Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohtiiko täällä jengi ihan tosissaan tyttiksen äidinkieltä ja mahdollisia sukukytköksiä itänaapuriin? Ei jeesus sentään :D
Pohtii mut ei tartte pohtia enää. Pietarissa syntynyt. Suomenvenäläinen.
No tää kyllä selittäisi sen myrtsin ilmeen ja olemuksen joka kuvassa. Jännä kontrasti Käärijän höpsöön persoonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa yksi ajatus mieleen. Mitäs jos tuo matka on sovittu jo ennen Liverpoolia sekä Tjäreborgin että tyttiksen kanssa. Sitten kun something strange happened, oli annettu kakkapusut ja pasipaita ym niin Kärtsäri rehellisenä miehenä on kertonut nykytilanteesta ja reissuun on lähdettykin enempi ystävämeiningillä 🤔
Apua, siis KAULA pusut! 😂😂 gotta love autocorrect
Täytyy sanoa, että tämä autocorrect ei olisi kyllä avautunut ilman selitystä 😂
Mä kyllä tajusin.
Kakkapusut ois vienytkin tän kaiken ihan uudelle levelille. Ehkä sellaiselle levelille jopa ettei itseä ainakaan olis enää ihan hirveesti kiinnostanut. 🤭
tuolla fanfictionstoryissä kyllä löytyy kuumaa rimmingiäkin.........
👅🍆😍💦
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä bojan saa käärijästä hyvät puolet esille ja paljon rennompi hänen kanssaan
Mä oon niin samaa mieltä tästä!
Euroviisuissa bojanin kanssa oli sellainen ihana, suloinen hassuttelija käärijä. Näissä lomakuvissa kova ja karski, vähän itseriittoiselta ja ylpeältä kuulostava. Mutta toisaalta, toi tyttöystävä ainakin näyttää ihan kylmältä jääkuningattarelta, on varmaan ihan mukava ihminen, mutta ehkä hänen kanssaan on sitten Jerekin vähän kovempi ja karskimpi äijä.
Tää on nykyään mun lempiketju. Olis niin ihanaa oikee julkkis lovestory Käärijän ja Bojanin välille. Ne on niinkuin luotu toisilleen vaikka olisivat oikeasti vain kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Noissa lomavideoissa Jere yhtä kireen ja kyllästyneen oloinen kuin sillon ennen finaalia Liverpoolissa. Ihan eri ukko ku tyttöystävä mukana kuvioissa, kun vertaa noihin muihin missä just esim Bojanin kanssa häärää. Kärttyisä ja kiukkuinen jotenkin tossa viimesessäkin stoorissa. Vau mikä esitys päällä (tyttiksen edessä). Ei oo kyllä yhtään saaneen oloinen mies noissa videoissa.
Carla Ahonius apuun ja Haloo Jere ja Warner music live! Liikaa keikkoja miehelle joka uuvuksissa, ei siitä 1,5 vk tyttis lomaa puhelimen kanssa palauta! Nyt olisi ollut tilaus parille isolle keikalle Suomessa ja ulkomailla festareille tms. Menee ihan urpoiluksi väkisin tekemiseksi mr. Worldwide ja leikkimielinen kepeys hukassa. Voisi vaikka moikata kaikkia uusia seuraajia ja sellaista hetkeen heittäytyvää kärttyisen presensin sijaan 😅 Tää on kuitenkin aika hieno vireistä touhua 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohtiiko täällä jengi ihan tosissaan tyttiksen äidinkieltä ja mahdollisia sukukytköksiä itänaapuriin? Ei jeesus sentään :D
Pohtii mut ei tartte pohtia enää. Pietarissa syntynyt. Suomenvenäläinen.
No tää kyllä selittäisi sen myrtsin ilmeen ja olemuksen joka kuvassa. Jännä kontrasti Käärijän höpsöön persoonaan.
Eiköhän se ilme siitä kirkastu ja hymy hersy, kun Spotify palkkiot alkaa valumaan artistille loppuvuotta kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/vikersund/718286296169234432/according-to-jokero…
Bojan näköjään käyttää ihan julkisestikin tota Kärtsän antamaa pelipaitaa.
