Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

36741/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100%addiktoitunut Käärijän ylävartaloon. Olen huolissani itsestäni 😳

Täällä toinen. Tuollaiset mehukkaat rintalihakset ovat parasta maailmassa.

Tumblurissa K:n "rintalihaksille" (lue:tits) on kehittynyt oikein fandom.. niitä tekstejä on kyllä hauska lukea :D

Tuttu gaymies kertoi, että gaypiireissä on ihan valtava fandom K-tyyppiselle kropalle. Siis että on sekä lihasta että niiden päällä soma terve kerros rasvaa ja vatsaa. Ei siis rajoitu vain K:n kroppaan, vaan ylipäänsä gaymiehet osaa arvostaa (lue: jumaloida) just tuollaista kroppaa. Itsekin naisena arvostan. En oo koskaan tykännyt litteistä vatsoista.

Sehän on täydellinen paketti koko mies. Kroppa on musta ihan taivaallinen. Kaiken muun hyvän lisäksi.

Täydellisestä paketista tuli mieleeni, kun kerroin veljelleni (joka on psykologi), että minusta on tullut Käärijä-fani. Hän kysyi, mitä kohtaa Käärijästä fanitan. Ihan vitsinä tuon heitti. Vastasin, että koko pakettia ja siihen kuuluu oleellisena J/K:n persoonallisuus.

On ikävää, että täällä jotkut epäasiallisesti haukkuvat J/K:n kehoa. Väkisin tulee mieleen, onko kyseessä kateus.

On upeaa, miten J/K on sinut omassa kehossaan.

Vierailija
36742/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tää K:n ja B:n somehiljaisuus julkisesti on aivan loistavaa ja pistää ihmisten päät selkeästi sekaisin, mikä voi olla tavoitekin. Odottakaa sitä räjähdystä sitten, kun näkevät jossain vaiheessa seuraavan kerran ja siitä postaavat kasuaalisti.

Äh, eri juttu jos tapaavat yksityisesti ja yrittävät pitää sen yksityisenä, mutta ei tuollainen tuo JO:lle bändinä mitään hyvää. Some keskittyisi taas pöhisemään BK väleistä ja B:n some täyttyisi pitkäksi aikaa K-huuteluista ja vihjailuista.

Ja sä oletat että heitä haittaa tarkalleen miksi? Bojan on ääneen sanonut, että ei haittaa shippaaminen. K taas viestinyt toiminnallaan, että ei myöskään. Nää on aikuisia miehiä, jotka tietävät, mitä tekevät.

Niin on, aikuisia ihmisiä ovat joten tuollainen shippausmatskun tarkoituksellinen luonti faneille ei luulisi olevan heidän artistiurillaan tässä kohtaa kovin olennaista. Ja täälläkin on aikuisia ihmisiä jotka jostain kumman syystä odottaa jatkuvasti kahden julkkismiehen pientäkin inahdusta toisistaan/toisilleen. Onko kenenkään muiden artistien kohdalla ollut koskaan tällaista ja onko se tuonut mitään hyvää.

B on esimerkiksi Instagramissa jakanut paljonkin heistä tehtyä fanartia (piirustuksia tms).

Alkuun jakoi joitain stooreissa mutta ei se kyllä mitään ole jättänyt näkyville ja nythän se on loppunut.

Ei ehkä ihan vielä voi sanoa, että loppunut, vaikka nyt ei niitä ole jakanutkaan. Nyt on sitten puheissa enemmän vihjailua esimerkiksi tosiaan se luostarikeikan fanfic-viittaus. On oikeasti aika merkittävää, että noin suoraan myöntää lukevansa niitä ja vieläpä aivan uusimpia ja nimenomaan Käärijä/Bojan ficcejä. Kyllä kai siinä jokin K:n yksityisviesti sydämen kera on aika laimeaa verrattuna B:n aika järeään fanfic-viittaukseen.

Mitäs mä olen missannut? Onko jossakin poistetussa viestissä ollut jotakin lisätietoa tästä vai onko tämä jonkun laivamatkustajan ultimaattista ylitulkintaa jostakin tilanteesta?

