Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka tykkää eniten Nacesta? Minusta hänellä on erittäin kauniit tai siis komeat kasvot. Sen lisäksi hän vaikuttaa sellaiselta leppoisalta ja huumorintajuiselta nallekarhulta.
Bojan ja Nace olivat yhden haastattelun mukaan bändin eläinrakkaimmat, mikä on itselleni aina iso plussa ihmisissä. Jan vetoaa sitten ihan muista syistä
Ihmiset, jotka ei erityisesti pidä eläimistä, ovat joka tapauksessa vähän ... Kyseenalaisia? Don't you think?
Jan on kyllä eläinrakas, postaa kissakuviakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tää K:n ja B:n somehiljaisuus julkisesti on aivan loistavaa ja pistää ihmisten päät selkeästi sekaisin, mikä voi olla tavoitekin. Odottakaa sitä räjähdystä sitten, kun näkevät jossain vaiheessa seuraavan kerran ja siitä postaavat kasuaalisti.
Äh, eri juttu jos tapaavat yksityisesti ja yrittävät pitää sen yksityisenä, mutta ei tuollainen tuo JO:lle bändinä mitään hyvää. Some keskittyisi taas pöhisemään BK väleistä ja B:n some täyttyisi pitkäksi aikaa K-huuteluista ja vihjailuista.
Ja sä oletat että heitä haittaa tarkalleen miksi? Bojan on ääneen sanonut, että ei haittaa shippaaminen. K taas viestinyt toiminnallaan, että ei myöskään. Nää on aikuisia miehiä, jotka tietävät, mitä tekevät.
Niin on, aikuisia ihmisiä ovat joten tuollainen shippausmatskun tarkoituksellinen luonti faneille ei luulisi olevan heidän artistiurillaan tässä kohtaa kovin olennaista. Ja täälläkin on aikuisia ihmisiä jotka jostain kumman syystä odottaa jatkuvasti kahden julkkismiehen pientäkin inahdusta toisistaan/toisilleen. Onko kenenkään muiden artistien kohdalla ollut koskaan tällaista ja onko se tuonut mitään hyvää.
B on esimerkiksi Instagramissa jakanut paljonkin heistä tehtyä fanartia (piirustuksia tms).
Alkuun jakoi joitain stooreissa mutta ei se kyllä mitään ole jättänyt näkyville ja nythän se on loppunut.
Ei ehkä ihan vielä voi sanoa, että loppunut, vaikka nyt ei niitä ole jakanutkaan. Nyt on sitten puheissa enemmän vihjailua esimerkiksi tosiaan se luostarikeikan fanfic-viittaus. On oikeasti aika merkittävää, että noin suoraan myöntää lukevansa niitä ja vieläpä aivan uusimpia ja nimenomaan Käärijä/Bojan ficcejä. Kyllä kai siinä jokin K:n yksityisviesti sydämen kera on aika laimeaa verrattuna B:n aika järeään fanfic-viittaukseen.
Mitäs mä olen missannut? Onko jossakin poistetussa viestissä ollut jotakin lisätietoa tästä vai onko tämä jonkun laivamatkustajan ultimaattista ylitulkintaa jostakin tilanteesta?
Tuoreella keikalla Jokerit ahtautuivat kaikki seisomaan yhden kaiuttimen päälle ja Bojan sanoi jotain, että olisi se Jackkin mahtunut se oven päälle Titanicissa tms. Postasin, että nauratti kun yhdessä ficissä pari päivää ennen B ja K sanailivat pitkään tuosta Titanic-aiheesta ja siinä sanottiin vielä, että Joker Outin konserttikin olisi mahtunut oven päälle. Mutta toki se oli pelkkä sattuma eikä Bojan lukemassa ficcejä.
Miksi Titanicissa oli sanailua siitä, mahtuuko Jack oven päälle? siis sen karmin, vai..?
Niin siis eräässä ficissä oli sanailua siitä. Eli:
"You gonna leave me here drowning like Rose let Jack drown," Jere lamented from afar as he stomped around. Bojan clucked happily and turned the TV on.
"There's no room on the door, sorry."
"There was room! You could have Joker Out concert on the door!"
He sounded seconds from going ballistic. Poor Frank was in imminent danger again.
"I didn't write the script, Bojan drawled. And anyway, Rose doesn't need a man. He changed the channel. Ru Pauls Drag Race was on, how fitting. She's got girl boss stuff to do."
Ja muutamia päiviä sen postauksen jälkeen, Bojan heitti läppää samasta aiheesta keikallaan. Joku kommentoi sitten tänne hauskasta yhteensattumasta.
