Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
36801/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä on niin hot etten kestä 🥵 Se kuva missä makaa lavalla silmät kiinni, kädet pään yläpuolella saa hmmmmm kuvittelemaan kaikenlaista.....

Eikä asiaa suoranaisesti edistä sekään, jos on sattunut lukemaan muutaman ficin, joihin liittyy käsien pään yläpuolella pitäminen. Kiitos ja anteeks. 🙈

Kiitos että joku muu kuin minä sanoi tämän! Katoin kuvaa ja tukehduin kahviin koska olkn saattanut lukiessa kuvitella saman asennon hetkeä aikaisemmin.

Hoen itselleni nyt että "ne EI lue ficcejä itsestään ne EI lue ficcejä itsestään eiiii"

36802/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruisrockin kuumia kuvia 🔥🔥🔥🔥🔥

https://www.tumblr.com/hirunoka/722369300043890688/by-photomikke-on-ins…

Kiitos! Hyviä kuvia on Mikke ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36803/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukessa ja Bojanissa ei ole kyllä mitään yhteistä. Luke on tosi naismainen. Mä taas en tajua yhtään et joku pitää sitä kuumana. Tai no 'yhtään'. Mutta ei kyllä sytytä.

Vierailija
36804/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100%addiktoitunut Käärijän ylävartaloon. Olen huolissani itsestäni 😳

Täällä toinen. Tuollaiset mehukkaat rintalihakset ovat parasta maailmassa.

Tumblurissa K:n "rintalihaksille" (lue:tits) on kehittynyt oikein fandom.. niitä tekstejä on kyllä hauska lukea :D

Oisko sulla antaa linkki?🙏 Lukisin mielelläni, mutta en löydä tumblrista koskaan mitään ettimääni

Tämä K:n "rintakehän" fanitus on K:n tumblr tagin alakulttuuria, mutta voin linkata pari juttua :) :

https://www.tumblr.com/blatantly-hidden/722290415678685185/i-love-how-i…

https://www.tumblr.com/follivora/722289428807221248/we-probably-deserve…

https://www.tumblr.com/eurobison/722266817289224192/i-want-to-see-jere-…

https://www.tumblr.com/cosmicdes/722246810992885760/totally-fine-with-t…

https://www.tumblr.com/follivora/722118686222237697/this-fandom-feels-s…

Tumblr on ihana paikka :D

Vierailija
36805/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään yleensä superfeminiinisistä miehistä, mutta Luke ei kyllä iske...

Vierailija
36806/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton Bojan vois seuraavaks miettiä keikoilla lahjettomuutta. 😏

Vierailija
36807/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin oman Bojanin. Se vois olla vaikka ihan rumakin Bojan, mut kunhan olis yhtä omistautuvat ja herttainen.

Mä haluisin oman Jeren. Ei tartte replika olla, kunhan on muuten samanoloinen.

Joo sama. Jos sais valita niin kyllä kallistuisin Jeren puoleen. Toki jos ei onnistus, kävisi aivan hyvin myös Bojan. Enkä pahastus edes.

Mut kyllä mä aika samanmoisen haluaisin, sitten jos saisin. Jeren. Et samat silmät ja kasvot, samat ilmeet ja elkeet, ja ehdottomasti sama kroppa. Tukasta ja korvanlehdistä voin joustaa vähän.

Ois niin ihana ku oma Jere istus tuossa, pitäisin hyvänä, silittelisin sen ihoa kaikkialta.... Ja välillä se vois kujertaa jonku hittibiisinsä kertsin. Ja tanssia. Keikuttaa sitä hyvin muodostunutta tiukkaa pikku peppua. Siks aikaa päästäsin otteestani.

Ja riisuisin sen ihan kohta, koska sauna on jo lämmin ....

Tukka ja korvanlehdet.....nyt mennään jo ruumiinosa-analyysissä mikroskooppitasolle 😄

Me Jan-fanit emme ole koskaan kaivanneet mikroskooppia ruumiinosa-analyyseissämme.

Vierailija
36808/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin oman Bojanin. Se vois olla vaikka ihan rumakin Bojan, mut kunhan olis yhtä omistautuvat ja herttainen.

Joo sama. Jos sais valita niin kyllä kallistuisin Jeren puoleen. Toki jos ei onnistus, kävisi aivan hyvin myös Bojan. Enkä pahastus edes.

Mut kyllä mä aika samanmoisen haluaisin, sitten jos saisin. Jeren. Et samat silmät ja kasvot, samat ilmeet ja elkeet, ja ehdottomasti sama kroppa. Tukasta ja korvanlehdistä voin joustaa vähän.

