Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Kärtsän "mä haluun vaan kattoo sua" on niin ihana laini. Huh.
Munkin mielestä tuo on kyllä tosi kuumasti ilmaistu! Se aitous kai siinä myös kolahtaa, kun vaikuttaa kyllä aidoilta sanoilta, että ei niitä voi keksiä, ellei niitä tarkoita oikeestikin!
Tutkimusryhmä nyt selvittämään, miltä näytti tuo ihailun kohde😄
Jos joku on puutarhureista menossa keikalle ja tuntee vastaavan näköisen ruskeahiuksisen miehen, niin siitä vaan keikkaseuraksi ja eturiviin menoks, ja puhelin esillä taltiointia varten😄😄 tää oli siis vitsi!
Hei, mäkin oon ruskeahiuksinen! Tosin ei se oo mulle leperrellyt, sääli.
Ootko ollu helpolla näköetäisyydellä lavalta / lavan edessä? :D
En oo aivan edessä ollut, melkein tekis huomenna mieli piruuttaan kokeilla. Ei vaan ruississa välttämättä niin helppo tehtävä!
Täältä peukku ja joo tälle, jos fiilis ja tilaisuus on sopiva! Raportoi sitten tänne tai jonnekin, jos se sai jotain aikaan! :)
Pärjääkö ilman kukkapaitaa jos on viikset vai täytyykö vielä kipasta kaupassa?
Kyllä nyt menet kauppaan ja ostat sellaisen ihan varmuudeksi. Tämä on tärkeää tutkimusta.
Muistuttaako tämä kukkapaidan ostaja ulkonäöltään erästä hmm toista henkilöä vai mistä on kyse🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin suloiset hymyt, seksikkäät, intensiiviset katseet, villit silmäniskut ja jatkuvat koskettelut sekoittas kenet tahansa sukupuolesta riippumatta...
Ja varmaan tekeekin niin 😉
Oon kans ihmetellyt, voiko joku voi tuota miestä vastustaa, jos hän pistää vielä kaiken peliin.
Liikaa voivottelua tullut viestiin, ymmärtänette ajatuksen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaah, mulle maistuu se vaaleampi Kärtsä saunatakissaan ja brunassaan. Se periscope-keikan aikainen habitus.... 🤤🤤
Tumma potta sillä kyllä oli jo Periscopekeikalla
No pitääkö tämäkin linkittää sitten hohhotijoijaa, kun ihmiset on niin perehtymättömiä Kärtsäaikajanaan. Siinä sulle miinustaja
https://www.instagram.com/p/CSHlNizI_Io/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Herkkyydestä tuli taas puhe niin tässä kuitenkin tää mun räppi Käätijälle joka on jatkoa sille edelliselle... tämä siis viittaa palstan eilisiin välispiikki keskusteluihin.. ja kyllä, olette ottaneet osaa sanoitukseen😊
Vilauta
Käärijä iha vähä sitä Jeree vilauta,
Oon sulana Jerestä, jumalauta!Käärijä on liian tiukka mun makuun,
Ei sen ego edes mahdu Käärijäpakuun,
Pliis vähän Jeree vilauta ja näytä,
Jeren pehmeää charmia lavalla käytä,
Hio välillä Käärijän kulmaa ja nurkkaa,
Anna Jeren hymyn välillä bolerosta kurkkaa,Käärijä iha vähä sitä Jeree raota, avaa, näytä, vilauta!
