Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
34121/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suoraan sanoen toivon että Suomessa yleisö ei edes ihan hirveästi yritä laulaa vaan mieluummin kuuntelen Bojanin ääntä kuin naiskuoroa. Ehkä carpe diemin a-aat menettelee.

Kyl se vaan bändille on hienompaa jos porukka laulaa biiseissä mukana eikä vaan keskity kuuntelemiseen. Mut siis ei mitään siansaksaa tarvi ruveta mongertaa jos ei oikeesti osaa sanoja :D

Joo vähän voi laulaa mutta oikeesti ei jaksa jos mammakuoro hoilottaa "sloveniaa" koko keikan ajan :D

Ajattele, jos Suomessa tulisikin mieskuoro paikalle mammakuoron sijaan.Silloin sloveniassakin varmaan laulettais Tsa Tsa Tsaa...

Vierailija
34122/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vm.tiktok.com/ZGJXGXAyn/

Can someone tell me what they are saying?

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34123/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojantokris ig storyssa lisää Bojan-klippejä eiliseltä, mm. B:n tanssimuuveja 😀

B on kyllä päässyt bilettään ihan huolella näköjään.

Iloinen, onnellinen, hymyilevä, säteilevä Bojan näkyy videoilla. Ei siihen tarvita vihreää rölliä Suomesta, päinvastoin. Bojan sädehtii ja tekee nyt juuri sitä, mistä nauttii. Myös olemalla sosiaalinen. Hän ei haikaile yhden olleen ja menneen viisukuplan perään ja hyvä niin.

Hetken aikaa viisujen jälkeen ei tuollaista Bojania ainakaan julkisissa klipeissä nähty, silloin varmaan tosiaan oli haikailua ja suruakin, mutta nyt on päästy eteenpäin. Ja hyvä niin💕

Onko Jesse jo aikaisemmin seurannut Bojania Instassa? Nyt ainakin seuraa ja tykännyt viimeisimmästä postauksesta.

Siis mistä postauksesta on tykännyt? Ei näy mulla ainakaan.

Vierailija
34124/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan K:n seuraajissa on ollut jonkun verran pelkästään shippihommista kiinnostuneita ja heitä häipyy nyt kun B + K kuivahti.

Vierailija
34125/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suoraan sanoen toivon että Suomessa yleisö ei edes ihan hirveästi yritä laulaa vaan mieluummin kuuntelen Bojanin ääntä kuin naiskuoroa. Ehkä carpe diemin a-aat menettelee.

Kyllähän tollasiin keikkoihin kuuluu ihan oleellisena osana yleisön mukana laulaminen, sehän on mahtavaa ja palkitsee artistitkim kun osaataan biisejä. En tarkoita mitään hysteeristä kirkumista, vaan esim kertsien mukana laulamista. Ihan mahtavaa oli Tavastiallakin kun yleisö osasi Carpe Diemistä kertsiä. Olin siis itse paikalla siellä.

Olin kanssa ja joo, carpe diemin kertsi ok mutta pkease älkää laulako _koko_ keikkaa. Sopii nuorille sloveenitytöille joo.

Kysytkö tosissasi tätä?Meinaatko, että osaisimme yli kymmenen kappaletta laulaa tuosta vaan sloveniaksi.Sepä olisi jo melkoinen saavutus.Hyvä, jos pari kipaletta onnistuisi kuta kuinkin.Ja niin, en ole nuori sloveenityttö vaan ihan suomityttö.

Vierailija
34126/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan, että täällä ketjussa taisi olla useampia kielitieteilijöitä, niin taatusti tulette kuulemaan täydellistä sloveenia yleisöstä koko keikan alusta loppuun.

Vierailija
34127/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te keikoille menijät: minä olen juristi, vaikkakaan en ole niitä hommia vuosikymmeneen tehnyt. Mutta jos joku mamma tai vaikka jompi kumpi Gayistä riehaantuu ja ryntää lavalle repimään tekstiilejä Janin yksityishenkilön päältä tai auttamaan B:tä riisumaan päältään ne mummolan ikkunaverhot, niin ringauttakaa mulle - vedän jakun niskaan ja tulen edustamaan mammoja oikeudessa pro bono XD (vitsi vitsi, älkää häiritkö ketään seksuaalisesti)

Vierailija
34128/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa, jotka ette halua yleisön laulavan Jokereiden keikalla?