Ois niin ihana ku oma Jere istus tuossa, pitäisin hyvänä, silittelisin sen ihoa kaikkialta.... Ja välillä se vois kujertaa jonku hittibiisinsä kertsin. Ja tanssia. Keikuttaa sitä hyvin muodostunutta tiukkaa pikku peppua. Siks aikaa päästäsin otteestani.

Tukka ja korvanlehdet.....nyt mennään jo ruumiinosa-analyysissä mikroskooppitasolle 😄

Me Jan-fanit emme ole koskaan kaivanneet mikroskooppia ruumiinosa-analyyseissämme.

Ennemmin tarvitaan laajakuvaa, että mahtuis kokonaan näytölle.

36809/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruisrockin kuumia kuvia 🔥🔥🔥🔥🔥

https://www.tumblr.com/hirunoka/722369300043890688/by-photomikke-on-ins…

Mikke vois rohkaistua tulemaan objektiivillaan röyhkeästi lähemmäksi, ohikiitäviä ilmeitä joskus. Ei aina yleiskuvia, joissa kohde hiirenpapanan kokoa.

Maallikko näkee kaksi kuvaa kymmenestä olevan yleiskuvia (yleisömerta). Ei ole noissa muissa kuvissa kohde pieni. Hyviä kuvia kaikki nämä. Mikkehän ottaa välillä hyvinkin läheltä kuvia keikoilla, pyörii lavalla olioiden seassa kuvaamassa.

Vierailija
36810/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko ladata kiinalaisten vakoilusovellus uudestaan Bojćin reisien takia. Ja ei kaduta. Herravarjele tuo kuva tatuoijan penkissä. Siis. Jos Bojanin reisiin vahingossa törmäisi, varmaan kevyesti kimpoaisi taaksepäin (ihan täydellisen normaali skenaario tämä).

K tits & B thighs compilation yhdessä olis ehkä liikaa...vai olisko

Unohdin hengittämisen hetkeks ku jumituin niin pahasti B:n reisiin :D

Joo, joskus törmäsin siihen tatuointivideoon. Siitä jäi mieleen Bojanin jalat.

Vierailija
36811/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukessa ja Bojanissa ei ole kyllä mitään yhteistä. Luke on tosi naismainen. Mä taas en tajua yhtään et joku pitää sitä kuumana. Tai no 'yhtään'. Mutta ei kyllä sytytä.

Tylsä ajatus musta että miehen naismaisuus olis epäviehättävää. Käärijästäkin tekee poikkeuksellisen kuuman just se että feminiiniset ja maskuliiniset piirteet hänessä on niin luontevasti ja tasapainosesti sekaisin, vaikka on cis. Ja ne pienet kauniit manikyroidut kädet (etenkin Bojanin kaulassa!)... aijai.

Vierailija
36812/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sytyn aika harvoin miehistä kuvissa tai videoissa, saatan ajatella et joo on hyvännäköinen tahi kuuma mutta siinäpä se ja lähden tyyliin tiskaamaan. Ei niinkun liikuta mitään missään. Aluksi noita Kärtsävideoitakin katsoin tyylillä heh-heh, no jopas se nyt. Sit tuli sellanen outo pieni tunne jonnekin päin kroppaa, kun alko näkyä noita märkien hiuksen haromisia taakse ja selän taivutusta. Ja nyt sitä käydäänkin kun hella kutosella bolerossa kulkevaan pottatukkaan. Hyvin meni omastakin mielestä.

Tämä vaikuttaa tapahtuneen aika monelle. Joku asiasta jotain ymmärtävä sais kyllä selittää, että mitähän tässä on oikein tapahtunut. T: samalla tavalla itsekin seonnut.

Mulle on käynyt just päinvastoin. Umkssa sytyin Klle täysin ja näin hänet todella seksikkäänä. Enää en yhtään. En tiedä onko tähän vaikuttanu ne Kn tylytys-ym. läpät vai mikä.

Sivusta seuraan tätä K n hehkutusta, koska itsellä ei tunnu missään. Toisin kuin ne Bojanin jalat🙂

Vierailija
36813/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu omasta puolestasi kuomaseni. Minä kyllä haluaisin tarkkailla saunavideon mahdollista lävistystä mikroskoopilla.

Vierailija
36814/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä ajatus musta että miehen naismaisuus olis epäviehättävää. Käärijästäkin tekee poikkeuksellisen kuuman just se että feminiiniset ja maskuliiniset piirteet hänessä on niin luontevasti ja tasapainosesti sekaisin, vaikka on cis. Ja ne pienet kauniit manikyroidut kädet (etenkin Bojanin kaulassa!)... aijai.

