Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
37821/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan ja nyt on jollain ollut hyvä eturivin paikka. Ihan vaan viattomasti (ja kyllä myös tosissani) kysyn että mikä biisi?

https://twitter.com/jamsiblue/status/1678451352526045184

Kuumempaa ku päiväntasaajalla saunassa! 🔥

Huh melkein pysähty sydän. Siinä taas on reittä ... Jota oma käsi hipelöi ...

Mä kiinnitin huomiota alun näppäilyyn....

Vierailija
37822/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu siltä että B flirttailee ja heittää sellasta flirttailevaa läppää vaan miesten kanssa...en tiiä en oleta sen seksuaalisuutta mitenkään tässä tietenkään tuli vaan mieleen. Joko se tuntee kaikki ne miehet tai sitte se on vaa sille tyypillisempää. En oo kyllä nähny Bojanista mitään videota naisten seurassa missä se kunnolla flirttailis tai mitään nii ei oikee voi sanoo vertailuksi. Mutta esim siinä videossa missä B laulaa Itävallan Salenan kanssa carpe diemiä niin Bojan näyttää jotenki jännittyneeltä tai hermostuneelta ku se vääntelee sen käsiä jotenki oudosti hermostuneena. Tällästä pohdintaa nyt vaan älkää pliis loukkaantuko tästäki.. ehkä se vaan on rennompi miesten seurassa. 

Toinen näkökulma: flirttailee miehille, koska ei ole kiinnostunut heistä. Miksi kaapissa oleva flirttailisi miehille kameroista viis avoimesti? Ehkä juorut naisten kanssa flirttailusta pelottaa enemmän? Tämä on vain toinen näkökulma, ei tarvitse kivittää 

Alan kyllä kallistua tähän! Miehille on helpompi flirttailla, ei tarvitse pelätä vastareaktiota, ei pettymyksiä kummaltakaan puolelta, ei voi syyttää ahdistelusta jne.

No olisi kannattanut olla flirttaamasta/pelleilemästä Jeren kanssa. Ei pelastanut miessukupuoli tällä kertaa Bojania.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37823/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan toi otsikko on hyvä 🤣

https://twitter.com/goofygawin/status/1673781357925761024?s=20

https://twitter.com/petehdaily/status/1678405778372263941?s=20

En nyt tiedä jatkanko allekirjoittamista viesteihin vai en ,jos se liikaa provosoi 😛

Sen haluan sanoa,että tää palsta on ainoa paikka missä kommunikoin päivittäin suomeksi ja tärkeä henkireikä.Täällä on ihania ja hauskoja tyyppejä 💚

Ja Jan muistuttaa paljon mun miestä ei siis ole kopio🤣🤣 pitkähiuksinen parta rokkiukko 💚

💚🌹🌹

Vierailija
37824/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan ja nyt on jollain ollut hyvä eturivin paikka. Ihan vaan viattomasti (ja kyllä myös tosissani) kysyn että mikä biisi?

Kuumempaa ku päiväntasaajalla saunassa! 🔥

Huh melkein pysähty sydän. Siinä taas on reittä ... Jota oma käsi hipelöi ...

Mä kiinnitin huomiota alun näppäilyyn....

Hyvä luoja. Hyvä ku sanoit. Jos kuolisin nyt, kuolisin melko onnellisena.

Vierailija
37825/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei K ole ensimmäinen artisti jolta on ylilyöntejä tullut.Ja hänelle myös koko maailman julkisuus tuli yhdessä yössä ja se ei todellakaan ole helppoa.

Mä en nyt oikeen ymmärrä tätä Kärtsyn puheiden arvostelua.Kyllä mielipiteitä on monia ja niitä pitää ja saa esittää,mutta miksi sitä artistia pitää mennä sinne keikalle kuuntelemaan tai katsoa noita sen videoita netistä ,jos niistä tulee paha mieli? Ei kukaan pakota.

En fanita sokeasti Käärijää ,mutta tiedän millainen hän keikalla on ja silti pidän hänestä.En pitäisi siitä jos hän muuttuisi erilaiseksi vain miellyttääkseen muita.Silloin hän olisi feikki.