Onko mennyt ohi se, miten B on korostanut sen olevan paras puoli keikoissa, vai päätättekö vaan ignoorata sen? Mahtava asenne teillä.

Kyl mä ainakin toivoisin kuulevani artistin laulavan, jos keikalle menisin, enkä jonkun estrogeeneilla eloon doupatun nautakarjan mölinää.

Herraisä nyt tukehdun 🤣🤣🤣🤣Apua tekohengitystä tänne heti Jan missä olet 🥵🥵

💚🌹🌹

Vierailija
34129/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojantokris ig storyssa lisää Bojan-klippejä eiliseltä, mm. B:n tanssimuuveja 😀

B on kyllä päässyt bilettään ihan huolella näköjään.

Iloinen, onnellinen, hymyilevä, säteilevä Bojan näkyy videoilla. Ei siihen tarvita vihreää rölliä Suomesta, päinvastoin. Bojan sädehtii ja tekee nyt juuri sitä, mistä nauttii. Myös olemalla sosiaalinen. Hän ei haikaile yhden olleen ja menneen viisukuplan perään ja hyvä niin.

Hetken aikaa viisujen jälkeen ei tuollaista Bojania ainakaan julkisissa klipeissä nähty, silloin varmaan tosiaan oli haikailua ja suruakin, mutta nyt on päästy eteenpäin. Ja hyvä niin💕

Ajattelen, että viimeistään Suomen-matka avasi B:n silmät. En lainkaan usko, että syynä olisi se, että kukaan on "varattu", vaan sekä känninen törvellys, Jere omassa arkisessa elämässään ja tuttujensa keskellä ja muu silloin nähty teki B:lle selväksi, miten vähän heillä on mitään yhteistä. Harvoin olen sellaista antikliimaksia joutunut todistamaan kuin Edwardin ja Bellan elokuvailta ennen lentokentälle lähtöä. Tuoko oli parasta, mitä odotellessa tarjota??!!!

Ööööööö v*ttu -sarja takuulla vain vahvistaa B:n kokemusta, että mihin madonreikään minä välillä putosin. Eipä todellakaan ihme, ettei B eikä JO halua tulla somessa yhdistetyksi Käärijään.

Kyllä valitettavasti ? tuli mieleen, kun katselin Lontoon videoiden onnellista Bojania, että nyt hän näyttää olevan sellaisessa seurassa, jonne oikeasti kuuluu. Vähän alkoi myös ihmetyttää, haluavatko jokerit oikeasti K n mukaan jollekin keikalleen.

Kyllä, totta. Oli myös Liverpoolin videoiden onnellinen Bojan. Ei sitäkään häneltä kukaan pois vie.

Se tuli kyllä vähän surullisena mieleen, että sitä Liverpoolin Bojanin kanssa ollutta onnellista Jereä (nimenomaan Jereä) en ole tainnut yhdelläkään videolla Liverpoolin jälkeen nähdä. Vai olenko missannut?

Ei Jere muutenkaan ollut oma itsensä siellä. Yleinen viisuhype päällä koko ajan Varmasti on yhtä onnellinen täällä tai onnellisempikin tyttöystävänsä kanssa. Miksei olisi.

Tosi kivaa, että Jere onnellisempi nyt. Kaikkea hyvää nuorelle pariskunnalle!

Vierailija
34130/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia Nicolain pituus on 165 cm ja B on noissa videoissa aika saman pituinen. Mialla on varmasti korot. Eli B on n. 170 cm, selvä homma.

Vierailija
34131/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijältä on hävinnyt aika paljon instaseuraajia, tuhansia. Miksiköhän?

Shippaajakahelit moi moiiii 👋

Eiköhän Käärijä somekontentillaan karkota kaikki seuraajat, joilla on itsekunnioitusta. Taso laskee ja sitä mukaa myös seuraajamaäärät.

Vierailija
34132/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tollasiin keikkoihin kuuluu ihan oleellisena osana yleisön mukana laulaminen, sehän on mahtavaa ja palkitsee artistitkim kun osaataan biisejä. En tarkoita mitään hysteeristä kirkumista, vaan esim kertsien mukana laulamista. Ihan mahtavaa oli Tavastiallakin kun yleisö osasi Carpe Diemistä kertsiä. Olin siis itse paikalla siellä.

