Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käärijä taas vaihteeksi virtaviivaisemmassa lavakunnossa! (Kuin Altaalla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipahan keikka tosiaan. Täytyy sanoa, että ennen keikan alkua olin kyllä hermostunut ja hetken aikaa epäilin että pyörryn kohta, kun seisoi itse siellä edessä ja sitten olikin porukkaa niin hiton paljon jokapuolella ympärillä ja kaikki aivan kiinni toisissaan. Tämä ahdistus onneksi unohtu keikan alkaessa täysin!
Oli mahtava show ja kyllä, on se kuuma. Ihan sama, mitä sanoo, niin kyllä mua naurattaa ja varsinkin paikan päällä, sitä menee aivan ihme tilaan ja tuntee olonsa melkein 30v miehen sijasta 15-kesäiseksi. Voi autuasta.
Mitään sanallista huomiota en valitettavasti osakseni saanut, mutta katsekontaktia kyllä. Eipä tuolla oikein kukaan tainnut saada suoraa sanallista huomiota, jengiä aivan tosi paljon. Kuitenkin paras oli ehdottomasti se melko alkutekijöissä saatu katsekontakti, koska tämän jälkeen K kääntyi melkein välittömästi vielä katsomaan uudelleen. 😂Korostan, että mun eka eturivin keikka ja vielä joku Ruissin tapainen! En tiedä, kuinka paljon normaalisti esimerkiksi jakaa katsekontaktia tms vastaavaa, joten voi tosiaan olla myös ihan normikäytöstä. Minä kyllä tarjosin katsetta alusta loppuun hyvinkin intensiivisesti. Olipa hienoa.
- Kukkapaita
Kiitos kiitos! Olen kateellinen! K:n striimatuista keikoista jo välittyy sellainen erityinen lavakarisma ja energia, joka on varmaan livenä x100 :D Heitettiinkö nyt lavalle mitään?
Kyllä siellä taisi ainakin pari korua lentää, mutta ei mitään isompaa ainakaan niin, että oisin huomannut. Toki artisti esittänyt toiveen, ettei sinne heiteltäisi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on huomattavasti vaatimattomampi kalusto kuin Mikkellä ja otan parempia kuvia. :P Olen kuvannut moniin aikakauslehtiin (esim. Suomen kuvalehti) ja myös keikoilla. Eksäni sen sijaan uskoi, että valokuvaus on puhtaasti välinelaji ja mitä enemmän linssejä ostaa, sitä parempia kuvia tulee.
Mulla on kans lähipiirissä henkilö, joka ostaa koko ajan uusia putkia ja muuta kalustoa ja luulee olevansa huippukuvaaja. Kuvat ei kyllä parane. Jos ei oo silmää, niin ei sitä minkäänlaisella kalustolla voi korvata.
Olen koittanut etsiä kuvia tms. JO:n tän illan keikasta, mutta en ole vielä löytänyt. Instasta en ole katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko slimmimpää olemusta? Minulla ei ole ongelmaa hänen ulkonäkönsä kanssa, mutta varmasti tuo suolistosairaus, ruokavalio ja dieetti voivat vaikuttaa tuohon "virtaviivaisuuteen" vaihtelevasti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiallisia kommentteja jälleen poistetaan ilman syytä?
Ilmeisesti ketjun vakioasiakas poistattaa kaiken mistä ei itse tykkää.
Kiinnostais kuulla minkälaisia kommentteja poistetaan?
Mun kommentti ainakin tais lähtee, missä kerroin mikä Kn haastattelussa tekee sen falskin olon, kun täällä kommentoitiin, ettei siihen ole perusteita. Kirjoitin siis, että median mukaan Vantaan asunto oli lahjoitus.
Minä kommentoin, ettei ollut J haastattelussa millään lailla falski. Sen falskin olit nimittäin laittanut ilman perusteluja. Kommentoin, että J oli entinen avoin itsensä jne.
Siihen, että sinun kommenttisi on ilmeisesti poistettu (kirjoitat 'tais lähtee') - ei minulla ole mitään osuutta.
Tuo minun kommenttini oli ihan neutraali, mutta en tiedä onko sekin samalla poistunut.
