Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tää K:n ja B:n somehiljaisuus julkisesti on aivan loistavaa ja pistää ihmisten päät selkeästi sekaisin, mikä voi olla tavoitekin. Odottakaa sitä räjähdystä sitten, kun näkevät jossain vaiheessa seuraavan kerran ja siitä postaavat kasuaalisti.
Äh, eri juttu jos tapaavat yksityisesti ja yrittävät pitää sen yksityisenä, mutta ei tuollainen tuo JO:lle bändinä mitään hyvää. Some keskittyisi taas pöhisemään BK väleistä ja B:n some täyttyisi pitkäksi aikaa K-huuteluista ja vihjailuista.
Ja sä oletat että heitä haittaa tarkalleen miksi? Bojan on ääneen sanonut, että ei haittaa shippaaminen. K taas viestinyt toiminnallaan, että ei myöskään. Nää on aikuisia miehiä, jotka tietävät, mitä tekevät.
Niin on, aikuisia ihmisiä ovat joten tuollainen shippausmatskun tarkoituksellinen luonti faneille ei luulisi olevan heidän artistiurillaan tässä kohtaa kovin olennaista. Ja täälläkin on aikuisia ihmisiä jotka jostain kumman syystä odottaa jatkuvasti kahden julkkismiehen pientäkin inahdusta toisistaan/toisilleen. Onko kenenkään muiden artistien kohdalla ollut koskaan tällaista ja onko se tuonut mitään hyvää.
B on esimerkiksi Instagramissa jakanut paljonkin heistä tehtyä fanartia (piirustuksia tms).
Alkuun jakoi joitain stooreissa mutta ei se kyllä mitään ole jättänyt näkyville ja nythän se on loppunut.
Ei ehkä ihan vielä voi sanoa, että loppunut, vaikka nyt ei niitä ole jakanutkaan. Nyt on sitten puheissa enemmän vihjailua esimerkiksi tosiaan se luostarikeikan fanfic-viittaus. On oikeasti aika merkittävää, että noin suoraan myöntää lukevansa niitä ja vieläpä aivan uusimpia ja nimenomaan Käärijä/Bojan ficcejä. Kyllä kai siinä jokin K:n yksityisviesti sydämen kera on aika laimeaa verrattuna B:n aika järeään fanfic-viittaukseen.
Ai se joku titanic-homma? Mitä suoraa vihjausta siinä on fanficcien lukemiseen? Mulla on aika usein vaaleenpunaset shippilasit päässä, mut joku raja nyt näissä päätelmissä.
Tää menee joillakin päivä päivemmältä hullummaksi tää touhu! Kaikki sekottuu omassa päässä ja sitte ne vielä uskoo noita ajatuksiaan.
Ketju tarjoaa hyvää viihdykettä. Silloin tällöin on hauska lukea mitä aikuiset ihmiset ihan tosissaan mukamas näkee, uskoo ja miten riippuvuus on kehittänyt tarinointia. Muutama tervejärkinen, jalat maassa - tyyppi mukavasti mukana (itseni lisäksi).
Eiköhän täällä aika monella ole pilkettä silmäkulmassa. Live, love and laugh.
Ooooh noi Bojanin REIDET! Mä oon siis tiennyt et herralla reisissä löytyy, mut toi Tiktok-reisikooste oli kuuuumaaaa! Huh huh hyvät hyssykät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100%addiktoitunut Käärijän ylävartaloon. Olen huolissani itsestäni 😳
Täällä toinen. Tuollaiset mehukkaat rintalihakset ovat parasta maailmassa.
Tumblurissa K:n "rintalihaksille" (lue:tits) on kehittynyt oikein fandom.. niitä tekstejä on kyllä hauska lukea :D
Oisko sulla antaa linkki?🙏 Lukisin mielelläni, mutta en löydä tumblrista koskaan mitään ettimääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on varmaan lukenut kaikki ao3 ficit + kirjoittanut itse pari
B:n versio siitä miten yhteistyö Elvis Costellon kanssa sai alkunsa oli niin sekopäinen ja absurdi, että epäilen että kaikki Ranskan vallankumous ym. ficit on hänen kynästä 😅
Ai se kun jokerit? pelasti Elviksen jonkun villipedon kynsistä, vai miten se meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai täällä on hyvä tunnelma kun täältä poistetaan ihan kaikki viestit joissa edes vihjataan että BK välillä ei ole eikä enää tule mitään romanttista. Ei tällä palstalla normaalista keskustelusta tule ainakaan mitään.
