Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
36861/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinne Espanjaan pariskunnalle analyyseistä! Siinä oli hyvä pätkä kirjoitettu :) Minä näen B:n ja K:n tuon alkutaipaleen hyvin samalla tavalla. K oli todella tuntematon jopa Suomessa, mutta se valloitti niin monien sydämen niin vaivattoman näköisesti :D On meillä täällä oma kultakimpale

Kiitos sinulle 💚 Ja kiitos teille kaikille täällä 💚 Kaikki ollaan varmaan niin erilaisia,mutta hienoa,että pojat ja musiikki yhdistää meitä kaikkia.On kiva täällä höpötellä,kun sinakaan vielä ei kukaan ystäväni ole tunnustanut palstailevan,vaikka minut kyllä tunnistaa jps tuntee. Vielä päivän Janit ja sitten töitä,koska pitäähän ne rahat tienata tähän harrastukseen 🤣🥵

https://twitter.com/janpeteh/status/1674495535728717832?s=20

https://twitter.com/calumsnippkink/status/1674506478810460172?s=20

Vierailija
36862/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin oman Bojanin. Se vois olla vaikka ihan rumakin Bojan, mut kunhan olis yhtä omistautuvat ja herttainen.

Mä haluisin oman Jeren. Ei tartte replika olla, kunhan on muuten samanoloinen.

Joo sama. Jos sais valita niin kyllä kallistuisin Jeren puoleen. Toki jos ei onnistus, kävisi aivan hyvin myös Bojan. Enkä pahastus edes.

Mut kyllä mä aika samanmoisen haluaisin, sitten jos saisin. Jeren. Et samat silmät ja kasvot, samat ilmeet ja elkeet, ja ehdottomasti sama kroppa. Tukasta ja korvanlehdistä voin joustaa vähän.

Ois niin ihana ku oma Jere istus tuossa, pitäisin hyvänä, silittelisin sen ihoa kaikkialta.... Ja välillä se vois kujertaa jonku hittibiisinsä kertsin. Ja tanssia. Keikuttaa sitä hyvin muodostunutta tiukkaa pikku peppua. Siks aikaa päästäsin otteestani.

Ja riisuisin sen ihan kohta, koska sauna on jo lämmin ....

Tukka ja korvanlehdet.....nyt mennään jo ruumiinosa-analyysissä mikroskooppitasolle 😄

Me Jan-fanit emme ole koskaan kaivanneet mikroskooppia ruumiinosa-analyyseissämme.

🤣🤣Paitsi jos istumalihaksia hänestä etsii....😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36863/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinne Espanjaan pariskunnalle analyyseistä! Siinä oli hyvä pätkä kirjoitettu :) Minä näen B:n ja K:n tuon alkutaipaleen hyvin samalla tavalla. K oli todella tuntematon jopa Suomessa, mutta se valloitti niin monien sydämen niin vaivattoman näköisesti :D On meillä täällä oma kultakimpale

Kiitos sinulle 💚 Ja kiitos teille kaikille täällä 💚 Kaikki ollaan varmaan niin erilaisia,mutta hienoa,että pojat ja musiikki yhdistää meitä kaikkia.On kiva täällä höpötellä,kun sinakaan vielä ei kukaan ystäväni ole tunnustanut palstailevan,vaikka minut kyllä tunnistaa jps tuntee. Vielä päivän Janit ja sitten töitä,koska pitäähän ne rahat tienata tähän harrastukseen 🤣🥵

T.💚🌹🌹 ja kyllä minulla oli miehen lupa kertoa hänen mielipiteensä täällä 🤣💚

Vierailija
36864/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36865/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukessa ja Bojanissa ei ole kyllä mitään yhteistä. Luke on tosi naismainen. Mä taas en tajua yhtään et joku pitää sitä kuumana. Tai no 'yhtään'. Mutta ei kyllä sytytä.

Onhan Lukella ja Bojanilla molemmilla pyöreät reidet. Luke on musta tosi kaunis, ei kyllä kuumana voi pitää kun on niin selkeästi gay. Se on muuten niin mainio se yks tiktok-video viisujen ajalta jossa Luke sanoo ensin hello, ja sitten Bojan matkii tosi osuvasti ja söpösti "hellow" sillä Luken naisellisella tyylillä. :D

Ja korjaan vielä että varmasti monikin pitää Lukea kuumana, itse en vaan hlökohtaisesti osaa. :) Hän on kaunis, sympaattinen ja höpsö kyllä, tykkään tosi paljon. Toinen hauska Bojanin tiktok-video on muuten se jossa hän sanoo taksissa gay-tyyliin "London without me is not London..." En tunnista kenen kanssa on autossa. On kyllä hauska jäbä.