Mulle saa Kärtsy tulla vaikka haistattaan v itut päin naamaa ,parempi sekin kuin puhua peetä selän takana.

Juu ja mut saa kivittää. Lähdenpä ulkoilemaan

Peace out 💚🌹🌹

No mietipä vaikka hetki tai kaksi, minkähän takia ihmiset menevät Käärijää kuuntelemaan. 

Enkä minä ainakaan ole lukenut arvosteluista, että tuli paha mieli, vaan osaa kommenteista pidetään vastenmielisinä, joka on ymmärrettävä vastakohtana sille, että ihastelee jonkun kommentteja, ei mielen pahoittumisena.

Myöskin tuo selityksesi ontuu, että jos artisti ei sanoisi niitä, hän ei olisi oma itsensä. Tietenkin voi olla. Vai todellako susta on ok, että K profiloituu suurelle yleisölle p*skanpuhujaksi? Mulle hän ei ainakaan ole sitä, enkä todellakaan toivo, että haluaa ihan väkisin olla. Jännä, että hän on vähentänyt sellaisia puheita ja v....ujätkiä instastakin, ja lähipiirinsä mukahauskoja haukkumisvideoita, saatuaan varmaan palautetta. Pystytkö enää tykkäämään, ei ole enää oma itsensä!

Kiitos sinulle ja kyllä pystyn tykkäämään ja paljon tykkäänkin.Ei kaikista sanomisista tarvitse tykätä,mutta minusta tuntuu että sieltä kaivamalla kaivetaan sitä arvosteltavaa.

Minä uskon ,että Käärijä tekee ihan itse päätökset mitä hän postaa ja mitä sanoo.Palautetta on varmaan tullut,mutta minä en usko että se on syy hänen muutokseensa.Jokainen keikka on erilainen myös artistille ja mielentilat ja tunnelmat muuttuvat.Myös hän kasvaa vasta tähän supertähden rooliin ja se hänelle sallittakoon.Jokaisen artistin ura muuttuu vuosien myötä,mutta se ei tarkoita että artisti sisimmiltään muuttuu.Vanha Kärtsy on siellä aina ja siitä minä tykkään.

Kunpa nykyään kaikki eivät pahoittaisi mieltään niin helposti.

💚🌹🌹

Voi lässyn lässyn, vai ihan itse tekee päätökset siitä mitä postaa! Että palaute ei siis mi-ten-kään voi olla syy siihen, että instasisältö on ollut nyt paljon positiivisempaa! Että pidän sinun laisiasi lapsellisina, joille on noin vaikeaa ottaa ilmeisesti mitään palautetta vastaan omasta toiminnasta. Jos siis peilaat kommenteillasi K:sta omaan tapaasi elää ja toimia.

Tai sitten on ainakin pakko hallusinoida, että iha ite päätinkin tehdä eri lailla. Watafak. 

Vai lässynlää. Sinulla on varmaan nyt joku ongelma minun kanssani,koska minulla on eri mielipide kuin sulla.Minä voin ottaa kritiikkiä vastaan kyllä ja jos on seurannut minun postauksia täällä niin tietää ,että allekirjoitan aina postini samalla tavalla.Ja olen jakanut,ehkä elämästäni liikaakin,joten jos haluaa niin minut kyllä löytää netistä jos haluaa kritisoida minulle suoraan.

Artisti kasvaa,erehtyy ja oppii. Kokemukset kasvattaa. Ja olenko jossain sanonut,että K ei ole itseään ehdottomasti muuttanut palautteen takia ? En ,mutta toivottavasti ei ole .

Rakkaudella 💚🌹🌹

Mä taas toivon, että itsensä muuttaminen palautteen takia ei ole kenellekään mitään punainen vaate. Se ei tarkoita sitä, että tekee toisin, koska joku muu sanoo, vaan tosiaan sitä, ettei ole kenties tajunnut, miltä vaikuttaa, eikä halua vaikuttaa siltä. 

On toki mahdollista, että Käärijän erilainen toiminta on ihan sattumaa, mutta ihmtellen tuota asennetta, että kamalaa, jos olisi muuttanut jotain palautteen takia. 

