Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
37981/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kävi Sloveniassa ja sanoi että kaikki siellä tiesivät K:n. Twitterissä yksi Sloveniassa käynyt suomalainen kertoi että taksikuski oli heti alkanut tenttaamaan että tykkääkö K naisista vai miehistä. Ei tule olemaan helppoa olla herättämättä huomiota ja olla olematta ihmisten kiinnostuksen kohteena.

Miksi taksikuski kuulostaa vähän, että olisi kiinnostunut K.sta

K voisi ainakin muuntautua blondiksi vierailun ajaksi, vihreät kynnet myös pois ja huppu päähän, niin ei lennolla tunnisteta. Voisivat viettää aikaa jossain siellä vuorilla vaikka kalastamassa, siellä ei paljon ihmisiin varmaan törmää.

Onko tuo "vuorilla kalastamassa" joku Borkeback mountain viittaus? :D K kertoo tyttikselle lähtevänsä Bojanin kanssa vuorille kalastamaan. "Ei sinun kannata tulla mukaan, et viihtyisi hyisessä teltassa."

Vierailija
37982/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan tykkää Monika Liu -tyyppisistä naisista

Monikalla on samanlainen tukka kuin Kärtsällä. Musta potta. Toi Monika Liu on mennyt mulla ohi, mutta Jan vastasi yhdessä haastattelussa Monika Linkyte, kun häneltä kysyttiin, että kenen viisu edustajan kanssa hän voisi mennä naimisiin. Voi olla, että heitti vaan jonkun vastauksen, mutta mistäs sitä tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37983/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa palstailija, joka on sitä mieltä, että Kn tunteet on isommat, kuin Bn? Tuntuu, että K on kokoajan lietsomasss koko juttua, se kikattelu turkoosilla matolla... B sen sijaan tuntuu käyttäytyvän muidenkin ystävien kanssa sillälailla läheisesti. No kyllä Kkin, mutta selvästi erilainen esim Jessen seurassa ku Bn.

Oon miettinyt samaa. Ennen tätä vaikenemisen kautta näytti siltä, ettei osannut olla ottamatta Bojania puheeksi. Ja myös edelleen, jos tuo viimeisin pussausvastaus on totta. Oliko ne mystiset are yout kommeneissa aina K n aloitteesta.

Ette oo ainoita. Ja kyllä ne kaikki are yout on Kn aloitteita

Vierailija
37984/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa tai valistuneita veikkauksia K:n miestanssijoiden pituudesta? (Ja nyt ei mitään riettaita kommentteja.) Olen itse superhuono arvioimaan kenenkään pituutta.

Vierailija
37985/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaaja Tiina Pirilän Käärijän Ruisrock kuvat 🔥🔥🔥🔥

https://tiinan.otokset.fi/kuvat/Musiikki/K%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4,+Ruisro…

Vierailija
37986/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulette, jos JO:n pojat joskus tekee K:lle possujunan, niin tuleeko viimeisen possun paikasta kinaa vai antaako muut sen paikan suosiolla B:lle? 😃

Kyllä kai se B sen paikan ottaa.

Kinaakaan tuskin tulee; en usko, et muut Jokerit haluaa olla Bojanin onnen tiellä. Muuta järjestystä voidaan sitten kyllä miettiä ... Et eiköhän se ole Jan seuraavana ainakin? 🤔

Miettikää muuten et jos tästä sais palkkaa 🤭 Miettis possujunan järjestystä, kirjottelis niitä näitä päivät pitkät, linkittelis miesten kuvia ja huokailis kuola valuen videoklipeille ja hidastuksille, hihittelis jonku Janin etumuksen tuomalle kiihkolle ja epäuskolle, kinastelis muiden samanmielisten kanssa kuka on kuumin slovenialaisesta poikabändistä ja onko bändi solistilla komean miehiset reidet vai "ritvakintut" ja onko Käärijällä aka Jere Pöyhösellä kauniit kädet vai liian naiselliset ja onko sen peppu iso vai pieni, ja kuka kumma oli se hattupäinen komistus Käärijän yhdellä keikalla ...

Niin siis täällä on jotkut katsoneet, että K:lla on ritvakädet, B:lla ritvareidet ja Krisillä (muistanko hlön oikein?) oli myös ritvapeppu. Samalla 99% muista ketjun aktiiveista kiistävät hanakasti, koska kyseiset ruumiinosat ovat taivaan lahjoja. Joku jopa halusi tukehtua B:n reisien väliin, ja taisi tulla kymmeniä yläpeukkuja.

Kuolen. 🤣 Ritva on päivän sana. Toi tukehtuminen tuli vähän yllätyksenä, mutta ymmärrän täysin, jos joku tämmöisestä fantasioi. Vaikka kuolemasta täällä ei kuulemma saanutkaan puhua. Rakastan kuitenkin itse Bojanin reisiä ja kieltäydyn näkemästä niissä mitään ritvamaista (sama koskee K:n käsiä). Ja totta muuten et miesmalli Krisillä on isohko peppu, oon havainnut sen jo aiemmin ja The Pepuksi kerran kutsunut. Et siihenkö se huippumalliuskin sitten kaatus, muuten niin siro rakenteinen.

