Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Itse mietin, et voi olla tavallaan riski lähettää Jerelle jotain omia runoja tms, joissa kuitenkin aika rankallakin kädellä arvostellaan sitä. Vaikka miten hienoja ja ajatuksella tehtyjä oiskin. Monet näistä runoista, räpeistä jne on fanin mielipiteistä koottu, et esim Jere ei olis oma itsensä Käärijänä tai käyttäytyy tietyllä tavalla. Jotenkin itse pelkäisin loukkaavani toista. Kun ei kuitenkaan tunneta hlökohtaisesti.
Edelleen pitäs muistaa, et me fanit tavallaan eletään omassa fantasiamaailmassamme ja luodaan omat käsityksemme Käärijästä (ja/tai Jerestä, ja Bojanista). Jere itse ei ehkä näe asioita samalla tavalla?
Nää vaan omia ajatuksiani. Ei sen vakavampaa. 😘
Tumblrista tuli tämä vastaan kun katsoin tuon ihanan B storyn sieltä. JO:t ovat aikaa sitten hehkuttaneet tätä jättikeikkaa ja selvästi tätä oli mietitty K vierailun ajankohdaksi sen yhden viimeaikaisen haastiksen mukaan, mutta K:lla silloin keikka. Jyväskylässä 😭🥺😫
https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/722120188235071488/joker-out-does-w…
https://www.instagram.com/p/CsyAe2JoOz3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tää vois hyvin olla ennen ja jälkeen Suomen keikkojen ku mammalauma antanut Bojanille vähän rakkautta. ...
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista tuli tämä vastaan kun katsoin tuon ihanan B storyn sieltä. JO:t ovat aikaa sitten hehkuttaneet tätä jättikeikkaa ja selvästi tätä oli mietitty K vierailun ajankohdaksi sen yhden viimeaikaisen haastiksen mukaan, mutta K:lla silloin keikka. Jyväskylässä 😭🥺😫
Tää on muuten jotenkin extra söpö klippi kaikessa tavallisuudessaan. Tässä he ovat ku kaksi perus poikaa. Niin tavallisesti. Ja sitten kuitenkin ovat melkoset starat.
Miksi Janin fiilistelyt poistetaan????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Kärtsän "mä haluun vaan kattoo sua" on niin ihana laini. Huh.
Munkin mielestä tuo on kyllä tosi kuumasti ilmaistu! Se aitous kai siinä myös kolahtaa, kun vaikuttaa kyllä aidoilta sanoilta, että ei niitä voi keksiä, ellei niitä tarkoita oikeestikin!
Tutkimusryhmä nyt selvittämään, miltä näytti tuo ihailun kohde😄
Jos joku on puutarhureista menossa keikalle ja tuntee vastaavan näköisen ruskeahiuksisen miehen, niin siitä vaan keikkaseuraksi ja eturiviin menoks, ja puhelin esillä taltiointia varten😄😄 tää oli siis vitsi!
Hei, mäkin oon ruskeahiuksinen! Tosin ei se oo mulle leperrellyt, sääli.
Ootko ollu helpolla näköetäisyydellä lavalta / lavan edessä? :D
En oo aivan edessä ollut, melkein tekis huomenna mieli piruuttaan kokeilla. Ei vaan ruississa välttämättä niin helppo tehtävä!
Täältä peukku ja joo tälle, jos fiilis ja tilaisuus on sopiva! Raportoi sitten tänne tai jonnekin, jos se sai jotain aikaan! :)
Pärjääkö ilman kukkapaitaa jos on viikset vai täytyykö vielä kipasta kaupassa?
Kyllä nyt menet kauppaan ja ostat sellaisen ihan varmuudeksi. Tämä on tärkeää tutkimusta.
Muistuttaako tämä kukkapaidan ostaja ulkonäöltään erästä hmm toista henkilöä vai mistä on kyse🙂
No sen verran, että ruskeat hiukset ja viikset löytyy. Nyt löytyy sit kukkapaitakin tän ketjun vuoksi, koska kuulemma se vaan oli oltava.
Pidän peukkuja, että pääset hyvälle paikalle keikalle, jonne näkee lavalta, eikun siis tietenkin josta näkee lavalle!;) miten päin tää menikään! Anyway, hyvää keikkaa!
Voi ihana, kiitos! Täältähän saa ihan mahtavan määrän supporttia. Kyl te ootte kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä tuo on kyllä tosi kuumasti ilmaistu! Se aitous kai siinä myös kolahtaa, kun vaikuttaa kyllä aidoilta sanoilta, että ei niitä voi keksiä, ellei niitä tarkoita oikeestikin!
Jos joku on puutarhureista menossa keikalle ja tuntee vastaavan näköisen ruskeahiuksisen miehen, niin siitä vaan keikkaseuraksi ja eturiviin menoks, ja puhelin esillä taltiointia varten😄😄 tää oli siis vitsi!