Vierailija
37827/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu siltä että B flirttailee ja heittää sellasta flirttailevaa läppää vaan miesten kanssa...en tiiä en oleta sen seksuaalisuutta mitenkään tässä tietenkään tuli vaan mieleen. Joko se tuntee kaikki ne miehet tai sitte se on vaa sille tyypillisempää. En oo kyllä nähny Bojanista mitään videota naisten seurassa missä se kunnolla flirttailis tai mitään nii ei oikee voi sanoo vertailuksi. Mutta esim siinä videossa missä B laulaa Itävallan Salenan kanssa carpe diemiä niin Bojan näyttää jotenki jännittyneeltä tai hermostuneelta ku se vääntelee sen käsiä jotenki oudosti hermostuneena. Tällästä pohdintaa nyt vaan älkää pliis loukkaantuko tästäki.. ehkä se vaan on rennompi miesten seurassa. 

Tuo vois kyllä kertoa siitä ennemmin, että on hetero. Ite heteronaisena oon jännittyny vieraiden miesten lähellä vieläki yli nelikymppisenä. Sellasten miesten seurassa on helpompaa, joihin ei tunne minkäänlaista vetoa.

Tuli tästä mieleen, että minä taas olen aina ollut rennompi miesten seurassa kuin naisten. Minusta miehet ovat jotenkin helpompia kuin naiset. Itsekin olen siis nainen ja hetero. Vaikea siis päätellä, että mistä kenenkin ihmisen hermostuneisuus johtuu. Voi liittyä ihan muihin asioihin, kuin jonkun sukupuoleen. Toisten ihmisten seura myös jännittää enemmän sukupuolesta riippumatta.

Lisäisin tekstiisi vielä sen, että Bojan on näyttelijä, joka on tottunut pussailemaan ja olemaan lähellä vastanäyttelijöitä. Minusta hän monissa fanikuvissa hymyilee hyvinkin rennosti ja isosti naisten lähelle. Ainahan tässä ketjussa spekuloidaan ja pohditaan Bojanin eri tuntemuksia ja tunnetiloja, joten ei tämä ns. muka hänen hermostuneisuus ole mitään uutta auringon alla.

Vierailija
37828/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dopamin

Kiitos. Tämä olikin parempi livenä. En ollut kiinnittänyt mitään huomiota levyversioon. Ja taas niin tutun kuuloinen biisi mutta en vaan tiedä mitä toista biisiä muistuttaa.

Vierailija
37829/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
37830/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan tykkää tosta K:n mediatylytyksestä nyt kun katsoin sen kokonaan. Vähän ylimitoitettua ja näin varhaisessa vaiheessa. Eihän siitä edes ole kovin pahasti kirjoiteltu missään vaiheessa. Sitten kun suosio jossain kohtaa väkisin hiipuu, joku seiskakin voi olla tosi hyödyllinen artisteille kun nostetaan taas hetkeksi julkisuuteen.

Kyllä Seiska on jo Jeren kimpussa ollut, juttuja kyttämässä. Kovasti polttelee, että saisivat gf:stä enemmän juttua. On noilla lehdillä ollut jkv rajaa näissä tyttö- ja poikaystäväjutuissa (E Vikmanin), että peittävät kasvot eivätkä nimeä julkaise. Iltapäivälehdet tulevat sitten perässä Sn juttuja lainaten. Vaikea nähdä Seiskassa mitään hyvää.

Jep.. K usein vitsailee siitä että piilottelevat puskissa yms. onhan se ahdistavaa, jos ei voi liikkua missään! Se edellinen kämpän sijaintikin oli ilmeisesti tiedossa ainakin faneilla (kun autossa oli K-logo xD ei varmaan mietitty loppuun)

Onneksi Seiska missasi Jeren ja gf:n tämän muuton isompaan asuntoon. Ihme kyllä. Maaliskuisen muuton yhteydessä olivat pihalla ja saivat kuvattua heidät takaa-sivusta. Ja heti piti ottaa in cognito huppupäisestä Jerestä kuva, kun käveli hotellista ulos. Taisi olla jonkun keikan jälkeen. Eli siellä puskissa on lymyilty.