Tuoreella keikalla Jokerit ahtautuivat kaikki seisomaan yhden kaiuttimen päälle ja Bojan sanoi jotain, että olisi se Jackkin mahtunut se oven päälle Titanicissa tms. Postasin, että nauratti kun yhdessä ficissä pari päivää ennen B ja K sanailivat pitkään tuosta Titanic-aiheesta ja siinä sanottiin vielä, että Joker Outin konserttikin olisi mahtunut oven päälle. Mutta toki se oli pelkkä sattuma eikä Bojan lukemassa ficcejä.

Jep. Sen, jolla meni sähköt. Jossain slovenialaisessa luostarimiljöössä. Varmaan sulake paloi :P

Kyllähän Bojanin kuumuus saa sulakkeet palamaan.

Kyllä ja tämmönen 40+ menee tuhansienkin kilometrien päässä oikosulkuun katsellessa ja kuunnellessa Bojanin kuvia ja musiikkia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36743/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän heillä salaviestintää voi olla?

Vierailija
36744/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkia JO ja K -aiheisia blogeja kannattaa seurata Tumblrissa JO-subsin lisäksi? Hauskaa kun liittyy tuonne niin kysytään kiinnostuksen aiheita ja sitten pakotetaan seuraamaan kolmea blogia, jotka ei liity kiinnostuksen aiheisiin mitenkään... 🤪

Vierailija
36745/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sytyn aika harvoin miehistä kuvissa tai videoissa, saatan ajatella et joo on hyvännäköinen tahi kuuma mutta siinäpä se ja lähden tyyliin tiskaamaan. Ei niinkun liikuta mitään missään. Aluksi noita Kärtsävideoitakin katsoin tyylillä heh-heh, no jopas se nyt. Sit tuli sellanen outo pieni tunne jonnekin päin kroppaa, kun alko näkyä noita märkien hiuksen haromisia taakse ja selän taivutusta. Ja nyt sitä käydäänkin kun hella kutosella bolerossa kulkevaan pottatukkaan. Hyvin meni omastakin mielestä.

Vaikken missään nimessä toivo, että K tai lähipiirinsä ikinä eksyisivät tähän ketjuun, niin tällaiset kommentit on niitä, joita K:n toivoisin näkevän 😁 Ja bonuksena näkisin myös mielelläni sen ilmeen, kun lukee tällaisia. Käärijä reads thirst tweets ois kova!

Vierailija
36746/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on varmaan lukenut kaikki ao3 ficit + kirjoittanut itse pari

B:n versio siitä miten yhteistyö Elvis Costellon kanssa sai alkunsa oli niin sekopäinen ja absurdi, että epäilen että kaikki Ranskan vallankumous ym. ficit on hänen kynästä 😅

Vierailija
36747/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkia JO ja K -aiheisia blogeja kannattaa seurata Tumblrissa JO-subsin lisäksi? Hauskaa kun liittyy tuonne niin kysytään kiinnostuksen aiheita ja sitten pakotetaan seuraamaan kolmea blogia, jotka ei liity kiinnostuksen aiheisiin mitenkään... 🤪

Ainakin hirunoka ja Wednesdayday on aktiivisia K-blogeja 🤔 eilen tänne myös linkattiin se blogi, jossa k+b aikalinjaa julkaistaan

Vierailija
36748/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän heillä salaviestintää voi olla?

Jos salaviestinnällä tarkoitat "yksityistä" viestintää, niin olen samaa mieltä. Mutta eivät he nyt tahallaan lietoisi tällaisia foliohattushippajia julkisilla "salaviesteillä" kun whatsapp toimii 🤦

Vierailija
36749/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni näkee Käärijän, Bojanin ja Alessandran kehopositiivisuus-esikuvina. On kiinnostavaa että silti saatetaan nostaa tarkastelun alle joku tietty ruumiinosa. Käärijällä vatsa tai rintalihakset, Bojanilla reidet (kts esim bojan thigh compilation tiktokissa)

Vierailija
36750/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut tänään jotenkin tosi ihana tunnelma, kiitos siitä! Ja siitä, että tää ketju hiljeni sen verran, että sain vihdoin lattiat pestyä. Hitto mikä ryönä niistä lähti. Olivat aika dirty....mm

Vierailija
36751/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sytyn aika harvoin miehistä kuvissa tai videoissa, saatan ajatella et joo on hyvännäköinen tahi kuuma mutta siinäpä se ja lähden tyyliin tiskaamaan. Ei niinkun liikuta mitään missään. Aluksi noita Kärtsävideoitakin katsoin tyylillä heh-heh, no jopas se nyt. Sit tuli sellanen outo pieni tunne jonnekin päin kroppaa, kun alko näkyä noita märkien hiuksen haromisia taakse ja selän taivutusta. Ja nyt sitä käydäänkin kun hella kutosella bolerossa kulkevaan pottatukkaan. Hyvin meni omastakin mielestä.

