Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
38441/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten cha cha cha:ta kuunneltu nyt spotifyssa yli 90 miljoonaa kertaa!

Ihan mieletön saavutus! Voisi jotain merkkipaaluhehkutuksia tehdä someen! Nyt on muuten some-linja muuttunut - taitaa olla levy-yhtiön näpeissä nyt ainakin ennen kv-keikkamyyntiä.

Vierailija
38442/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se huippua ku tässä shippailtas hyvä tovi, ja sitten pidettäs joku miitti tällä porukalla, jossain Käärijän ja JO:n yhteiskeikalla, tai risteilyllä tai siellä Leilan organiseeramassa konferenssissa, joskus vuoden päästä tai myöhemmin, se tunne, kun me kaikki (korvamerkityt nautaeläimet) pikkuhiljaa kokoonnuttas yhteen ... Et millane sillisalaatti sitä ois koossa. Ja mikä määrä estrogeenia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38443/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että on läppä, K vähän hämmentää

Vierailija
38444/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on juu varmaan Käärijä laitettu ruotuun somensa kanssa, et nyt uunoilut pois ja pelkkää hyvällä maulla tehtyä taidetta ja asiaa Instaan. Ja gf ja evvk pois kokonaan sähläämästä.

Vierailija
38445/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos hyviä lahjaideoita K:n ja JO:n keikoille?

Bojanille teekannu.

Hiuspanta.

Kissan vai pupun korvilla? 😊

Ainoa oikea vaihtoehto on panta yksisarvisen sarvella... Jos joku sellaisen pannan löytää niin ostakoon ja lavalle heittäköön.

Yksisarvinen?

Everything reminds me of him...

https://www.instagram.com/reel/CtPWIYXOod9/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
38446/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tunnelma ollut näköjään tänään palstalla 💚 Ja kiitos tosi paljon kaikille,jotka jaksavat linkkejä jakaa.Ja Leila ilmoittaudun seminaariin 💚 Olet tosi lahjakas kirjoittaja. Oliko siellä jo ohjelmassa mehujätskin syönti kilpailu ja analysointi onko pureminen vai nuoleminen parempi lähestymistapa 😛

Itse melkeen elän mehujätskeillä päivät,kun täällä on taas niinkuin h elvetissä,niin voisin tuossa asiassa olla hyväkin 🤣

Se hyvä puoli tässä ainaisessa lämmössä on,että kun JO sitten joskus tänne eksyy,niin mahdollisuus nähdä paljasta pintaa on suuri 🥵

Ja miksihän skyscanner mainostaa mulle palstalla lentoja Valenciasta ja Madridista Ljubljanaan... 🤣 Niinku cha cha cha Jan olen tulossa.....

Tää fanin tekemä video on kiva JO:sta .Kyllä näitä jaksaa katsella.

Hyvää yötä kaikille 💚🌹🌹

Vierailija
38447/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CuhixWFN1bh/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Otetaan vielä pikku iltahalit poikien kanssa. 🤗

Vierailija
38448/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä, että on läppä, K vähän hämmentää

No ku eihän se ees hämmennä ku ei oo sen instassa toi.

Vierailija
38449/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos hyviä lahjaideoita K:n ja JO:n keikoille?

Bojanille teekannu.

Hiuspanta.

Kissan vai pupun korvilla? 😊

Pupun 🐰

Käärijän

Vierailija
38450/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhansien ihmisten festarikeikoilla voi kyllä olla vaikea paikantaa puutarhurikollegoita, ellei se tunnusmerkki ole joku neonvärinen hattu tms. :P

Hitsi vie...Jokereiden keikalle, tehtäisiinkö jotain "hienoa"?Olen menossa Turkuun ja olisi mukava nähdä "hengenheimolaisia", vai olenko ihan yksinäinen Bojanisti? No, kai pakko hyväksyä kohtaloni ja P.S.minulla olisi myös toinen lippu vapaana, koska kaverini joutuu menemään silloin duuniin, vaikka ei olisi halunnut mennä.