Kysyn uudelleen: Miksi Titanicissa oli sanailua siitä, mahtuuko Jack oven päälle? siis sen karmin, vai..?
Siis siinä elokuvassa.
No ei kai siinä mitään sanailtu. Se ei vaan mahtunut. Ja kuoli.
Ei saakeli että on mennyt kyllä mullakin elämä sekaisin tästä. Ensin K&B:sta, nyt matikanopettajasta.
Vierailija kirjoitti:
Ratsastajan reidet 😜
Tai jalkapalloilijan, tämähän on kiva pohdinnan aihe. Mahdollisuuksia on monia.😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tää K:n ja B:n somehiljaisuus julkisesti on aivan loistavaa ja pistää ihmisten päät selkeästi sekaisin, mikä voi olla tavoitekin. Odottakaa sitä räjähdystä sitten, kun näkevät jossain vaiheessa seuraavan kerran ja siitä postaavat kasuaalisti.
Äh, eri juttu jos tapaavat yksityisesti ja yrittävät pitää sen yksityisenä, mutta ei tuollainen tuo JO:lle bändinä mitään hyvää. Some keskittyisi taas pöhisemään BK väleistä ja B:n some täyttyisi pitkäksi aikaa K-huuteluista ja vihjailuista.
Ja sä oletat että heitä haittaa tarkalleen miksi? Bojan on ääneen sanonut, että ei haittaa shippaaminen. K taas viestinyt toiminnallaan, että ei myöskään. Nää on aikuisia miehiä, jotka tietävät, mitä tekevät.
Niin on, aikuisia ihmisiä ovat joten tuollainen shippausmatskun tarkoituksellinen luonti faneille ei luulisi olevan heidän artistiurillaan tässä kohtaa kovin olennaista. Ja täälläkin on aikuisia ihmisiä jotka jostain kumman syystä odottaa jatkuvasti kahden julkkismiehen pientäkin inahdusta toisistaan/toisilleen. Onko kenenkään muiden artistien kohdalla ollut koskaan tällaista ja onko se tuonut mitään hyvää.
B on esimerkiksi Instagramissa jakanut paljonkin heistä tehtyä fanartia (piirustuksia tms).
Alkuun jakoi joitain stooreissa mutta ei se kyllä mitään ole jättänyt näkyville ja nythän se on loppunut.
Ei ehkä ihan vielä voi sanoa, että loppunut, vaikka nyt ei niitä ole jakanutkaan. Nyt on sitten puheissa enemmän vihjailua esimerkiksi tosiaan se luostarikeikan fanfic-viittaus. On oikeasti aika merkittävää, että noin suoraan myöntää lukevansa niitä ja vieläpä aivan uusimpia ja nimenomaan Käärijä/Bojan ficcejä. Kyllä kai siinä jokin K:n yksityisviesti sydämen kera on aika laimeaa verrattuna B:n aika järeään fanfic-viittaukseen.
Mitäs mä olen missannut? Onko jossakin poistetussa viestissä ollut jotakin lisätietoa tästä vai onko tämä jonkun laivamatkustajan ultimaattista ylitulkintaa jostakin tilanteesta?
Tuoreella keikalla Jokerit ahtautuivat kaikki seisomaan yhden kaiuttimen päälle ja Bojan sanoi jotain, että olisi se Jackkin mahtunut se oven päälle Titanicissa tms. Postasin, että nauratti kun yhdessä ficissä pari päivää ennen B ja K sanailivat pitkään tuosta Titanic-aiheesta ja siinä sanottiin vielä, että Joker Outin konserttikin olisi mahtunut oven päälle. Mutta toki se oli pelkkä sattuma eikä Bojan lukemassa ficcejä.
Miksi Titanicissa oli sanailua siitä, mahtuuko Jack oven päälle? siis sen karmin, vai..?
"You gonna leave me here drowning like Rose let Jack drown," Jere lamented from afar as he stomped around. Bojan clucked happily and turned the TV on.
He sounded seconds from going ballistic. Poor Frank was in imminent danger again.
"I didn't write the script, Bojan drawled. And anyway, Rose doesn't need a man. He changed the channel. Ru Pauls Drag Race was on, how fitting. She's got girl boss stuff to do."
Ja muutamia päiviä sen postauksen jälkeen, Bojan heitti läppää samasta aiheesta keikallaan. Joku kommentoi sitten tänne hauskasta yhteensattumasta.
Kysyn uudelleen: Miksi Titanicissa oli sanailua siitä, mahtuuko Jack oven päälle? siis sen karmin, vai..?
Siis siinä elokuvassa.
