Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mikä tää juttu on, että voisivat tulla samalla lentokoneella JO:n kanssa? 23.9.? Jaa niin JO lähtee silloin ehkä Suomesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinssit ja prinsessat a la K & B 😍
https://www.tumblr.com/rocaydran/722105394809520128/cinematic-parallels…
Ja kissat, mwrraauuu
Kaksi söpöä kisua 😊
Vierailija kirjoitti:
Herkkyydestä tuli taas puhe niin tässä kuitenkin tää mun räppi Käätijälle joka on jatkoa sille edelliselle... tämä siis viittaa palstan eilisiin välispiikki keskusteluihin.. ja kyllä, olette ottaneet osaa sanoitukseen😊
Vilauta
Käärijä iha vähä sitä Jeree vilauta,
Oon sulana Jerestä, jumalauta!Käärijä on liian tiukka mun makuun,
Ei sen ego edes mahdu Käärijäpakuun,
Pliis vähän Jeree vilauta ja näytä,
Jeren pehmeää charmia lavalla käytä,
Hio välillä Käärijän kulmaa ja nurkkaa,
Anna Jeren hymyn välillä bolerosta kurkkaa,Käärijä iha vähä sitä Jeree raota, avaa, näytä, vilauta!
sitä Jereä, pliis! jumalauta!Käärijä on tylyttäjä, kylmä ja flirtti,
Jere on herkkä, suloinen ja kiltti
Me ollaan polvillaan sun edessä,
Syödään sun kädestä,
Mihin sä käsket niin me kontataan,
Kaikki sun biisit ulkoa osataanJere on herkkä, aito ja oikea
Kun Jeren nään oon ihan onnesta soikea,
Kun Jeren hymy valaisee tuntuu et mä kuolen,
aina kun nään Käärijän pehmmeemmän puolen,Mua välil vähän pelottaa Käärijä,
Välispiikkien tiukka tylyttäjä,
Kärde on välillä kun viulunkieli kiree,
Pliis vilauta, näytä, anna meille Jeree,
Jeren hymyn edessä mä palasiksi hajoon,
Sulan, valun lammikoksi lattianrakoonJere on sweetest person alive,
Vähän samaa kyllä Käärijästä hain,
Kärde inhoo jos siitä liikaa tykätään,
Liian innokkaat fanit helposti lytätään,
Jos tylytät mua mun sydän särkyy,
pitäishän mun osata keikalla käyttäytyyVarmaan v*tuttaa kun ei saa koskaan olla rauhassa,
hengittää ja höllätä vaan aina nasta laudassa,
Käärijä laskeudu välil maan pinnalle,
ota Jere vähäks aikaa lavalla rinnalle,
kun Jeren nään oon ihan sulaa vahaa,
Ja tuntuu ettei maailmassa oo mitään pahaa,Ei pelkkää Jeree, ei makeaa mahan täydeltä,
Muuten koettelet liikaa tätä sydäntä,
Parempi on et Käärijä pääosin vetää,
Eihän sekään kylmäksi koskaan jätä ketää,Käärijä iha vähä sitä Jeree raota, avaa, näytä, vilauta,
sitä Jereä, pliis! jumalauta!Leila 💖
Leila sä rokkaat. Tai siis räppäät. 😅 Rakastan tätä.
Kiitos kiitos. Miksi mulla on vaan tunne että J pitäisi nähdä tämä. Don't worry en lähetä.
T. Yöllinen tuolta puolen
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää juttu on, että voisivat tulla samalla lentokoneella JO:n kanssa? 23.9.? Jaa niin JO lähtee silloin ehkä Suomesta?
Toiveunta ja ficciä. Sori. Mutta on huhuja että K kutsuttu Israeliin noilla main. Haaveissa menisivät yhdessä.
Käärijä varmaan haluaa aloittaa uuden elånän oman värisessä tukassa ja unohtaa vanhan.
Nyt kaikki kiinnostuneet hengaamaan liepeille...jos vaikka onnais!