Vierailija
37831/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mitenhän se twitterin käyttöraja menikään? Oon nyt tuota dopaminklippiä pyörittäny repeätillä ehkä tuhat kertaa, lasketaanko tuo yks joka kerta?

37832/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viulunkieli Aitoossa

https://www.tumblr.com/musicalislife/722488068770332672/however-give-hi…

"Vaan tosimiehet vetää keikan keijunsiivet selässä" 💚

Vierailija
37833/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan toi otsikko on hyvä 🤣

https://twitter.com/goofygawin/status/1673781357925761024?s=20

https://twitter.com/petehdaily/status/1678405778372263941?s=20

En nyt tiedä jatkanko allekirjoittamista viesteihin vai en ,jos se liikaa provosoi 😛

Sen haluan sanoa,että tää palsta on ainoa paikka missä kommunikoin päivittäin suomeksi ja tärkeä henkireikä.Täällä on ihania ja hauskoja tyyppejä 💚

Ja Jan muistuttaa paljon mun miestä ei siis ole kopio🤣🤣 pitkähiuksinen parta rokkiukko 💚

💚🌹🌹

Herraisä sentään tuota ylempää kuvaa.🔥🔥🔥🔥

Vierailija
37834/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan tykkää tosta K:n mediatylytyksestä nyt kun katsoin sen kokonaan. Vähän ylimitoitettua ja näin varhaisessa vaiheessa. Eihän siitä edes ole kovin pahasti kirjoiteltu missään vaiheessa. Sitten kun suosio jossain kohtaa väkisin hiipuu, joku seiskakin voi olla tosi hyödyllinen artisteille kun nostetaan taas hetkeksi julkisuuteen.

Kyllä Seiska on jo Jeren kimpussa ollut, juttuja kyttämässä. Kovasti polttelee, että saisivat gf:stä enemmän juttua. On noilla lehdillä ollut jkv rajaa näissä tyttö- ja poikaystäväjutuissa (E Vikmanin), että peittävät kasvot eivätkä nimeä julkaise. Iltapäivälehdet tulevat sitten perässä Sn juttuja lainaten. Vaikea nähdä Seiskassa mitään hyvää.

Jep.. K usein vitsailee siitä että piilottelevat puskissa yms. onhan se ahdistavaa, jos ei voi liikkua missään! Se edellinen kämpän sijaintikin oli ilmeisesti tiedossa ainakin faneilla (kun autossa oli K-logo xD ei varmaan mietitty loppuun)

Onneksi Seiska missasi Jeren ja gf:n tämän muuton isompaan asuntoon. Ihme kyllä. Maaliskuisen muuton yhteydessä olivat pihalla ja saivat kuvattua heidät takaa-sivusta. Ja heti piti ottaa in cognito huppupäisestä Jerestä kuva, kun käveli hotellista ulos. Taisi olla jonkun keikan jälkeen. Eli siellä puskissa on lymyilty.

Kyllähän lukijatki sinne noita kuvia lähettää.

Vierailija
37835/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dopamin

Kiitos. Tämä olikin parempi livenä. En ollut kiinnittänyt mitään huomiota levyversioon. Ja taas niin tutun kuuloinen biisi mutta en vaan tiedä mitä toista biisiä muistuttaa.

Itellekin liveversio uppoo paremmin. Onneks keskityin aluks vaan siihen biisiin enkä B:n käden paikkaan :D

Vierailija
37836/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorutoimittajat on kyl kovia kärkkymään. Varmaksi en sano enkä asu pk-seudulla mutta naapurissa asuu julkkis. Kerran talvella auto seisoi oudosti parkissa kuin kyttäämässä tätä julkkiksen asuntoa. Päättelin että oisko paparazzi, kun niin kauan päivysti. Saattoi jopa olla kun myöhemmin kerrottiin parin hakevan avioeroa. Ahdistavaa joka tapauksessa ajatella, että joku kyttää sua jos lähdet ulos tai poistut pihalle tai postinhakuun.

Vierailija
37837/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/Chucez6NBRv/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Miten hän on jonkun mielestä ällöttävä?

Mä näen taas kaikenmaailman saumoja.

