Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
36481/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shippaaja sisälläni haluaa uskoa, että K todella haluaisikin pussata (ei kai sentään ihan suudella pitkään) julkisesti B:tä. Lavalla olisi ainoa paikka jossa sen voisi tehdä niin, että sen voi ajatella olevan osa artistiminän lavashowta eikä olisi siis todellinen minä joka pettää ketään.

Mitä virkaa sellaisella pusulla olisi? Ihan turha. Kyllä itseäni kiinnostaa heissä heidän aidot tunteensa, ei mikään pusu olosuhteissa, joissa ei ole mitään romantiikkaa. 

Vierailija
36482/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. Tavastian lavalla olisi pussattu, niin eri asia olisiko siinä ollut "romantiikkaa", mutta kyllä siellä sksiä väreili ilmassa ja tämä ei ole mikään shippausnäkemys, hyvillä rock-keikoilla nyt muutenkin on vahva sksuaalinen lataus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36483/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shippaaja sisälläni haluaa uskoa, että K todella haluaisikin pussata (ei kai sentään ihan suudella pitkään) julkisesti B:tä. Lavalla olisi ainoa paikka jossa sen voisi tehdä niin, että sen voi ajatella olevan osa artistiminän lavashowta eikä olisi siis todellinen minä joka pettää ketään.

No kun näin mäkin haluan uskoo, mut sit se bs:n määrä mitä siitä seuraisi.. 🥺 Kannattais vaan teasata faneja, pitää nälkää yllä jollain kepeemmällä.

t. juoksukommentaattori

Vierailija
36484/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä virkaa sellaisella pusulla olisi? Ihan turha. Kyllä itseäni kiinnostaa heissä heidän aidot tunteensa, ei mikään pusu olosuhteissa, joissa ei ole mitään romantiikkaa. 

En ilmeisesti ollut selkeä ajatusteni ilmaisemisessa. Aidot tunteet ovat syy siihen, että haluaa pusua, mutta lavan ulkopuolella se olisi tällä hetkellä pettämistä. Niinpä lavan esityspusu olisi ikään kuin korvike siihen saakka, kun tilaisuus toisenlaiseen huulikontaktiin (mahdollisesti / toivottavasti) avautuu.

Vierailija
36485/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun näin mäkin haluan uskoo, mut sit se bs:n määrä mitä siitä seuraisi.. 🥺 Kannattais vaan teasata faneja, pitää nälkää yllä jollain kepeemmällä.

t. juoksukommentaattori

Tämähän tuossa on se, mikä minunkin mielessä estää tästä ajatuksesta nauttimisen. Etenkin B saisi taas liikaa pskaa ja turhaa lätinää päällensä.

T. Tuo jolle vastasit

Vierailija
36486/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kovaa vauhtia lisää repertuaariin juttuja, jotka eivät ole pettämistä: lavalla pussailu ja vatsan nuoleminen, lavan ulkopuolella kankkujen läpsyttely jne. :P

Vierailija
36487/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ilmeisesti ollut selkeä ajatusteni ilmaisemisessa. Aidot tunteet ovat syy siihen, että haluaa pusua, mutta lavan ulkopuolella se olisi tällä hetkellä pettämistä. Niinpä lavan esityspusu olisi ikään kuin korvike siihen saakka, kun tilaisuus toisenlaiseen huulikontaktiin (mahdollisesti / toivottavasti) avautuu.

Kyllä mä uskon, että tuon tasoista pettämistä on jo ollut? Vai mille ajattelet heidän hihitelleen turkoosilla matolla? Kun pitivät toisiaan käsistä kiinni? Itse ainakin ajattelen heidän välillään olleen jotain minkä voisi laskea pettämiseksi, mutta sillä ei ole merkitystä, koska M + M.

Vierailija
36488/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo viestinvaihtokuva aito? Tuntuu tosi erikoiselta erityisesti jos tämä heidän välien viilentämisensä johtuu shippauksesta/stalkkauksesta/nettiryönästä. K:n vastaushan on tietysti kuin bensaa liekkeihin ja on kai K:llekin päivänselvää että kaikki heidän väleihinsä liittyvä leviää alta aikayksikön nettiin analysoitavaksi ja reposteltavaksi, oli yksityisviestissä tai ei.

Tai sitten K on vastannut läpällä ja kummemmin ajattelematta. Mutta siltikin, jos somehiljaisuuden taustalla on yhtään B ja hänen kiusaamisensa netissä, niin tuntuu vielä erikoisemmalta. Uskon että B on K:lle tärkeä ja rakas eikä hän tekisi sellaista minkä ei tietäisi olevan B:lle ok tai minkä tietäisi voivan aiheuttaa B:lle harmia.

Kauhea vyyhti ja päivä päivältä mietin enemmän että miksi olen näin kiinnostunut tästä kaikesta. :D (plus Janin yksityishenkilöstä.)

Vierailija
36489/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. juoksukommentaattori

Tämähän tuossa on se, mikä minunkin mielessä estää tästä ajatuksesta nauttimisen. Etenkin B saisi taas liikaa pskaa ja turhaa lätinää päällensä.

T. Tuo jolle vastasit

Mutta silti keskarikuva ei ollut kannanotto somelle?

