Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ja sanoi mtvn haastiksessa myös, että "lähipiiri" on kokenut hänet poissaolevana......hmmm ..😏😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu tuon terroristin kanssa! Miten voi olla noin surkea tapaus! Ootko tyytyväinen ja onnellinen kaikesta aiheuttamastasi mielipahasta?????????[/quote
Kertokaa hölmölle mitä täällä tapahtuu? Siis miten ne viestit noin vaan poistuu? Hänellä ei taida olla kaikki ihan kunnossa :(. Toivottavasti löytäisi muun tavan purkaa pahaa oloaan.
Multa on eilisen ja tämän päivän aikana poistunu kymmeniä asiallisia, harmittomia viestejä, joissa ei oo haukuttu ketään. Esim. Joker Out ja bojan-aiheisia. Se on joku hysteerinen Käärijä-fani, jonka mielestä täällä ei sais muista puhua.
Ok. Selvä. Sinulta on poistunut viestejä. Ugh, olet kuultu. Next
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä taas vaihteeksi virtaviivaisemmassa lavakunnossa! (Kuin Altaalla)
Tarkoitatko slimmimpää olemusta? Minulla ei ole ongelmaa hänen ulkonäkönsä kanssa, mutta varmasti tuo suolistosairaus, ruokavalio ja dieetti voivat vaikuttaa tuohon "virtaviivaisuuteen" vaihtelevasti :D
Tänpäiväisessä haastattelussahan se puhui ruokavalion tärkeydestä jaksamisen suhteen ja kuinka siihen pitäisi panostaa enemmän.
Ruokavalio ja stressin välttäminen on suolistosairauksien kohdalla todella tärkeää, ainakin itsellä oireet heti voimistuu, jos syö mitä sattuu ja on stressiä...
Oliskin jollekin pikkukeikalle lippu, niin melkein voisin sen luovuttaa yhteisen hyvän nimissä kukkapaidalle.
Vierailija kirjoitti:
Ja sanoi mtvn haastiksessa myös, että "lähipiiri" on kokenut hänet poissaolevana......hmmm ..😏😏
Ihmekös tuo..ajatukset balkanin maalla...
Miettikää millä mielin Jere menee joka keikalle paidattomana? Onko fiilis et hitto kun turvonnut olo tai maha pömpöttää? Et vedänkö vatsaa sisään?
Toki luulen et on todella sinut itsensä kanssa ja kaikkiaan niin välitön tyyppi. Ja itsevarma.
Ja mikäs siinä ollessa ku kroppa on tuollainen, täys kymppi. Toki toivos et kaikilla ois sama fiilis oman kehonsa kanssa. (Itselläni ei ole ollut kuin pari kertaa elämäni aikana, nuorena aina liian laiha, vanhempana liikaa kiloja, koko aikuisikä hirveää jojoilua, epävarmuutta, itseinhoa).
Mut joo, kunnioitetaan kuitenkin häntä, ja toisiamme, ulkonäkökommentit tuntuu aina vähän ikäviltä, virtaviivasuudetkin toki voi tarkoittaa mitä vaan.
Tulikin vähän liian vakava viesti.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Pistäkäähän peitenimi mieleen.
Jos Het Grote Songfestivaalin järjestäjät yhtään on käryllä viisujen jälkeisestä nosteessa, niin ovat buukanneet Joker Outinkin esiintymään. Uskokaamme siihen, että marraskuussa saadaan pieni väläys viisukuplaa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Olen koittanut etsiä kuvia tms. JO:n tän illan keikasta, mutta en ole vielä löytänyt. Instasta en ole katsonut.
Toivottavasti huomenna saadaa kuvia/videoita :)
Jos tuntuu että jonku viestit vaan poistuu, ehkä pitäis miettiä onko niissä jotain vikaa. Multakin poistu eilen pari viestiä, yhdessä saatoin olla vähän sarkastinen niin ehkä se lähti siksi. Ja otin kyllä opikseni, sarkasmi on vaikea laji varsinkin näin kirjoitettuna, joten yritän tästä lähtien sitten välttää sitä. 😅 Muut poistuneet viestit koski sitä viestien poistumisen ihmettelyä niin ehkä ne ajateltiin myös sellaisiksi että pitää poistaa. Ei voi tietää. 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai per***a, alkaa olla meno täällä kuin ennen vanhaan. Taas saa nauraa.
Tunnelma on tänään ollut kyllä hyvä, ei ihan viisujen aikainen, mutta kivan positiivinen viime viikkoihin verrattuna.
Paitsi poistoterroristi on loukannut monia ja ajanut väkeä pois. Itsekin vieroittaudun monen tavoin, sillä huomenna alkaa vaellus.
Täältä ei voi kukaan itse vissiin viestejä poistella, joten kiinnostaisi, kuka ja miten täällä moderoi? Millä perusteella ilmianto johtaa viestin poistoon?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku kukkapaita pääsis Porin keikalle huomenna, on vähän intiimimpi keikka siellä.
Tää olis huippua 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnelma on tänään ollut kyllä hyvä, ei ihan viisujen aikainen, mutta kivan positiivinen viime viikkoihin verrattuna.
Paitsi poistoterroristi on loukannut monia ja ajanut väkeä pois. Itsekin vieroittaudun monen tavoin, sillä huomenna alkaa vaellus.