Ja tuosta lipusta ei tarvitse maksaa mitään, kunhat olet vain hypettämässä Bojania ja siis Joker Outia.

No, eikö kenellekään todella kelpaa lippu ja tämä ei ole oikeasti mitään pelleilyä.Voin laittaa toisen lipun roskiin, mutta harmi sinänsä.

Vierailija
38451/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tunnelma ollut näköjään tänään palstalla 💚 Ja kiitos tosi paljon kaikille,jotka jaksavat linkkejä jakaa.Ja Leila ilmoittaudun seminaariin 💚 Olet tosi lahjakas kirjoittaja. Oliko siellä jo ohjelmassa mehujätskin syönti kilpailu ja analysointi onko pureminen vai nuoleminen parempi lähestymistapa 😛

Itse melkeen elän mehujätskeillä päivät,kun täällä on taas niinkuin h elvetissä,niin voisin tuossa asiassa olla hyväkin 🤣

Se hyvä puoli tässä ainaisessa lämmössä on,että kun JO sitten joskus tänne eksyy,niin mahdollisuus nähdä paljasta pintaa on suuri 🥵

Ja miksihän skyscanner mainostaa mulle palstalla lentoja Valenciasta ja Madridista Ljubljanaan... 🤣 Niinku cha cha cha Jan olen tulossa.....

Tää fanin tekemä video on kiva JO:sta .Kyllä näitä jaksaa katsella.

Hyvää yötä kaikille 💚🌹🌹

Tänään oli kyllä hyvä päivä! Hyvää yötä! 😘

Vierailija
38452/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhansien ihmisten festarikeikoilla voi kyllä olla vaikea paikantaa puutarhurikollegoita, ellei se tunnusmerkki ole joku neonvärinen hattu tms. :P

Hitsi vie...Jokereiden keikalle, tehtäisiinkö jotain "hienoa"?Olen menossa Turkuun ja olisi mukava nähdä "hengenheimolaisia", vai olenko ihan yksinäinen Bojanisti? No, kai pakko hyväksyä kohtaloni ja P.S.minulla olisi myös toinen lippu vapaana, koska kaverini joutuu menemään silloin duuniin, vaikka ei olisi halunnut mennä.

Ja tuosta lipusta ei tarvitse maksaa mitään, kunhat olet vain hypettämässä Bojania ja siis Joker Outia.

Turkuun on lippu. Oon menossa, jos en jänistä, koska muut on varmaan paljon nuorempia siellä. Siihen on vielä aikaa, katsotaan mitkä on fiilikset silloin

Vierailija
38453/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregorin instastoryssa taas Joksumatskua. Varmaan oli vaan lomalla.

Onneks! Mulla on ollut jo vähän Gregoria ikävä. Se on kuitenkin ollut osa tätä laivamatkaa alusta asti. Hyvä, nyt kaikki taas kunnossa. Ja Joksuilla pappa pitämässä huolta (ja kohta ne on taas röyhelöissä).

Vierailija
38454/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten cha cha cha:ta kuunneltu nyt spotifyssa yli 90 miljoonaa kertaa!

K ei oo mitään lukuja hehkutellu, mut sit ku menee 100 millii rikki ni vois ees vähän jotain hehkutusta tulla :D En osaa enää ees laskee kuinka moninkertasta platinaa toi 90 milliikin jo on :D

Kun tuo 100milj. alkaisi olla täynnä, niin Käärijä voisi sen kunniaksi esim. teetättää niitä kartionmallisia juhlahattuja tekstillä it's crazy, it's party! ja jakaa/myydä niitä keikoilla. Sitten voisi kehua keikalla miten paljon on juhlaväkeä tullut paikalle :D.

Vierailija
38455/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku sen videon sieltä siililtä oli kuitenkin löytänyt jakoon?