Lukeeko täällä monet viestejä taaksepäin? Itse en ole huomannut yhdenkään oman kommenttini poistoa, kun en mene niitä etsimään ja näin en myöskään ikävöi. Joskus katson edelliselle sivulle, enkä ole huomannut silloinkaan niiden poistoa, vaikka olen "realisti" tämän shopin suhteen 👀
Itse huomaan sen siitä, että täällä lainaillaan viestejä, joita ei ole olemassa.
Mulla on kuvamuisti ja kun käyn välillä poissa, huomaan jonkun viestin vaihtaneen paikkaa, esim. se oli ensin melko alhaalla ja yhtäkkiä se onkin sivun ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkia JO ja K -aiheisia blogeja kannattaa seurata Tumblrissa JO-subsin lisäksi? Hauskaa kun liittyy tuonne niin kysytään kiinnostuksen aiheita ja sitten pakotetaan seuraamaan kolmea blogia, jotka ei liity kiinnostuksen aiheisiin mitenkään... 🤪
Ainakin hirunoka ja Wednesdayday on aktiivisia K-blogeja 🤔 eilen tänne myös linkattiin se blogi, jossa k+b aikalinjaa julkaistaan
Kiitos 😊 Jos joku muistaa tuon aikalinja-blogin nimen niin kertokaa 🙏
Sen blogin nimi on "korvessa" taitaapi olla ihan suomalainen 😂
Kiitos 😊
Mun For you -feedi on täynnä jotain helkutin showpainivideoita, algoritmi vissiin luokittelee K:n painijaksi 🤣
Eilen oli keskusteluissa Käärijän itsevarmuus / epävarmuus. Tänään ollut Käärijän kehoon liittyvää keskustelua. Näihin molempiin liittyvää on lyhyessä videoklipissä Ylex podcastista (YouTube) erikseen napattuna. Moni on varmaan nähnyt tämän podcastin. En osaa linkata tänne, mutta löytyy hakusanoilla Käärijän itsevarmuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooooh noi Bojanin REIDET! Mä oon siis tiennyt et herralla reisissä löytyy, mut toi Tiktok-reisikooste oli kuuuumaaaa! Huh huh hyvät hyssykät!
Musta ne on jotenki naismaiset kinttureidet
Bojan ON ihana mutta samaa mietin että reisissä on jotain naismaista samoin kuin Lukella. Tämä vaan huomiona, ei haukkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matilla on parempi kroppa kuin K:lla kun on sixpack ja kaikki, mutta siltikin K:ssa on enemmän karismaa ja vetovoimaa. Ja Matti on mielestäni suloinen, mutta ainakaan minuun hän ei siltikään vetoa yhtä paljon kuin K. Eli ei se kroppa todellakaan ole yksinomaan se mistä seksikkyys muodostuu.
Mä ottaisin kumman vaan milloin tahansa, mutta jos pitäisi valita, niin K:n kroppa on enemmän omaan mieleen. Upeita miehiä molemmat.
- KukkapaitaMites Joker Out? :)
Löytyy sieltäkin, B ja Jan nyt varsinkin.
Onks Kukkapaita tulossa jollekin Suomen keikoista? :) Uskallatko ees paljastaa? On tunnistamismahis aika suuri :D
Aivan loistavaa olisi jos jollekin keikalle vielä uskaltautuisit 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matilla on parempi kroppa kuin K:lla kun on sixpack ja kaikki, mutta siltikin K:ssa on enemmän karismaa ja vetovoimaa. Ja Matti on mielestäni suloinen, mutta ainakaan minuun hän ei siltikään vetoa yhtä paljon kuin K. Eli ei se kroppa todellakaan ole yksinomaan se mistä seksikkyys muodostuu.
Mä ottaisin kumman vaan milloin tahansa, mutta jos pitäisi valita, niin K:n kroppa on enemmän omaan mieleen. Upeita miehiä molemmat.
- KukkapaitaMites Joker Out? :)
Löytyy sieltäkin, B ja Jan nyt varsinkin.
