Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
34141/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suoraan sanoen toivon että Suomessa yleisö ei edes ihan hirveästi yritä laulaa vaan mieluummin kuuntelen Bojanin ääntä kuin naiskuoroa. Ehkä carpe diemin a-aat menettelee.

Kyllähän tollasiin keikkoihin kuuluu ihan oleellisena osana yleisön mukana laulaminen, sehän on mahtavaa ja palkitsee artistitkim kun osaataan biisejä. En tarkoita mitään hysteeristä kirkumista, vaan esim kertsien mukana laulamista. Ihan mahtavaa oli Tavastiallakin kun yleisö osasi Carpe Diemistä kertsiä. Olin siis itse paikalla siellä.

Olin kanssa ja joo, carpe diemin kertsi ok mutta pkease älkää laulako _koko_ keikkaa. Sopii nuorille sloveenitytöille joo.

Kysytkö tosissasi tätä?Meinaatko, että osaisimme yli kymmenen kappaletta laulaa tuosta vaan sloveniaksi.Sepä olisi jo melkoinen saavutus.Hyvä, jos pari kipaletta onnistuisi kuta kuinkin.Ja niin, en ole nuori sloveenityttö vaan ihan suomityttö.

Neljännessä olen menossa mutta onhan tässä vielä aikaa. Pahus vaan kun ei lippua keikalle. Jos kymmeneen pääsen niin ostan sen lipun hinnalla millä hyvänsä ja tulen vaikka taksilla paikalle ne sadat kilometrit mitkä täältä on lähimmälle keikkapaikalle matkaa ja laulaa loilotan koko keikan ajan.

Vierailija
34142/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yeah groupie,not bander ,but who are these guys ,you said two before Käärijä? Nobody knows....so maybe that is not true.

We can't share any names on this forum publically,  as you well know.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34143/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa keikalla oli Warnerin edustaja mukana. Even stooriin tägätty. Oisko nyt otettu tää Käärijä ja Käärijän kaveriporukka tiukempaan syyniin. Et whats going on. Lähetä lapsi asialle jne.

Vierailija
34144/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojantokris ig storyssa lisää Bojan-klippejä eiliseltä, mm. B:n tanssimuuveja 😀

B on kyllä päässyt bilettään ihan huolella näköjään.

Tossa viimeisissä klipeissä Nace kaappaa Bojanin aika omistavasti itselleen ... Mietin ensin et miten tää ajatuskuvio tuntuu nyt niin tutulta ja muistin sitten viime yönä lukemani JO:n fanficit ... Huh 😅🥵

Onko siellä Nace muka jossain? Kuudennes(?) viimeisessä on joku mies joka halaa mutta ei kai se Nace ole? Oliko se edes mukana Lontoossa?

Vierailija
34145/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa viimeisissä klipeissä Nace kaappaa Bojanin aika omistavasti itselleen ... Mietin ensin et miten tää ajatuskuvio tuntuu nyt niin tutulta ja muistin sitten viime yönä lukemani JO:n fanficit ... Huh 😅🥵

Onko siellä Nace muka jossain? Kuudennes(?) viimeisessä on joku mies joka halaa mutta ei kai se Nace ole? Oliko se edes mukana Lontoossa?

No ei mun mielestä ollut muita jokereita, vain Bojan. Kyl se on kuulkaas ihan joku muu mies👀

Vierailija
34146/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon siinä kohtaa eeeiiii v itt u kun Joksupoksut liukastuu lavalla mammojen sylkeen ja sotkeutuu rintsikoihin ja alkaa tosissaan pelätä oma turvallisuutensa puolesta kun joukko rohkeimpia ja kyvykkäimpiä mammoja alkaa tursuta uhkaavasti kohti lavan reunaa atleettisimpien heistä yrittäessä kiivetä lavalle. Ja keikka joudutaan keskeyttämään.