sitä Jereä, pliis! jumalauta!Käärijä on tylyttäjä, kylmä ja flirtti,
Jere on herkkä, suloinen ja kiltti
Me ollaan polvillaan sun edessä,
Syödään sun kädestä,
Mihin sä käsket niin me kontataan,
Kaikki sun biisit ulkoa osataanJere on herkkä, aito ja oikea
Kun Jeren nään oon ihan onnesta soikea,
Kun Jeren hymy valaisee tuntuu et mä kuolen,
aina kun nään Käärijän pehmmeemmän puolen,Mua välil vähän pelottaa Käärijä,
Välispiikkien tiukka tylyttäjä,
Kärde on välillä kun viulunkieli kiree,
Pliis vilauta, näytä, anna meille Jeree,
Jeren hymyn edessä mä palasiksi hajoon,
Sulan, valun lammikoksi lattianrakoonJere on sweetest person alive,
Vähän samaa kyllä Käärijästä hain,
Kärde inhoo jos siitä liikaa tykätään,
Liian innokkaat fanit helposti lytätään,
Jos tylytät mua mun sydän särkyy,
pitäishän mun osata keikalla käyttäytyyVarmaan v*tuttaa kun ei saa koskaan olla rauhassa,
hengittää ja höllätä vaan aina nasta laudassa,
Käärijä laskeudu välil maan pinnalle,
ota Jere vähäks aikaa lavalla rinnalle,
kun Jeren nään oon ihan sulaa vahaa,
Ja tuntuu ettei maailmassa oo mitään pahaa,Ei pelkkää Jeree, ei makeaa mahan täydeltä,
Muuten koettelet liikaa tätä sydäntä,
Parempi on et Käärijä pääosin vetää,
Eihän sekään kylmäksi koskaan jätä ketää,Käärijä iha vähä sitä Jeree raota, avaa, näytä, vilauta,
sitä Jereä, pliis! jumalauta!Leila 💖
Herranjumala 💥🔥! Ootko aatellut sanoittajan uraa 😁?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon fiksoitunu tummaan Käärijäpottaan. 😭 Jos K luopuu siitä, tulee ikävä
Joo vaikea kuvitella Kärtsää takas vaaleaan lookkiin, mut ainakin viimeisimpien päivitysten perusteella näyttäis, et siihen suuntaan ois ehkä taas menossa? Tai sit vaan jääny värjäilyt väliin viime aikoina.
Pitäisikö olla sitten kunnolla blondi eikä esim ruskea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Ctv4TlzLrlg/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jokeripojat jammailee.
Tuo kohta missä B ketkuttelee jossain bileissä kädet niskan takana 🥵 menee vaan ihan liian nopeasti ohi 😂
Eikö se ole se sama tilaisuus ja paikka missä K kanssa jammailivat Kirelin tahtiin? Loppu siihen K im done tjsp
Mä voisin tuijottaa tuota B ketkuttelua kädet niskan takana vaikka tunnin..
Tässä idea jollekin, jolla on aikaa ja taitoa: Bojan shaking his hips for 1 hour straight 🕺 ja sit linkkiä tänne 😌
Pitäiskö? Jos viikonloppuna ehdin niin teen.Onko taustamusiikki toiveita 🤣🤣 💚🌹🌹
Woo tää ois niin mahtavaa 🙏🤩 yks ehdotus taustamusiikiksi 🙈
Joo tää on hyvä,mutta tuo yks ketkutus on niin lyhyt ,että pitää etsiä muitakin ketkutuksia,koska tuo ei tule näyttään hyvältä tunnin edittinä.
Ja taas lähti mun Jan viestit.Joku ei ilmeisesti halua että menen sen kanssa vessaan 🤣🤣
💚🌹🌹
Ou nou, miksi Jan viestit lähtee.😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaah, mulle maistuu se vaaleampi Kärtsä saunatakissaan ja brunassaan. Se periscope-keikan aikainen habitus.... 🤤🤤
Tumma potta sillä kyllä oli jo Periscopekeikalla
No pitääkö tämäkin linkittää sitten hohhotijoijaa, kun ihmiset on niin perehtymättömiä Kärtsäaikajanaan. Siinä sulle miinustaja
https://www.instagram.com/p/CSHlNizI_Io/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Niin. Ei siis musta. Oliko specsaversillä käynnit taas jääneet välistä?