Ei kai itse elokuvassa, draamaan kuului että molemmat eivät voi pelastua. Sen sijaan vuosien varrella on eri medioissa ollut keskukstelua siitä olisiko ovi oikeasti kantanut molemmat. Ilmeisesti näin myös olisi. Tämä aihe tuli uudelleen julkisuuteen Titan-onnettomuuden yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratsastajan reidet 😜
Tai jalkapalloilijan, tämähän on kiva pohdinnan aihe. Mahdollisuuksia on monia.😍
Jokereitten yhden haastattelun mukaan heistä paras tanssija on Bojan. Sekin voi liittyä reisiin tai siis jalkoihin yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ois hyvä paikka tehdä joku tutkimus siitä
mikä siinä Kärtsässä viehättää, onko Kärtsällä jotain mitä silmät ei nää...?No joku mainitsikin et K on kuitenkin sellainen maanläheinen, tavallinen tyyppi, jonka vois kuvitella omaankin kainaloon helposti. Ja toisaalta eihän se ole ... Se on K ä ä r i j ä!
Mulla on ainakin se sen ote ihmisiin tai siis kommunikointitapa varsinkin siis seuratessa sivusta. Se on niin humoristinen, lämmin, kujeileva, flirttaileva, itsensä täysillä likoon pistävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sytyn aika harvoin miehistä kuvissa tai videoissa, saatan ajatella et joo on hyvännäköinen tahi kuuma mutta siinäpä se ja lähden tyyliin tiskaamaan. Ei niinkun liikuta mitään missään. Aluksi noita Kärtsävideoitakin katsoin tyylillä heh-heh, no jopas se nyt. Sit tuli sellanen outo pieni tunne jonnekin päin kroppaa, kun alko näkyä noita märkien hiuksen haromisia taakse ja selän taivutusta. Ja nyt sitä käydäänkin kun hella kutosella bolerossa kulkevaan pottatukkaan. Hyvin meni omastakin mielestä.
Tämä vaikuttaa tapahtuneen aika monelle. Joku asiasta jotain ymmärtävä sais kyllä selittää, että mitähän tässä on oikein tapahtunut. T: samalla tavalla itsekin seonnut.
Mulle on käynyt just päinvastoin. Umkssa sytyin Klle täysin ja näin hänet todella seksikkäänä. Enää en yhtään. En tiedä onko tähän vaikuttanu ne Kn tylytys-ym. läpät vai mikä.
Mä olisin varmaan samaa mieltä, ellei K tykkäis niin paljon Bojanista. Eihän tuollaisen helmen kalastaja (no joooooo sori, tyhmästi laitettu) voi olla huono ihminen!
Tuli muuten mieleen,että minkäslaisia kylttejä me voitais tehdä Tavan JO keikalle? Itellä ykkösenä " Jan I have Free Celebrity Pass " ,toinen vois olla " Bojan can I ride on your thighs? " 🤣
Toivottavasti Sampitar sitten kuvaa meidät koko instan näkyville,jos ei jää alle kun jyrätään eturiviin.🤣🤣
Ja joo oon hullu anteeksi 😁
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän shippauksen kun se perustuu pitkälti mielikuvitukseen kuitenkin yms..mutta tänne on kyllä nyt ilmaantunut muutama kirjoittaja, jotka eivät ihan tajua..että ei vaan oo ihan soveliasta tai mukavaa se, että esitetään tietävänsä artistin siviilielämästä/yksityisasioista/tulevaisuudesta jotain..päätelmät on tehty haastatteluja lukemalla..en tiedä tavoittaako kukaan mitä tarkoitan, mutta aika outoa on jo eräillä nämä kirjoitukset, varsinkin kun niitä tulee kiihtyvään tahtiin.
Täällä on muutamia, jotka on mennyt selvästi liian syvälle tähän juttuun. Kehittelevät oletuksia ja uskovat niihin ja jopa palvovat artisteja. Kaikki mitä he tekevät tai sanovat, ovat kultaa. En ole ikinä niin sokeasti fanittanut ketään artistia, että olisin tykännyt kaikesta mitä he tekevät. Esim. J. Karjalaisesta olen tykännyt pikkutytöstä, mutta en silti tykkää hänen kaikista biiseistään.
Fanitushan perustuu aina mielikuviin (niinkuin shippauskin) ja vaikka tässäkin ketjussa ihaillaan jotakin Jokerien jäsentä ja/tai Käärijää, niin suurin osa meistä kuitenkin ymmärtää realiteetit. Jan on minusta kuuma ja muutaman kerran tuli katsottua sitä vaahtokylpy videota. En minä kuitenkaan sitä videota katsellessa halua ajatella, että Jan piereskelee kylpyammeessa ja peppukin on täynnä finnejä. Haaveet on haaveita ja ei niihin tarvitse sekoittaa realismia mukaan. Realismia on muutenkin elämässä ihan liikaa ja jos hetkeksi pääsee irroittautumaan siitä kuumia videoita katsellen, niin ei se ole keltään pois.