Mua vähän hirvittää.Ritva on mun äidin nimi. 🤣

Ritva on mieheni keksimä lempinimi mulle.

Vierailija
37987/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan tykkää Monika Liu -tyyppisistä naisista

Jan tykkää viisugayn kaltaisista miehistä. Tämä on fakta tietoa.

Vierailija
37988/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä juttu muuten että Jan tykkää Erika Vikmanin tyyppisitä naisista?

Jan katseli yksi ilta kännykästään Erika Wikmanin kuvia.

Mitä? Oikeastikko?

No ei :D

Minäkin uskoin heti. Että sitä voi olla höynäytettävä vielä tässä iässä.

Vierailija
37989/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AO3:een iski kyberhyökkäys ja yrittävät saada sen takaisin pystyyn, mutta se on täysin vapaaehtoisvoimin pystyssä pidetty palvelu.

Siellä on ritvojen kuumien tarinoiden kirjoittajilla jännät paikat.

Vierailija
37990/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään tietoa tai valistuneita veikkauksia K:n miestanssijoiden pituudesta? (Ja nyt ei mitään riettaita kommentteja.) Olen itse superhuono arvioimaan kenenkään pituutta.

6'0 näyttäis olevan Matti

https://www.tampaspartans.com/sports/mswim/2015-16/bios/myllyaho_matti_…

Vierailija
37991/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli edelleen mieleen, kuka oli se pitkä tumma mies, joka Lontoossa tarttui Bojaniin omistavin ottein ja oli Mian stoorissa sateessa Bojanin vieressä.

Vierailija
37992/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saadaan nauttia metalli-Bojanista myös Suomen keikalla 🙏🤘🤩

https://twitter.com/wildnessgrows/status/1675577695617392640?t=juhe2TEI…

Vierailija
37993/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on alle 190cm :O Luulin pidemmäksi, mutta ehkä hän näyttää pidemmältä K:n vieressä :D Oma mieheni on noin 190 cm, ajattelin saman pituiseksi tai pidemmäksi. (Itse olen 170 cm joten pitää verrata pituuseroa Matin ja K:n pituuseroon että voin laskea K.n pituuden xD )

Vierailija
37994/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Minun puusilmiini näyttää pidemmältä, mutta ehkä tanssijan sirot raajat tekevät sen.

Vierailija
37995/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli edelleen mieleen, kuka oli se pitkä tumma mies, joka Lontoossa tarttui Bojaniin omistavin ottein ja oli Mian stoorissa sateessa Bojanin vieressä.

Tarttuuko kukaan kehenkään tämän ketjun mukaan ikinä muuten kuin "omistavin ottein" ?

Vierailija
37996/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan,en löydä pätkää: 💕 kävely, mukana Mikke, GZ kuvaa. K to B: You are looking gooood! ...B ihana halaus K takin alle, poskitaputus...kun huomaa kuvauksen: No more media!

Vierailija
37997/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti vaikuttaa todella fiksulta ihmiseltä kaikin puolin. Ihailen. Ja mukavaa, kun voin ihailla häntä ilman mitään ylimääräisiä kuumotuksia.

Vierailija
37998/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan on monessa haastattelussa hehkuttanut Monika Liuta ja Sentimentaita (kuinka tämä on hänen kaikkien aikojen viisusuosikki ja että hänen kanssa menisi naimisiin) ja muut jokerit on vähän kiusoitellutkin tästä viisuihastuksesta

Vierailija
37999/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan,en löydä pätkää: 💕 kävely, mukana Mikke, GZ kuvaa. K to B: You are looking gooood! ...B ihana halaus K takin alle, poskitaputus...kun huomaa kuvauksen: No more media!

https://vm.tiktok.com/ZGJ4fryV8/

Vierailija
38000/123801 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa palstailija, joka on sitä mieltä, että Kn tunteet on isommat, kuin Bn? Tuntuu, että K on kokoajan lietsomasss koko juttua, se kikattelu turkoosilla matolla... B sen sijaan tuntuu käyttäytyvän muidenkin ystävien kanssa sillälailla läheisesti. No kyllä Kkin, mutta selvästi erilainen esim Jessen seurassa ku Bn.

Oon miettinyt samaa. Ennen tätä vaikenemisen kautta näytti siltä, ettei osannut olla ottamatta Bojania puheeksi. Ja myös edelleen, jos tuo viimeisin pussausvastaus on totta. Oliko ne mystiset are yout kommeneissa aina K n aloitteesta.

Mikä on pussausvastaus? Menny tää ohi multa!

Ketju on lukittu.