En oo aivan edessä ollut, melkein tekis huomenna mieli piruuttaan kokeilla. Ei vaan ruississa välttämättä niin helppo tehtävä!
Täältä peukku ja joo tälle, jos fiilis ja tilaisuus on sopiva! Raportoi sitten tänne tai jonnekin, jos se sai jotain aikaan! :)
Kyllä nyt menet kauppaan ja ostat sellaisen ihan varmuudeksi. Tämä on tärkeää tutkimusta.
Muistuttaako tämä kukkapaidan ostaja ulkonäöltään erästä hmm toista henkilöä vai mistä on kyse🙂
No sen verran, että ruskeat hiukset ja viikset löytyy. Nyt löytyy sit kukkapaitakin tän ketjun vuoksi, koska kuulemma se vaan oli oltava.
Pidän peukkuja, että pääset hyvälle paikalle keikalle, jonne näkee lavalta, eikun siis tietenkin josta näkee lavalle!;) miten päin tää menikään! Anyway, hyvää keikkaa!
Muista intensiivinen katsekontakti!
Kyllä ehdottomasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten jotenkin extra söpö klippi kaikessa tavallisuudessaan. Tässä he ovat ku kaksi perus poikaa. Niin tavallisesti. Ja sitten kuitenkin ovat melkoset starat.
Samaa mietin. Peruspasi tuossakin on. Ja kun vähän raaputtaa ja laittaa tuon lavalle tapahtuu taikoja. Tykkään B:stä siksikin että hän on tavallaan ihan tavallinen, ei mikään huippuunsa trimmattu kone. Viehätysvoimastaan varma mutta siinä on samaa itsevarmuutta kuin J:llä. Ei tarvitse olla täydellinen ollakseen hyvin hyvin viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista intensiivinen katsekontakti!
Kyllä ehdottomasti!
Todellakin ollaan hengessä mukana ja tuetaan 👍
Ehdottomasti kukkapaita, iso käsi yhteisen hyvän eteen💖, ryysit vaan hyvällä paikalle👌
Leila
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kukkapaita, iso käsi yhteisen hyvän eteen💖, ryysit vaan hyvällä paikalle👌
Leila
Kiitos Leila, pyritään tähän!
Onneksi festivaalialue aukeaa jo kello 14 ja K:n keikka on vasta kello 16.40 (silti ensimmäinen keikka kyseisellä lavalla). Joten, taidanpa kävellä suoraan sinne odottelemaan.
https://www.tumblr.com/rbf451/714705177355091968/bojancvjeticanin-ig-st…
Tässä täällä tänään aiemmin jaetussa klipissä prepartyilta Bojan kikattaa kyllä niin school crush tyyliin lopussa!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Janin fiilistelyt poistetaan????
Niinpä.Joku on varmaan kateellinen hänen yksityishenkilön koosta.
Jodelissa oli joku linkannut sen tyypin kirjoituksen ilmeisesti discordista, missä kertoi näyttäneensä Luke Blackin keikalla Bojanille Käärijätatuointiaan polvensa päällä, kun oli sopivasti shortseihin pukeutunut. Bojan olis tarinan mukaan pyytänyt saada lähettää kuvan Kärtsälle, jolta olis ilmeisesti saatu vielä tyypillinen watafak kommenttikin asiaan. Vahvasti epäilen tarinan paikkansapitävyyttä, mut tuli vaan mieleen kun katsoin Luke Blackin ig-kuvat tolta keikalta, että viimeisenä on ryhmäkuva, jossa yhdellä Käärijänvihreätukkaisella daamilla shortsit ja tatskaa polven päällä. Harmillisesti siitä ei kyllä selvää saa. Mut olis vaan ollut hauska nähdä miten kamala leima oli, jos oikeesti olemassa, kun tarinan mukaan kantajakin häpesi rumaa tatuointiaan. 😆
No, mysteeriksi jää.
Huomenta. Olen tässä aamutuimaan lueskellut eilisiä viestejä ja onpas ollut mukavaa tunnelmaa...on mile high clubia ja kukkapaitaa. Loistavaa, I like 👍
Benkku puhui tosi ihanasti eilen K:sta livessään, harmitti, kun tää palsta oli jo kiinni. Sanoi, että aivan ihana tyyppi ja rakastaa tosi paljon (varmasti ystävänä, ennen kuin täällä lähdetään laukalle).
Joten, turha varmaan miettiä, onko Benkku jostain spiikeistä pahoittanut mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä täällä tänään aiemmin jaetussa klipissä prepartyilta Bojan kikattaa kyllä niin school crush tyyliin lopussa!!
Niin on, ihana 💙 Ja K on ihan semmoinen daddy, en kestä 😄
Katsoin pitkästä aikaa Käärijän viisufinaaliesityksen ja pakko myöntää, että Käärijän laulaminen oli suorastaan luvattoman heikkoa. Kesän keikoilla mies vetää paljon, paljon paremmin.
Ihania muisteloita... B ig stoori 15.4.2023 😌🥰