Huh, oletkos sinä sama saumojen tiirailija kuin silloin Bojaninkin "saumojen tiirailun aikaan." Myönnän olleeni itsekin siellä ja sitähän spekuloitiin monelta kantilta. Joten , jos olet, niin sitten olet ollut mukana koko ketjun ajan niin kuin minäkin olen.Ja edelleen saumat kiinnostavat, niistä ei kannata helpolla luopua.

Oi minäkin muistan saumojen tiirailun ajat! Ja siitäkin taisi lopulta kehkeytyä täysi *jankkaus* että kuka millonkin ei ymmärtänyt miesten anatomiaa tahi tekstiilien rypyttymisen lakeja... good times 💕

Vierailija
37838/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

p

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei K ole ensimmäinen artisti jolta on ylilyöntejä tullut.Ja hänelle myös koko maailman julkisuus tuli yhdessä yössä ja se ei todellakaan ole helppoa.

Mä en nyt oikeen ymmärrä tätä Kärtsyn puheiden arvostelua.Kyllä mielipiteitä on monia ja niitä pitää ja saa esittää,mutta miksi sitä artistia pitää mennä sinne keikalle kuuntelemaan tai katsoa noita sen videoita netistä ,jos niistä tulee paha mieli? Ei kukaan pakota.

En fanita sokeasti Käärijää ,mutta tiedän millainen hän keikalla on ja silti pidän hänestä.En pitäisi siitä jos hän muuttuisi erilaiseksi vain miellyttääkseen muita.Silloin hän olisi feikki.

Mulle saa Kärtsy tulla vaikka haistattaan v itut päin naamaa ,parempi sekin kuin puhua peetä selän takana.

Juu ja mut saa kivittää. Lähdenpä ulkoilemaan

Peace out 💚🌹🌹

No mietipä vaikka hetki tai kaksi, minkähän takia ihmiset menevät Käärijää kuuntelemaan. 

Enkä minä ainakaan ole lukenut arvosteluista, että tuli paha mieli, vaan osaa kommenteista pidetään vastenmielisinä, joka on ymmärrettävä vastakohtana sille, että ihastelee jonkun kommentteja, ei mielen pahoittumisena.

Myöskin tuo selityksesi ontuu, että jos artisti ei sanoisi niitä, hän ei olisi oma itsensä. Tietenkin voi olla. Vai todellako susta on ok, että K profiloituu suurelle yleisölle p*skanpuhujaksi? Mulle hän ei ainakaan ole sitä, enkä todellakaan toivo, että haluaa ihan väkisin olla. Jännä, että hän on vähentänyt sellaisia puheita ja v....ujätkiä instastakin, ja lähipiirinsä mukahauskoja haukkumisvideoita, saatuaan varmaan palautetta. Pystytkö enää tykkäämään, ei ole enää oma itsensä!

Kiitos sinulle ja kyllä pystyn tykkäämään ja paljon tykkäänkin.Ei kaikista sanomisista tarvitse tykätä,mutta minusta tuntuu että sieltä kaivamalla kaivetaan sitä arvosteltavaa.

Minä uskon ,että Käärijä tekee ihan itse päätökset mitä hän postaa ja mitä sanoo.Palautetta on varmaan tullut,mutta minä en usko että se on syy hänen muutokseensa.Jokainen keikka on erilainen myös artistille ja mielentilat ja tunnelmat muuttuvat.Myös hän kasvaa vasta tähän supertähden rooliin ja se hänelle sallittakoon.Jokaisen artistin ura muuttuu vuosien myötä,mutta se ei tarkoita että artisti sisimmiltään muuttuu.Vanha Kärtsy on siellä aina ja siitä minä tykkään.

Kunpa nykyään kaikki eivät pahoittaisi mieltään niin helposti.

💚🌹🌹

Voi lässyn lässyn, vai ihan itse tekee päätökset siitä mitä postaa! Että palaute ei siis mi-ten-kään voi olla syy siihen, että instasisältö on ollut nyt paljon positiivisempaa! Että pidän sinun laisiasi lapsellisina, joille on noin vaikeaa ottaa ilmeisesti mitään palautetta vastaan omasta toiminnasta. Jos siis peilaat kommenteillasi K:sta omaan tapaasi elää ja toimia.