Ihanaa kukkapaita-viestit oli palautunut! Raporttia odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Jossittelua oli eli jos molemmat JO ja K menis vierailijoiksi, niin voisivat samalla koneella lentää JO:n Suomen keikkojen jälkeen sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveunta ja ficciä. Sori. Mutta on huhuja että K kutsuttu Israeliin noilla main. Haaveissa menisivät yhdessä.
Ei sinne 23.9. keikalle varmasti samana päivänä lennetä...
Viisujen kesäkuun TOP 20 katsotuimmat video JO oli sijalla 20 ja K sijalla 1. Pieni ero tosiaan suosiossa viisuilla. Kiva kuitenkin että JO monet muut biisit on lähtenyt vetämään euroopassa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Arvailua. Mihinköhän categoriaan käärijä menee ens vuoden emma 2024 gaalan ehdoksuuksiin.
Eiköhän ole vuoden tulokas!
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/13gd2o6/k%C3%A4%C3%A4rij%C…
Blondi Jere.
Ahh, tää se oli! Siis en kyllä ois ikinä tunnistanut. Mutta kelpais :P
(Jos oisin ollut samaa ikäluokkaa ;D )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Kärtsän "mä haluun vaan kattoo sua" on niin ihana laini. Huh.
Munkin mielestä tuo on kyllä tosi kuumasti ilmaistu! Se aitous kai siinä myös kolahtaa, kun vaikuttaa kyllä aidoilta sanoilta, että ei niitä voi keksiä, ellei niitä tarkoita oikeestikin!
Tutkimusryhmä nyt selvittämään, miltä näytti tuo ihailun kohde😄
Jos joku on puutarhureista menossa keikalle ja tuntee vastaavan näköisen ruskeahiuksisen miehen, niin siitä vaan keikkaseuraksi ja eturiviin menoks, ja puhelin esillä taltiointia varten😄😄 tää oli siis vitsi!
Hei, mäkin oon ruskeahiuksinen! Tosin ei se oo mulle leperrellyt, sääli.
Ootko ollu helpolla näköetäisyydellä lavalta / lavan edessä? :D
En oo aivan edessä ollut, melkein tekis huomenna mieli piruuttaan kokeilla. Ei vaan ruississa välttämättä niin helppo tehtävä!
Täältä peukku ja joo tälle, jos fiilis ja tilaisuus on sopiva! Raportoi sitten tänne tai jonnekin, jos se sai jotain aikaan! :)
Pärjääkö ilman kukkapaitaa jos on viikset vai täytyykö vielä kipasta kaupassa?
Kyllä nyt menet kauppaan ja ostat sellaisen ihan varmuudeksi. Tämä on tärkeää tutkimusta.
Muistuttaako tämä kukkapaidan ostaja ulkonäöltään erästä hmm toista henkilöä vai mistä on kyse🙂
No sen verran, että ruskeat hiukset ja viikset löytyy. Nyt löytyy sit kukkapaitakin tän ketjun vuoksi, koska kuulemma se vaan oli oltava.
Kyllä. Kukkapaita on ehdoton vaatimus. Ei tietenkään mikään marimekko vaan sellainen balkanstyle 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne 23.9. keikalle varmasti samana päivänä lennetä...
Ei todellakaan. Noa Kirel tulevaa keikkaa voisi verrata isojen maailman tähtien keikoihin. Ainakin pari päivää aikaisemmin täytyy lähteä. Jotta K ehtii tutustua lavaan jne. Jos K sinne lähtee niin ei hän kyllä ehdi B kanssa aikaa viettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkyydestä tuli taas puhe niin tässä kuitenkin tää mun räppi Käätijälle joka on jatkoa sille edelliselle... tämä siis viittaa palstan eilisiin välispiikki keskusteluihin.. ja kyllä, olette ottaneet osaa sanoitukseen😊
Vilauta
Anna Jeren hymyn välillä bolerosta kurkkaa,Käärijä iha vähä sitä Jeree raota, avaa, näytä, vilauta!
Syödään sun kädestä,
pitäishän mun osata keikalla käyttäytyyVarmaan v*tuttaa kun ei saa koskaan olla rauhassa,
Ja tuntuu ettei maailmassa oo mitään pahaa,Ei pelkkää Jeree, ei makeaa mahan täydeltä,
Eihän sekään kylmäksi koskaan jätä ketää,Käärijä iha vähä sitä Jeree raota, avaa, näytä, vilauta,
Herranjumala 💥🔥! Ootko aatellut sanoittajan uraa 😁?
