Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
35701/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin oman Bojanin. Se vois olla vaikka ihan rumakin Bojan, mut kunhan olis yhtä omistautuvat ja herttainen.

Mä haluisin oman Jeren. Ei tartte replika olla, kunhan on muuten samanoloinen.

Vierailija
35702/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on taas köyhät ja vinot kuvat Mikkellä.

Eihän se oo ees julkassu vielä mitään paitsi muutaman tarinan? Siellä se on Ruississa kuuntelemassa musiikkia et oota nyt edes valmiita kuvia ennen kuin tuomitset.

Hirveitä on joka tapauksessa. Ammattilaisen näpsimiks. Ja miten niin valmiita kuvia, eihän muunlaisia olekkaan 😅 Vai pystytkö itse laittaa ig stooriin jotain keskeneräisiä kuvia?

Öö, se on julkassu yhden kuvan tarinoissaan, joka selvästi tilanneräpsäisy ja siksi tuollainen tärähtänyt, ja yhden stoorin. Mistä tiedät millaisia loput kuvat on, kun ei Mikke ei ole mitään muuta julkaissut?

Ennustan aiempien otosten valossa, et loput on yhtä vinoja ja tärähtäneitä. Ammattijampalta odottaa vähän enemmän. Nää kuvat, kaikki kuvat, on sen käyntikortti tavallaan. Ei mulla muuten mitään sitä vastaan oo. Mikkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35703/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvista puheenollen nämä on tosi hyvä tilannekuvia Tavastialta.

https://twitter.com/KaarijaSupps/status/1675090440989691904/photo/2

No vau.

Miken kuvat ovat tyypilliseseti hieman tylsiä. Asuntokuvaajana varmasti parasta A luokkaa.

Vierailija
35704/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikken kuvat ei musta huonoja ole, mutta kamerakalusta ei taida olla kovin hyvä. Saattaisi olla parempaa jälkeä muuten. Näin ammattimaalikon silmin, koska laatu menee Instassa Mikkellä helposti huonoksi. Jos johonkin hakutaan panostaa niin seuraavaksi Mikkelle sponsoroituna uusi kamerakalusto keikoille. 

Sehän esitteli kalustonsa ennen viisuja. Oli kymmeniä putkia ja useita kameroita. Ei pitäs olla siitä kiinni.

Vierailija
35705/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan keikka tosiaan. Täytyy sanoa, että ennen keikan alkua olin kyllä hermostunut ja hetken aikaa epäilin että pyörryn kohta, kun seisoi itse siellä edessä ja sitten olikin porukkaa niin hiton paljon jokapuolella ympärillä ja kaikki aivan kiinni toisissaan. Tämä ahdistus onneksi unohtu keikan alkaessa täysin!

Oli mahtava show ja kyllä, on se kuuma. Ihan sama, mitä sanoo, niin kyllä mua naurattaa ja varsinkin paikan päällä, sitä menee aivan ihme tilaan ja tuntee olonsa melkein 30v miehen sijasta 15-kesäiseksi. Voi autuasta.

Mitään sanallista huomiota en valitettavasti osakseni saanut, mutta katsekontaktia kyllä. Eipä tuolla oikein kukaan tainnut saada suoraa sanallista huomiota, jengiä aivan tosi paljon. Kuitenkin paras oli ehdottomasti se melko alkutekijöissä saatu katsekontakti, koska tämän jälkeen K kääntyi melkein välittömästi vielä katsomaan uudelleen. 😂

Korostan, että mun eka eturivin keikka ja vielä joku Ruissin tapainen! En tiedä, kuinka paljon normaalisti esimerkiksi jakaa katsekontaktia tms vastaavaa, joten voi tosiaan olla myös ihan normikäytöstä. Minä kyllä tarjosin katsetta alusta loppuun hyvinkin intensiivisesti. Olipa hienoa.

- Kukkapaita

Vierailija
35706/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on huippu!

https://twitter.com/KaarijaSupps/status/1675089619249971202/photo/3

Mikellä sais välillä olla vauhdikkaampaa matskua. Ne on vähän tylsiä välillä-.

Joo nää on upeita kuvia. En tiedä onko henkilö ammattikuvaaja tai ei, mutta ainakin taitaa keikkakuvauksen.

