Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ketju on tosiaan Käärijän ja Bojanin fiilistelyketju, niin ainakin pari päivää sitten ei kyllä tehnyt mieli lukea Käärijän haukkumaviestejä, jotka oli vallannut koko palstan. Ainakin itse aattelen, että jo nimestäkin päätellen tää on hyvän mielen ketju. 😊 Sitten voi olla toki jotkut Käärijä-artistiketjut erikseen.
Tarkistetaanpä vähän käsitteitä: aiheellinen kritiikki ei ole haukkumista. Artistin työ on julkista ja siksi aina keskustelun ja arvioinnin kohteena. Jos artisti toimii tökerösti, totta kai siitä keskustellaan.
Siksi varmaan ehdotettiin omaa Käärijä-artisti ketjua.
Minua ainakaan ei Käärijä kiinnosta artistina vähääkään ja sellainen ketju täyttyisi hetkessä fanaattisimmista faneista. Jo nyt keskustelu on jakautunut useille eri foorumeille, mikä vähentää aktiivisuutta niillä kaikilla. Kyllähän Käärijän toiminta vaikuttaa suoraan myös ns. fiilistelyyn. Ei sitä voi kieltää.
Ja Bojanin toiminta vaikuttaa fiilistelyyn yhtä lailla: Bojanin esiintymiset, onnellinen Bojan Lontoossa, päivitykset.
Vierailija kirjoitti:
Kukkapaita! Ei tarvitse vastata jos et halua, kiinnostaa vain menetkö itse "bojanihtava mies" kategoriaan? Anteeksi, olen pitänyt taukoa vauvasta myrskysään vuoksi niin en tiedä :) Ei sillä nyt sinänsä väliä ole, kukkapaita on kaikkein tärkein💐
Mukavaa reissua ja lempeitä aaltoja<3
En oo kukkapaita, mut hän aiemmin sano et hänellä on ainaki tummat hiukset ja viikset.
Vierailija kirjoitti:
JO:n keikka on vissiin tänään klo21?
Joo Suomen aikaa taitaa olla klo21-23. Toivottavasti sieltäkinmatskua saadaan.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good mornig to you all!! Well I've watched this podcast with Bojan (even if i have difficulties in understanding, but hey! i'm trying lol) so I would like to ask LadySLO about this one particular part of the video where B talks about being "short king". He says his exact height, but I'm not sure what he said. So that part starts at: 41:22. Thanks in advance!💞
178cm :)
That's not that short! 😭😂 K is pocket sized if B is short 🤭
ei ookkaan, aivan hyvä pituus🥰 onko muuten outoa kun tykkään Kn ja Bn pituuserosta. ehkei täällä laivassa🤭💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good mornig to you all!! Well I've watched this podcast with Bojan (even if i have difficulties in understanding, but hey! i'm trying lol) so I would like to ask LadySLO about this one particular part of the video where B talks about being "short king". He says his exact height, but I'm not sure what he said. So that part starts at: 41:22. Thanks in advance!💞
ei ookkaan, aivan hyvä pituus🥰 onko muuten outoa kun tykkään Kn ja Bn pituuserosta. ehkei täällä laivassa🤭💖
B on mies, K on sen pyöreänpehmoinen leikkikalu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ketju on tosiaan Käärijän ja Bojanin fiilistelyketju, niin ainakin pari päivää sitten ei kyllä tehnyt mieli lukea Käärijän haukkumaviestejä, jotka oli vallannut koko palstan. Ainakin itse aattelen, että jo nimestäkin päätellen tää on hyvän mielen ketju. 😊 Sitten voi olla toki jotkut Käärijä-artistiketjut erikseen.
Ei fiilistely tarkoita kritiikitöntä palvontaa ja silmien sulkemista todellisuudelta. Kyllähän fiiliksiä on monenlaisia ja niistä pitää voida kirjoittaa.
Ylenpalttiset kuolaamisjututkaan eivät tuo kaikille ns hyvää mieltä, vaikka kirjoittajat niin kuvittelevatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO:n keikka on vissiin tänään klo21?
Joo Suomen aikaa taitaa olla klo21-23. Toivottavasti sieltäkinmatskua saadaan.
Toivottavasti :) Ja B vois taas vetää huutokohdan Demonissa :D Sen verran näytti saavan ihastuneita kommentteja siitä, et vois ottaa sen kaikille keikoille käyttöön.
Sopisiko kaikille, että sekä bstä ja ksta voisi keskustella niin hyvässä kuin vähän huonommassa. Eli siis kritiikkiä voi tarvittaessa antaa, mutta kummankaan ulkonäön haukkumiseen tms. sellaiseen ei aleta. Ja jos toinen vaikuttaa onnelliselta, kuten Bojan oli Lontoossa, iloitaan siitäkin. Sekään ei ole keneltäkään pois. Sekä b ja k varmaan itsekin haluavat toisensa olevan iloisia ja onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistetaanpä vähän käsitteitä: aiheellinen kritiikki ei ole haukkumista. Artistin työ on julkista ja siksi aina keskustelun ja arvioinnin kohteena. Jos artisti toimii tökerösti, totta kai siitä keskustellaan.