Eiköhän nämä ole mieltymys- ja makuasioita. Kaikki ei vaan tykkää samoista asioista onneksi. Tämä pätee niin ruokaan, musiikki- ja miesmakuun ym.

Vierailija
36815/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi mainitsit K:n kädet!?!?!? Niillä on ainakin oma uskollinen fanikuntansa :D

Vierailija
36816/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että vaikken suoranaisesti ole kiinnostunut Janista tai hänen yksityishenkilönsä toiminnoista tuon taivaallista, mutta nuo aihetta koskevat viestit ovat niin viihdyttäviä, että niistä on irronnut kyllä monet hyvät naurut.

Vierailija
36817/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100%addiktoitunut Käärijän ylävartaloon. Olen huolissani itsestäni 😳

Täällä toinen. Tuollaiset mehukkaat rintalihakset ovat parasta maailmassa.

Tumblurissa K:n "rintalihaksille" (lue:tits) on kehittynyt oikein fandom.. niitä tekstejä on kyllä hauska lukea :D

Tuttu gaymies kertoi, että gaypiireissä on ihan valtava fandom K-tyyppiselle kropalle. Siis että on sekä lihasta että niiden päällä soma terve kerros rasvaa ja vatsaa. Ei siis rajoitu vain K:n kroppaan, vaan ylipäänsä gaymiehet osaa arvostaa (lue: jumaloida) just tuollaista kroppaa. Itsekin naisena arvostan. En oo koskaan tykännyt litteistä vatsoista.

Sehän on täydellinen paketti koko mies. Kroppa on musta ihan taivaallinen. Kaiken muun hyvän lisäksi.

Täydellisestä paketista tuli mieleeni, kun kerroin veljelleni (joka on psykologi), että minusta on tullut Käärijä-fani. Hän kysyi, mitä kohtaa Käärijästä fanitan. Ihan vitsinä tuon heitti. Vastasin, että koko pakettia ja siihen kuuluu oleellisena J/K:n persoonallisuus.

On ikävää, että täällä jotkut epäasiallisesti haukkuvat J/K:n kehoa. Väkisin tulee mieleen, onko kyseessä kateus.

On upeaa, miten J/K on sinut omassa kehossaan.

Olisi edes vähän lihaksia, eikä noin paljon löysää. En ole koskaan pitänyt miehistä jotka ovat noin "löysiä" en kyllä pidä myöskään nakkisormisista lyhytraajaisista, pullohartijoista, punaniskaisista, kaljuista kultaketjuäijäköriläistä.

Miesihanteeni on kapealanteinen, pitkäjalkainen lähes siro mies jolla on pienet ihohuokoset ja ruskehtava tasainen iho, hyvät hampaat, kaunis niska ja pään muoto, hyvät hiukset,  itsevarman hiljainen/rauhallinen. Joka seurassa mieluumin kuuntelee ja tarkkailee, kuin puhuu. Suora katse, eikä mikään ympärilleen pälyilevä vitsiniekka.Ymmärrätte nyt, miksi en syty Ksta.

Musiikki on kuitenkin pääasia. Jos se on hyvää, esittäjän ulkonäkö on sivuseikka.

Makuja on monia, mutta kuvailemasi "henkilö" kuulostaa lähinnä Ken-nukelta tai animehahmolta... Zzzzz

Vierailija
36818/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36819/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan käynyt mitenkään kuumana yhteenkään laulajaan tai bändiin. Olen aina vaan tykännyt biiseistä ja esittäjä on ollut ihan toissijainen. Joo, totta kai sitä huomaa jos joku on hyvännäköinen mutta se on vaan huomio. Eikä ole myöskään kiinnostanut heidän yksityiselämänsä.

En nyt tiedä mikä keski-iän kriisi tms. on päällä kun Käärijä muutti tämän. Oikeasti olen ensimmäisen kerran ihastunut johonkin julkiseen persoonaan, josta en tunnu saavan tarpeekseen. Ja jotta tämä olisi vielä omituisempaa, niin en toisaalta käy kuumana siihen että haluaisin tyypin itselleni ja haaveissani on erään vantaalaisen räppärin ja slovenialaisen laulajan romanssi. Ja nyt en pysty kuuntelemaan kummankaan musiikkia ilman kaikenlaisia mielikuvia.

Luojalle kiitos, että esim. Kuumaan biiseistä voin nauttia ihan vaan musiikkina, koska en edes muista miltä he näyttävät.

Siis täsmälleen samaa olen kiitollisuudella ajatellut. Johannesta voi kuunnella ilman ylimääräistä kuumeilua. Vaikka söpö onkin.

Vierailija
36820/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaninen vaihe menossa?

Mulla ainakin! 🔥

Ketju on lukittu.