Älä pilaa mun mielikuvia raukeasta ihmissudesta.😂 Jokereiden jäsenet eivät koskaan piereskele tai tee mitään muutakaan sellaista. He tuoksuvat aina hyvältä.
Se tässä ketjussa on parasta, että vaikka olen mustasukkaista sorttia, niin mielelläni jaan kanssanne tämän raukean, kylpevän ihmissuteni muiden hyvän päälle ymmärtävien kanssa.
Hän tuoksuu hyvältä jopa hikisen keikan jälkeen. Sellainen villieläimen tuoksu, myskihien ja mustaherukanlehtien sekoitus. Ja ehkä vähän kasteisen nurmen, koska mielikuvissani olen kesyttänyt häntä Ruissalon niityillä.
T. Raukea Ihmissusi -nimen lanseerannut
Tärkeä analyysi tässä. :D Jalkapalloilijoilla on monesti aika hoikat reidet vaikka on lihasta. Lätkänpelaajilla sitten taas usein iso takamus ja reittä. Kärtsä on tosin poikkeus pikku beballaan ja hoikilla jaloillaan tosin eipä tuo ole aktiivipelannut vuosikausiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko ladata kiinalaisten vakoilusovellus uudestaan Bojćin reisien takia. Ja ei kaduta. Herravarjele tuo kuva tatuoijan penkissä. Siis. Jos Bojanin reisiin vahingossa törmäisi, varmaan kevyesti kimpoaisi taaksepäin (ihan täydellisen normaali skenaario tämä).
K tits & B thighs compilation yhdessä olis ehkä liikaa...vai oliskoUnohdin hengittämisen hetkeks ku jumituin niin pahasti B:n reisiin :D
Reisistä puheenollen, PhotoMikken Ruissikuvat osa 2, kuva 8/10. 😳🔥🥵
Ah, siellä se makuullaanolokuva. Ja hyvä otos Jessestä! Vielä kun se ois ollut Bojan 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukessa ja Bojanissa ei ole kyllä mitään yhteistä. Luke on tosi naismainen. Mä taas en tajua yhtään et joku pitää sitä kuumana. Tai no 'yhtään'. Mutta ei kyllä sytytä.
Tylsä ajatus musta että miehen naismaisuus olis epäviehättävää. Käärijästäkin tekee poikkeuksellisen kuuman just se että feminiiniset ja maskuliiniset piirteet hänessä on niin luontevasti ja tasapainosesti sekaisin, vaikka on cis. Ja ne pienet kauniit manikyroidut kädet (etenkin Bojanin kaulassa!)... aijai.
miksi mainitsit K:n kädet!?!?!? Niillä on ainakin oma uskollinen fanikuntansa :D
Jep. Niin kauniit kädet ja kauneimmillaan antautuvassa asennossa selällään makaavan K:n pään yläpuolella.
Minä en ole varsinainen shippaaja, mutta tekisin aika paljon, että näkisin B:n ja K:n vertaamassa käsien kokoa kämmenet vastakkain! Olen aika varma että K:lla on aika pienet kädet, mutta sitä on vaikea arvioid videolta :D
Kädet on kyllä aika mukavan isot, käyhän vähän Instagramia katsomassa ja kuvia zoomailemassa. Siis K:n.
pienet pehmeät kädet sillä on. Vikissä ja
Köpissä jompikumpi oikein mainitsi K:n pienistä käsistä (ei mitään jättimiehiä taida nekän olla)Minusta K n kädet on aika naiselliset, enkä tarkoita nyt kynsilakkaa. Siis mun makuun liian naiselliset. Olen varmastikin vähemmistössä tämän mielipiteen kanssa. Johtuukohan siitä, että mulla itsellä on aika isot kädet naiseksi🙂
Bojan
https://www.instagram.com/p/Cr6BwHZNqJj/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tuollaiset naismaiset kädet ei ne rumat ole, mutta miehellä jotenkin inhottavan näköiset. Herkät kädet miehellä on kauniit, nuo ei ole herkät vaan jotenkin naismaisen "hintelät".
Vierailija kirjoitti:
Tykkään yleensä superfeminiinisistä miehistä, mutta Luke ei kyllä iske...
