Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Oon fiksoitunu tummaan Käärijäpottaan. 😭 Jos K luopuu siitä, tulee ikävä
Joo vaikea kuvitella Kärtsää takas vaaleaan lookkiin, mut ainakin viimeisimpien päivitysten perusteella näyttäis, et siihen suuntaan ois ehkä taas menossa? Tai sit vaan jääny värjäilyt väliin viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noalla on boleromainen asuste uusimmassa instakuvassaan jossa kertoo lisäkeikasta.
Onko se vihje?
No voisi! Mutta missä on juttua siitä, että sen keikalle tulee yllätysesiintyjiä?
Noa Kirel on itse haastattelusta sanonut että haluaisi juuri Käärijän keikalleen samoin kuin Alexandran.
Vierailija kirjoitti:
On vähän ristiriitaiset fiilikset tän suhteen. Tumma on niin K:ta, etten haluaisi hänen siitä luopuvan, mutta toisaalta blondikin vois olla ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän ristiriitaiset fiilikset tän suhteen. Tumma on niin K:ta, etten haluaisi hänen siitä luopuvan, mutta toisaalta blondikin vois olla ihana.
Ei ole ihana. Näyttää sitten tavisgigantinmyyjältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noalla on boleromainen asuste uusimmassa instakuvassaan jossa kertoo lisäkeikasta.
Onko se vihje?
No voisi! Mutta missä on juttua siitä, että sen keikalle tulee yllätysesiintyjiä?
Noa Kirel on itse haastattelusta sanonut että haluaisi juuri Käärijän keikalleen samoin kuin Alexandran.
K vois ottaa tanssijat, Häärijän ja pinkit miehet messiin. Vois olla hauska jälleennäkeminen. Alexandra on ihana myöskin. Mielelläni näkisin heidän hengailua yhdessä myöskin, siis ei vain lavalla vaan backstagella ja ennen / jälkeen keikan.
Guys, I've just realized why Bojan loves that much Arctic Monkeys😭 He was born the same day as Alex Turner, on January 6🤩 And then I remembered that in high school my longtime crush was no one else, but mr Alex Turner, yes, yes!!😍
Okay, in that honor, this is my fav song of Alex, it's not Arctic Monkeys, but The Last Shadow Puppets with Miles Kane. Oh I'd like to hear one JO song that would have this kind of sound. Kinda dark, mysterious and magical!💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, jos kokeilisi blondia. Pääseehän siitä pois.
Vaaleampi K on jotenkin herkempi lookki. Tykkään molemmista. Vaaleampi versio vois olla vaihteeks kyllä kiva.
Noan bolero on varma vihje...oon ihan varma ,että Kärtsä on yksi vieraista kakkoskonsertissa...ekaan ei olisi ehtinyt ,kun luvannut JO- lle jo ,ja Kärtsähän pitää minkä lupaa .Sanotte mitä sanotte,mutta Kärtdällä on arvot kohdallaan ,ja sitä hänessä todellakin ihailen.
bojči ruusulakanoissa🥰🌹
Vierailija kirjoitti:
Vaaleampi K on jotenkin herkempi lookki. Tykkään molemmista. Vaaleampi versio vois olla vaihteeks kyllä kiva.
Mun mielestä ennemmin mitäänsanomaton kuin herkempi. Tumma korostaa niitä herkkiäkin ilmeitä paremmin.
Aaah, mulle maistuu se vaaleampi Kärtsä saunatakissaan ja brunassaan. Se periscope-keikan aikainen habitus.... 🤤🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ennemmin mitäänsanomaton kuin herkempi. Tumma korostaa niitä herkkiäkin ilmeitä paremmin.
Vaaleemmassa tukassa tulee K:n tummat piirteet vielä paremmin esille.
Vierailija kirjoitti:
Aaah, mulle maistuu se vaaleampi Kärtsä saunatakissaan ja brunassaan. Se periscope-keikan aikainen habitus.... 🤤🤤
Uuu nam 😛
Herkkyydestä tuli taas puhe niin tässä kuitenkin tää mun räppi Käätijälle joka on jatkoa sille edelliselle... tämä siis viittaa palstan eilisiin välispiikki keskusteluihin.. ja kyllä, olette ottaneet osaa sanoitukseen😊
Vilauta
Käärijä iha vähä sitä Jeree vilauta,
Oon sulana Jerestä, jumalauta!
Käärijä on liian tiukka mun makuun,
Ei sen ego edes mahdu Käärijäpakuun,
Pliis vähän Jeree vilauta ja näytä,
Jeren pehmeää charmia lavalla käytä,
Hio välillä Käärijän kulmaa ja nurkkaa,
Anna Jeren hymyn välillä bolerosta kurkkaa,
Käärijä iha vähä sitä Jeree raota, avaa, näytä, vilauta!
sitä Jereä, pliis! jumalauta!