Uskaltaisinkohan kysyä, mitä mieltä olette. K on kuulemma kysellyt jollain keikalla, onko paikalla isomu**isia miehiä. Ei sinänsä maailmaa kaada, jos kysellyt, mutta en ymmärrä mikä tuosta tekee hyväksyttävää tai jopa hauskaa. Minusta ihan vastaavaa, jos olisi kysellyt vaikka, onko paikalla isoti***siä naisia.
Ei kukaan ole väittänyt että nuo kommentit ovat asiallisia. Julkisuuden henkilöitä voi ja pitääkin kritisoida, mutta ehkä noista voi mennä puimaan jonnekin muualle? Ja eikös Kärtsän jokaisesta virheestä, oli sitten ulkonäköön tai toimintaan liittyvä, jauhettu jo aiemmin. Jos tämä ketju pidettäisiin sellaisena mukavana fiilistelyketjuna, nimensä mukaisesti🥰💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkapaita! Ei tarvitse vastata jos et halua, kiinnostaa vain menetkö itse "bojanihtava mies" kategoriaan? Anteeksi, olen pitänyt taukoa vauvasta myrskysään vuoksi niin en tiedä :) Ei sillä nyt sinänsä väliä ole, kukkapaita on kaikkein tärkein💐
Mukavaa reissua ja lempeitä aaltoja<3
En oo kukkapaita, mut hän aiemmin sano et
hänellä on ainaki tummat hiukset ja viikset.
Hauskaa, jos yleisössä alkaa olla huomiota herättävän paljon kukkapaitamiehiä. Kuinkahan kauan menee siihen, että K ja B pääsevät eroon kaikista viittauksista toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuo koko ero on just passeli 😉
K:n instassa lupaa kertoa tänään uutisia. Oisko se Israelin keikka? Harmi vaan että menee sitten päällekkäin B:n tapaamisen kanssa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuo koko ero on just passeli 😉
Olen samaa mieltä! 🤭 K:n seurassa B tuntee itsensä pitkäksi! Ja K on todella itsevarma, eikä koe pituuttaan enää heikkoudeksi 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisinkohan kysyä, mitä mieltä olette. K on kuulemma kysellyt jollain keikalla, onko paikalla isomu**isia miehiä. Ei sinänsä maailmaa kaada, jos kysellyt, mutta en ymmärrä mikä tuosta tekee hyväksyttävää tai jopa hauskaa. Minusta ihan vastaavaa, jos olisi kysellyt vaikka, onko paikalla isoti***siä naisia.
Ei kukaan ole väittänyt että nuo kommentit ovat asiallisia. Julkisuuden henkilöitä voi ja pitääkin kritisoida, mutta ehkä noista voi mennä puimaan jonnekin muualle? Ja eikös Kärtsän jokaisesta virheestä, oli sitten ulkonäköön tai toimintaan liittyvä, jauhettu jo aiemmin. Jos tämä ketju pidettäisiin sellaisena mukavana fiilistelyketjuna, nimensä mukaisesti🥰💖
Arvelin siis oikein, että ei saa kysyä, vaikka kysymys ei ollut vihamielisesti esitetty. Lähinnä minua kiinnosti, olenko itse ymmärtänyt jotain väärin. Ei tästä aiheesta tämän enempää.
Isomunaisten miesten kyseleminen oli Altaalla ,ja vaan letkautus muiden seassa ,ei jäänyt odottelemaan tai katsomaan ,nostaako joku käden. Se oli vitsi ,ja kyllä ,olin itse paikalla ja kuvasinkin ne spiikit.Ei siinä tosissaan kyselty .Puhdas vitsi,ja tolleen tilanteesta irtotettuna kuulostaa ehkä roisilta ,mutta siinä tilanteessa ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivoisin, että täällä voisi keskustella myös tuollaisista asioista. Ei elämäkään ole pelkkää ruusunpunaa. Me ollaan kaikki epätäydellisiä ja sallitaan se myös blle ja klle. Jos heidän tekemisissään tai sanomisissaan näemme aihetta kritiikkiin, se sallittaisiin. Se ei tarkoita sotaa toisiamme vastaan. Ja pitäydytään vain siinä kritiikissä, haukkumaan ei aleta. Ei haukuta kta eikä btä, eikä toisiamme.
Hyvä, Käärijällä taas tumma potta! Blondivaara ohi
Vierailija kirjoitti:
K:n instassa lupaa kertoa tänään uutisia. Oisko se Israelin keikka? Harmi vaan että menee sitten päällekkäin B:n tapaamisen kanssa Suomessa.
En malta odottaa!!! Ja tämä stoori oli englanniksi, että luulisi koskevan ulkomaan faneja jotenkin! 👀👀👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei fiilistely tarkoita kritiikitöntä palvontaa ja silmien sulkemista todellisuudelta. Kyllähän fiiliksiä on monenlaisia ja niistä pitää voida kirjoittaa.
Ylenpalttiset kuolaamisjututkaan eivät tuo kaikille ns hyvää mieltä, vaikka kirjoittajat niin kuvittelevatkin.
Tämä!
Kun kommentista toiseen on yhtä ihqua ja ihanuutta, se on meistä lukijoista lähinnä turhaa lässytystä ja imelyyttä. Hyvä että täällä on särmää, jotta keskustelussa säilyy tietty tasapaino.