Vierailija
36866/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukessa ja Bojanissa ei ole kyllä mitään yhteistä. Luke on tosi naismainen. Mä taas en tajua yhtään et joku pitää sitä kuumana. Tai no 'yhtään'. Mutta ei kyllä sytytä.

Tylsä ajatus musta että miehen naismaisuus olis epäviehättävää. Käärijästäkin tekee poikkeuksellisen kuuman just se että feminiiniset ja maskuliiniset piirteet hänessä on niin luontevasti ja tasapainosesti sekaisin, vaikka on cis. Ja ne pienet kauniit manikyroidut kädet (etenkin Bojanin kaulassa!)... aijai.

miksi mainitsit K:n kädet!?!?!? Niillä on ainakin oma uskollinen fanikuntansa :D

Jep. Niin kauniit kädet ja kauneimmillaan antautuvassa asennossa selällään makaavan K:n pään yläpuolella.

Minä en ole varsinainen shippaaja, mutta tekisin aika paljon, että näkisin B:n ja K:n vertaamassa käsien kokoa kämmenet vastakkain! Olen aika varma että K:lla on aika pienet kädet, mutta sitä on vaikea arvioid videolta :D

Kädet on kyllä aika mukavan isot, käyhän vähän Instagramia katsomassa ja kuvia zoomailemassa. Siis K:n.

pienet pehmeät kädet sillä on. Vikissä ja

Köpissä jompikumpi oikein mainitsi K:n pienistä käsistä (ei mitään jättimiehiä taida nekän olla)

Minusta K n kädet on aika naiselliset, enkä tarkoita nyt kynsilakkaa. Siis mun makuun liian naiselliset. Olen varmastikin vähemmistössä tämän mielipiteen kanssa. Johtuukohan siitä, että mulla itsellä on aika isot kädet naiseksi🙂

Bojan

https://www.instagram.com/p/Cr6BwHZNqJj/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kyllä kelpaa tuossa sylissä olla, ja noiden reisien päällä. 😍

Ollaan taas oleellisen äärellä😄

Vierailija
36867/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JO:lla meni sähköt eilen keikalla? K:lla taisi Jyväskylässä mennä myös pari viikkoa takaperin 🤭

Kyllä sitä sähköä riittää sitten taas pariksi kuukaudeksi eteenpäin, kunhan B ja J taas kohtaavat.

Vierailija
36868/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä haastattelu on kyseessä tuossa korvessa tumblr mainitsemassa jota on "tiivistetty" näin "Jere felt comfortable with Bojan and that it was important to Bojan to make Jere feel comfortable and safe because everyone else tried to get a piece of Käärijä".

Googlen haku ei tässä auttanut. Tietääkö joku?.

Vierailija
36869/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Janin harmonikan ?(accordion) soitto tullut esiin aikaisemmin

Vierailija
36870/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä ajatus musta että miehen naismaisuus olis epäviehättävää. Käärijästäkin tekee poikkeuksellisen kuuman just se että feminiiniset ja maskuliiniset piirteet hänessä on niin luontevasti ja tasapainosesti sekaisin, vaikka on cis. Ja ne pienet kauniit manikyroidut kädet (etenkin Bojanin kaulassa!)... aijai.

miksi mainitsit K:n kädet!?!?!? Niillä on ainakin oma uskollinen fanikuntansa :D

Jep. Niin kauniit kädet ja kauneimmillaan antautuvassa asennossa selällään makaavan K:n pään yläpuolella.

Minä en ole varsinainen shippaaja, mutta tekisin aika paljon, että näkisin B:n ja K:n vertaamassa käsien kokoa kämmenet vastakkain! Olen aika varma että K:lla on aika pienet kädet, mutta sitä on vaikea arvioid videolta :D

Kädet on kyllä aika mukavan isot, käyhän vähän Instagramia katsomassa ja kuvia zoomailemassa. Siis K:n.

Köpissä jompikumpi oikein mainitsi K:n pienistä käsistä (ei mitään jättimiehiä taida nekän olla)

Minusta K n kädet on aika naiselliset, enkä tarkoita nyt kynsilakkaa. Siis mun makuun liian naiselliset. Olen varmastikin vähemmistössä tämän mielipiteen kanssa. Johtuukohan siitä, että mulla itsellä on aika isot kädet naiseksi🙂

Bojan

Taas täytyy myöntää että en ole kyllä kiinnittänyt sen kummempaa huomiota muuta kuin siinä tatuointivideossa mutta tästä eteenpäin taatusti kiinnitän.

Vierailija
36871/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuopiossa ollut mukana Warnerilta tyyppi ja pari jotain kumppaniakin (?) tägätty Even stoorissa. Tästäkin vois alkaa analysointi et mikä homma.