Käärijä on tylyttäjä, kylmä ja flirtti,
Jere on herkkä, suloinen ja kiltti
Me ollaan polvillaan sun edessä,
Syödään sun kädestä,
Mihin sä käsket niin me kontataan,
Kaikki sun biisit ulkoa osataan
Jere on herkkä, aito ja oikea
Kun Jeren nään oon ihan onnesta soikea,
Kun Jeren hymy valaisee tuntuu et mä kuolen,
aina kun nään Käärijän pehmmeemmän puolen,
Mua välil vähän pelottaa Käärijä,
Välispiikkien tiukka tylyttäjä,
Kärde on välillä kun viulunkieli kiree,
Pliis vilauta, näytä, anna meille Jeree,
Jeren hymyn edessä mä palasiksi hajoon,
Sulan, valun lammikoksi lattianrakoon
Jere on sweetest person alive,
Vähän samaa kyllä Käärijästä hain,
Kärde inhoo jos siitä liikaa tykätään,
Liian innokkaat fanit helposti lytätään,
Jos tylytät mua mun sydän särkyy,
pitäishän mun osata keikalla käyttäytyy
Varmaan v*tuttaa kun ei saa koskaan olla rauhassa,
hengittää ja höllätä vaan aina nasta laudassa,
Käärijä laskeudu välil maan pinnalle,
ota Jere vähäks aikaa lavalla rinnalle,
kun Jeren nään oon ihan sulaa vahaa,
Ja tuntuu ettei maailmassa oo mitään pahaa,
Ei pelkkää Jeree, ei makeaa mahan täydeltä,
Muuten koettelet liikaa tätä sydäntä,
Parempi on et Käärijä pääosin vetää,
Eihän sekään kylmäksi koskaan jätä ketää,
Käärijä iha vähä sitä Jeree raota, avaa, näytä, vilauta,
sitä Jereä, pliis! jumalauta!
Leila 💖
Vierailija kirjoitti:
Tumma potta sillä kyllä oli jo Periscopekeikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin suloiset hymyt, seksikkäät, intensiiviset katseet, villit silmäniskut ja jatkuvat koskettelut sekoittas kenet tahansa sukupuolesta riippumatta...
Ja varmaan tekeekin niin 😉
Oon kans ihmetellyt, voiko joku voi tuota miestä vastustaa, jos hän pistää vielä kaiken peliin.
Vierailija kirjoitti:
Bojanin suloiset hymyt, seksikkäät, intensiiviset katseet, villit silmäniskut ja jatkuvat koskettelut sekoittas kenet tahansa sukupuolesta riippumatta...
Arvaa mitä unohdit; hiusten koskettelut, pörhötteletyt ja silittelyt..mitä lie, kaikki ihania joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Herkkyydestä tuli taas puhe niin tässä kuitenkin tää mun räppi Käätijälle joka on jatkoa sille edelliselle... tämä siis viittaa palstan eilisiin välispiikki keskusteluihin.. ja kyllä, olette ottaneet osaa sanoitukseen😊
Vilauta
Käärijä iha vähä sitä Jeree vilauta,
Oon sulana Jerestä, jumalauta!Käärijä on liian tiukka mun makuun,
Ei sen ego edes mahdu Käärijäpakuun,
Pliis vähän Jeree vilauta ja näytä,
Jeren pehmeää charmia lavalla käytä,
Hio välillä Käärijän kulmaa ja nurkkaa,
Anna Jeren hymyn välillä bolerosta kurkkaa,Käärijä iha vähä sitä Jeree raota, avaa, näytä, vilauta!
sitä Jereä, pliis! jumalauta!Käärijä on tylyttäjä, kylmä ja flirtti,
Jere on herkkä, suloinen ja kiltti
Me ollaan polvillaan sun edessä,
Syödään sun kädestä,
Mihin sä käsket niin me kontataan,
Kaikki sun biisit ulkoa osataanJere on herkkä, aito ja oikea
Kun Jeren nään oon ihan onnesta soikea,
Kun Jeren hymy valaisee tuntuu et mä kuolen,
aina kun nään Käärijän pehmmeemmän puolen,Mua välil vähän pelottaa Käärijä,
Välispiikkien tiukka tylyttäjä,
Kärde on välillä kun viulunkieli kiree,
Pliis vilauta, näytä, anna meille Jeree,
Jeren hymyn edessä mä palasiksi hajoon,
Sulan, valun lammikoksi lattianrakoonJere on sweetest person alive,
Vähän samaa kyllä Käärijästä hain,
Kärde inhoo jos siitä liikaa tykätään,
Liian innokkaat fanit helposti lytätään,
Jos tylytät mua mun sydän särkyy,
pitäishän mun osata keikalla käyttäytyyVarmaan v*tuttaa kun ei saa koskaan olla rauhassa,
hengittää ja höllätä vaan aina nasta laudassa,
Käärijä laskeudu välil maan pinnalle,
ota Jere vähäks aikaa lavalla rinnalle,
kun Jeren nään oon ihan sulaa vahaa,
Ja tuntuu ettei maailmassa oo mitään pahaa,Ei pelkkää Jeree, ei makeaa mahan täydeltä,
Muuten koettelet liikaa tätä sydäntä,
Parempi on et Käärijä pääosin vetää,
Eihän sekään kylmäksi koskaan jätä ketää,Käärijä iha vähä sitä Jeree raota, avaa, näytä, vilauta,
sitä Jereä, pliis! jumalauta!Leila 💖
Leila, millos eka räppi-EP ulkona? Sustahan vois tulla vaikka Kärtsän lämppäri. 😛 Ja kyllä, lupaan tulla heti keikalle 🤘