisikö meillä olla ruusu rintapielessä tai jonkin muu merkki, että tunnistetaan toisemme keikoilla?
otsaan täytyy tatuoida "estrogeeninauta"