Voi eiii, ihana ylpeä hockey wife 💕
Voi ei, nyt se on seonnut lopullisesti. En kestä tällä hetkellä näitä kumpaakaan shipattavaa ollenkaan, palaan takaisin, kun käyttäytyvät. Olis vaan nukkunut se päällä. Sanois nyt joku sille, että rauhoittuu.
Jep. Hyvä ku tuo Bojan ei edes yhtään yritä peitellä enää omaa rakastumistaan. Sillä nyt alkaa olla pokerikielessä all in -tilanne selvästikin.
Siis mitä ihmettä on meneillään, fiksu ihminen ja käyttäytyy noin. Miten sen nyt käy, jos suhteelle tuleekin täysstoppi. Ja miksi se just NYT on muuttunut tuollaiseksi. Kaksi viikkoako tätä pitää kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä bojan saa käärijästä hyvät puolet esille ja paljon rennompi hänen kanssaan
Euroviisuissa bojanin kanssa oli sellainen ihana, suloinen hassuttelija käärijä. Näissä lomakuvissa kova ja karski, vähän itseriittoiselta ja ylpeältä kuulostava. Mutta toisaalta, toi tyttöystävä ainakin näyttää ihan kylmältä jääkuningattarelta, on varmaan ihan mukava ihminen, mutta ehkä hänen kanssaan on sitten Jerekin vähän kovempi ja karskimpi äijä.
Tää on nykyään mun lempiketju. Olis niin ihanaa oikee julkkis lovestory Käärijän ja Bojanin välille. Ne on niinkuin luotu toisilleen vaikka olisivat oikeasti vain kavereita.
Kiitos kun sanoitit mun fiilikset. Oon miettiny, kuvittelenko vaan. Ihan niinku eri "aura" miehellä eri seurassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa lomavideoissa Jere yhtä kireen ja kyllästyneen oloinen kuin sillon ennen finaalia Liverpoolissa. Ihan eri ukko ku tyttöystävä mukana kuvioissa, kun vertaa noihin muihin missä just esim Bojanin kanssa häärää. Kärttyisä ja kiukkuinen jotenkin tossa viimesessäkin stoorissa. Vau mikä esitys päällä (tyttiksen edessä). Ei oo kyllä yhtään saaneen oloinen mies noissa videoissa.
Ei se sitten lopettanutkaan videoiden postausta. Tekstailis mieluummin Bojanin kanssa. Tuli mieleen, että näyttääkö nuo videot esim. ulkomaalaisten seuraajien silmissä kiukkuiselta. Puoli miljoonaa ihmistä seuraamassa tuota menoa.
Pakko sen oli tänään laittaa nuo videot.. Tjäreborgin kanssa varmaan sopimus että tänään klo 9 pari mainosvideota vastineeksi matkasta.
Mulla on semmoinen tunne, että Kärtsäriä pelottaa/stressaa Suomeen paluu..niin kauhea fanitus ja kova keikkakesä edessä..eihän hän missään saa olla enää rauhassa.
Jösses sitä niska/kaulapusuvideota..siis kiihkeästi suutelee Bojania ja tosiaan ei ollut ihan eka kerta.. puristavat toisiaan lähemmäksi. Sitten piti lopettaa kun tulivat enemmän "ihmisten ilmoille".
Mietin jo silloin kun K alkoi tehdä stooreja enkuksi, että se kuulosti suomenkielisissä jutuissa monesti tosi kiukkuselta ja oli otsa kurtussa ja enkunkielisissä kiltiltä höppänältä. :D Oon kanssa ajatellut että näinköhän ulkkarit aattelee noista suomenkielisistä stooreista että onpas se vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitten lopettanutkaan videoiden postausta. Tekstailis mieluummin Bojanin kanssa. Tuli mieleen, että näyttääkö nuo videot esim. ulkomaalaisten seuraajien silmissä kiukkuiselta. Puoli miljoonaa ihmistä seuraamassa tuota menoa.
Pakko sen oli tänään laittaa nuo videot.. Tjäreborgin kanssa varmaan sopimus että tänään klo 9 pari mainosvideota vastineeksi matkasta.