Mun mielestä taas superihana silmäkarkki. Koen myös hänen kanssaan ihmeellistä henkistä samankaltaisuutta. Varsinkin miten angstasin nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Hihaton Bojan vois seuraavaks miettiä keikoilla lahjettomuutta. 😏
lahkeettomuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä analyysi tässä. :D Jalkapalloilijoilla on monesti aika hoikat reidet vaikka on lihasta. Lätkänpelaajilla sitten taas usein iso takamus ja reittä. Kärtsä on tosin poikkeus pikku beballaan ja hoikilla jaloillaan tosin eipä tuo ole aktiivipelannut vuosikausiin.
K on paksupylly ja tanakkajalkainen. Semmoinen pötikkä, ei todellakaan mikään pikkubeba ja hoikkajalkainen.
Eikä ole :D ihan pieni peffa ja tosi laihat jalat. Nyt kyllä leventävät piikkihousut hämää. K:lla on yläkroppa pötikkä mutta alakroppa pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko ladata kiinalaisten vakoilusovellus uudestaan Bojćin reisien takia. Ja ei kaduta. Herravarjele tuo kuva tatuoijan penkissä. Siis. Jos Bojanin reisiin vahingossa törmäisi, varmaan kevyesti kimpoaisi taaksepäin (ihan täydellisen normaali skenaario tämä).
K tits & B thighs compilation yhdessä olis ehkä liikaa...vai oliskoUnohdin hengittämisen hetkeks ku jumituin niin pahasti B:n reisiin :D
Onko kukaan nähnyt kuvaa siitä reiden tatskasta.Olen yrittänyt etsiä, mutta en ole löytynyt.Reidet ovat todella miehekkäät, mutta minua viehättää vielä enemmän ne lantion liikkeet, joita onneksi löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo koko fic oli älyttömän hauska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukessa ja Bojanissa ei ole kyllä mitään yhteistä. Luke on tosi naismainen. Mä taas en tajua yhtään et joku pitää sitä kuumana. Tai no 'yhtään'. Mutta ei kyllä sytytä.
Tylsä ajatus musta että miehen naismaisuus olis epäviehättävää. Käärijästäkin tekee poikkeuksellisen kuuman just se että feminiiniset ja maskuliiniset piirteet hänessä on niin luontevasti ja tasapainosesti sekaisin, vaikka on cis. Ja ne pienet kauniit manikyroidut kädet (etenkin Bojanin kaulassa!)... aijai.
miksi mainitsit K:n kädet!?!?!? Niillä on ainakin oma uskollinen fanikuntansa :D
Jep. Niin kauniit kädet ja kauneimmillaan antautuvassa asennossa selällään makaavan K:n pään yläpuolella.
Minä en ole varsinainen shippaaja, mutta tekisin aika paljon, että näkisin B:n ja K:n vertaamassa käsien kokoa kämmenet vastakkain! Olen aika varma että K:lla on aika pienet kädet, mutta sitä on vaikea arvioid videolta :D
Kädet on kyllä aika mukavan isot, käyhän vähän Instagramia katsomassa ja kuvia zoomailemassa. Siis K:n.
pienet pehmeät kädet sillä on. Vikissä ja
Köpissä jompikumpi oikein mainitsi K:n pienistä käsistä (ei mitään jättimiehiä taida nekän olla)Minusta K n kädet on aika naiselliset, enkä tarkoita nyt kynsilakkaa. Siis mun makuun liian naiselliset. Olen varmastikin vähemmistössä tämän mielipiteen kanssa. Johtuukohan siitä, että mulla itsellä on aika isot kädet naiseksi🙂
Bojan
https://www.instagram.com/p/Cr6BwHZNqJj/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Tuollaiset naismaiset kädet ei ne rumat ole, mutta miehellä jotenkin inhottavan näköiset. Herkät kädet miehellä on kauniit, nuo ei ole herkät vaan jotenkin naismaisen "hintelät".
Tykkään K:n käsistä. Itse asiassa jo ennen kuin kunnolla olin tutustunut K:hon mitenkään paremmin niin pelkät kädet nähtyäni ajattelin että tuo tyyppi on varmasti sinut itsensä kanssa eikä mikään perinteinen öyhöttäjä. Mulle on tärkeetä että artisti uskaltaa kokeilla erilaisia juttuja eikä kammoksu erikoisia asioita.
Ei h elvetti tästä työnteosta tule mitään,kun reidet,kädet,pakarat pyörii mielessä 🤣
Ja kyllä tuolle rinnalle pääni laittaisin ja vaikka nuolisinkin 🥵🤣 herraisä 🥵
https://www.instagram.com/reel/CudxZXTtzdq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
💚🌹🌹