Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
K:n instassa lupaa kertoa tänään uutisia. Oisko se Israelin keikka? Harmi vaan että menee sitten päällekkäin B:n tapaamisen kanssa Suomessa.
Todennäköisesti on just se. Harmihan se on mutta ymmärrän kyllä oikein hyvin tarttumisen tohon tilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Isomunaisten miesten kyseleminen oli Altaalla ,ja vaan letkautus muiden seassa ,ei jäänyt odottelemaan tai katsomaan ,nostaako joku käden. Se oli vitsi ,ja kyllä ,olin itse paikalla ja kuvasinkin ne spiikit.Ei siinä tosissaan kyselty .Puhdas vitsi,ja tolleen tilanteesta irtotettuna kuulostaa ehkä roisilta ,mutta siinä tilanteessa ei todellakaan.
Nyt kyllä pitäs tietää Käärijän strategiset mitat. Ketään ex tyttöystäviä on line?
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku kertoa mikä ilta on se niin sanottu are you ilta? Jossain vaiheessa siitäkin puhuttiin mutta että oliko se joku ilta liverpoolissa, esim. ennen turquoise carpetia tai semifinaalia vai se twilight ilta?
Are you- ilta oli liverpoolissa, turkoosimattoa edeltävä ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ketju on tosiaan Käärijän ja Bojanin fiilistelyketju, niin ainakin pari päivää sitten ei kyllä tehnyt mieli lukea Käärijän haukkumaviestejä, jotka oli vallannut koko palstan. Ainakin itse aattelen, että jo nimestäkin päätellen tää on hyvän mielen ketju. 😊 Sitten voi olla toki jotkut Käärijä-artistiketjut erikseen.
Tarkistetaanpä vähän käsitteitä: aiheellinen kritiikki ei ole haukkumista. Artistin työ on julkista ja siksi aina keskustelun ja arvioinnin kohteena. Jos artisti toimii tökerösti, totta kai siitä keskustellaan.
Uskaltaisinkohan kysyä, mitä mieltä olette. K on kuulemma kysellyt jollain keikalla, onko paikalla isomu**isia miehiä. Ei sinänsä maailmaa kaada, jos kysellyt, mutta en ymmärrä mikä tuosta tekee hyväksyttävää tai jopa hauskaa. Minusta ihan vastaavaa, jos olisi kysellyt vaikka, onko paikalla isoti***siä naisia.
Ei kukaan ole väittänyt että nuo kommentit ovat asiallisia. Julkisuuden henkilöitä voi ja pitääkin kritisoida, mutta ehkä noista voi mennä puimaan jonnekin muualle? Ja eikös Kärtsän jokaisesta virheestä, oli sitten ulkonäköön tai toimintaan liittyvä, jauhettu jo aiemmin. Jos tämä ketju pidettäisiin sellaisena mukavana fiilistelyketjuna, nimensä mukaisesti🥰💖
Miksi julkisuuden henkilöä muka pitää kritisoida? Jos minulla ei ole hyvää sanottavaa, niin en sano mitään. Arvostelelevat ihmiset ovat omaan elämäänsä tyytymättömiä, mutta munattomia tekemään mitä haluaisivat. Julkisuudessa oleva henkilö on kuitenkin myös tunteva ihminen. Nimettömänä on mukava sanoa asioita, mitä ei muuten uskaltaisi. Nynnyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isomunaisten miesten kyseleminen oli Altaalla ,ja vaan letkautus muiden seassa ,ei jäänyt odottelemaan tai katsomaan ,nostaako joku käden. Se oli vitsi ,ja kyllä ,olin itse paikalla ja kuvasinkin ne spiikit.Ei siinä tosissaan kyselty .Puhdas vitsi,ja tolleen tilanteesta irtotettuna kuulostaa ehkä roisilta ,mutta siinä tilanteessa ei todellakaan.
Nyt kyllä pitäs tietää Käärijän strategiset mitat. Ketään ex tyttöystäviä on line?
Siinä espanjalaisessa haastattelussa saunarekalla hän sanoi että on grower, not a shower 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n instassa lupaa kertoa tänään uutisia. Oisko se Israelin keikka? Harmi vaan että menee sitten päällekkäin B:n tapaamisen kanssa Suomessa.
En malta odottaa!!! Ja tämä stoori oli englanniksi, että luulisi koskevan ulkomaan faneja jotenkin! 👀👀👀
Ja osuis ajallisesti tuon Noan lisäkeikan julkaisun kanssa
En tiedä onko sattumaa, mutta K oli tykännyt Noa kirelin siitä borelo-kuvasta, eikä ole tykännyt jokaisesta kuvasta viisujen jälkeen.. olisiko se ilmoitus tuota noan keikkaa koskeva...
nyt vissiin tuli maat europe touriin tms. ! ihan fiksuilta valinnoilta kuulostaa, ainakaan ei pelkkää israelia jos ollenkaan. Olen iloinen ulkomaisten fanien puolesta :) ainoa vain että saisi mennä sloveniaan myös, kun kerran joker outkin tulee tänne
Onks nää nyt niitä ulkomaankeikkoja??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ketju on tosiaan Käärijän ja Bojanin fiilistelyketju, niin ainakin pari päivää sitten ei kyllä tehnyt mieli lukea Käärijän haukkumaviestejä, jotka oli vallannut koko palstan. Ainakin itse aattelen, että jo nimestäkin päätellen tää on hyvän mielen ketju. 😊 Sitten voi olla toki jotkut Käärijä-artistiketjut erikseen.