Vierailija
35707/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipahan keikka tosiaan. Täytyy sanoa, että ennen keikan alkua olin kyllä hermostunut ja hetken aikaa epäilin että pyörryn kohta, kun seisoi itse siellä edessä ja sitten olikin porukkaa niin hiton paljon jokapuolella ympärillä ja kaikki aivan kiinni toisissaan. Tämä ahdistus onneksi unohtu keikan alkaessa täysin!

Oli mahtava show ja kyllä, on se kuuma. Ihan sama, mitä sanoo, niin kyllä mua naurattaa ja varsinkin paikan päällä, sitä menee aivan ihme tilaan ja tuntee olonsa melkein 30v miehen sijasta 15-kesäiseksi. Voi autuasta.

Mitään sanallista huomiota en valitettavasti osakseni saanut, mutta katsekontaktia kyllä. Eipä tuolla oikein kukaan tainnut saada suoraa sanallista huomiota, jengiä aivan tosi paljon. Kuitenkin paras oli ehdottomasti se melko alkutekijöissä saatu katsekontakti, koska tämän jälkeen K kääntyi melkein välittömästi vielä katsomaan uudelleen. 😂

Korostan, että mun eka eturivin keikka ja vielä joku Ruissin tapainen! En tiedä, kuinka paljon normaalisti esimerkiksi jakaa katsekontaktia tms vastaavaa, joten voi tosiaan olla myös ihan normikäytöstä. Minä kyllä tarjosin katsetta alusta loppuun hyvinkin intensiivisesti. Olipa hienoa.

- Kukkapaita

Ehkä sen piti tarkistaa ettet varmasti oo Bojan :D Kuulostaa todella huipulta keikalta! Kiitos raportista :)

Vierailija
35708/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ihana nähdä näitä K:n keikkakuvia, kun menestyy nyt Suomessa niin hyvin :) Yleisö oli kyllä mukana ccc:ssä tosi hyvin! Ja yleisö hyvin mukana muissakin biiseissä, niin ei se mun silmissä ole enää "yhden hitin ihme"

Vierailija
35709/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viestit tänään pysyneet. Tarkkailin useampaa viestiä etten turhaa kirjoittele jos alkavat kadota. Samaa settiä jauhan kuin eilenkin. En sitten tiedä missä vika jos teiltä yhä lähtee viestejä kokoajan.

Vierailija
35710/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on taas köyhät ja vinot kuvat Mikkellä.

Eihän se oo ees julkassu vielä mitään paitsi muutaman tarinan? Siellä se on Ruississa kuuntelemassa musiikkia et oota nyt edes valmiita kuvia ennen kuin tuomitset.

Hirveitä on joka tapauksessa. Ammattilaisen näpsimiks. Ja miten niin valmiita kuvia, eihän muunlaisia olekkaan 😅 Vai pystytkö itse laittaa ig stooriin jotain keskeneräisiä kuvia?

Öö, se on julkassu yhden kuvan tarinoissaan, joka selvästi tilanneräpsäisy ja siksi tuollainen tärähtänyt, ja yhden stoorin. Mistä tiedät millaisia loput kuvat on, kun ei Mikke ei ole mitään muuta julkaissut?

Ennustan aiempien otosten valossa, et loput on yhtä vinoja ja tärähtäneitä. Ammattijampalta odottaa vähän enemmän. Nää kuvat, kaikki kuvat, on sen käyntikortti tavallaan. Ei mulla muuten mitään sitä vastaan oo. Mikkeä.

Ei nää mikään Miken käyntikortti ole.

Se tekee firmakeikkaa mm kauppalehdelle.

Ja kuvaa tyypillisesti varmaan vähän pönöttävämpää porukkaa, joiden naamalla ei vilise 10 ilmettä sekunnissa.

Mutta vähän tulee fiilis välineurheilijasta tai yhdestä.tuttavapiirin muusikosta jolla vaan kitarakalusto kasvaa, mutta itse soittaminen vuosi vuodelta tylsempää ja mehuttomampaa

Vierailija
35711/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Kiitos ihana kuulla ja oon onnellinen puolestasi 😊

Vierailija
35712/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin oman Bojanin. Se vois olla vaikka ihan rumakin Bojan, mut kunhan olis yhtä omistautuvat ja herttainen.