Tai sitten on ainakin pakko hallusinoida, että iha ite päätinkin tehdä eri lailla. Watafak. 

Vai lässynlää. Sinulla on varmaan nyt joku ongelma minun kanssani,koska minulla on eri mielipide kuin sulla.Minä voin ottaa kritiikkiä vastaan kyllä ja jos on seurannut minun postauksia täällä niin tietää ,että allekirjoitan aina postini samalla tavalla.Ja olen jakanut,ehkä elämästäni liikaakin,joten jos haluaa niin minut kyllä löytää netistä jos haluaa kritisoida minulle suoraan.

Artisti kasvaa,erehtyy ja oppii. Kokemukset kasvattaa. Ja olenko jossain sanonut,että K ei ole itseään ehdottomasti muuttanut palautteen takia ? En ,mutta toivottavasti ei ole .

Rakkaudella 💚🌹🌹

Mä taas toivon, että itsensä muuttaminen palautteen takia ei ole kenellekään mitään punainen vaate. Se ei tarkoita sitä, että tekee toisin, koska joku muu sanoo, vaan tosiaan sitä, ettei ole kenties tajunnut, miltä vaikuttaa, eikä halua vaikuttaa siltä. 

On toki mahdollista, että Käärijän erilainen toiminta on ihan sattumaa, mutta ihmtellen tuota asennetta, että kamalaa, jos olisi muuttanut jotain palautteen takia. 

Ehkä me ei vaan ymmärretä toisiamme.Mulle se ei ole punainen vaate. Ei todellakaan. Tarkoitan sitä että hän vain palautteen takia muuttaisi itseään.Jos palaute saa tutkimaan itseään ja haluamaan itse sitä muutosta se on hyvä asia. Se pitää lähteä itsestä niinkuin kaikki,ei muiden halusta.Kasvaa,kehittyy ja oppii.

Hyvää yötä kaikille 💚🌹🌹

Vierailija
37839/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä toi myrttis nimi oikeen on tullu :DDD

Alkuun näistä puhuttiin vain puutarhatetmeillä, koska jos puhuttiin oikealla nimellä (esim. K:sta ja B:stakin!) niin ne viestit poistatettiin täältä. Oli pakko puhua kiertotermeillä. B:sta tuli Balkanin ruusu, K:sta tuli Jerikonruusu, gf:sta tuli Myrkkymuratti.

Mikäs kukka Jan olisi, jos vielä elettäisiin tuota salakapakka-aikaa puutarhoissamme? Yön lilja?

Mulle tuli heti mieleen kärsimyskukka. Mitöhän freud tähän sanois. Piti vielä kuuklettaa:

Kärsimyskukka, Passiflora incarnata, on noin viisi metriä pitkäksi kasvava köynnös, joka kiinnittyy kärhien avulla toisiin kasveihin. Kukissa, jotka ovat n 8cm läpimitaltaan, on 10 valkeaa tai vaaleanviolettia terälehteä. Kukista kehittyvät munanmuotoiset passiohedelmät.

Jan on kunnon lihansyöjäkasvi.

Vierailija
37840/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen näkökulma: flirttailee miehille, koska ei ole kiinnostunut heistä. Miksi kaapissa oleva flirttailisi miehille kameroista viis avoimesti? Ehkä juorut naisten kanssa flirttailusta pelottaa enemmän? Tämä on vain toinen näkökulma, ei tarvitse kivittää 

Alan kyllä kallistua tähän! Miehille on helpompi flirttailla, ei tarvitse pelätä vastareaktiota, ei pettymyksiä kummaltakaan puolelta, ei voi syyttää ahdistelusta jne.

No olisi kannattanut olla flirttaamasta/pelleilemästä Jeren kanssa. Ei pelastanut miessukupuoli tällä kertaa Bojania.😂

Uskottavaa joo, että helpompi flirttailla miehille, jos ei ole kiinnostunut miehistä. Mutta kuitenkin, kuinka moni heteromies flirttailee miehille?

Ketju on lukittu.