Tämä vaikuttaa tapahtuneen aika monelle. Joku asiasta jotain ymmärtävä sais kyllä selittää, että mitähän tässä on oikein tapahtunut. T: samalla tavalla itsekin seonnut.

Vierailija
36752/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hirunoka ja Wednesdayday on aktiivisia K-blogeja 🤔 eilen tänne myös linkattiin se blogi, jossa k+b aikalinjaa julkaistaan

Kiitos 😊 Jos joku muistaa tuon aikalinja-blogin nimen niin kertokaa 🙏

Vierailija
36753/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täällä on hyvä tunnelma kun täältä poistetaan ihan kaikki viestit joissa edes vihjataan että BK välillä ei ole eikä enää tule mitään romanttista. Ei tällä palstalla normaalista keskustelusta tule ainakaan mitään.

Vierailija
36754/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni näkee Käärijän, Bojanin ja Alessandran kehopositiivisuus-esikuvina. On kiinnostavaa että silti saatetaan nostaa tarkastelun alle joku tietty ruumiinosa. Käärijällä vatsa tai rintalihakset, Bojanilla reidet (kts esim bojan thigh compilation tiktokissa)

Vaikka iso osa noista ruumiinosiin fokusoinneista onkin thirstyä ja tavallaan positiivista, niin osa menee kyllä jo kiusaamisen puolelle. Musta ei ainakaan ole hauskaa, jos ihmisiä kiusataan, edes leikillään, jostakin heidän kehonsa ominaisuudesta. Esimerkiksi K&B heidän pituutensa ynnä muut, joita en halua edes mainita. Ihmiset on kyllä tietoisia kehonsa erityispiirteistä ja vajavaisuuksista, ja niistä härnääminen ja kiusoittelu voi pahimmillaan aiheuttaa pahan kompleksin, häpeää, ruumiinkuvan tai syömishäiriön tms.

Vierailija
36755/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai täällä on hyvä tunnelma kun täältä poistetaan ihan kaikki viestit joissa edes vihjataan että BK välillä ei ole eikä enää tule mitään romanttista. Ei tällä palstalla normaalista keskustelusta tule ainakaan mitään.

Lukeeko täällä monet viestejä taaksepäin? Itse en ole huomannut yhdenkään oman kommenttini poistoa, kun en mene niitä etsimään ja näin en myöskään ikävöi. Joskus katson edelliselle sivulle, enkä ole huomannut silloinkaan niiden poistoa, vaikka olen "realisti" tämän shopin suhteen 👀

Vierailija
36756/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä naurattaa. Miksi ajattelet että ihmiset tarvii tänne juuri sun viestejä siitä että tietäähän kaikki että tämä on kuvitelmaa ja/tai "olette sekaisin"?

Vierailija
36757/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos 😊 Jos joku muistaa tuon aikalinja-blogin nimen niin kertokaa 🙏

Sen blogin nimi on "korvessa" taitaapi olla ihan suomalainen 😂

Vierailija
36758/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko täällä monet viestejä taaksepäin? Itse en ole huomannut yhdenkään oman kommenttini poistoa, kun en mene niitä etsimään ja näin en myöskään ikävöi. Joskus katson edelliselle sivulle, enkä ole huomannut silloinkaan niiden poistoa, vaikka olen "realisti" tämän shopin suhteen 👀

Itse huomaan sen siitä, että täällä lainaillaan viestejä, joita ei ole olemassa.

Vierailija
36759/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

u

Vierailija kirjoitti:

Itse huomaan sen siitä, että täällä lainaillaan viestejä, joita ei ole olemassa.

Sepä. Ikävää kun ei ehdi tätä ketjua lukea kuin satunnaisesti eikä tiedä mistään mitään kun liuta viestejä puuttuu

Vierailija
36760/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös siitä, että sivunumerot välillä vähenee.

Ketju on lukittu.