Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
3521/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti B&K pitävät ig-liveä jossain vaiheessa Helsingissä tavatessaan. Pitäiskö alkaa miettiä jo varmuuden vuoksi hyviä kysymyksiä heille, ettei mene sellaiseksi kuin Liverpoolin ig-live, jossa missattiin hyvä tilaisuus kunnon sisältöön.

Mietin tätä eilen, että pitävätköhän tosiaan liveä? Sehän ois aivan mahtavaa ja ainaki aiemmin tosi luonnollinen aktiviteetti somen kannalta kun näkevät. Mut mietin vaan kun on bromance edennyt ainakin somessa, ja monista jutuista päätellen ovat lähentyneet paljon sen liven jälkeen (eikö are you -ilta ollu sen jälk), niin "uskaltavatko" pitää, kun kellään ei oo varmaan epäilystä, mistä aiheesta heilyä kysyttäis eniten

Mikä ihme tää are you -ilta on, johon aina välillä viitataan?

Eka klippi:

Pelas never have I ever -peliä. Käärijä kysyy kysymyksen (jota ei näytetä) ja kysyy Bojanilta "Are you?!?". Sitä on arvuuteltu, mitä kysyttiin 😉

Mä oon aina ajatellu, et ne vaan naureskelee kun K ääntää ton "are you" hassusti. Toivottavasti oiskin jotain muuta kyseessä.

Niinhän se nauraakin sille Jeren hassulle ääntämiselle, pelihän on tossa kohtaa vasta alussa. Bojanhan nauraa kaikelle mitä Jere sanoo "hassusti". Kaikkien mielestä se on niin söpöä kun toinen puhuu huonoa englantia. Esittääkö Jere vaan oikeesti noin pöhelöä välillä vai onko oikeesti. Ota siitä sitten selvä.

Jere muuten käyttää tässä btw varmaan Google translatea kun lukee puhelimesta. Olis mielenkiintoista tietää tän pelin kysymykset. Mä luulen, että Jere yrittää tossa kysyä jotain ja lukee väärin tms. ja sitten ne toistaa sen are you.

Vierailija
3522/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsällä ei ehkä ole niin hinkua kuitenkaan ulkomaiden keikoille, tiedostaahan se itekin että muu tuotanto on suomalaisten hämyisten klubien kamaa. Siksi oon vähän skeptinen miten pidemmän päälle toimii isoilla lavoilla. Miksi ne ei muuten olisi rauhassa katsoneet mitä ulkomailla on tarjolla vaan on haalittu kalenteri täyteen "peräkyliä". Jos se haluaa keskittyä ulkomailla lähinnä lomailuun.

Varmaankin kesän keikat on sovittu pitkälti jo heti UMK:n jälkeen.

On koska luuletteko että kukaan järjestäjä on vaan odottanut viisujen tulosta / suosiota ja vasta sen jälkeen ruvennut tekemään tuollaista aikataulua yhdelle ihmiselle?

Oisko kannattanu jättää tilaa ulkomaan keikoillekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kattoneet sen eilisillan Joker Out-storyn videon missä Bojan istuu muissa maailmoissa erillään muusta bändistä tuijottaen puhelinta? Sitten kun kuvataan alkaa laulaa sitä jotain euroviisua tms.. mä veikkaan kans että muu bändi on jo ihmeissään.. sekin oli vähän outo se Ccc-video kyllä tietyllä tavalla jo.

Vierailija
3524/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan went to Eurovision with the goal to flirt with Noa and now Käärijä has altered his brain chemistry forever.

On tunnuttu ulkomaillakin huomaavan tämä Bojanin "sekoaminen" 🤔

Vierailija
3525/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka toisin haluisin uskoo niin kyllä jokereiden osalta suurinosa KäärijäxBojan jutuista on promoa, saavat julkasuiden jälkeen eri kanavilla paljon liikettää aina aikaseks, mikä taas edistää heidän uraansa. Sitä en kiellä etteikö heidän välillä ystävyyttä olisi

Jokereiden osalta kyllä, mutta entäs Bojanin osalta?

Eikös hän promoa bändiä omalla sisällöllään myös

Vierailija
3526/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuumaatte, olisiko K erilainen videoissaan, jos Slovenian tummaverikkö olisi matkaseurana. Kunhan kysyn.🙂

Tätä kannattais kyllä miettiä itse kunkin. Yes, K. tarkoitan sinua. Kaikella rakkaudella.

Vierailija
3527/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://archiveofourown.org/works/47238595

Namsk. Kaikkee ne on puuhannu siel hotellihuoneessa...🤤😍

Vierailija
3528/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko kattoneet sen eilisillan Joker Out-storyn videon missä Bojan istuu muissa maailmoissa erillään muusta bändistä tuijottaen puhelinta? Sitten kun kuvataan alkaa laulaa sitä jotain euroviisua tms.. mä veikkaan kans että muu bändi on jo ihmeissään.. sekin oli vähän outo se Ccc-video kyllä tietyllä tavalla jo.