Musta ainakin vaikutti, että Kärtsästä oli vähän epämukavaa tehä se mainosvideo. Siks varmaan loppuun lisäskin et oli pakko tehdä, koska maksoivat koko paskan 😄
Jerellä tosiaan aika huikea määrä seuraajia ig:ssa nyt, joten kannattas ottaa hyöty ja ilo irti tästä ja pitää erityisesti fanit tyytyväisinä myös jatkoa ajatellen. Jotain parempaa matskua nyt sinne ja sassiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, nyt se on seonnut lopullisesti. En kestä tällä hetkellä näitä kumpaakaan shipattavaa ollenkaan, palaan takaisin, kun käyttäytyvät. Olis vaan nukkunut se päällä. Sanois nyt joku sille, että rauhoittuu.
Joo tuntuu että molemmat on seonnu tahoillaan 😂 toisesta on tullut lomalla tosi ärtyneen koviksen oloinen ja toinen taas tekee kaikille kokoajan mahdollisimman selväksi että on ihan sekasin Kärtsästä tai ikävissään.
Miten tuohon keikka-aikatauluun mahtuu Bojan?! Ei tuolla ole mitään hetkeä että k voisi lähteä sloveniaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Hyvä ku tuo Bojan ei edes yhtään yritä peitellä enää omaa rakastumistaan. Sillä nyt alkaa olla pokerikielessä all in -tilanne selvästikin.
Siis mitä ihmettä on meneillään, fiksu ihminen ja käyttäytyy noin. Miten sen nyt käy, jos suhteelle tuleekin täysstoppi. Ja miksi se just NYT on muuttunut tuollaiseksi. Kaksi viikkoako tätä pitää kestää.
En tiedä onko mulla vaan nyt shippauslasit pahasti huurussa, mutta kyllä minusta tuntuu että ovat jo eronneet ja ystävinä reissussa. Koska muutoinhan tämä koko kuvio olis todella törkeä Käärijän tyttöystävää kohtaan. Siis se että bojan on avoimesti rakastunut hockey wife paitoineen, Käärijä lähettelee romanttisesta lomakohteesta julkisia terkkuja Bojanille ja manageri heittää löylyä kiukaalle minkä ehtii. Koko bromance oli oikeastaan todella törkeä tyttöystävää kohtaan ja en jaksa uskoa että olisivat niin törkeitä, sillä Bojan ja Käärijä vaikuttavat molemmat emotionaalisesti älykkäiltä ihmisiltä.
Näen vain kaksi vaihtoehtoa: kaverina liikenteessä tai Bojan ei tiedä mitään koko tyttiksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu ihminen joka on selvästi pahasti in love. Ei tota käytöstä enää muulla selitetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on nykyään mun lempiketju. Olis niin ihanaa oikee julkkis lovestory Käärijän ja Bojanin välille. Ne on niinkuin luotu toisilleen vaikka olisivat oikeasti vain kavereita.Kiitos kun sanoitit mun fiilikset. Oon miettiny, kuvittelenko vaan. Ihan niinku eri "aura" miehellä eri seurassa
No kun tossa miehessä on eri puolia. Rääväsuu räppäri joka on äijä, sitten on herkempi jopa vähän feminiinisempi puoli joka tuli viisuissa esille .
En tiiä miten nää menee käärijä-jere-kehyksessä. Mikä on mitäkin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Onko Kärtsyllä edes kivaa tuolla lomallaan. Ei oikein vaikuta siltä.
Mä ajattelin heti, että tuskin on. Ne ekat kuvat sieltä lentokoneesta oli jo niin latteita. En siis tarkoita, etteikö lennolla olis tuollaista, vaan sitä, että eihän siinä ollut mitään postattavaa ja laittoi silti sellaiset kuvat.
Itse uskon, että mielen vetää matalaksi se muija. Käärijä ois taatusti lomalla mieluummin äijien kanssa. Silloin ei joutuisi antamaan itsestään mitään jollekin vaativalle negatiivi-Nellylle, joka on ollut just mielestään 4-5 viikkoa ilman sun riittävää seuraa ja antaa ymmärtää sen myös.
Olin alusta asti sitä mieltä, ettei pariskuntaloma ole mikään stressin nollausloma, eikä VARSINKAAN tuollaisen jälkeen, missä tyttis ei kiinnosta tuonkaan vertaa ja missä olet itsekin ihan hapoilla, takki tyhjänä tulet pois.
Sanoin, että nämä kaksi eivät 1-2 kk kauempaa jatka. Tyttö ei ollukkaa 5/5.
onko teillä nyt joku suodatin silmillä. Ihan sama ukko ku ennekin