Joo sama. Jos sais valita niin kyllä kallistuisin Jeren puoleen. Toki jos ei onnistus, kävisi aivan hyvin myös Bojan. Enkä pahastus edes.

Mut kyllä mä aika samanmoisen haluaisin, sitten jos saisin. Jeren. Et samat silmät ja kasvot, samat ilmeet ja elkeet, ja ehdottomasti sama kroppa. Tukasta ja korvanlehdistä voin joustaa vähän.

Ois niin ihana ku oma Jere istus tuossa, pitäisin hyvänä, silittelisin sen ihoa kaikkialta.... Ja välillä se vois kujertaa jonku hittibiisinsä kertsin. Ja tanssia. Keikuttaa sitä hyvin muodostunutta tiukkaa pikku peppua. Siks aikaa päästäsin otteestani.

Ja riisuisin sen ihan kohta, koska sauna on jo lämmin ....

Vierailija
35713/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä hassuissa hatuissa. Bulpasaur pipo vaan puuttuu.

https://twitter.com/haIfwaydown/status/1676674014029271056?t=s_MqUQXSkH…

Vierailija
35714/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Kiitos kiitos! Olen kateellinen! K:n striimatuista keikoista jo välittyy sellainen erityinen lavakarisma ja energia, joka on varmaan livenä x100 :D Heitettiinkö nyt lavalle mitään? 

Vierailija
35715/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikken kuvat ei musta huonoja ole, mutta kamerakalusta ei taida olla kovin hyvä. Saattaisi olla parempaa jälkeä muuten. Näin ammattimaalikon silmin, koska laatu menee Instassa Mikkellä helposti huonoksi. Jos johonkin hakutaan panostaa niin seuraavaksi Mikkelle sponsoroituna uusi kamerakalusto keikoille. 

Et sattunut katsomaan Miken kalustoesittelyä euroviisuissa stoorissaan. Vempainta ja suodinta toisensa perään tonnien mittaluokassa....satoja erilaisia. Itse nimien luettelu peränkäin kesti varmaan 20 minuuttia

Vierailija
35716/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans niin onnellinen, Kukkapaita, sun puolesta! 💕 Kuulosti mahtavalta!

Vierailija
35717/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku kukkapaita pääsis Porin keikalle huomenna, on vähän intiimimpi keikka siellä.

Vierailija
35718/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huomattavasti vaatimattomampi kalusto kuin Mikkellä ja otan parempia kuvia. :P Olen kuvannut moniin aikakauslehtiin (esim. Suomen kuvalehti) ja myös keikoilla. Eksäni sen sijaan uskoi, että valokuvaus on puhtaasti välinelaji ja mitä enemmän linssejä ostaa, sitä parempia kuvia tulee.

Vierailija
35719/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sama. Jos sais valita niin kyllä kallistuisin Jeren puoleen. Toki jos ei onnistus, kävisi aivan hyvin myös Bojan. Enkä pahastus edes.

Mut kyllä mä aika samanmoisen haluaisin, sitten jos saisin. Jeren. Et samat silmät ja kasvot, samat ilmeet ja elkeet, ja ehdottomasti sama kroppa. Tukasta ja korvanlehdistä voin joustaa vähän.

Ois niin ihana ku oma Jere istus tuossa, pitäisin hyvänä, silittelisin sen ihoa kaikkialta.... Ja välillä se vois kujertaa jonku hittibiisinsä kertsin. Ja tanssia. Keikuttaa sitä hyvin muodostunutta tiukkaa pikku peppua. Siks aikaa päästäsin otteestani.

Ja riisuisin sen ihan kohta, koska sauna on jo lämmin ....

Tukka ja korvanlehdet.....nyt mennään jo ruumiinosa-analyysissä mikroskooppitasolle 😄

Vierailija
35720/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Kiitos rapsasta ja kiva, että oli onnistunut keikka katsekontakteineen! 💕 Toivottavasti pääsisit vielä jollekin pienemmälle klubikeikalle, jossa mahdollisuus saada vähän henkilökohtaisempaa huomiota..

Ketju on lukittu.