Niiden pitää sitte pistää kaveri vieroitukseen

Vierailija
3529/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shippimaailma: Bojan ei saa Käärijää mielestään eikä euroviisuja koska ne toivat esille ihan uusia tunteita mitä hän ei ole ennen tuntenut. Hän katselee vanhoja kuvia ja laittaa Käärijälle viestiä keskittyen siihen intensiivisesti ;) Ikävä Käärijää kohtaan purkautuu euroviisulaulujen hoilotuksena ja Cha Cha Chan laulamisena

Tosimaailma: Se on ihan vain puhelimella koska ihmiset nyt joskus ovat ja tykkää vielä laulella euroviisubiisejä joista pitää

Vierailija
3530/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan went to Eurovision with the goal to flirt with Noa and now Käärijä has altered his brain chemistry forever.

On tunnuttu ulkomaillakin huomaavan tämä Bojanin "sekoaminen" 🤔

Minkälaistakohan materiaalia vielä ehditään saada ennen Suomeen tuloa? Ja MITÄ tapahtuu Suomessa.

Vierailija
3531/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuumaatte, olisiko K erilainen videoissaan, jos Slovenian tummaverikkö olisi matkaseurana. Kunhan kysyn.🙂

Tätä kannattais kyllä miettiä itse kunkin. Yes, K. tarkoitan sinua. Kaikella rakkaudella.

No se, niin innostuneena ja iloisena tuota miestä harvoin näkee x)

Vierailija
3532/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://archiveofourown.org/works/47238595

Namsk. Kaikkee ne on puuhannu siel hotellihuoneessa...🤤😍

Meille hempeilijöille pitäisi olla ihan eri fanficcisivusto jossa vaan murretaan jäätä ja suudellaan niskaa. Ja katsellaan ihastuneesta. Ja hyi v mikä tuon fanficcikirjoittajan nimi on.

Vierailija
3533/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ficeissä on tagit, niin voi valikoida mitä lukee.

Slow burn, fluff, angst mulle 😊

Vierailija
3534/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut jokerit vois ottaa lapsen ymmärtäväiseen, mutta jämäkkään puhutteluun. Kohtahan se on työkyvytön. Managerista ei taida olla apua kun on yhtä kahjo.

Vierailija
3535/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut jokerit vois ottaa lapsen ymmärtäväiseen, mutta jämäkkään puhutteluun. Kohtahan se on työkyvytön. Managerista ei taida olla apua kun on yhtä kahjo.

Lieköhän kumminkaan😏

Vierailija
3536/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shippimaailma: Bojan ei saa Käärijää mielestään eikä euroviisuja koska ne toivat esille ihan uusia tunteita mitä hän ei ole ennen tuntenut. Hän katselee vanhoja kuvia ja laittaa Käärijälle viestiä keskittyen siihen intensiivisesti ;) Ikävä Käärijää kohtaan purkautuu euroviisulaulujen hoilotuksena ja Cha Cha Chan laulamisena

Tosimaailma: Se on ihan vain puhelimella koska ihmiset nyt joskus ovat ja tykkää vielä laulella euroviisubiisejä joista pitää

Cha Cha chasta voisi pitää taukoa, vaikka osaakin pätkän suomeksi.

Vierailija
3537/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulette kun tuolla keikka-aikataulussa on 24.8. Siljalla Eurovision Cruise niin tulisiko sinne Alessandraa ja Bojania ym..? Tosin paluupäivänä on heti keikka Kokkolan venetsialaisissa. 🤣 Kauhea aikataulu tuo onkin.

Pelkään että siellä on vaan joku portion Boys ja pari cover bändiä jotka soittaa abbaa ja pylly vasten pyllyä

Vierailija
3538/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lieköhän kumminkaan😏

Ei taida.

Vierailija
3539/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdat vaan lisätä sen että

Tosimaailma: B haluaa jankuttaa K ja laulaa ccc noin tuhannen kerran ja muut bändiläiset on totaalisen kyllästyneitä tähän. Alkaa sen sijaan laulaa muiden viisu biisejä vasta kun kamera häneen selkästi kohdistetaan, muuten on täysin erillään muista bändiläisistä ja räplää vain kännykällään. Kiinnostustasot B kohdalla noidenkin videoiden välillä on kuin yö ja päivä vaikka varmaan aikaa on niiden kuvaamisen välillä kulunut vähän.

Vierailija
3540/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/vikersund/718286296169234432/according-to-jokero…

Bojan näköjään käyttää ihan julkisestikin tota Kärtsän antamaa pelipaitaa.

Voi eiii, ihana ylpeä hockey wife 💕

No ei ole kyllä aito kuva :D  Miksi hänen vieressään olevalla oletettavasti slovenialaisella kaverilla olisi Pasivision/pätsi paita päällä...

Siis tuossa samassa linkissä on video jossa se just kertoo saaneena Pasi vision -paidan käärijältä. Mikä tässä ei mielestäsi nyt mene oikein?

Ketju on lukittu.