😂😂😂

Turun keikalle menossa, saa nähdä selviääkö kukaan sieltä elävänä pois. Enkä tarkoita nyt vain jokeripokereita.

Juuri näin.Sinne itsekin tähyilen ja varasin lipun jo hyvissä ajoin ja sain sen.Toivottavasti osaat edes jonkin kertsin ulkoa, jotta Bojat tykkäävät meistä.

Vierailija
34147/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopiossa keikalla oli Warnerin edustaja mukana. Even stooriin tägätty. Oisko nyt otettu tää Käärijä ja Käärijän kaveriporukka tiukempaan syyniin. Et whats going on. Lähetä lapsi asialle jne.

Esimerkiksi Provinssi-keikan saama julkisuus ja "kivat roastaukset" ovat kenties viimeistään herättäneet väkeä Warnerilla. Mutta on tämä erikoinen kuvio, jossa ei näytä olevan levy-yhtiöllä ja sen ammattilaisilla oikein mitään yhteyttä tähän sirkusperheeseen.

Vierailija
34148/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut kyllä olla. Tuo on joku muu Bojanin hyvistä ystävistä.

Vierailija
34149/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijältä on hävinnyt aika paljon instaseuraajia, tuhansia. Miksiköhän?

Shippaajakahelit moi moiiii 👋

Eiköhän Käärijä somekontentillaan karkota kaikki seuraajat, joilla on itsekunnioitusta. Taso laskee ja sitä mukaa myös seuraajamaäärät.

Olis hemmetin kiva tietää, mitähän Warnerilla tästä artistin touhuilusta oikeasti ajatellaan ja tuleeko jostain suunnasta pian apua ja ohjausta. Nythän nimittäin mennään täyttä höyryä torvet soiden kohti jäävuorta.

Jos K olisi valinnut toisin, hän olisi nyt seesteisenä Bojanin kainalossa, eikä tarvitsisi poikkoilla kärttynä etsimässä itseään. Onnellisella ihmisellä kaikki asettuu oikeisiin uomiinsa, ura ja elo muu. Joo, en sitten ole ihan tosissani, mutta melkein.

Vierailija
34150/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34151/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere parka.Salamanarakastuneet fanit nyt hänet ovat hylänneet,ig seuraajatkin yhä vähenevät. No minä en ole hylännyt ,ja seuraajien määrä varmasti vähenee ,kun ei niitä ulkomaankeikkoja tosiasn ole ,eikä ole ilmoitettu tulevankasn ,niin miksi häntä siis seuraisivat? Katoavaista on mainen kunnia...mutta,muistaako kukaan enää ,mikä Jeren tavoite on? Tulla Suomen kovimmaksi live- esiintyjäksi.Ei Euroopan,tai maailman .Jere ei puhu englantia ,joten minusta tavoite on oikein hyvä ja realistinen ,suomenkielistä rapfuusiomusaa suomalaisille ,ehkä ensi vuonna saa lippuja jo vähän helpommin hänen keikoilleen ,eikä joudu huutonetissä päivystämään...toki olen samaa mieltä siitä ,että ulkkikeikkoja olisi pitänyt takoa kun rauta on kuuma,mutta kun ei se crew ole riittävän osaava nyt tässä tilanteessa ollut ,niin minkäs sille voi...anyways,en hetkeäkään epäile,etteikö Käärijä ensi kesänäkin myy hyvin keikkaa ,toivottavasti talvella ehtivät muokata strategiaansa ,ja uutta tuotantoakin mielellään.Go Jere