Waude!!!!! Go L, go L, go L!!!
Oikeastikin, oon aika hämmentyny ja vaikuttunu sun sanoittajan taidoista! Monenlaista sanoittajaa vaikuttaa sieltä löytyvän, sekä tunteiden että räppien! Ja monenlaista kaunista tekstiä tulee, sekä räpin että muunlaisen muodossa
Ja jos ei vielä käynyt selväksi, niin I want more, I want more! Ja uskon, että monen muunkin puolesta voin huutaa encorea tällekin, we want more!!!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kukkapaita-viestit oli palautunut! Raporttia odotellessa.
Mä lupaan laittaa raporttia kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvailua. Mihinköhän categoriaan käärijä menee ens vuoden emma 2024 gaalan ehdoksuuksiin.
Eiköhän ole vuoden tulokas!
Ainakin ja vuoden biisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilauta
Syödään sun kädestä,
Herranjumala 💥🔥! Ootko aatellut sanoittajan uraa 😁?
Waude!!!!! Go L, go L, go L!!!
Oikeastikin, oon aika hämmentyny ja vaikuttunu sun sanoittajan taidoista! Monenlaista sanoittajaa vaikuttaa sieltä löytyvän, sekä tunteiden että räppien! Ja monenlaista kaunista tekstiä tulee, sekä räpin että muunlaisen muodossa<3 Ihanaa, kun annat luovuutesi kukoistaa ja jaat niitä meille!
Ja jos ei vielä käynyt selväksi, niin I want more, I want more! Ja uskon, että monen muunkin puolesta voin huutaa encorea tällekin, we want more!!!
Rakkaat laivamatkustajat te olette mun suuri inspiraation lähde, vaikka muutama röllipeikko saisi kyllä hypätä laidan yli😝, huomenna aion nukkua autokannen alla enkä näytä nokkaani täällä.. rajansa kaikella🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Kärtsän "mä haluun vaan kattoo sua" on niin ihana laini. Huh.
Munkin mielestä tuo on kyllä tosi kuumasti ilmaistu! Se aitous kai siinä myös kolahtaa, kun vaikuttaa kyllä aidoilta sanoilta, että ei niitä voi keksiä, ellei niitä tarkoita oikeestikin!
Tutkimusryhmä nyt selvittämään, miltä näytti tuo ihailun kohde😄
Jos joku on puutarhureista menossa keikalle ja tuntee vastaavan näköisen ruskeahiuksisen miehen, niin siitä vaan keikkaseuraksi ja eturiviin menoks, ja puhelin esillä taltiointia varten😄😄 tää oli siis vitsi!
Hei, mäkin oon ruskeahiuksinen! Tosin ei se oo mulle leperrellyt, sääli.
Ootko ollu helpolla näköetäisyydellä lavalta / lavan edessä? :D
En oo aivan edessä ollut, melkein tekis huomenna mieli piruuttaan kokeilla. Ei vaan ruississa välttämättä niin helppo tehtävä!
Täältä peukku ja joo tälle, jos fiilis ja tilaisuus on sopiva! Raportoi sitten tänne tai jonnekin, jos se sai jotain aikaan! :)
Pärjääkö ilman kukkapaitaa jos on viikset vai täytyykö vielä kipasta kaupassa?
Kyllä nyt menet kauppaan ja ostat sellaisen ihan varmuudeksi. Tämä on tärkeää tutkimusta.
Muistuttaako tämä kukkapaidan ostaja ulkonäöltään erästä hmm toista henkilöä vai mistä on kyse🙂
No sen verran, että ruskeat hiukset ja viikset löytyy. Nyt löytyy sit kukkapaitakin tän ketjun vuoksi, koska kuulemma se vaan oli oltava.
Kyllä. Kukkapaita on ehdoton vaatimus. Ei tietenkään mikään marimekko vaan sellainen balkanstyle 😊
Älä huoli, se ei ole Marimekkoa!
Ei varmaan niin vaalee toimi, on liian vaalee.