Olin kanssa ja joo, carpe diemin kertsi ok mutta pkease älkää laulako _koko_ keikkaa. Sopii nuorille sloveenitytöille joo.

Kysytkö tosissasi tätä?Meinaatko, että osaisimme yli kymmenen kappaletta laulaa tuosta vaan sloveniaksi.Sepä olisi jo melkoinen saavutus.Hyvä, jos pari kipaletta onnistuisi kuta kuinkin.Ja niin, en ole nuori sloveenityttö vaan ihan suomityttö.

Mä kyl niin uskon että suominaiset Bojania miellyttääkseen opettelee vaikka väkisin KAIKKI JO:n kipaleet

Vierailija
34133/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

This guy says that he is a " bander",fan ,because he has long hair and that is what Jere likes.Then they have this secret meeting ,Jere doesnt want them to film it. Its just a joke ,people call his gf as a bander ,because she actually was a fan ,but now they live together and I really dont understand ,why its a problem ...Im glad ,that he has a girlfriend who supports him ,maybe it doesnt last ,actually I will be surprised if they really stay together,because nothing has been normal life...but I hope they make it.

Vierailija
34134/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijältä on hävinnyt aika paljon instaseuraajia, tuhansia. Miksiköhän?

Shippaajakahelit moi moiiii 👋

Eiköhän Käärijä somekontentillaan karkota kaikki seuraajat, joilla on itsekunnioitusta. Taso laskee ja sitä mukaa myös seuraajamaäärät.

Olis hemmetin kiva tietää, mitähän Warnerilla tästä artistin touhuilusta oikeasti ajatellaan ja tuleeko jostain suunnasta pian apua ja ohjausta. Nythän nimittäin mennään täyttä höyryä torvet soiden kohti jäävuorta.

Vierailija
34135/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista pituuksista kun on puhuttu niin tuossa Mia Nicolain videossa jossa Luke sitoo Bojanille rusettia, Luken pituudeksi on jossain mainittu 176 cm niin onkohan Bojan myös jotain 170-senttinen just just. Nimittäin Bojan on aika paljon lyhyempi. Ei tärkeää tärkeää, mietin vain. :D

Kuvakulma vääristää. Bojan on 178 cm.

En ihan usko hänenkään ilmoitettuun pituuteen. Nää ilmoittelee Kärtsän kanssa ihan mitä sattuu. :D

Apua, nyt kuolen "taas"nauruun.On Bojan kuitenkin päätä pidempi kuin Kärtsäri.Noita poikia ei kuitenkaan parane lähettää mihinkään Mr. skaboihin, koska voivat ilmoitella pituutensa mitenkä sattuu.

Näin tekevät 😀

Ei Bojan sentään ihan päätä pidempi Kärpsyä vissiin ole

No, ainakin 3/4:s osaa, jos tarkkoja ollaan ja ollaanhan me 😀

Vierailija
34136/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto! Miksi puhuitte niistä Bojanin harmaista hiuksista kun näen ne nyt joka kuvassa!

Vierailija
34137/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo warneria minäkin ihmettelen...managriharjoittelija ,joka ei osaa toimia oikein lainkasn tässä tilanteessa ,ja warner esmes tänäänkin vielä ruisrockia mainostaessaan ei edes maininnut Käärijää...outoa...

Vierailija
34138/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto! Miksi puhuitte niistä Bojanin harmaista hiuksista kun näen ne nyt joka kuvassa!

Ne on ihanat! Tuovat vaan lisää charmia upeaan taiteilijaan!

Vierailija
34139/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo warneria minäkin ihmettelen...managriharjoittelija ,joka ei osaa toimia oikein lainkasn tässä tilanteessa ,ja warner esmes tänäänkin vielä ruisrockia mainostaessaan ei edes maininnut Käärijää...outoa...

Warnermusicliven stooreissa oli tänää mainos K:n tän viikon keikoista. K oli myös jakanut kyseisen stoorin.

Vierailija
34140/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihanat! Tuovat vaan lisää charmia upeaan taiteilijaan!

Joo ei siinä mitään ihan viehkot mutta katse kiinnittyy aina ekana siihen harmaaseen kohtaan :D

Ketju on lukittu.