Tälleen PR:ää ja markkinointia työkseni tekevänä koko hulabaloo viisujen jälkeen on hoidettu niin riman alta että huh huh! On Jere-Käärijän "olen, en ole"-some- ja mediasekoilut. Ilmaiskeikat jossain kauppakeskuksen parkkipaikalla sen sijaan, että otettaisiin siitä takkiin se sakkomaksu ja lähdettäisiin maailmalle kiertämään heti, kun kysyntää on ovista ja ikkunoista. Ihan Etelä-Koreassa asti fanitetaan Cha Cha Chata ja se on ihan hemmetin kova saavutus, kun E-Korea panostaa omaan musiikkibisnekseensä ihan valtion tasolta osana kulttuuriperimää ja ulkomaan markkinavientiä. On ihmeellistä somepäivittelyä, jonka laatu seilaa sinne tänne, ja joka tuntuu välillä olevan lähinnä vaan ajatusten vapaan virran kanava, kuin suomalainen saunanlaude. Ulkomaalaisia seuraajia ei huomioida oikein mitenkään.

Aivan uskomaton tilaisuus ihan lautasella. Melkein Saara Aallot tässä tulossa, tosin Käärijä pysynee Suomen sisäisillä markkinoilla ainakin jonkun aikaa nosteessa. Jos ei jatka suomalaisten suututtamista tuolla "Olen köyhä, ei kun olenkin asuntosijoittaja! Olen seksikäs sinkku, eiku olenkin varattu mies! Ihan kohta menee sähköt poikki, eiku uhkapelasin lonkalta just 700€".

Vierailija
34152/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te keikoille menijät: minä olen juristi, vaikkakaan en ole niitä hommia vuosikymmeneen tehnyt. Mutta jos joku mamma tai vaikka jompi kumpi Gayistä riehaantuu ja ryntää lavalle repimään tekstiilejä Janin yksityishenkilön päältä tai auttamaan B:tä riisumaan päältään ne mummolan ikkunaverhot, niin ringauttakaa mulle - vedän jakun niskaan ja tulen edustamaan mammoja oikeudessa pro bono XD (vitsi vitsi, älkää häiritkö ketään seksuaalisesti)

Apua tää on ihan mahdollista. 😅

Siinä voi hyvinkin mammat innostua kun Janin etumus pullottaa livenä lähes kosketusetäisyydellä ja Bojanin nappisilmät tapittaa lavalta .... ja Kris, ja Krisin pitkät raajat venkoilemassa kitarin kanssa ...

Ja teinifanit jää auttamattomasti toiseks ku mammat rynnistää keikalta toiselle Jokereitten perässä hullunkiilto silmissä.

Vierailija
34153/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääs tässä yötauolla kuuntelemassa se Roope Salmisen podcasti missä on Jere puhumassa siitä kuinka häntä yritetään ulkopuolelta painostaa ja ohjailla ja kuinka hän siihen reagoi. Ehkä sitte näätte Jeren silmin tän tilanteen paremmin.

Vierailija
34154/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere parka.Salamanarakastuneet fanit nyt hänet ovat hylänneet,ig seuraajatkin yhä vähenevät. No minä en ole hylännyt ,ja seuraajien määrä varmasti vähenee ,kun ei niitä ulkomaankeikkoja tosiasn ole ,eikä ole ilmoitettu tulevankasn ,niin miksi häntä siis seuraisivat? Katoavaista on mainen kunnia...mutta,muistaako kukaan enää ,mikä Jeren tavoite on? Tulla Suomen kovimmaksi live- esiintyjäksi.Ei Euroopan,tai maailman .Jere ei puhu englantia ,joten minusta tavoite on oikein hyvä ja realistinen ,suomenkielistä rapfuusiomusaa suomalaisille ,ehkä ensi vuonna saa lippuja jo vähän helpommin hänen keikoilleen ,eikä joudu huutonetissä päivystämään...toki olen samaa mieltä siitä ,että ulkkikeikkoja olisi pitänyt takoa kun rauta on kuuma,mutta kun ei se crew ole riittävän osaava nyt tässä tilanteessa ollut ,niin minkäs sille voi...anyways,en hetkeäkään epäile,etteikö Käärijä ensi kesänäkin myy hyvin keikkaa ,toivottavasti talvella ehtivät muokata strategiaansa ,ja uutta tuotantoakin mielellään.Go Jere

mikä tää 700e uhkapeli juttu on?

