Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Apua mä oon niin innoissani!!!
Samoin, varsinkin kv-fanien puolesta ja K:n itsensä puolesta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua mä oon niin innoissani!!!
Miksi?
Mä oon ainakin siksi, että Kärtsän somesisällöstäkin tulee heti mielenkiintoisempaa, kun saa katsoa sen häröilyä ulkomailla, eikä näiden ainaisten samojen sampittarien joukossa jollain pitsipäivillä.
Verka Serduchka, Alika, Gustaph ja Alessandra ainakin Songfestivaleilla, tulispa myös Joker Out julkistus myöhemmin🤞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missäköhän slovenia keikat ovat
Pidettäiskö salassa jos vierailee JO:n keikalla, että olis yllätys.
Eihän euroopankiertue nyt oo mikään frendientapaamiskierros, vähän muut vaikuttimet on näissä. Hienoa että keikkoja Eurooppaan järjestynyt, Slovenia on niin pieni maa että tuskin ihan heti K sinne viralliselle keikalle menossa, jos sattuu joskus olemaan JO keikkapäivänä siellä niin voihan se vaemaan käväistä lavalla, mutta alkaa olemaan sen verran tota ohjelmaa syksylle että tuskin ihan heti on Sloveniaan menossa.
Vierailija kirjoitti:
Verka Serduchka, Alika, Gustaph ja Alessandra ainakin Songfestivaleilla, tulispa myös Joker Out julkistus myöhemmin🤞
Sijoitus oli viisuissa heikko, tuskin on kutsuttu sinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
twitterisssä on puhetta K menisi HET GROTE SONGFESTIVALFEEST
Festivaalin instassa on!
Festivaalin stooreissa oleva video on euroviisujen aikainen K, joten hän on tiennyt jo jonkin aikaa!
Tuntuu olevan K tapa että eipäs kerrota kaikkea heti. (Ja juu toki myös järjestäjien päätös milloin haluavat julkistaa). Saa aikaan sopivaa hämmennystä. Hyvä Käärijä!
Vierailija kirjoitti:
Huippu reaktioita ulkomaan faneilta 😀
https://twitter.com/zittiestyles/status/1677262570930020356
https://twitter.com/teatrodiravol2/status/1677261985623179266
https://twitter.com/itsqueenscotty/status/1677261838394826753
Nyt meni muuten kylmikset, niin iso juttu tää!
Johan Kärtsän omassakin instassa on tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoitus oli viisuissa heikko, tuskin on kutsuttu sinne
Eikös siellä ole tuo Serhatkin jonka sijoitukset ei sen kummempia olleet.
Huomasin jo viestien poistoja. Ei please lähdetä enää tähän! Nyt kun on hyvä päivä, iloitaan siitä, eikä lietsota vihaa!
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good mornig to you all!! Well I've watched this podcast with Bojan (even if i have difficulties in understanding, but hey! i'm trying lol) so I would like to ask LadySLO about this one particular part of the video where B talks about being "short king". He says his exact height, but I'm not sure what he said. So that part starts at: 41:22. Thanks in advance!💞
178cm :)
That's not that short! 😭😂 K is pocket sized if B is short 🤭
Eikö haastattelijakin sano että short king mutta ei tuo pituus kyllä täytä vaatimuksia. Ei ole 178cm lyhyt eikä tarpeeksi lyhyt ollakseen short king.
Nyt kun vielä JO:kin ilmottelis Euroopan keikkoja 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good mornig to you all!! Well I've watched this podcast with Bojan (even if i have difficulties in understanding, but hey! i'm trying lol) so I would like to ask LadySLO about this one particular part of the video where B talks about being "short king". He says his exact height, but I'm not sure what he said. So that part starts at: 41:22. Thanks in advance!💞
178cm :)
That's not that short! 😭😂 K is pocket sized if B is short 🤭
Eikö haastattelijakin sano että short king mutta ei tuo pituus kyllä täytä vaatimuksia. Ei ole 178cm lyhyt eikä tarpeeksi lyhyt ollakseen short king.
Balkanilaiset on tosi pitkiä, sielläpäin meidän Bojci on pikkuinen!
No nyt tuli päivämäärätkin. Hyvä Kärtsä!
K kysyy: Europe are you ready?
Joker Outilla ei taida olla julkaistuja keikkoja tuolloin kuin tuo songfestivaalfest on eikä lähipäivinä joten miksei voisi olla tuollakin.
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli päivämäärätkin. Hyvä Kärtsä!
Tässähän ne
Olen innoissani kv-fanien puolesta! Täällä huolestuttiin, ettei menisi ulkomaille, mutta heillä oli järjestelyt taustalla menossa, onneksi :) Riippuen aikatauluista yms. Voivat varmaan vielä järjestää myöhemmälle syksy/talvelle lisää keikkoja, mutta ollaan iloisia nyt näistä!
Pidettäiskö salassa jos vierailee JO:n keikalla, että olis yllätys.