Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liityin juuri K:n fanien discord-kanavalle... nyt olen syvällä pelissä :D
Tervetuloa! Muistahan sitten, että sieltä on hyvin tiukasti kiellettyä jakaa mitään mihinkään muualle.
Ihan uteliaisuudesta - miksi? En siis aio liittyä.
Kyseinen foorumi määritelty ns. "safe space" ja sovittu, että sieltä ei leviä mikään.
Tässä jätskinsyönnit vieretysten
https://www.tumblr.com/jokaarija/722565362457198592/here-you-go-guys-fo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli aika hieno keikka kooste ruissista K:n stooreihin!
Onko nyt tosiaan ammattitaitoinen someote? Ja taas K ja B lisänneet stooreihin samoihin aikoihin, kun näkyy mulla nää vierekkäin taas :D
En tiedä onko todella muuttunut some kokonaan, vai tuleeko sinne muutakin vielä.. Mutta jotenkin mulla on ikävä K:n koomisempia randomvideoitakin :) Pitää seurata nyt pidemmällä välillä... Joko hän tiputtelee satunnaisesti rennompaa ja ammattimaisempaa sisältöä, tai siirtyy jakamaan lähinnä keikka-asioita instassa, ja muita juttuja esim. tiktokissa... Tarvitaan pidempi tarkkailuväli :D
Totta. Mut ihan niitä liian randomeita eikä vilautteluita ei oo kyllä ikävä. Onneksi esim. nrj teki palveluksen sillä kivalla tiktokilla.
Vierailija kirjoitti:
Vilahtaako koosteessa muuan kukkapaita? 😀 Tai sit on nykyään muuten vaan suosittu tyyli Kärtsän keikoilla 😉
Vierailija kirjoitti:
Tässä jätskinsyönnit vieretysten
https://www.tumblr.com/jokaarija/722565362457198592/here-you-go-guys-fo…
Toi saateteksti! Here you go guys - for science
!
Lisää keikan jälkeisiä tunnelmia :D
https://www.tumblr.com/lhma/722566331935981568/omnomnomnom?source=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt tosiaan ammattitaitoinen someote? Ja taas K ja B lisänneet stooreihin samoihin aikoihin, kun näkyy mulla nää vierekkäin taas :D
En tiedä onko todella muuttunut some kokonaan, vai tuleeko sinne muutakin vielä.. Mutta jotenkin mulla on ikävä K:n koomisempia randomvideoitakin :) Pitää seurata nyt pidemmällä välillä... Joko hän tiputtelee satunnaisesti rennompaa ja ammattimaisempaa sisältöä, tai siirtyy jakamaan lähinnä keikka-asioita instassa, ja muita juttuja esim. tiktokissa... Tarvitaan pidempi tarkkailuväli :D
On K:lla ainakin nyt aikaa ilostuttaa ihmisiä, kun seuraava keikka on vasta torstaina :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilahtaako koosteessa muuan kukkapaita? 😀 Tai sit on nykyään muuten vaan suosittu tyyli Kärtsän keikoilla 😉
En vilahda! Se nyt vielä olisi puuttunut.
Tää päivä ollut kyllä melkonen, oon ollut ihan sekasin noiden kuvista jne ja mietin, miten voi taas tuntuu tältä? Äsken kävin lukemassa ficcejä ja se Dance until your feet hurt oli polttavan kuuma ...
Kylmä suihku on seuraava osoite.
Huikea kyllä toi K:n viimeinen stoori! Alkaa olla sitä tasoa mitä itse herrakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on se kuva, missä K olis niin valmiina pusuun 💚
Bojat on niin onnellisen näköisiä tuossa kuvassa, sydän sulaa <3
"Bojat" 😭 <3
Mun piti töissä tänään kirjoittaa muille asiaa käsitteleville tiedoksi (kun yleensä ihmiset asioivat itse), että tilaus on asiakkaan pojan :)
Se tuntui hassulta.
Et kuitenkaan kirjoittanut, että asiakkaan Bojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakos minuuttia oli väliä näissä "Paidattomissa-videopostauksissa"? ;)
Mulla ainakin on nyt useamman kerran ilmestyny storyihin aika synkassa K:n ja B:n videot. Siis melkein yhtä aikaa. Kaipaan niin paljon yhteisvideoita että laiha lohtu se on sekin kun niiden kuvat näkkyy siinä vierekkäin.
Niin sama juttu! Tuntuu ihanalta nähdä storypallot aktiivisena samaan aikaan. Pienestä se ihminen iloiseksi tulee.
Ihmettelen kanssa, että tunnelma jotenkin nousee, ja mun fiilis nousee, tai sitten putoan johonkin koloon, kun katson näitä linkkejä. Laiva jatkaa, barve oceana.
Vierailija kirjoitti:
Bojan sais kyllä ajaa viikset ja parran...
Ja K parran.
Ehkä se on tämän "laivan" ansiota, miten tunnelmat vaihtelee. Mutta selvä juttu, että jotain suurempaa on taustalla, joka tätä shippiä liikuttaa. Ei tämä muuten olisi jatkunut kuukaudesta toiseen.
Upeita kuvia Porista 🔥🔥🔥🔥
https://www.tumblr.com/hirunoka/722571400143044608/by-crix4e-on-instagr…
Mä en nyt pääse yli siitä että K on fiilannut ja halunnut postauksen just tosta That's what I want -biisistä. Byääh. Ja ettö mä oon ollut noin 10 m päässä K:sta videon perusteella enkä ole tietty mitään huomannut. Selvää on että vähintään alitajunta on ajanut K:n tuohon biisiin tai sitten on selvääkin selvempi viesti. Katsokaa se musavideo. Rakastuvat, ihanaa poikarakkautta - mutta toinen onkin kimpassa naisen kanssa. 💔 Ja silti... need a boy who can cuddle with me all night.... That's what I fuc...ing want!
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJ4a8kEd/
Vähän K:ta
Taisin just kattoo tän noin kymmenen kertaa