Täältä ei voi kukaan itse vissiin viestejä poistella, joten kiinnostaisi, kuka ja miten täällä moderoi? Millä perusteella ilmianto johtaa viestin poistoon?
Niinku sanoin, mun viestit on ollu asiallisia ja kilttejä, ei edes sarkastisia.
Vierailija kirjoitti:
Olipahan keikka tosiaan. Täytyy sanoa, että ennen keikan alkua olin kyllä hermostunut ja hetken aikaa epäilin että pyörryn kohta, kun seisoi itse siellä edessä ja sitten olikin porukkaa niin hiton paljon jokapuolella ympärillä ja kaikki aivan kiinni toisissaan. Tämä ahdistus onneksi unohtu keikan alkaessa täysin!
Oli mahtava show ja kyllä, on se kuuma. Ihan sama, mitä sanoo, niin kyllä mua naurattaa ja varsinkin paikan päällä, sitä menee aivan ihme tilaan ja tuntee olonsa melkein 30v miehen sijasta 15-kesäiseksi. Voi autuasta.
Mitään sanallista huomiota en valitettavasti osakseni saanut, mutta katsekontaktia kyllä. Eipä tuolla oikein kukaan tainnut saada suoraa sanallista huomiota, jengiä aivan tosi paljon. Kuitenkin paras oli ehdottomasti se melko alkutekijöissä saatu katsekontakti, koska tämän jälkeen K kääntyi melkein välittömästi vielä katsomaan uudelleen. 😂Korostan, että mun eka eturivin keikka ja vielä joku Ruissin tapainen! En tiedä, kuinka paljon normaalisti esimerkiksi jakaa katsekontaktia tms vastaavaa, joten voi tosiaan olla myös ihan normikäytöstä. Minä kyllä tarjosin katsetta alusta loppuun hyvinkin intensiivisesti. Olipa hienoa.
- Kukkapaita
Kyllä sä sen katseillais nyt homoksi käännytit lopullisesti. Tästä ei kahta puhetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävalta varmaan vielä tulee tuonne listaan, kun sen sanoi, ehkäpä myös Slovenia ja Puola?
Hollanninkin sanoi instastoorissaan. Vai puhuiko omiaan? Kumma, kun ei ollut Norjaa.
Tuota Norjan puuttumista listalta minäkin ihmettelen.Norjassahan oltiin lehdistön tahollakin sitä mieltä, että Jury äänten vaikutusvalta ei saisi olla niin suuri ja Käärijän olisi pitänyt voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi eilen, ettei niitä ilmiannettuja viestejä kukaan lue, ne poistuu automaattisesti jonkun ilmiannettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku sanoin, mun viestit on ollu asiallisia ja kilttejä, ei edes sarkastisia.
Tämä ilmianto-moderointikuvio on nyt muutaman päivän ollut hyvin merkillinen. Joillakin tuntuu menevän viestit poistoon saman tien, kun ne tänne tulevat. Ja siis todellakin asialliset, kohteliaat, ketjun aihepiiriin kuuluvat viestit. Itse ainakin tunnen, että kyseessä on suoranaine vaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on kyllä ollut ihana päivä !! 💚
Ensin Atle Pettersen,sitten nämä Kärtsyn ulkomaan keikat , sain liput Alankomaihin, kukkapaidan keikka meni hyvin 💚,pojat viestittelee toisilleen, palstalla on hyvä tunnelma ja yksityishenkilökin on tehnyt paluun .💚🌹 Kiitos kaikille kanssa seilaajille !💚
Oma sirkus kyllä jatkuu. Oli eka teams palaveri mahdollisen tulevan asiakkaan kanssa. Onnen huumassani en niin ajatellut mitä mulla on päällä. No palaverin aluksi sain leveän hymyn ja toteamuksen ,että olihan se tosiaan v ittujen kevät 2020. Eli hän luki mitä paidassani oli. Meinas hävettää...mutta vaan vähän 🤣 Meillä lähti hyvin siitä juttu käyntiin ja Kyllä sain uuden asiakkaan! Paras päivä pitkään aikaan. Mutta jos Kärtsyllä ois yhden apinan paikka sirkuksessa auki ,niin laita viestiä 🤣
Meidän kaksikon biisi💚Vittujwn kevät 2020 -paita 👏👏
Kyllä !! Olen saanut sillä monet hymyilemään täällä Espanjassa 🤣
Bojanin ketkutusvideosta sen verran,että teen kyllä kun ehdin.Olen vaan tosi vainoharhainen mun yrityksen koneiden suhteen enkä lataile niille mitään muuta kuin yrityksen ja työ hommien juttuja. Mutta koitan kitkuttaa läppärillä jotain ei ehkä tule ihan priimaa mutta ketkutukset näkyy kyllä 🤣🤣
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Jos Het Grote Songfestivaalin järjestäjät yhtään on käryllä viisujen jälkeisestä nosteessa, niin ovat buukanneet Joker Outinkin esiintymään. Uskokaamme siihen, että marraskuussa saadaan pieni väläys viisukuplaa. 😊
Aivan varmasti ovat!
Tänpäiväisessä haastattelussahan se puhui ruokavalion tärkeydestä jaksamisen suhteen ja kuinka siihen pitäisi panostaa enemmän.