Vierailija kirjoitti:
Prinssit ja prinsessat a la K & B 😍
https://www.tumblr.com/rocaydran/722105394809520128/cinematic-parallels…
Ja kissat, mwrraauuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinssit ja prinsessat a la K & B 😍
https://www.tumblr.com/rocaydran/722105394809520128/cinematic-parallels…
Ja kissat, mwrraauuu
Tai ehkä pikemminkin kollit 😻😼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä tuo on kyllä tosi kuumasti ilmaistu! Se aitous kai siinä myös kolahtaa, kun vaikuttaa kyllä aidoilta sanoilta, että ei niitä voi keksiä, ellei niitä tarkoita oikeestikin!
Jos joku on puutarhureista menossa keikalle ja tuntee vastaavan näköisen ruskeahiuksisen miehen, niin siitä vaan keikkaseuraksi ja eturiviin menoks, ja puhelin esillä taltiointia varten😄😄 tää oli siis vitsi!
En oo aivan edessä ollut, melkein tekis huomenna mieli piruuttaan kokeilla. Ei vaan ruississa välttämättä niin helppo tehtävä!
Täältä peukku ja joo tälle, jos fiilis ja tilaisuus on sopiva! Raportoi sitten tänne tai jonnekin, jos se sai jotain aikaan! :)
Kyllä nyt menet kauppaan ja ostat sellaisen ihan varmuudeksi. Tämä on tärkeää tutkimusta.
Muistuttaako tämä kukkapaidan ostaja ulkonäöltään erästä hmm toista henkilöä vai mistä on kyse🙂
No sen verran, että ruskeat hiukset ja viikset löytyy. Nyt löytyy sit kukkapaitakin tän ketjun vuoksi, koska kuulemma se vaan oli oltava.
Ootan kyl aika paljonkin sitä, mihinkä suuntaan Kärtsäri lähtee musiikillisesti ja tyylillisesti Euroviisujen haipin jälkeen. Loppuvuosi varmasti menee vielä helposti bolerolla Cha cha chata vetäessä, mutta vähitellen ihmiset kyllästyvät ja tarvitaan uutta. Onnistuuko luomaan lisää suurta yleisöä puhuttelevaa musiikkia. Teetetäänkö uudet esiintymisvaatteet vai siirrytäänkö takaisin sille linjalle, että mitä kaapista sattuu löytymään. Kaikki mahdollisuudet on auki jos vain onnistuu pelaamaan korttinsa oikein. Mihinkään maailman valloitukseen en usko. Tuskin missään kohtaa ollut suunnitelmissakaan. Käärijän musiikki on suomalaisille. Miksi ihmeessä haavailisi tuolla kiertävänsä eurooppalaisia pubeja esittäen kieltä jota ei ymmärretä. Totta kai toivon, että niitä ulkomaan keikkoja saataisi kun selvästi vielä on kysyntään muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko mahdollisesti risteyys B:stä ja Robinista 😉
Tässä dinnerilivessä ravintolassa B muistuttaa sivuprofiililla kyllä tosi paljon Robinia! En oo paljon Robinia seurannu, mutta hämmennyin, kun yhdennäköisyys on musta aika iso tästä kuvakulmasta. Esim kohta 13:35
Voi kuinka viattomalta B näyttää vielä tässä vaiheessa. Niin se maailma jokaista meistä vuorollaan opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vaikea kuvitella Kärtsää takas vaaleaan lookkiin, mut ainakin viimeisimpien päivitysten perusteella näyttäis, et siihen suuntaan ois ehkä taas menossa? Tai sit vaan jääny värjäilyt väliin viime aikoina.
Ne nuoruuden kuvat on kyllä ihania, missä Jere on blondina. Huikea vastakkain asettelu, kun niin tummat kulmat ja ripset. En tiedä toimisko enää niin vaalee.