Tarkistetaanpä vähän käsitteitä: aiheellinen kritiikki ei ole haukkumista. Artistin työ on julkista ja siksi aina keskustelun ja arvioinnin kohteena. Jos artisti toimii tökerösti, totta kai siitä keskustellaan.
Uskaltaisinkohan kysyä, mitä mieltä olette. K on kuulemma kysellyt jollain keikalla, onko paikalla isomu**isia miehiä. Ei sinänsä maailmaa kaada, jos kysellyt, mutta en ymmärrä mikä tuosta tekee hyväksyttävää tai jopa hauskaa. Minusta ihan vastaavaa, jos olisi kysellyt vaikka, onko paikalla isoti***siä naisia.
Ei kukaan ole väittänyt että nuo kommentit ovat asiallisia. Julkisuuden henkilöitä voi ja pitääkin kritisoida, mutta ehkä noista voi mennä puimaan jonnekin muualle? Ja eikös Kärtsän jokaisesta virheestä, oli sitten ulkonäköön tai toimintaan liittyvä, jauhettu jo aiemmin. Jos tämä ketju pidettäisiin sellaisena mukavana fiilistelyketjuna, nimensä mukaisesti🥰💖
Miksi julkisuuden henkilöä muka pitää kritisoida? Jos minulla ei ole hyvää sanottavaa, niin en sano mitään. Arvostelelevat ihmiset ovat omaan elämäänsä tyytymättömiä, mutta munattomia tekemään mitä haluaisivat. Julkisuudessa oleva henkilö on kuitenkin myös tunteva ihminen. Nimettömänä on mukava sanoa asioita, mitä ei muuten uskaltaisi. Nynnyt!
Kyllähän kritiikkiä annetaan tavallisillekin ihmisille, jopa työpaikoilla. Se ei siis ole haukkumista tai arvostelua, vaan rakentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei fiilistely tarkoita kritiikitöntä palvontaa ja silmien sulkemista todellisuudelta. Kyllähän fiiliksiä on monenlaisia ja niistä pitää voida kirjoittaa.
Fiilistely sisältää kyllä ihan jo määritelmän mukaan positiivista tunnelatausta. Googlaa vaikka. Fiilistely ei siis myöskään tarkoita jokaisen oikeutta purkaa kaikki ko. artisteihin kohdistuvat negatiiviset tunteensa tänne ketjuun. Asioita voi myös ilmaista monella tavalla ja artistin toimintaa analysoida niin, ettei se herätä muissa negatiivisia tuntemuksia. Se että jossain ihan tarkoituksella keskitytään fiilistelemään eli nostamaan niitä myönteisiä tunteita herättäviä asioita esille ei tarkoita kritiikitöntä palvontaa, vaan sitä että juuri siinä ketjussa halutaan jakaa nimenomaan sitä hyvää fiilistä muillekin.
Love & peace & roses 💚🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa!!! Ja tämä stoori oli englanniksi, että luulisi koskevan ulkomaan faneja jotenkin! 👀👀👀
Eiköhän sillä oo keikat noissa maissa mitkä se luetteli :)
Käärijän uusin story instassa. Luetteli pitkän litanian Euroopan, lähinnä Länsi-Euroopan maita. Onko tulossa keikkoja?!
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kiitos. Tämä selvensi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
nyt vissiin tuli maat europe touriin tms. ! ihan fiksuilta valinnoilta kuulostaa, ainakaan ei pelkkää israelia jos ollenkaan. Olen iloinen ulkomaisten fanien puolesta :) ainoa vain että saisi mennä sloveniaan myös, kun kerran joker outkin tulee tänne
Mistä näät nämä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt vähän hypeä ulkomaan faneille!!! Siinä olikin aika monta maata! Keski-euroopassa he voivat myös matkustaa helpommin jopa eri maahan keikan takia! Olen niiiiin iloinen ulkomaan fanien puolesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku kertoa mikä ilta on se niin sanottu are you ilta? Jossain vaiheessa siitäkin puhuttiin mutta että oliko se joku ilta liverpoolissa, esim. ennen turquoise carpetia tai semifinaalia vai se twilight ilta?
Are you- ilta oli liverpoolissa, turkoosimattoa edeltävä ilta.
Eli tuostakin on jo 2 kk aikaa mutta aina vaan jaksetaan muistella ja onkia lisätietoja! Mennääs nyt eteenpäin!
Ok nyt päivitty Insta mullakin. Ei huono lista, harmi että Slovenia puuttuu.
Sloveniassa on vain kaksi miljoonaa asukasta...