Ilmeisesti sitten toisessa kommentissa kirjoitit Vantaan asunnon olevan lahjoitus. Siihen en kommentoinut. Nyt kommentoin. Se ei ollut lahjoitus, Vantaan kaupunki maksaa kolmion vuokran vuoden ajalta. Haastiksessa J kertoi, että oli sovittu, että vastavuoroisesti J tekee juttuja Vantaan hyväksi. Ei näistä sen tarkemmin. Niin kun on paljon jo tehnyt.
Miken kaluston esittely. Tääkin alkoi kuulostaa jotenkin likaselta.
Te ootte pilannut mut.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on se suolistosairaus mikä varmasti turvottaa välillä Ja muutenkin pitäis antaa kehorauha kaikille, myös Käärijälle.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku kukkapaita pääsis Porin keikalle huomenna, on vähän intiimimpi keikka siellä.
Onko loppuunmyyty?
Tänään on kyllä ollut ihana päivä !! 💚
Ensin Atle Pettersen,sitten nämä Kärtsyn ulkomaan keikat , sain liput Alankomaihin, kukkapaidan keikka meni hyvin 💚,pojat viestittelee toisilleen, palstalla on hyvä tunnelma ja yksityishenkilökin on tehnyt paluun .💚🌹 Kiitos kaikille kanssa seilaajille !💚
Oma sirkus kyllä jatkuu. Oli eka teams palaveri mahdollisen tulevan asiakkaan kanssa. Onnen huumassani en niin ajatellut mitä mulla on päällä. No palaverin aluksi sain leveän hymyn ja toteamuksen ,että olihan se tosiaan v ittujen kevät 2020. Eli hän luki mitä paidassani oli. Meinas hävettää...mutta vaan vähän 🤣 Meillä lähti hyvin siitä juttu käyntiin ja Kyllä sain uuden asiakkaan! Paras päivä pitkään aikaan. Mutta jos Kärtsyllä ois yhden apinan paikka sirkuksessa auki ,niin laita viestiä 🤣
Meidän kaksikon biisi💚
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu tuon terroristin kanssa! Miten voi olla noin surkea tapaus! Ootko tyytyväinen ja onnellinen kaikesta aiheuttamastasi mielipahasta?????????[/quote
Kertokaa hölmölle mitä täällä tapahtuu? Siis miten ne viestit noin vaan poistuu? Hänellä ei taida olla kaikki ihan kunnossa :(. Toivottavasti löytäisi muun tavan purkaa pahaa oloaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensin Atle Pettersen,sitten nämä Kärtsyn ulkomaan keikat , sain liput Alankomaihin, kukkapaidan keikka meni hyvin 💚,pojat viestittelee toisilleen, palstalla on hyvä tunnelma ja yksityishenkilökin on tehnyt paluun .💚🌹 Kiitos kaikille kanssa seilaajille !💚
Oma sirkus kyllä jatkuu. Oli eka teams palaveri mahdollisen tulevan asiakkaan kanssa. Onnen huumassani en niin ajatellut mitä mulla on päällä. No palaverin aluksi sain leveän hymyn ja toteamuksen ,että olihan se tosiaan v ittujen kevät 2020. Eli hän luki mitä paidassani oli. Meinas hävettää...mutta vaan vähän 🤣 Meillä lähti hyvin siitä juttu käyntiin ja Kyllä sain uuden asiakkaan! Paras päivä pitkään aikaan. Mutta jos Kärtsyllä ois yhden apinan paikka sirkuksessa auki ,niin laita viestiä 🤣
Meidän kaksikon biisi💚
T.💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku kukkapaita pääsis Porin keikalle huomenna, on vähän intiimimpi keikka siellä.
Onko loppuunmyyty?
Ei, liput tulee myyntiin huomenna ennen keikkaa.
Lauantaina 8.7. Cafe Pori Jazzissa esiintyy Käärijä kello 22:00.
Aikaisemmasta poiketen, lipunmyynti alkaa kello 18:00. Huomaathan, että iltakohtaisella pääsylipulla ei ole mahdollista poistua ja palata myöhemmin alueelle, vaan pääsylipulla pääsee ainoastaan kerran sisään. Lippuja ei voi valitettavasti ostaa ennakkoon. Kaikki pääsyliput myydään Cafe Pori Jazzin tapahtuma-alueen porteilta.