Onks Kukkapaita tulossa jollekin Suomen keikoista? :) Uskallatko ees paljastaa? On tunnistamismahis aika suuri :D
Aivan loistavaa olisi jos jollekin keikalle vielä uskaltautuisit 😉
On tulossa K:n keikkaa kesällä ja Jokereiden keikkaa syksyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:n versio siitä miten yhteistyö Elvis Costellon kanssa sai alkunsa oli niin sekopäinen ja absurdi, että epäilen että kaikki Ranskan vallankumous ym. ficit on hänen kynästä 😅
Ai se kun jokerit? pelasti Elviksen jonkun villipedon kynsistä, vai miten se meni.
Now something completely different, which surprised me. How did the collaboration with the legendary Elvis Costello come about?
You only saw that yesterday?!
Yes!
We were collectively on a safari. A lion attacked a neighbouring truck, attacked Elvis. We jumped off the truck and caught the lion. We held him long enough for Elvis to run back to the truck. After that, he had huge scratches on his legs and arms. To calm him down, we gave him headphones with our album. The song 'Novi Val' calmed him down so much that he wanted to write lyrics in English. When he was in the hospital, we held his hand while he received the antibiotic, and we sang together. It came to the point that it had to be a collaboration.
Did you make this up right now, or is it a story you usually tell?
It's not a story. It happened. It's true.
Bojan ja Luke molemmat ihan täykkyjä
Mä en ole koskaan käynyt mitenkään kuumana yhteenkään laulajaan tai bändiin. Olen aina vaan tykännyt biiseistä ja esittäjä on ollut ihan toissijainen. Joo, totta kai sitä huomaa jos joku on hyvännäköinen mutta se on vaan huomio. Eikä ole myöskään kiinnostanut heidän yksityiselämänsä.
En nyt tiedä mikä keski-iän kriisi tms. on päällä kun Käärijä muutti tämän. Oikeasti olen ensimmäisen kerran ihastunut johonkin julkiseen persoonaan, josta en tunnu saavan tarpeekseen. Ja jotta tämä olisi vielä omituisempaa, niin en toisaalta käy kuumana siihen että haluaisin tyypin itselleni ja haaveissani on erään vantaalaisen räppärin ja slovenialaisen laulajan romanssi. Ja nyt en pysty kuuntelemaan kummankaan musiikkia ilman kaikenlaisia mielikuvia.
Luojalle kiitos, että esim. Kuumaan biiseistä voin nauttia ihan vaan musiikkina, koska en edes muista miltä he näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Now something completely different, wh
ich surprised me. How did the collaboration with the legendary Elvis Costello come about?
Yes!
We were collectively on a safari. A lion attacked a neighbouring truck, attacked Elvis. We jumped off the truck and caught the lion. We held him long enough for Elvis to run back to the truck. After that, he had huge scratches on his legs and arms. To calm him down, we gave him headphones with our album. The song 'Novi Val' calmed him down so much that he wanted to write lyrics in English. When he was in the hospital, we held his hand while he received the antibiotic, and we sang together. It came to the point that it had to be a collaboration.
Sius että mitä?! Päivän paras sepustus 🤣 . Ei pitäisi lukea tätä palstaa samalla, kun juo kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ei ole kinttu-reidet. Ne on muhkean miehiset. Bojanin kroppa on sellanen (tästäkin puhuttu täällä) et paino vissiin vaihtelee, on peppuakin ihan kivasti jne, ja vanhempana varmaan taipumus lihomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Now something completely different, wh
ich surprised me. How did the collaboration with the legendary Elvis Costello come about?
Yes!
Sius että mitä?! Päivän paras sepustus 🤣 . Ei pitäisi lukea tätä palstaa samalla, kun juo kahvia.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ei ole kinttu-reidet. Ne on muhkean miehiset. Bojanin kroppa on sellanen (tästäkin puhuttu täällä) et paino vissiin vaihtelee, on peppuakin ihan kivasti jne, ja vanhempana varmaan taipumus lihomiseen.
Mäki mietin, että millasia naisten kinttuja te ootte nähneet, ku Bn reidet nimenomaan on niin miehiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Now something completely different, which surprised me. How did the collaboration with the legendary Elvis Costello come about?
Yes!
Ymmärrän nyt sen crackfic-vertauksen, tuosta tosiaan puuttuu vain se, että leijonan nimi on Loreen ja lopuksi "Bojan had lost everything". :P
Kärtsä on niin hot etten kestä 🥵 Se kuva missä makaa lavalla silmät kiinni, kädet pään yläpuolella saa hmmmmm kuvittelemaan kaikenlaista.....
Ja tämä kivojenkin viestien poistelu alkanut tällä viikolla.