Vierailija
36490/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä K:n pusukommentti on alunperin peräisin? Linkkiä? Koska tällaisenään en kyllä edes usko että on aito, photoshopattuja on aikaisemminkin tullut vastaan.

Vierailija
36491/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitä Kärtsää oli eilen lehdistössä narästänyt? Porista oli sen liveä jakaneen instassa klippiä, jossa K sanoo näyttävänsä keskisormea medialle. Ihmettelen hieman, koska eikö hänestä ole kirjoitettu ainakin Ruisrockista tosi kivasti? Vai viittasiko se vielä siihen Provinssirockin keikkaan? Oliko nyt mediassa sitten arvosteltu sitä?

Siis en arvostele hänen puheitaan suuntaan tai toiseen, sen kun näöyttelee keskisormia jos huvittaa, haluaisin vain tietää, miksi.

Vierailija
36492/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä K:n pusukommentti on alunperin peräisin? Linkkiä? Koska tällaisenään en kyllä edes usko että on aito, photoshopattuja on aikaisemminkin tullut vastaan.

Eikö se ollut instan yksityisviesti? Kyllä mä uskon että oli aito, mutta en siis kiistä muita näkemyksiä.

Vierailija
36493/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän se twiitti on poistunut. Että fake news.

T. juoksukommentaattori

Vierailija
36494/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitä Kärtsää oli eilen lehdistössä narästänyt? Porista oli sen liveä jakaneen instassa klippiä, jossa K sanoo näyttävänsä keskisormea medialle. Ihmettelen hieman, koska eikö hänestä ole kirjoitettu ainakin Ruisrockista tosi kivasti? Vai viittasiko se vielä siihen Provinssirockin keikkaan? Oliko nyt mediassa sitten arvosteltu sitä?

Siis en arvostele hänen puheitaan suuntaan tai toiseen, sen kun näöyttelee keskisormia jos huvittaa, haluaisin vain tietää, miksi.

Eiköhän se tarkoita Seiskan ja muun kaltaisia juttuja hänen yksityiselämästään ja sitten jotain väärin tulkittuja juttuja tms. Kaikki viime aikaiset keikka-arviot on olleet ainakin niin ylitsepursuavan positiivisia ettei se niitä voi mitenkään tarkoittaa. Ja mitä tarkoitat Provinssilla?

Vierailija
36495/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskon, että tuon tasoista pettämistä on jo ollut? Vai mille ajattelet heidän hihitelleen turkoosilla matolla? Kun pitivät toisiaan käsistä kiinni? Itse ainakin ajattelen heidän välillään olleen jotain minkä voisi laskea pettämiseksi, mutta sillä ei ole merkitystä, koska M + M.

Voi hyvinkin olla, ja kieltämättä tuo on käynyt mielessä (liiankin yksityiskohtaisesti ja useaan kertaa , I might add). En viitsi kirjoittaa tähän sen tarkemmin ajatuksiani siitä, mitä viisujen jälkeen ehkä on tapahtunut ja mitä sovittu, koska niihin liittyy myös muita ihmisiä kuin K ja B. Ei jaksa herättää viestien poistajaa.

Vierailija
36496/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollut instan yksityisviesti? Kyllä mä uskon että oli aito, mutta en siis kiistä muita näkemyksiä.

Eihän K ole omien sanojensa mukaan pystynyt vastailemaan instan yksäreihin aikoihin, koska se on ollut aivan tukossa. Eli ei kyllä K:n oikeasta yksäristä ollut tuo.

Vierailija
36497/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän se twiitti on poistunut. Että fake news.

T. juoksukommentaattori

Ei välttämättä poistanut siksi, ettei ois totta, vaan ehkä sit sai huonoa palautetta siitä. 

Vierailija
36498/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän K ole omien sanojensa mukaan pystynyt vastailemaan instan yksäreihin aikoihin, koska se on ollut aivan tukossa. Eli ei kyllä K:n oikeasta yksäristä ollut tuo.

Minusta se sanoi, ettei pysty vastailemaan kaikille. Että voi se olla osalle vastannut. Mietin itsekin kyllä, että miksi on tuolle fanille vastannut, että oliko hän K:lle joku "tuttu" fani jo ajalta ennen UMK:ta, niin se vois selittää.

Vierailija
36499/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se sanoi, ettei pysty vastailemaan kaikille. Että voi se olla osalle vastannut. Mietin itsekin kyllä, että miksi on tuolle fanille vastannut, että oliko hän K:lle joku "tuttu" fani jo ajalta ennen UMK:ta, niin se vois selittää.

Onko se kommentin twitteriin postannut fani joten erityisen tunnettu tai luotettava vai miksi haluat välttämättä uskoa, että kommentti edes oli aito? Aivan hyvinhän se voi olla photoshopattu, etenkin kun meillä ei ole mitään tapaa varmistua onko se aito vai ei.

Vierailija
36500/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyytyväinen, että hän postas sen viestin, minusta oli kiva lukea K:lta noin myönteinen vastaus tähän shippiin liittyen :) Että jos oli totta, niin ei se ainakaan tätä koita painaa maan alle :) Se oli kiva tietää.

Ketju on lukittu.