Teoria: sinne on tullut luokanvalvojat valvomaan ettei puhuta liian räävittömiä, mihin K:n vastaus ilmeisesti ollut linjaa "f*ck you I won't do what you tell me" 😂

Matematiikanopettaja-Jan napauttaa karttakepillä rähisevää K:ta sormille. Rähisijä istuu kiltisti pulpettiin. Jan pyyhkäisee sormillaan elegantisti hiuksensa sivulta päälaen yli, muuttuu ihmissudeksi ja loikkaa ikkunasta ulos kadulle metsästämään saalista. Olen jo odottamassa tutussa kadunkulmassa.

Sitten kun Jan muuttuu taas ihmiseksi, niin hän ottaa vaahtokylvyn ja silloin minä olen odottamassa.

Ja kun poistuu kylvystä, muuttuu jälleen ihmissudeksi, ravistaa harjaksistaan pisaroita, ja odotan pyyhkeen kanssa.

Vierailija
36872/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan

Taas täytyy myöntää että en ole kyllä kiinnittänyt sen kummempaa huomiota muuta kuin siinä tatuointivideossa mutta tästä eteenpäin taatusti kiinnitän.

Kuvittelisin, että voltteja tehdessä pitää olla jaloissa voimaa, tai en minä itse asiassa tiedä onko näin.

Vierailija
36873/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan

Silloin aiemmin minä sanoin, että Jan vaikuttaa enemmän ihmissudelta kuin vampyyrilta, kun häne oli ilmeisesti määritelty vampyyriksi aiemmin.. Mutta nyt olen nähnyt näitä Jan-ihmissusiviittauksia :D onko tämä nyt muutettu canoniin?

Vierailija
36874/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä haastattelu on kyseessä tuossa korvessa tumblr mainitsemassa jota on "tiivistetty" näin "Jere felt comfortable with Bojan and that it was important to Bojan to make Jere feel comfortable and safe because everyone else tried to get a piece of Käärijä".

Googlen haku ei tässä auttanut. Tietääkö joku?.

Onko se se sama haastis, jossa siltä kysyttiin siitä hylkeestä ekaa kertaa..? Voicen haastattelu?

Vierailija
36875/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna mulla on tuohon somehiljaisuuteen ollut ristiriitainen fiilis. Lähinnä oman julkisen shippauksen puolesta. Kun ei yhtään tiedä mitä haluavat hiljaisuudella viestittää. Haluaisivatko enemmän rauhaa näille jutuille muuallakin vai onko pelkkää osittaista härnäämistä / yritys saada vain somekommentit loppumaan. Välirikkoihin en ole koskaan uskonut ja monta hyvää todistetta ettei niin todellakaan ole käynyt.

Vierailija
36876/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastajan reidet 😜

Vierailija
36877/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuo K lavakarisma niin iskee niin onko ketään muuta artistia joka liikkuisi lavalla samaan tapaan? Mihinkään mihin verrata? Itsehän kun en kenenkään keikoilla ole käynyt eikä livet ole kiinnostaneet niin ei pysty vertamaan.

Tuntuu vaan että K on jokin omalaatuinen liikekieli ja tapa liikkua musiikin tahtiin. Se vaan lähtee jostain ja päättyy ja saa aikaan jonkun illuusion että se olisi jotain improa vaikka toki ne liikkeet on pääosin samoja keikoilla. Itsehän vaan tuijotan että mitä tapahtuu. Ja se miten se tavallaan muuttuu kun musiikki alkaa ja ottaa sellaisen roolin. Onko missään haastattelussa ollut puhetta onko minkäänlaista tanssitaustaa?

Ja itsellä on aina ollut joku fetissi musiikin tahtiin liikkumisesta vaikka se ei olisi tanssia, siis katselu mielessä. Siis ihan vaan vaikka sopivasti kävely musiikin rytmiin, ei nyt kuitenkaan mikään dressman mainos tyyppinen. Varmaan kun itse on niin pökkelö niin kiinnostaa katsella ihmisiä joilla on rytmitajua.

Vierailija
36878/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna mulla on tuohon somehiljaisuuteen ollut ristiriitainen fiilis. Lähinnä oman julkisen shippauksen puolesta. Kun ei yhtään tiedä mitä haluavat hiljaisuudella viestittää. Haluaisivatko enemmän rauhaa näille jutuille muuallakin vai onko pelkkää osittaista härnäämistä / yritys saada vain somekommentit loppumaan. Välirikkoihin en ole koskaan uskonut ja monta hyvää todistetta ettei niin todellakaan ole käynyt.

Kiinnostavaa nähdä myös, miten he käyttäytyvät, kun seuraavan kerran ovat fyysisesti samassa tilassa. Pyrkivätkö välttämään ainakin Tavastian kaltaista käytöstä. Sehän olikin kyllä aika ääripäätä. Ja toteutuuko turvaväli,😄edelleen ihmettelen tätä hiljaisuutta, koska aiemmin eivät todellakaan yrittäneet välttää hämmentämistä.

