Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli edelleen mieleen, kuka oli se pitkä tumma mies, joka Lontoossa tarttui Bojaniin omistavin ottein ja oli Mian stoorissa sateessa Bojanin vieressä.
Tarttuuko kukaan kehenkään tämän ketjun mukaan ikinä muuten kuin "omistavin ottein" ?
Höh, no samainen mies oli sattumoisin joka tapauksessa Bojanin kyljessä myös toisessa stoorissa.🙂
Minun mielestäni oli joku B:n lapsuudenystävä? Ja eikö joku noheva selvittänyt jo että olisi ihan naimisissakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli edelleen mieleen, kuka oli se pitkä tumma mies, joka Lontoossa tarttui Bojaniin omistavin ottein ja oli Mian stoorissa sateessa Bojanin vieressä.
Tarttuuko kukaan kehenkään tämän ketjun mukaan ikinä muuten kuin "omistavin ottein" ?
Höh, no samainen mies oli sattumoisin joka tapauksessa Bojanin kyljessä myös toisessa stoorissa.🙂
No olisiko ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa palstailija, joka on sitä mieltä, että Kn tunteet on isommat, kuin Bn? Tuntuu, että K on kokoajan lietsomasss koko juttua, se kikattelu turkoosilla matolla... B sen sijaan tuntuu käyttäytyvän muidenkin ystävien kanssa sillälailla läheisesti. No kyllä Kkin, mutta selvästi erilainen esim Jessen seurassa ku Bn.
Oon miettinyt samaa. Ennen tätä vaikenemisen kautta näytti siltä, ettei osannut olla ottamatta Bojania puheeksi. Ja myös edelleen, jos tuo viimeisin pussausvastaus on totta. Oliko ne mystiset are yout kommeneissa aina K n aloitteesta.
Mikä on pussausvastaus? Menny tää ohi multa!
Muutama päivä sitten joku postasi twiitissä screenshotin, jossa oli lähettänyt K:lle DM:n ja sanonut suomeksi, että ensi kerralla pitää pussata Bojania, ja K oli vastannut "sopii!" ja kaksi punaista sydäntä. Ja tämä screenshot poistui aika pian eikä aitoudesta ole varmuutta, mutta itse uskon kyllä ennemmin aidoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jan on monessa haastattelussa hehkuttanut Monika Liuta ja Sentimentaita (kuinka tämä on hänen kaikkien aikojen viisusuosikki ja että hänen kanssa menisi naimisiin) ja muut jokerit on vähän kiusoitellutkin tästä viisuihastuksesta
Eli Jan tykkää Monika nimisistä naisista. Nyt joukolla vaihtamaan nimeä.😂 Bojanin suosikki on Molitva, mutta muiden suosikit multa on mennyt ohi. Onko jollain tallessa tätä haastattelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni oli joku B:n lapsuudenystävä? Ja eikö joku noheva selvittänyt jo että olisi ihan naimisissakin?
Tehokasta taustaselvitystä! Bojanilla vanhoja ystäviä riittää.
Täällä edelleen puhutaan eurovision loverista. Lady Slohan kertoi täällä, että alkuperäisessä tekstissä ilmaisu oli täysin neutraali, tarkoittaen ystävää/kaveria, ja käännettynä se oli virheellisesti mennyt loveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuvakulma .Mielelläni olisin kuvaajan paikalla.
https://twitter.com/katwhatever_/status/1678612027118428160?s=20
Ja tästä tuli niin me täällä mieleen 🤣
https://twitter.com/leopardom_/status/1678429410251218945?s=20
Pitää olla varovainen,missä niitä Janin kuvia katselee.🥵
Nyt töihin.Pitäkäähän laiva pinnalla 💚🌹🌹
Parhaita kuvia Janista nää, missä hiukset on toiselta puolelta pyyhkäisty päälaen yli vastakkaiselle puolelle.
Hitto tää ketju. Kohta 2000 sivua paukutettu.
Mun mielestä meiän pitäs lähtee yhdessä ryyppäämään.
Oon itse uusi skeneen, onko kellään antaa jotain hyvää listaa parhaisiin ficceihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa tai valistuneita veikkauksia K:n miestanssijoiden pituudesta? (Ja nyt ei mitään riettaita kommentteja.) Olen itse superhuono arvioimaan kenenkään pituutta.
6'0 näyttäis olevan Matti
https://www.tampaspartans.com/sports/mswim/2015-16/bios/myllyaho_matti_…
Matti vaikuttaa todella fiksulta ihmiseltä kaikin puolin. Ihailen. Ja mukavaa, kun voin ihailla häntä ilman mitään ylimääräisiä kuumotuksia.
Matin kanssa voisi varmaan ottaa puheeksi elämänsä ongelmat ja häneltä saisi viisaita neuvoja tai hän olisi tarpeeksi viisas ollakseen neuvomatta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä edelleen puhutaan eurovision loverista. Lady Slohan kertoi täällä, että alkuperäisessä tekstissä ilmaisu oli täysin neutraali, tarkoittaen ystävää/kaveria, ja käännettynä se oli virheellisesti mennyt loveriksi.
Oho! En tiennyt, että olimme ymmärtäneet Slovenian juorulehtien otsikot väärin! No, sehän helpottaa B:n tilannetta kotimaassaan, jos otsikot koskivat vain viisukaveria :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! En tiennyt, että olimme ymmärtäneet Slovenian juorulehtien otsikot väärin! No, sehän helpottaa B:n tilannetta kotimaassaan, jos otsikot koskivat vain viisukaveria :)
Mutta sitten mysteeri on edelleen olemassa. Miksi miksi otettu käyttöön sopimus julkisten hellyydenosoitusten lopettamisesta? Oliko sittenkin tumbrl-sisältö syynä? Vai onko vielä muita vaihtoehtoja?
Laitoin viestin et ao3 sivusto on poissa pelistä ja et P u t i n kaapannut fanficit ... Ei menny läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo oli itelläkin menny ihan ohi tämmönen väärinkäsitys. Hyvä ettei ollukaan lover :)
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhea sentään sitä spekulaation määrää. Yhdessä tarkasteltaisiin Bojanin silmämunan ja kulmakarvan liikkeitä sekä zoomaillaan yksityishenkilöä etsien sieltä pientä kohoumaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viestin et ao3 sivusto on poissa pelistä ja et P u t i n kaapannut fanficit ... Ei menny läpi.
Oho kaapannut oikein, sekö niitä nyt Kremlissä yksin sitte lukee?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aivan mautonta pystyttää joku virallinen Käärijä/Bojan-fanclub? Antakaa kun vastaan itselleni: olisi.