Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, mikäs se on? Kaiken muun olenkin jo kerännyt on Tiktok, ig, Twitter, Tumblr jne. vaikka ja mitä, mutta tuo puuttuu, en ole kuullutkaan.
Siis se "K:n fanien discord-kanava"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on se kuva, missä K olis niin valmiina pusuun 💚
Bojat on niin onnellisen näköisiä tuossa kuvassa, sydän sulaa <3
"Bojat" 😭 <3
Sori, tarkoitit varmaan Borat :D.
Hahaa :D :D
t.sama
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä suloisena Aitoon jälkeen:
https://www.tumblr.com/wednesdayday/722558577537105920/what-is-this-i-a…
Mä en käyttäisi välttämättä termiä suloinen, vaan jotain ihan muuta......🔥🔥
Kuuma on miehellä keikan jälkeen. Tuolla Aitoossako K esitti Ccc:n ekan kerran ilman boleroa, sortseissa. Eipä ihme, kun noin kuuma ollut. K arvostaa keikkapaikkojaan ja yleisöään.
Ennen UMKta se esitti sen aina ilman boleroa kun ne ei vissiin uskaltaneet antaa sitä sille ennen finaalia. 😅 Sen jälkeenpä on tainnu olla aina bolero, ainaki sen ekan vedon, lukuunottamatta sitä Nordic Partyä Euroviisuissa kun siellä tais olla koko keikan ilman paitaa. 🤔
Eikun kyllä mulla on mielikuva että tuossa UMK - viisut välissä se on ollu keikoilla niin että alottanu bolero päällä ja sit se on parin biisin jälkeen lähteny, ei siis myöskään pukenu sitä CCCn ajaksi. (Joo en tiiä, katonkohan vähän liikaa Käärijän keikkapätkiä netistä. Tarttis varmaan munki jo huolestua ja hävetä.)
-sama
Hah hah. Mäkin oon ladannut noi ylläolevat tämän myötä.
t.en oo missään somessa
Vierailija kirjoitti:
Liityin juuri K:n fanien discord-kanavalle... nyt olen syvällä pelissä :D
Tervetuloa! Muistahan sitten, että sieltä on hyvin tiukasti kiellettyä jakaa mitään mihinkään muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, mikäs se on? Kaiken muun olenkin jo kerännyt on Tiktok, ig, Twitter, Tumblr jne. vaikka ja mitä, mutta tuo puuttuu, en ole kuullutkaan.
Siis se "K:n fanien discord-kanava"
discord on nuoremman sukupolven (erityisesti nettipelaajien) käyttämä sovellus, jossa on eri aihepiireistä kiinnostuneille "kanavia". Luulisin että tuonne jaetaan kaikkea materiaalia mitä löytyy netistä, tietoa keikoista yms..
Mä en kestä tota Tavastia-kuvaa. Mä putosin taas, padam. Mitä täällä on meneillään, miten tästä pääsee irti?
Vierailija kirjoitti:
Pieni muisto viisuajalta :)
https://www.tumblr.com/korvessa/722564330200203264/cygnetix-cygnetix-at…
Ei näy, jos ei ole tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni muisto viisuajalta :)
https://www.tumblr.com/korvessa/722564330200203264/cygnetix-cygnetix-at…
Ei näy, jos ei ole tiliä.
Tämä oli twitterissäkin :) oliko jollakin linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä tota Tavastia-kuvaa. Mä putosin taas, padam. Mitä täällä on meneillään, miten tästä pääsee irti?
Ei millään.
Nyt tuli aika hieno keikka kooste ruissista K:n stooreihin!
Miksei nuo kaksi vaan voi mennä yhteen? Jotenkin ottaa sydämestä se tieto, että ovat erillään. Twin flames.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on se kuva, missä K olis niin valmiina pusuun 💚
Bojat on niin onnellisen näköisiä tuossa kuvassa, sydän sulaa <3
"Bojat" 😭 <3
Mun piti töissä tänään kirjoittaa muille asiaa käsitteleville tiedoksi (kun yleensä ihmiset asioivat itse), että tilaus on asiakkaan pojan :)
Se tuntui hassulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K fiilistelemässä ruississa :)
https://www.tumblr.com/wednesdayday/722554677605122048/what-is-this-i-a…
Ja siis toi biisi jota K fiilistelee on Lil Nas X:n That's what I want, ja käykääpä tsekkaamassa biisin musavideo, siinä on teille kunnolla M/M-actionia, te jotka sitä kaipaatte, huhhuh...
Onks tää siis joku avoimesti homo artisti???
Et tiedä Lil Nas X:ää? Tee yks googlehaku. Herrantähen.
No en todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K fiilistelemässä ruississa :)
https://www.tumblr.com/wednesdayday/722554677605122048/what-is-this-i-a…
Ja siis toi biisi jota K fiilistelee on Lil Nas X:n That's what I want, ja käykääpä tsekkaamassa biisin musavideo, siinä on teille kunnolla M/M-actionia, te jotka sitä kaipaatte, huhhuh...
Onks tää siis joku avoimesti homo artisti???
Kyllä.. Hän on todella avoin
Okei. Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksei nuo kaksi vaan voi mennä yhteen? Jotenkin ottaa sydämestä se tieto, että ovat erillään. Twin flames.
Jos uskoo twin flames -kamaan, niin silloinhan yleensä kaikki on ihan hlvetin vaikeaa eikä todellakaan ole helppoa päästä yhteen, voi viedä vuosia eikä aina onnistu ollenkaan. :P
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli aika hieno keikka kooste ruissista K:n stooreihin!
Onko nyt tosiaan ammattitaitoinen someote? Ja taas K ja B lisänneet stooreihin samoihin aikoihin, kun näkyy mulla nää vierekkäin taas :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liityin juuri K:n fanien discord-kanavalle... nyt olen syvällä pelissä :D
Tervetuloa! Muistahan sitten, että sieltä on hyvin tiukasti kiellettyä jakaa mitään mihinkään muualle.
Ihan uteliaisuudesta - miksi? En siis aio liittyä.
Kirjoitin tänne kesäkuussa, että "olen töissä palstaillut jatkuvasti jne." mutta että eilen mun kaksi ns. asiakasta rupesi nauramaan, kun minä hymyilen suu korvissa puhelimen kanssa. Jotain tarkkaa työtä kuulemma teen. Ja tärkeää. Mitä ihmettä, taasko tulin imaistuksi syvään päätyyn.