Tälleen PR:ää ja markkinointia työkseni tekevänä koko hulabaloo viisujen jälkeen on hoidettu niin riman alta että huh huh! On Jere-Käärijän "olen, en ole"-some- ja mediasekoilut. Ilmaiskeikat jossain kauppakeskuksen parkkipaikalla sen sijaan, että otettaisiin siitä takkiin se sakkomaksu ja lähdettäisiin maailmalle kiertämään heti, kun kysyntää on ovista ja ikkunoista. Ihan Etelä-Koreassa asti fanitetaan Cha Cha Chata ja se on ihan hemmetin kova saavutus, kun E-Korea panostaa omaan musiikkibisnekseensä ihan valtion tasolta osana kulttuuriperimää ja ulkomaan markkinavientiä. On ihmeellistä somepäivittelyä, jonka laatu seilaa sinne tänne, ja joka tuntuu välillä olevan lähinnä vaan ajatusten vapaan virran kanava, kuin suomalainen saunanlaude. Ulkomaalaisia seuraajia ei huomioida oikein mitenkään.

Aivan uskomaton tilaisuus ihan lautasella. Melkein Saara Aallot tässä tulossa, tosin Käärijä pysynee Suomen sisäisillä markkinoilla ainakin jonkun aikaa nosteessa. Jos ei jatka suomalaisten suututtamista tuolla "Olen köyhä, ei kun olenkin asuntosijoittaja! Olen seksikäs sinkku, eiku olenkin varattu mies! Ihan kohta menee sähköt poikki, eiku uhkapelasin lonkalta just 700€".

Vierailija
34155/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykääs tässä yötauolla kuuntelemassa se Roope Salmisen podcasti missä on Jere puhumassa siitä kuinka häntä yritetään ulkopuolelta painostaa ja ohjailla ja kuinka hän siihen reagoi. Ehkä sitte näätte Jeren silmin tän tilanteen paremmin.

Pystyykö sen kuuntelee jossain ilmaiseks?

Vierailija
34156/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34157/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis monelle hyvää käydä tämä tosiaan kuuntelemassa ja lopettaa tämä negatiivinen kiusaaminen ja ilkeily.

Vierailija
34158/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa paljastua, että Kääryle onkin Saara Aallon ja kielinainen Sara Forsbergin salaisen lemmen hedelmä. Kohta on Käärijä Saara-äidin vieraana pränkkäämässä Suomea.

Vierailija
34159/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö sen kuuntelee jossain ilmaiseks?

Taitaa olla vaan Podmessa maksullisena

Vierailija
34160/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Provinssi-keikan saama julkisuus ja "kivat roastaukset" ovat kenties viimeistään herättäneet väkeä Warnerilla. Mutta on tämä erikoinen kuvio, jossa ei näytä olevan levy-yhtiöllä ja sen ammattilaisilla oikein mitään yhteyttä tähän sirkusperheeseen.

Tämä jotenkin huvitti. Siellä se menee ja painaa nyt mielensä mukaan ja itsepäisyyttään ei suostu olemaan neuvottavana. 

Oikeasti näen että Jere on vasta jotenkin harjoittelemassa tätä ison yleisön kanssa toimimista ja sitä että kamerat kuvaa käytännössä kaiken. Huonot ja epäonnistuneet vitsit leviävät myös ja sitten tulee näitä loukkaantumisia. Eikö levy-yhtiö ollut ajan tasalla ja luuli että jatkaa samaa linjaa kun viisuissa? Ja on ns. valmis paketti?

Ja itse siis en ole mistään loukkantunut ja menen keikalle ja toivon kaikkea hyvää jne. Enkä ole hylkäämässä vaikka onnistuisikin heittämään jonkin huonon vitsin henkilökohtaisesti itselleni arasta aiheesta tms.

Ketju on lukittu.