Vierailija
38456/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt pääse yli siitä että K on fiilannut ja halunnut postauksen just tosta That's what I want -biisistä. Byääh. Ja ettö mä oon ollut noin 10 m päässä K:sta videon perusteella enkä ole tietty mitään huomannut. Selvää on että vähintään alitajunta on ajanut K:n tuohon biisiin tai sitten on selvääkin selvempi viesti. Katsokaa se musavideo. Rakastuvat, ihanaa poikarakkautta - mutta toinen onkin kimpassa naisen kanssa. 💔 Ja silti... need a boy who can cuddle with me all night.... That's what I fuc...ing want!

Eikö tuo artisti ollut yksi festareiden isoimmista nimistä... Miksi K olisi skipannut tämän esityksen, vaikka siinä ei mitään piiloviestiä olisikaan?

Millaisias muita aiheita sillä Lil Nasilla on? Ja eikö K ole itse kuitenkin kuvannut tuon videon Ruissista itsestään?

Hitto jos se kusettaa meitä shippaajia, se nauru siinä lopussa, mietin. . .

Musta siinä videon lopussa alkaa antaa kännykkää sille siilityypille ja katkaisee videon. Ja koska video on ollu vaan siilityypillä. Eli mä oisin sillä kannalla että on ollu siilityypin kännykkä & sen pyynnöstä kuvattu video. (Unfortunately)

Niin, ja miksi nauraa? 😡

Luulen että oli vaan hyvällä päällä ja iloinen

Mutta oisko toi biisivalinta ihan sit vain sattumaa??? Todella erikoista. Siis mä niin toivon, ettei toi ole mikään sen kaverin keksimä tyhmä läppä shippaajille.

Sen kaverilla ei ole mitään tekemistä K&B shippaajien kanssa eli miks ihmeessä olis sen takia postannu ton videon? Toi video näyttäs olevan enemmänki linjassa sen kaverin muun instagramsisällön kanssa, kun vähä ton tyyppisiä postauksia sillä on muitaki, esim. se banaanin syömiskuva.

Vierailija
38457/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kumman kännyllä kuvattu, mikään ei horjuta mun uskoa siitä että K tasan tarkkaan tietää räppärinä tän biisin taustat ja sanoman ja on nähnyt musavideon. Jos ei B ole edes käväissyt mielessä tuota videon ja biisin tarinaa vasten kun tuolla silmät kiinni fiilistelee kesäyössä niin... syön panamahattuni tai ruusun rintapielessä!

Onko tämä video jossain vielä nähtävissä, ei ainakaan stooreissa.

Vierailija
38458/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eikö kenellekään todella kelpaa lippu ja tämä ei ole oikeasti mitään pelleilyä.Voin laittaa toisen lipun roskiin, mutta harmi sinänsä.

Koska Turun keikka olikaan?

Vierailija
38459/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joku sen videon sieltä siililtä oli kuitenkin löytänyt jakoon?

K oli tägätty siihen eli löytyy K:n instagramin tägättyjen postauksien joukosta.

Vierailija
38460/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy vähän lähempänä uudelleen, varmasti sille ottaja löytyy. Ja varmaan myös ostaja, jos tahdotkin myydä.

Mä jo melkein ilmoittauduin mutta oon 39 asteen kuumeessa just niin en usko että olen kovin päätösvaltainen tällä hetkellä. Varasin jo äskön ajan nenän lävistykseen (ajattelin laittaa kukan tuohon nenän pieleen, oisko se hyvä merkki? 🤭) mutta peruin sen kun mietin että eivät varmaan suostu räkänokkaa lävistään (eikä varmaan kannattaiskaan 😅).

T: 40vee keski-iänkriiseilevä mamma, jolla ei pitkään aikaan oo ollu näin hauskaa

(Kohta kai mulla on se estrogeeninautatatuointi otsassa)

Ketju on lukittu.