40-50 luvut olivat feministisempiä kuin tämä vuosikymmen
Kommentit (10)
Jollain tasolla kyllä. Kukin saa itse miettiä.
60-luku oli hyvää aikaa. Viime vuosisadan alussa naiset saivat enemmän oikeuksia, eli siinä mielessä kyllä.
Heh 50-luku oli viime vuosisadan sovinistisin vuosikymmen.
Niin, epäilen että 50-luvun herkkupepuilla oli Satisfyereitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, epäilen että 50-luvun herkkupepuilla oli Satisfyereitä.
Oli keittiössä (jääkaappi) ja mies makkarissa. Tämän päivän nainen ei tarvitse mitään. Itsetyydytys tekee ihmisestä surkean ja masentuneen luuserin.
Jos naisten oikeuksista puhutaan, niin 60-70 -luvuilla tapahtui valtaisa harppaus hyvään suuntaan ja siitä jatkettiin sitten hyvää kehitystä, kunnes tämä feminismin kuinkakohan mones aalto, intersektionaalisuus, vei pohjan pois tasa-arvolta ja heikensi naisten oikeuksia valtavasti. Takapakkia on menty ja lujaa. Kauankohan tätä aiotaan katsella? (esim. transnaiset naisurheilussa, itsemäärittely, islamin suosio länsimaissa heikentää naisen asemaa jne.)
Vierailija kirjoitti:
Jos naisten oikeuksista puhutaan, niin 60-70 -luvuilla tapahtui valtaisa harppaus hyvään suuntaan ja siitä jatkettiin sitten hyvää kehitystä, kunnes tämä feminismin kuinkakohan mones aalto, intersektionaalisuus, vei pohjan pois tasa-arvolta ja heikensi naisten oikeuksia valtavasti. Takapakkia on menty ja lujaa. Kauankohan tätä aiotaan katsella? (esim. transnaiset naisurheilussa, itsemäärittely, islamin suosio länsimaissa heikentää naisen asemaa jne.)
Tasa-arvo sukupuolten kesken käy järkeen. Samat velvoitteet ja oikeudet. Naisena olen pahoillani miesten asevelvollisuudesta. Olen pasifisti ja aseriisuntaa pitäisi tehostaa. Vaikka kaikki pois. Tapelkoon herrat ja narrit miten lystää.
Kenen mielestä (miesten?).