Vierailija kirjoitti:
Ootan kyl aika paljonkin sitä, mihinkä suuntaan Kärtsäri lähtee musiikillisesti ja tyylillisesti Euroviisujen haipin jälkeen. Loppuvuosi varmasti menee vielä helposti bolerolla Cha cha chata vetäessä, mutta vähitellen ihmiset kyllästyvät ja tarvitaan uutta. Onnistuuko luomaan lisää suurta yleisöä puhuttelevaa musiikkia. Teetetäänkö uudet esiintymisvaatteet vai siirrytäänkö takaisin sille linjalle, että mitä kaapista sattuu löytymään. Kaikki mahdollisuudet on auki jos vain onnistuu pelaamaan korttinsa oikein. Mihinkään maailman valloitukseen en usko. Tuskin missään kohtaa ollut suunnitelmissakaan. Käärijän musiikki on suomalaisille. Miksi ihmeessä haavailisi tuolla kiertävänsä eurooppalaisia pubeja esittäen kieltä jota ei ymmärretä. Totta kai toivon, että niitä ulkomaan keikkoja saataisi kun selvästi vielä on kysyntään muuallakin.
.
Sehän tekee uutta levyä parhaillaan, ja tää jatkuu vielä syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Noan bolero on varma vihje...oon ihan varma ,että Kärtsä on yksi vieraista kakkoskonsertissa...ekaan ei olisi ehtinyt ,kun luvannut JO- lle jo ,ja Kärtsähän pitää minkä lupaa .Sanotte mitä sanotte,mutta Kärtdällä on arvot kohdallaan ,ja sitä hänessä todellakin ihailen.
Ihailet? Millaisissa piireissä noin niin kuin normaalisti liikut? Mulle toi on minimivaatimus, että katselen ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko mahdollisesti risteyys B:stä ja Robinista 😉
Tässä dinnerilivessä ravintolassa B muistuttaa sivuprofiililla kyllä tosi paljon Robinia! En oo paljon Robinia seurannu, mutta hämmennyin, kun yhdennäköisyys on musta aika iso tästä kuvakulmasta. Esim kohta 13:35
Voi kuinka viattomalta B näyttää vielä tässä vaiheessa. Niin se maailma jokaista meistä vuorollaan opettaa.
Toi on niin totta. Ihan eri Bojan esim noissa viimeisissä bilevideoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen verran, että ruskeat hiukset ja viikset löytyy. Nyt löytyy sit kukkapaitakin tän ketjun vuoksi, koska kuulemma se vaan oli oltava.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nuoruuden kuvat on kyllä ihania, missä Jere on blondina. Huikea vastakkain asettelu, kun niin tummat kulmat ja ripset. En tiedä toimisko enää niin vaalee.
Harmittaa, kun en ole sitten toukokuun puolivälin nähnyt sellaista klippiä, jossa ollaan Suomen ryhmän takahuoneessa, jossa on Kärtsän jääkiekkoaiheinen kuva itsestään nuorempana ja blondina. Oli kyllä niin söpö ilmestys ja siis minusta todella eri näköinen, mikä oli hassua. Ois kiva nähdä se kuva uudestaan.
Sillä videolla siis näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Noan bolero on varma vihje...oon ihan varma ,että Kärtsä on yksi vieraista kakkoskonsertissa...ekaan ei olisi ehtinyt ,kun luvannut JO- lle jo ,ja Kärtsähän pitää minkä lupaa .Sanotte mitä sanotte,mutta Kärtdällä on arvot kohdallaan ,ja sitä hänessä todellakin ihailen.
Noan asuun viisuissakin kuului bolero. Toki hänellä oli siellä alla toppi kun ei voi samalla tavalla paidattomana kulkea. Muistan kun viisujen aikaan tätä naureskeltiin, että bolero olikin kevään muotia.
Just verestelin muistia tässä, niin eipä olekaan, vaan aika omaa väriä rokkaa. Ruskea, mutta ei tää viisuaikojen värjätty musta.