Vierailija kirjoitti:
On aina ihana nähdä näitä K:n keikkakuvia, kun menestyy nyt Suomessa niin hyvin :) Yleisö oli kyllä mukana ccc:ssä tosi hyvin! Ja yleisö hyvin mukana muissakin biiseissä, niin ei se mun silmissä ole enää "yhden hitin ihme"
Mua nauratti kun joku oli kommentoinut K:n instaan ulkomaankeikkajulkistuksen alle, että (K on) Uus Nokia :)
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaksikon biisi💚
Vittujwn kevät 2020 -paita 👏👏
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiallisia kommentteja jälleen poistetaan ilman syytä?
Ilmeisesti ketjun vakioasiakas poistattaa kaiken mistä ei itse tykkää.
Kiinnostais kuulla minkälaisia kommentteja poistetaan?
Mun kommentti ainakin tais lähtee, missä kerroin mikä Kn haastattelussa tekee sen falskin olon, kun täällä kommentoitiin, ettei siihen ole perusteita. Kirjoitin siis, että median mukaan Vantaan asunto oli lahjoitus.
Minä kommentoin, ettei ollut J haastattelussa millään lailla falski. Sen falskin olit nimittäin laittanut ilman perusteluja. Kommentoin, että J oli entinen avoin itsensä jne.
Siihen, että sinun kommenttisi on ilmeisesti poistettu (kirjoitat 'tais lähtee') - ei minulla ole mitään osuutta.Tuo minun kommenttini oli ihan neutraali, mutta en tiedä onko sekin samalla poistunut.
Ilmeisesti sitten toisessa kommentissa kirjoitit Vantaan asunnon olevan lahjoitus. Siihen en kommentoinut. Nyt kommentoin. Se ei ollut lahjoitus, Vantaan kaupunki maksaa kolmion vuokran vuoden ajalta. Haastiksessa J kertoi, että oli sovittu, että vastavuoroisesti J tekee juttuja Vantaan hyväksi. Ei näistä sen tarkemmin. Niin kun on paljon jo tehnyt.
Niin siis minä en sitä falskikommenttia laittanut, vaan perustelin sen, mistä se falski fiilis tulee. Aiemmin uutisissa oli nimenomaan käytetty sanaa lahjoitti. Nyt K tuo esille kaupallisen yhteistyön. Sen sijaan itse ainakin yritin korostaa sitä, että mielestäni tuo lahjoitus oli K:lle varsin ansaittu, jolla tarkoitin myös sitä, ettei K olisi ollut mitään seityksiä kenellekään siitä velkaa. Jostain syystä hän kuitenkin puhui kaupallisesta yhteistyöstä, josta aiemmin ei ollut mainintaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
kaarija_fan ryhmässä on Käärijästä tosi hyvä mustavalko-kuva, jossa istuu risti-istunnassa. En osaa linkittää kuvaa Ig:stä tänne. Olisi kiva saada muidenkin näkyville. Onko joku muu tuossa fani-ryhmässä? Tai ei kait siihen tartte liittö. Voisiko linkata tuon tänään laitetun kuvan ryhmään?
https://www.instagram.com/p/CuZegYItQn1/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
On se nätti, ai ai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aina ihana nähdä näitä K:n keikkakuvia, kun menestyy nyt Suomessa niin hyvin :) Yleisö oli kyllä mukana ccc:ssä tosi hyvin! Ja yleisö hyvin mukana muissakin biiseissä, niin ei se mun silmissä ole enää "yhden hitin ihme"
Mua nauratti kun joku oli kommentoinut K:n instaan ulkomaankeikkajulkistuksen alle, että (K on) Uus Nokia :)
Joo Arttu Lindeman kommentoi tolleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko slimmimpää olemusta? Minulla ei ole ongelmaa hänen ulkonäkönsä kanssa, mutta varmasti tuo suolistosairaus, ruokavalio ja dieetti voivat vaikuttaa tuohon "virtaviivaisuuteen" vaihtelevasti :D
K sanoikin mtvn tänpäiväisessä haastattelussa ettei kiireessä ehdi kiinnittää riittävää huomiota siihen mitä syö eikä siihen, että saa aikaa myös olla yksin.
Mutta ymmärsin, että sanoi vasta olevansa opettelemassa näitä uusia kuvioita ja aikoo järjestää aikaa, jotta jaksaa tehdä tätä pitkälläkin tähtäimellä
https://www.instagram.com/p/CuZegYItQn1/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==