Vierailija
36879/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tää K:n ja B:n somehiljaisuus julkisesti on aivan loistavaa ja pistää ihmisten päät selkeästi sekaisin, mikä voi olla tavoitekin. Odottakaa sitä räjähdystä sitten, kun näkevät jossain vaiheessa seuraavan kerran ja siitä postaavat kasuaalisti.

Äh, eri juttu jos tapaavat yksityisesti ja yrittävät pitää sen yksityisenä, mutta ei tuollainen tuo JO:lle bändinä mitään hyvää. Some keskittyisi taas pöhisemään BK väleistä ja B:n some täyttyisi pitkäksi aikaa K-huuteluista ja vihjailuista.

Ja sä oletat että heitä haittaa tarkalleen miksi? Bojan on ääneen sanonut, että ei haittaa shippaaminen. K taas viestinyt toiminnallaan, että ei myöskään. Nää on aikuisia miehiä, jotka tietävät, mitä tekevät.

Niin on, aikuisia ihmisiä ovat joten tuollainen shippausmatskun tarkoituksellinen luonti faneille ei luulisi olevan heidän artistiurillaan tässä kohtaa kovin olennaista. Ja täälläkin on aikuisia ihmisiä jotka jostain kumman syystä odottaa jatkuvasti kahden julkkismiehen pientäkin inahdusta toisistaan/toisilleen. Onko kenenkään muiden artistien kohdalla ollut koskaan tällaista ja onko se tuonut mitään hyvää.

B on esimerkiksi Instagramissa jakanut paljonkin heistä tehtyä fanartia (piirustuksia tms).

Alkuun jakoi joitain stooreissa mutta ei se kyllä mitään ole jättänyt näkyville ja nythän se on loppunut.

Ei ehkä ihan vielä voi sanoa, että loppunut, vaikka nyt ei niitä ole jakanutkaan. Nyt on sitten puheissa enemmän vihjailua esimerkiksi tosiaan se luostarikeikan fanfic-viittaus. On oikeasti aika merkittävää, että noin suoraan myöntää lukevansa niitä ja vieläpä aivan uusimpia ja nimenomaan Käärijä/Bojan ficcejä. Kyllä kai siinä jokin K:n yksityisviesti sydämen kera on aika laimeaa verrattuna B:n aika järeään fanfic-viittaukseen.

Mitäs mä olen missannut? Onko jossakin poistetussa viestissä ollut jotakin lisätietoa tästä vai onko tämä jonkun laivamatkustajan ultimaattista ylitulkintaa jostakin tilanteesta?

Tuoreella keikalla Jokerit ahtautuivat kaikki seisomaan yhden kaiuttimen päälle ja Bojan sanoi jotain, että olisi se Jackkin mahtunut se oven päälle Titanicissa tms. Postasin, että nauratti kun yhdessä ficissä pari päivää ennen B ja K sanailivat pitkään tuosta Titanic-aiheesta ja siinä sanottiin vielä, että Joker Outin konserttikin olisi mahtunut oven päälle. Mutta toki se oli pelkkä sattuma eikä Bojan lukemassa ficcejä.

Miksi Titanicissa oli sanailua siitä, mahtuuko Jack oven päälle? siis sen karmin, vai..?

Niin siis eräässä ficissä oli sanailua siitä. Eli:

"You gonna leave me here drowning like Rose let Jack drown," Jere lamented from afar as he stomped around. Bojan clucked happily and turned the TV on.

"There's no room on the door, sorry."

"There was room! You could have Joker Out concert on the door!"

He sounded seconds from going ballistic. Poor Frank was in imminent danger again.

"I didn't write the script, Bojan drawled. And anyway, Rose doesn't need a man. He changed the channel. Ru Pauls Drag Race was on, how fitting. She's got girl boss stuff to do."

Ja muutamia päiviä sen postauksen jälkeen, Bojan heitti läppää samasta aiheesta keikallaan. Joku kommentoi sitten tänne hauskasta yhteensattumasta.

Kysyn uudelleen: Miksi Titanicissa oli sanailua siitä, mahtuuko Jack oven päälle? siis sen karmin, vai..?

Siis siinä elokuvassa.

Vierailija
36880/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä voisi aloittaa myös sen Onlyfans uran!! Phuuuuh I'm not okay today...... 🤯🤩😍

https://www.instagram.com/reel/Cube94Bv3Cu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Näen että tämä homma vie vielä minut taloudelliseen perikatoon. 

Sama täällä. Luoja tota kuvaa!

Onkohan B taas tullut mustasukkaisesti tuon nähdessään.

Ketju on lukittu.